1. #1
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium

    F1 GrandPrix Texas, kwalificatie zaterdag 23 uur, race zondag 21 uur

    2e vrije training nu, die gaan ze gebruiken als echte referentie voor de race en kwalificatie vanwege tijdstip. Temperatuur schommelt, rond dit tijdstip is het het warmst.

    Mooie baan die gewoon alle het goede van andere banen heeft gepikt. Ook veel hoogte verschil, op en neer. 1e en 3e sector zijn het mooist. Bijna volgas dubbele S om mee te beginnen. Timing en precieze kan je zomaar halve sec opleveren hier. In het laatste stuk veel hoogte verschil in de bochten, waardoor er meerdere ideale lijnen mogelijk zijn. Daar ga je knokpartijen zien.

  2. #2
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Sainz vanaf vandaag bij Renault ipv Palmer. Hulkenberg moet echt oppassen want ik denk dat ie voor het einde vh jaar sneller is dan hem. Hij zit er nu al bovenop.

  3. #3
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Vettel is erafgeschoten in de laatste bocht en staat nu binnen met schade. Ferrari weer achter de feiten aan. De beste wagen met de slechtste organisatie dus als er iets niet gaat zoals gepland is het meteen paniek. Mercedes ziet er slecht uit in de snelle bochten, maar die gaan wel wat verzinnen denk ik. Achterkant is te zacht waardoor de voorwielen van de grond komen. Ze missen gewoon grip achter vandaar de zachte afstelling. RedBull heeft gewoon de beste wagen van allemaal, maar moeten altijd compromissen sluiten om hun gebrek aan power te camoufleren. Ze gaan in elk geval bemoeien met het podium minimaal

  4. #4
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Renault van Hulkenberg motor problemen. Die heeft net zoveel pech als Max begin dit jaar, sinds Spa alleen maar pech

  5. #5
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Max bijna seconde sneller dan Lewis met volle tank. Bottas nog een seconde langzamer. Kijken wat raikkonen en Ricciardo doen. Vettel nog binnen

  6. #6
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ricciardo op p2, Raikkonen p3. Allebei sneller dan Lewis met volle tank

  7. #7
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Max krijgt 10 plaatsen straf waarschijnlijk vanwege een nieuwe motor. Renault heeft eindelijk een update die eigenlijk voor volgend jaar gepland stond. Ricciardo krijgt dit blok pas volgend jaar omdat Renault er maar 1 klaar heeft (met reserve onderdelen). Nog nooit heeft RedBull 1 rijder betere materiaal gegeven dan de andere. Lijkt er op dat RedBull alle pijlen op Max richt vanaf nu. Ik denk dat Ricciardo al iets heeft getekend bij Ferrari of Mercedes, Mercedes denk ik want hij had het gisteren over Lewis als de man die hij nog tegen wil knokken. Vettel heeft ie al gesloopt bij RedBull paar jaar terug.

  8. #8
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Game on.

    15 plaatsen straf voor max, hulk en Hartley. Allemaal update van Renault gekregen, 2018 versie. Mercedes en Ferrari updaten 3 keer per jaar, maar die stokbroden noemen het gelijk 2018. Dan moet het wat bijzonders zijn moelejannen

  9. #9
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Max krijgt 10 plaatsen straf waarschijnlijk vanwege een nieuwe motor. Renault heeft eindelijk een update die eigenlijk voor volgend jaar gepland stond. Ricciardo krijgt dit blok pas volgend jaar omdat Renault er maar 1 klaar heeft (met reserve onderdelen). Nog nooit heeft RedBull 1 rijder betere materiaal gegeven dan de andere. Lijkt er op dat RedBull alle pijlen op Max richt vanaf nu. Ik denk dat Ricciardo al iets heeft getekend bij Ferrari of Mercedes, Mercedes denk ik want hij had het gisteren over Lewis als de man die hij nog tegen wil knokken. Vettel heeft ie al gesloopt bij RedBull paar jaar terug.
    Kan het niet zo zijn dat Redbull die nieuwe motor niet aan Riciardo wil geven in verband met de plekken die hij dan morgen in zou moeten leveren? Riciardo maakt op zich nog wel kans op een derde plaats op de eindranking toch?

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  10. #10
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Renault motor doet raar bij Max, 1e sector was even snel als Mercedes maar daar heb je geen power nodig. P 17 ergens morgen inhaalrace op hardere banden, en dan langer doorrijden tot de 1e pitstop

  11. #11
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gewone_Broeder Bekijk reactie
    Kan het niet zo zijn dat Redbull die nieuwe motor niet aan Riciardo wil geven in verband met de plekken die hij dan morgen in zou moeten leveren? Riciardo maakt op zich nog wel kans op een derde plaats op de eindranking toch?
    Maar dan heb je die motor juist nodig voor de laatste races, vooral Mexico. Zou ik denken tenminste

  12. #12
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ricciardo exact zelfde tijd als raikonen maar wel 20 seconden eerder gereden, p4

  13. #13
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium

  14. #14
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Max maakte een fout in bocht 15 daarbovenop. Drivebelity wennen kan het ook zijn, naast power het belangrijkste van een motor. Ik geef Renault nog even het voordeel van de twijfel, misschien ligt het aan max zelf

  15. #15
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gewone_Broeder Bekijk reactie
    Ik hoor net Doornbos zeggen dat Redbull heeft bevestigd dat zij doorgaan met Max als nummer 1 rijder. Dan is het helemaal duidelijk.
    Dat gaat redbull niet hardop zeggen, als die Doornbos niet zon praatjes maker was stond het nu in headlines bij Sky met hem als citaat