1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Onzin, vrijheid is niets meer dan een propagandistische term waar criminelen achter schuilen om zichzelf mooier voor te doen dan ze in werkelijkheid zijn.

    Die vrouwen worden gewoon misbruikt door het Westen om hun vieze oorlog uit te vechten, vervolgens worden ze als een baksteen gedumpt door de vrijheidlovers in het Westen. En terecht, moesten ze maar niet zichzelf als goedkope communistische sletjes laten misbruiken door het Westen.
    die vrouwen willen vechten..en met verdomd goede redenen.

    nou.kun je dat natuurlijk altijd ontkennen..maar dat zegt ook weer wat over jou.

    hier stopt wat mij betreft de discussie..

    ciao

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Misschien moet je eens naar hun tegenstanders kijken, vrouwen die vechten terwijl ze gehersenspoeld zijn met de communistische ideologie en een vlag met een besnorde man erop vasthouden, en als dank worden ze ook nog eens gedumpt door het Westen.

    Of die andere gek, Bashar al-Assad, heeft meer bloed aan zijn handen dan welke partij dan ook in Syriƫ, maar geen slecht woord over hem hoor... dat zegt dan weer alles over jullie.
    masha Allah 3alik

  3. #18
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    die vrouwen willen vechten..en met verdomd goede redenen.

    nou.kun je dat natuurlijk altijd ontkennen..maar dat zegt ook weer wat over jou.

    hier stopt wat mij betreft de discussie..

    ciao
    Ik kan niet wachten op het moment dat jouw feminazi-heldinnen als een baksteen worden gedumpt door het Westen. Je hebt ze aangemoedigd vanaf de zijkant en vervolgens laat je ze vallen. Lekker hoor. Ciao.