1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Ik heb het niet over dit incident specifiek maar over de gehele situatie van Marokko.
    Verder mag je het onzin vinden over hetgeen ik getypt hebt, Ik mijn mening en jij jouw mening.
    JIj plaatst geen mening maar je ziet de taakverdeling verkeert. Dat is een groot verschil.

    De burgers moeten belasting betalen en de beleidsbepalers moeten zorg dragen voor een fatsoenlijk vuilophaaldienst.



    Schrijf ik iets verkeerds?

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    human development index van de vn rapport 2016

    marokko ergens tussen burkino faso en kenia op plaats 123.
    ter vergelijking, nederland staat keurig op nummer 4, maar dat is ook geen toeval. we hebben hier geen bloedzuigende koningshuis.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    human development index van de vn rapport 2016

    marokko ergens tussen burkino faso en kenia op plaats 123.
    ter vergelijking, nederland staat keurig op nummer 4, maar dat is ook geen toeval. we hebben hier geen bloedzuigende koningshuis.

    Je hebt het tegen profiteurs die van 2 wallen eten.

    Het smerigste volk ter wereld op islamofoben en racisten na.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Audhu billah.
    Ik heb gezien hoe de mensen leven in deze sloppenwijken, denk je werkelijk dat ze niet liever in een mooi appartement of huis willen wonen al moeten ze ervoor betalen?
    Deze mensen hebben zeer weinig en ik heb gezien hoe mensonterend werk ze moeten doen ook tijdens de ramadan waarbij ze plastic of andere materialen verzamelen om geld te verdienen.
    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Waarvan?
    Ik hoor dat je op zijn goedkoopst 50 a 60 euro per maand kunt huren in Casa. Er zijn genoeg mensen die 50 euro in hun zak willen houden of pakje sigaretten willen kopen. Je kunt het een beetje vergelijken met caravanbewoners die willen ook geen huur betalen. Dit categorie van Lahjajma zijn nog net geen zwervers neem ik aan of dakloos.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Ik ben benieuwd hoe lang profiteurs die in Nederland wonen en Marokko prima vinden om een leven op te bouwen het daar volhouden.


    918,Hakeema,Karam990......pak jullie koffers en ga daar wonen.

    Kijken hoe lang jullie het gaan volhouden daar zonder een uitkering van Nederlandse bodem.


    Vuile hypocrieten.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Ja.....ik upp wel terwijl de onrechtvaardige ´zoek´ zijn.


    Dit is niet de Rif-regio!!! Dit is Casablanca!



    OOK dit is onrecht en mensonwaardig terwijl er miljoenen Dirhams in Marrakech wordt gepompt!!!

  7. #22
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Exclusief gaat kapot van binnen meskin hahahahahh. Dat is een flinke wond op zijn hart hahahahah

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Exclusief gaat kapot van binnen meskin hahahahahh. Dat is een flinke wond op zijn hart hahahahah
    Ik log zo uit omdat ik geen trek heb in pedofielen. Bye hakeema.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd hoe lang profiteurs die in Nederland wonen en Marokko prima vinden om een leven op te bouwen het daar volhouden.


    918,Hakeema,Karam990......pak jullie koffers en ga daar wonen.

    Kijken hoe lang jullie het gaan volhouden daar zonder een uitkering van Nederlandse bodem.


    Vuile hypocrieten.
    ahahah precies, dat soort types houden het geen seconde vol in marokko zonder uitkering

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Je moet niet al te veel medelijden hebben met die sloppenbewoners. Ze hebben de keus gemaakt om gratis te kunnen leven en vergeet niet dat ze hun eigen kinderen op pad sturen om te roven.

    Het is wel een werkelijke schande dat je in de centrum van een miljoenenstad een sloppenwijk nog hebt in 2017.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    ahahah precies, dat soort types houden het geen seconde vol in marokko zonder uitkering
    Je handen beginnen al te trillen als je een uur zonder je slok zit.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Je moet niet al te veel medelijden hebben met die sloppenbewoners. Ze hebben de keus gemaakt om gratis te kunnen leven en vergeet niet dat ze hun eigen kinderen op pad sturen om te roven.

    Het is wel een werkelijke schande dat je in de centrum van een miljoenenstad een sloppenwijk nog hebt in 2017.
    heb geen medelijden met ze hoor, binnen een aantal jaar hebben zij allemaal een nieuwe woning..... je ziet op de achtergrond al dat er volop aan huisvestiging wordt gebouwd.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Eigen schuld de azulis kunnen nou een viooldeuntje uit slaan hoe slecht marokko is om op een sloppenwijk in te zoomen . Die nedermarokkaantjes doen hier alsof ze allemaal in een villa wonen in nl ,Terwijl ze in een criminele geinfecteerde getho wijk wonen in oerlelijke flats als sardin blikjes opelkaar gestapeld

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Stop met je leven te projecteren. We kunnen al aan je taalgebruik zien dat jij in die "ghetto" wijken woont. Ben je daarom zo gefrustreerd?
    Waarheid is hard dramaqueen .

  15. #30
    RCA LA GRANDE STORIA

    Reacties
    1.202
    31-01-2010

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    heb geen medelijden met ze hoor, binnen een aantal jaar hebben zij allemaal een nieuwe woning..... je ziet op de achtergrond al dat er volop aan huisvestiging wordt gebouwd.
    Ahahah wat he op de achtergrond ziet dat zijn luxe apartementen van 2000€ per m2 dat stuk grond waar die sloppenwijk zit is 1 van de meest gewilde stukken in casa vastgoed ontwikkelaars kunnen miljoenen verdienen als ze daar gaan bouwen als zij eruit moeten dan worden ze helemaal buiten casa geplaatst dichtbij hey vliegveld dan hebben ze uren nodig om in het centrum te komen om te werken