1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door ABDOLLAH Bekijk reactie
    Jongens jongens...

    Wat is er nou mis met een uitkering... Ik heb 2 jaar lang genoten van een uitkering
    Ik ben lichtelijk jaloers op jou.

    Ik zou lekker tot rust komen in Marokko en elke dag de zee op, lekker vissen en elke dag genieten van lekkere thee in de bergen lekker tot rust komen.

    heeerlijk
    Hala Madrid y nada mas

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    ALLAH houdt niet van realmadrid en de kufr die ze in zich hebben. ALLES wat Allah haat hoor jij ook te haten.




    Aanbidding is een term die alles omvat waarvan Allah houdt en Hem tevreden stelt of het nu gaat over uitspraken of handelingen, innerlijk of uiterlijk.
    Jouw uitspraak ook: Alles wat Allah haat hoor jij ook te haten.

    Wanneer haat God iemand?

    Ook met betrekking tot uiterlijk...

    Waar staat dit?
    Hala Madrid y nada mas

  3. #48
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Tering zeg hahahaa

    Nog steeds hier

    Islam bij halen alls

    Heavy gedrag
    De Man Der Heden

  4. #49
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Tering zeg hahahaa

    Nog steeds hier

    Islam bij halen alls

    Heavy gedrag
    Wollahila, kapot ziek


  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Maar ben jij het met mij eens dat jij onze heer Allah niet in een zin moet noemen met haten omdat Allah de meest barmhartige en genadevolle is. En de meest vergevensgezinde is?
    Hala Madrid y nada mas

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    IK SCHRIK ERVAN HOE ONWETEND JULLIE ZIJN




    Houden van anderen naast Allah– Deze vorm van aanbidding is Shirk en eenieder die houd van anderen naast Allah, niet omwille van hem, die heeft een hen tot partner naast Hem genomen. Deze vorm van liefde die de politheisten beleiden werd geillustreerd in de voorgaande ayah.
    Ik hou van mijn kindje, me familie, me naasten, me werk en van voetbal.
    Daarnaast houd ik van vakantie, vrije tijd en Wrongbet aanpakken.

    Ben ik kaffir volgens jou?
    Hala Madrid y nada mas

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    Barmartig en genadevol voor wie? ALS je me dat kan uitleggen dan kan ik er een gepast antwoord op geven.
    voor de gelovigen onder ons. Voor de gene die tauba verrichten.

    Allah swt is heel vergevensgezind.

    En vergeet niet dat de mens zondes pleegt. Wij zijn zwak. De mens is zwak gemaakt door Allah

    Wij zullen zondes plegen tot aan onze dood. Zelfs op onze grafbed zullen wij zondes plegen.

    Een zonde kan klein of groot zijn. Een zonde kan je zelfs onbewust plegen.

    Aan Allah kan je om vergiffenis vragen tot aan je dood. Vraag het en je zal het krijgen. Het gaat om de intentie.

    Ondanks je (waarschijnlijk) goede bedoelingen verdienen jou comments niet de schoonheidsprijs. De scherpe rand mag er wat vanaf.
    Ik zal jouw berichten verder niet oordelen want oordelen laat ik over aan de gene die alles weet. Degene die het het beste weet.

    Jij mag jouw kennis uit de koran halen en uit de hadith. Maak er AUB niet je eigen vertaling van. Dat kan een zonde zijn.

    En ik zit in de sporthoek om over sport te praten.

    Dat jij hier het een en ander komt veroordelen met zo een nickname is best vreemd.
    Hala Madrid y nada mas

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Mensen proberen islamitsche kennis te geven hier, niet wetend dat ze het doen zonder hikmah en ze mensen kunnen afschrikken met hun manier van adviseren

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Ik ben lichtelijk jaloers op jou.

    Ik zou lekker tot rust komen in Marokko en elke dag de zee op, lekker vissen en elke dag genieten van lekkere thee in de bergen lekker tot rust komen.

    heeerlijk
    Ja man... Ik had dat niet gedaan. Ik was te eerlijk en met een uitkering mag je maar 1 x in het jaar op vakantie

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    Umar ibn khattab zou ze kapaot slaan. Bovendien het zijn geen kuffar die je voorzichtig moet benaderen. Dit zijn mannen met famillies van wie je zou denken dat ze toch enig basiskennis moeten hebben.
    Lol. Ga toch tennissen. Jij weet niks over Umar. Umar zou jou als eerst kapot slaan volgens jou islam. Je naam is Fuck real Madrid, of te wel neuk real madrid, en dan kom je hierover Umar praten. Wesh spoor je wel

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    Barmartig en genadevol voor wie? ALS je me dat kan uitleggen dan kan ik er een gepast antwoord op geven.
    Weet jij dan niet dat ons profeet door Allah is gezonden als een genade voor de werelden

    و ما ارسلناك الا رحمة للعالمين

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    Genade is er alleenn voor de moslims barmhartigheid voor alle volkeren. Jij heb t geen kennis over je eigen deen dus hou maar op met discusseren.

    Ga die hadith in de juiste context laten vertalen met uitleg erbij dan zul je zien dat het een hele andere betekenis heeft dan hoe jij het interpreteert vanuit je eigen begeerte.
    Lol je praat over ga deze hadith in de juiste context laten vertalen.
    Niet wetend dat dit een qoran vers is.......


    Iedereen moet kennis opdoen behalve jij die geen verschil ziet tussen qoran en ahadith lol

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    Umar (r.a) die sloeg mensen kapot als ze alleen al niet naar de moskee op tijd gingen laatstaan wat ie zou doen met mensen die voetballers aanbidden.

    Je hebt wederom geen kennis hierover.
    Wat zou hij met jou doen? Aangezien jij Neuk Real Madrid als proffielnaam hebt?

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    Dus als ik zou zeggen fuck you dan betekent het neuk jou?
    Ga je dit nou echt goed praten?? Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat zulke woorden vallen onder het goede?

    ادع
    إِلَىٰ سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ ۖ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ ۚ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ. بِمَن ضَلَّ عَن سَبِيلِهِ ۖ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ*

    Wanneer je het verschil tussen ahadith en qoran kan zien, kijk dan maar even of je dit zal kunnen begrijpen.

    Je zal er veel aan hebben

    Ps

    Antwoord op je vraag..

    Inderdaad, als je het vertaald en letterlijk neemt zou dat er staan.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    Vertalingen fuck you EN>NL
    fuck you donder op ; flikker op ; rot op
    Bron: Wikipedia
    ENGELS - GEDETECTEERD

    NEDERLANDS

    fuck

    ******



    Bron Google vertalen.

    Wat probeer je nu te doen? Probeer je nou goed te praten dat je zulke woorden gebruikt?

    Dat er sterretjes komen ipv het woord zegt wel genoeg denk ik