1. #31
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Daarom vraag ik wat jij verstaat onder vrijheid?
    financiele vrijheid iedereen een gelukkig bestaan
    binnen de normen van fatsoen

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    financiele vrijheid iedereen een gelukkig bestaan
    binnen de normen van fatsoen
    Wie bepaalt de normen van fantsoen?

  3. #33
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Wie bepaalt de normen van fantsoen?
    God

  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Wie bepaalt de normen van fantsoen?
    Democratisch, als de meeste mensen voor homoseksualiteit zijn dan kan je niks anders dan het toestaan zijn de meeste ertegen dan kan je niks anders dan verbieden.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    God
    sub7anahu wa ta3ala

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Democratisch, als de meeste mensen voor homoseksualiteit zijn dan kan je niks anders dan het toestaan zijn de meeste ertegen dan kan je niks anders dan verbieden.
    Geldt dat ook voor andere groepen? Als de meerderheid de islam wil verbieden?

    Dat vind je wel een goed idee?

    Of wil jij alleen homoseksualiteit kunnen verbieden en daarna snel de wet veranderen zodat andere groepen mensen geen vrijheden kunnen verliezen?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    God
    Welke?

  8. #38
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Welke?
    Er is er maar 1


    Allah
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    sub7anahu wa ta3ala

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Er is er maar 1


    Allah
    Bah, eenkennig mannetje..

  10. #40
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Geldt dat ook voor andere groepen? Als de meerderheid de islam wil verbieden?

    Dat vind je wel een goed idee?

    Of wil jij alleen homoseksualiteit kunnen verbieden en daarna snel de wet veranderen zodat andere groepen mensen geen vrijheden kunnen verliezen?
    Als de meerderheid het wilt wat kan je er tegen doen?

  11. #41
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Karam990 Bekijk reactie
    Number of HIV patients in Turkey up by over four times over last 10 years



    The number of HIV positive patients has increased by 465 percent in the last 10 years in Turkey, reaching 14,695, according to Health Ministry figures.

    Prof. Dr. Serhat Ünal, from Ankara’s Hacettepe University, told daily Hürriyet that Turkey has seen the biggest increase in the number of HIV patients over the last decade.

    “HIV is generally decreasing around the world. But Turkey is one of the exceptions,” said Ünal.

    “The increase in Belarus, Ukraine and Russia to our north, Eastern Europe to our west and Arab countries to our south was around 200 percent. So Turkey is the one that has experienced the most increase in HIV patients in the world,” he added.

    Some 22 percent of diagnosed HIV positive patients in Turkey are women. The 25-49 age group makes up 49 percent of the cases.

    Some 2,220 patients, corresponding to 15 percent of all cases, are foreign nationals living in Turkey, and by the end of 2028 the overall number of HIV patients is forecast to increase to over 39,000 in the country.

    Education given in schools, awareness on the issue and proper treatment are the most important steps in “controlling” the illness, according to Ünal.

    Meanwhile, a survey conducted jointly by Ankara’s Başkent University, the Hacettepe AIDS Treatment and Research Center (HATAM), and the U.S.-based biopharmaceutical company Gilead Sciences on 21,347 people in Turkey showed that 77.3 percent of interviewees “do not have any information” on the illness.

    Prof. Dr. Berna Simten Malhan from Başkent University provided statistics on the interviewees who took part in the survey. She said 46 percent of the interviewees were university degree graduates, 40 percent were middle school or high school graduates, and 18 percent were elementary school graduates. The average age of the interviewees was 32.9, with the number of females amounting to 52 percent.

    Some 25.7 percent of the interviewees were not aware that HIV spread via the blood and 22.5 percent did not know that it can be transferred through sexual activities.

    Some 34.8 percent, meanwhile, thought the virus can spread via hand shaking or embracing, while 59.1 percent thought it can be spread via kissing. Additionally, 75 percent did not know that HIV patients can continue a normal life while having the virus.

    Around half of the interviewees also mistakenly thought that all people wanting to take an HIV test in Turkey have to present their IDs.

    http://www.hurriyetdailynews.com/num...0-years-121432
    misschien wel de mogelijke oorzaak van deze forse toename..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Als de meerderheid het wilt wat kan je er tegen doen?

    Als een meerderheid er voor zou stemmen om de islam te verbieden, of om homoseksualiteit te verbieden dan gaat dat mooi niet door. Omdat het tegen de grondwet ingaat. Die grondwet garandeert juist vrijheid, ook voor minderheden.
    Daarom is het belangrijk dat je in een democratie zelf ook voor minderheden opkomt. Anders werkt het gewoon niet.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    misschien wel de mogelijke oorzaak van deze forse toename..
    Een toename met 300 procent, en 15% van het totaal bestaand uit andere nationaliteit? Lijkt me dan niet de oorzaak.
    Of die andere nationaliteiten moeten wel massaal de Turken hebben gepaald.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    God
    Welke god? Er zijn er zoveel!

    Persoonlijk zou ik kiezen voor een hindoeistische of boeddhistische god. Kamadeva, bijvoorbeeld, god van de liefde en de erotiek.

    https://www.ziedaar.nl/article.php?id=339
    Ik denk dat je daar de complete gendercollectie die we nu hebben een dienst mee bewijst!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #45
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Welke god? Er zijn er zoveel!

    Persoonlijk zou ik kiezen voor een hindoeistische of boeddhistische god. Kamadeva, bijvoorbeeld, god van de liefde en de erotiek.

    https://www.ziedaar.nl/article.php?id=339
    Ik denk dat je daar de complete gendercollectie die we nu hebben een dienst mee bewijst!
    Moet jij weten.

    Er is er maar 1.