1. #211
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Lees ik hier het nieuwe motto van de PvdA ?
    Ter vervanging van: de verheffing van het volk ...
    PvdA wat is dat?

    Trouwens de politiek in Nederland heeft sowieso geen bestaansrecht meer..totaal visieloos managen van beschikbare middelen.

  2. #212
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Beide partijen hebben misschien dezelfde doelen echter de MBS gaat zeer geraffineerd te werk, als een soort stille sluipmoordenaar. Zij zijn meer van de lange termijnplanning. Dat kan je van IS niet zeggen.
    Klopt helemaal.

    IS was van de botte bijl, en een tijdje lang heeft hen dat ook gedient.
    Maar dat is gelukkig voorbij.

    MBS is al bijna een eeuw lang bezig. Met als hoogte punt de verkiezingen van Mursi.
    En we weten allemaal hoe deze man te werk ging. Eenmaal democratisch verkozen,
    had hij niet meer zo veel op met democratie.

    Duidelijk voorbeeld van onderontwikkeling op menselijk vlak.

  3. #213
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    je stapt erg makkelijk over de andere punten van hem heen.

    maar goed ieder zijn prioriteiten.
    Die eerste twee punten schoten me ook als eerste te binnen.

    Want jij weet niet hoe mooi mijn arabische schone was, en
    hoe lekker ze kon koken. Al hoe wel haar zus beter was in de keuken.
    Maar die was al getrouwd.

    Maar alle gekheid op een stokje, er zit geen bewuste volgorde in mijn opsomming.

  4. #214
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Het tegenoffensief is gestart.

    Tariq Ramadan Denies Rape Accusation, Files Complaint Against Accuser

    Rabat – Tariq Ramadan lodged a complaint “for slander and defamation” on Monday against author Henda Ayari, who sued him for rape and sexual assault two days earlier.

    The Oxford professor issued a statement through his lawyer, Yassin Bouzrou, saying that he “categorically rejects all these false allegations.”

    Bouzrou added that Ramadan had filed a complaint “for slander and defamation” with the public prosecutor in Rouen.

    According to Ayari, Ramadan raped the former Salafi writer after inviting her to his hotel room following a conference on Islam in Paris in 2012.

    Ayari told the Telegraph on Saturday that she was surprised that he asked her to meet him in his room rather than the lobby, and she said that, once in his room, he put his arms around her and began kissing her.

    The author previously wrote about the alleged assault in her book, “I Choose to Be Free,” without providing the identity of the attacker.

    “When I fought back and shouted at him to stop, he insulted me and humiliated me,” she wrote, describing the assailant by a Muslim intellectual and speaker under the pseudonym Zoubeyr in a hotel room in Paris.

    “I will not give precise details of the acts he did to me. It is enough to know that he benefited greatly from my weakness,” she wrote.

    The author first revealed the alleged rape incident on her Facebook page, following the Harvey Weinstein scandal.

    “I have been silent for several years for fear that he might take vengeance,” Ayari said, explaining that he had threatened to “take it to my children. I was afraid and I kept silent all this time.”

    The author also filed allegations against Ramadan “for rape, sexual assault, violence, harassment and intimidation” with the prosecutor’s office in Rouen.

    Ayari continued to say that though she “may not have the same financial means as him to pay for lawyers and experts,” she “will go to the end of this fight whatever it costs.”

    https://www.moroccoworldnews.com/201...t-henda-ayari/

  5. #215
    MVC Lid

    Reacties
    38
    21-11-2015

    ik geloof sneller dat jij een varken bent.

  6. #216
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    New ‘rape’ case filed against Islamist Tariq Ramadan.

    A complaint was filed Friday in France against the Islamist philosopher and theologian Tariq Ramadan, for rape and sexual assault, following accusations of raping Salafist-turned secular liberal activist Henda Ayari.

    Three days after the opening of an investigation similar accusations against him, were filed on Friday, reported AFP.

    Ayari lawyer Eric Morain added that he has received other testimonials from women who are thinking of filing a complaint against the intellectual for harassment or sexual assault.

