1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    De pil

    Citaat Geplaatst door Hniwna
    Zijn hier vrouwen die de pil slikken en hun partner meer/minder aantrekkelijk vinden bij het wel/niet of niet/wel slikken van de pil? Met aantrekkelijk bedoel ik niet louter diens fysieke verschijning maar dat je gewoon wel/niet meer into hem bent, ineens 'redenen' hebt of de gewijzigde (gemanipuleerde) gevoelens welke je ervaart zodanig voor jezelf hebt weten te rationaliseren dat je je kunt storen aan nagenoeg alles wat hem kenmerkt.
    .

  2. #2
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Geen idee of dat kan. De pil kan wel voor stemmingswisselingen zorgen en een lage libido maar dat je je man opeens niet/wel aantrekkelijker gaat vinden? Bijwerkingen zijn voor alle vrouwen anders.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #3
    Born-confused

    Reacties
    28
    19-10-2017

    Wat voor pil slik jij dan???

  4. #4
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik ken wel.iemand die tijdens haar zwangerschap van haar man walgde. Ze irriteerde zich dood aan m hahahha

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    algemeen bekend dat door de pil niet alleen je baarmoeder eicelletjes gaat weigeren maar ook je gevoelens het hele mannenbestaan gaan weigeren, een goede oplossing voor als je als maagd wilt sterven

  6. #6
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Hniwna Bekijk reactie
    Dat is wellicht een natuurlijke verdedigingsmechanisme. Ze reageert zo omdat ze onbewust (!) het idee heeft dat ze haar man en de baby straks níet (gelijktijdig) aankan. Nestingsritueeltje... Om zich op de baby voor te bereiden probeert ze haar partner dus min of meer van zich af te stoten, uit haar 'nest' te stoten. