1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Allemaal de schuld van de VS. Ze verspreiden met aids besmette spionnen in Turkije om Erdo te ondermijnen.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Onzin , er is maar 1 God.
    Degene die profeten zond voor de mensheid


    De rest zijn afgoden of mythen.
    Het aparte is dat iedere gelovige dit beweert, maar dan over de God waar hij of haar in gelooft.

    Dus nogmaals de vraag: waarom zou jouw god leidend moeten zijn?

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Ik zeg ook de tijd zal het ons leren.
    Bepaalde volkeren hadden vroeger ook rechten totdat een bepaalde man opkwam die de rechten wegnam.
    En wat deed de rest van de wereld toen ook alweer?

    Geschiedenis heeft de neiging zichzelf te herhalen, wat het naar mijn mening ook zal doen.
    Dus nogmaals de tijd zal het ons leren.
    Geschiedenis heeft de neiging zich te herhalen? Cool. Noem eens een voorbeeld?

  4. #64
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Allemaal de schuld van de VS. Ze verspreiden met aids besmette spionnen in Turkije om Erdo te ondermijnen.
    Zou dat de reden zijn waarom Amerikanen geen visum meer krijgen om naar Turkije te reizen denk je?

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Zou dat de reden zijn waarom Amerikanen geen visum meer krijgen om naar Turkije te reizen denk je?
    Denk het wel. Het eerste wat een spion vaak doet, is een visum aanvragen voor het land waar hij AIDS moet gaan verspreiden.

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Denk het wel. Het eerste wat een spion vaak doet, is een visum aanvragen voor het land waar hij AIDS moet gaan verspreiden.
    Wel als je het zo stelt is het wel redelijk plausibel.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Allemaal de schuld van de VS. Ze verspreiden met aids besmette spionnen in Turkije om Erdo te ondermijnen.
    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Zou dat de reden zijn waarom Amerikanen geen visum meer krijgen om naar Turkije te reizen denk je?
    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Denk het wel. Het eerste wat een spion vaak doet, is een visum aanvragen voor het land waar hij AIDS moet gaan verspreiden.
    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Wel als je het zo stelt is het wel redelijk plausibel.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!