    Ayari filed a case on October 20 against Swiss-Muslim thinker Ramadan, the grandson of the Muslim Brotherhood founder, of raping and sexually assaulting her in a Paris hotel room in 2012.

    She was interrogated for six hours by police in Rouen (Normandy, north-west), said her lawyer, the day after the opening of an investigation by the Paris prosecutor for “rape, sexual assault, violence and death threats “.

    According to Le Parisien, a new complainant is filled by a disabled 42-year-old woman, who converted to Islam claiming brutal sexual violence at a big hotel, in autumn 2009.

    In the aftermath of the first complaint, Tariq Ramadan denied the accusations and in turn complained Monday for “slanderous denunciation” against Ms. Ayari.

    Ramadan is the grandson of the founder of the Muslim Brotherhood Hassan al-Banna and currently a professor of contemporary Islamic studies at Oxford University in the United Kingdom.

    (With AFP)

    Last Update: Saturday, 28 October 2017 KSA 04:31 - GMT 01:31

  7. #217
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    En het begon allemaal met Hollywoodproducer Weinstein.


    Je zou het bijna vergeten...en enkel denken dat tariq over de schreef is gegaan.

    Almajdi ben jij wel eens getuige geweest dat iemand over de schreef ging of jijzelf misschien?

  8. #218
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    En het begon allemaal met Hollywoodproducer Weinstein.


    Je zou het bijna vergeten...en enkel denken dat tariq over de schreef is gegaan.

    Almajdi ben jij wel eens getuige geweest dat iemand over de schreef ging of jijzelf misschien?
    Hoe is die zaak in Neurenberg eigenlijk afgelopen, toen je jezelf had aangeklaagd ?

  9. #219
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    En het begon allemaal met Hollywoodproducer Weinstein.


    Je zou het bijna vergeten...en enkel denken dat tariq over de schreef is gegaan.

    Almajdi ben jij wel eens getuige geweest dat iemand over de schreef ging of jijzelf misschien?


    Dus omdat Tariq Ramadan verdachte van nu 2 verkrachtingszaken toevallig
    een moslim is, moet jij het voor hem opnemen?
    Dmv mij prangende vragen te stellen?

    Waar was je toen Weinstein verdedigd moest worden?
    Kregen mensen die klaagde dezelfde reacties van jou als ik nu krijg?

    En verder is het duidelijk dat het zeker niet alleen
    Tariq Ramadan verdachte van nu 2 verkrachtingszaken gaat.

    Ik smul bijna dat die enge mensen van Fox news (Bill O'reilly) zo opgevreten worden
    in de media. Echter kan ik niet loslaten dat deze vrouwen zo slecht
    behandeld zijn. Dus hou ik me netjes in. Want dat is de echte misdaad hier.

    Maar goed, jij denkt dat het nodig is om iemand in verdediging te nemen
    alleen om het feit dat het een moslim is. Dat riekt overigens naar discriminatie,
    al hoe wel je intenties niet verkeerd zullen zijn.

    Maar vergeet deze uitspraak niet.
    the road to hell is paved with good intentions

    En om je vraag te beantwoorden.
    Ja ik ben zelfs een paar keer bij de politie geweest om getuigenissen af te leggen
    tegen openbare geweldsplegings zaken die ik had gezien. (twee keer)
    Maar ik ben zelf nooit geweldadig geweest. Ik "vecht" liever verbaal.
    Dat kan ik ook veel beter, maar dat is wel evident hier.

  10. #220
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Hoe is die zaak in Neurenberg eigenlijk afgelopen, toen je jezelf had aangeklaagd ?
    Vrijspraak.

  11. #221
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Dus omdat Tariq Ramadan verdachte van nu 2 verkrachtingszaken toevallig
    een moslim is, moet jij het voor hem opnemen?
    Dmv mij prangende vragen te stellen?

    Waar was je toen Weinstein verdedigd moest worden?
    Kregen mensen die klaagde dezelfde reacties van jou als ik nu krijg?

    En verder is het duidelijk dat het zeker niet alleen
    Tariq Ramadan verdachte van nu 2 verkrachtingszaken gaat.

