1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Maryam Hassouni is afgestudeerd

    De actrice studeerde Engels aan de Universiteit van Amsterdam.



    Maryam Hassouni is afgestudeerd. Graduated bitchezzzz! schijft ze op Instagram bij een foto waarop ze trots poseert met haar bul. De actrice, die momenteel te zien is in Flikken Rotterdam, studeerde Engels aan de Universiteit van Amsterdam.

    Maryam werd verliefd op de Engelse taal toen ze in New York een acteeropleiding volgde. "'Ik heb iets nodig waar ik me volledig op kan storten, verklaarde de 32-jarige actrice vorig jaar in het AD haar keuze voor de studie.

    Haar opleiding kan Maryam nog wel van pas komen als ze haar voornemen waarmaakt om terug te gaan naar New York. "Misschien pak ik volgend jaar mijn koffer en mijn teddybeer en ga ik weer terug", zei ze tegen de krant. "Ik ben allergisch voor routine."

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Wat een nieuwswaarde.

    Marokko´s grootste veraadster is afgestudeerd.

  3. #3
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Wat een nieuwswaarde.

    Marokko´s grootste veraadster is afgestudeerd.
    Je hebt waarschijnlijk over het stukje van de teddybeer heen gelezen ...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    137
    26-06-2014

    Walgelijk al die so called acteurs en actrices stuk voor stuk naar de filistijnen!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Nogal wat afgunst hier.
    Vrouwen die een universitaire opleiding met succes kunnen afronden naast hun dagelijks werk!
    Bah!

    Gefeliciteerd!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Inderdaad. Gefeliciteerd!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Wat een nieuwswaarde.

    Marokko´s grootste veraadster is afgestudeerd.
    Waarom is ze een shekema? wat heeft ze gezegd of gedaan?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Maryam gefeliciteerd, ik weet dat je meeleest dus je kan me pm en

  9. #9
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Mensen, ik wil niet lastig doen, maar Engels is een waardeloze studie. Klinkt hard, maar ik wil de jongere generatie ervan weerhouden om dezelfde fout te maken als haar.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Waarom is ze een shekema? wat heeft ze gezegd of gedaan?

    Ik kan er alleen maar over fantaseren, maar het is hier een bekend fenomeen dat Marokkanen die in onze samenleving succesvol zijn tot op het bot verketterd worden. Behalve Marokkaanse voetballers natuurlijk. Zou dit hetzelfde zijn?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik kan er alleen maar over fantaseren, maar het is hier een bekend fenomeen dat Marokkanen die in onze samenleving succesvol zijn tot op het bot verketterd worden. Behalve Marokkaanse voetballers natuurlijk. Zou dit hetzelfde zijn?
    Nederlanders hebben hetzelfde fenomeen, kijk maar naar Silvana Simons, Quincy Gario, peter r de vries en anne fleur dekker.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Nederlanders hebben hetzelfde fenomeen, kijk maar naar Silvana Simons, Quincy Gario, peter r de vries en anne fleur dekker.
    Simons, Gario, Dekker succesvol?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    137
    26-06-2014

    He OBB Verketterd omdat ze haar afkomst en religie de rug toekeert, maar daarintegen is ze gewoon een grachtengordel BI-AT-CH

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Who cares doen alsof ze medicijnen heeft uitgevonden en dat van een vrouw die een isrealische prijs in onvangst neemt van die kindermoordenaars . Maar ja nedermarokkaantjes zijn al blij om 5minuut voor de camera te komen.

  15. #15