    Ik smul bijna dat die enge mensen van Fox news (Bill O'reilly) zo opgevreten worden
    in de media. Echter kan ik niet loslaten dat deze vrouwen zo slecht
    behandeld zijn. Dus hou ik me netjes in. Want dat is de echte misdaad hier.

    Maar goed, jij denkt dat het nodig is om iemand in verdediging te nemen
    alleen om het feit dat het een moslim is. Dat riekt overigens naar discriminatie,
    al hoe wel je intenties niet verkeerd zullen zijn.

    Maar vergeet deze uitspraak niet.
    the road to hell is paved with good intentions

    En om je vraag te beantwoorden.
    Ja ik ben zelfs een paar keer bij de politie geweest om getuigenissen af te leggen
    tegen openbare geweldsplegings zaken die ik had gezien. (twee keer)
    Maar ik ben zelf nooit geweldadig geweest. Ik "vecht" liever verbaal.
    Dat kan ik ook veel beter, maar dat is wel evident hier.
    Rare man...waar was jij toen bleek dat Weinstein tientallen vrouwen bleek te hebben verkracht?

    Bovendien was de motivatie van de eetste vrouw die iets soortgelijks aangeeft ovet ramadan de hele Weinstein affaire.

    Check openingspost maar.

    Jij gaat dus naar de politie om geweld aan te geven...maar springt er niet zelf tussen.

    Verstandig hoor....jammer alleen als je iemand voor je ogen in elkaar geslagen ziet worden .


    Ps ik heb met zedenzaak nooit iets net de politie te maken gehad. ..wel heel veel vrouw onvriendelijke opmerkingen gehoord en ook wel zelf geuit.

    Voor andere zaken meerdere keren met de politie in aanraking geweest...meestal met een dader van een diefstal of inbraak in mijn handen en 1 keer met huiselijk geweld waar de dader een messentrekker was.

    Ps verbaal vind ik je niet xo heel sterk trouwens...dus doe maar lief.

  12. #222
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Rare man...waar was jij toen bleek dat Weinstein tientallen vrouwen bleek te hebben verkracht?

    Bovendien was de motivatie van de eetste vrouw die iets soortgelijks aangeeft ovet ramadan de hele Weinstein affaire.

    Check openingspost maar.

    Jij gaat dus naar de politie om geweld aan te geven...maar springt er niet zelf tussen.

    Verstandig hoor....jammer alleen als je iemand voor je ogen in elkaar geslagen ziet worden .


    Ps ik heb met zedenzaak nooit iets net de politie te maken gehad. ..wel heel veel vrouw onvriendelijke opmerkingen gehoord en ook wel zelf geuit.

    Voor andere zaken meerdere keren met de politie in aanraking geweest...meestal met een dader van een diefstal of inbraak in mijn handen en 1 keer met huiselijk geweld waar de dader een messentrekker was.

    Ps verbaal vind ik je niet xo heel sterk trouwens...dus doe maar lief.
    Ik was thuis toen ik het eerste bericht las van vermoedelijke verkrachter Weinstein.
    Op de zelfde locatie was ik ook toen ik las over Tariq Ramadan verdachte van nu 2 verkrachtingszaken.
    Over beide zaken heb ik me uitgesproken.

    Idd ik ben tot tweemaal toe getuigenissen gaan afgeven bij de politie.
    En nee zoals ik reeds eerder zei ben ik niet geweldadig, of fysiek goed uitgerust
    om tussen twee fysiek vechtende partijen te komen.

    "verbaal vind ik je niet xo heel sterk trouwens...dus doe maar lief."
    Is dit een dreigement verhuld in een advies?

  13. #223
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Hoe is die zaak in Neurenberg eigenlijk afgelopen, toen je jezelf had aangeklaagd ?
    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Vrijspraak.
    Ik neem aan vanwege volledige ontoerekeningsvatbaarheid van de persoon in kwestie ...

  14. #224
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Ik neem aan vanwege volledige ontoerekeningsvatbaarheid van de persoon in kwestie ...
    Jazeker

  15. #225
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Jazeker
    Zelfkennis siert de mens ...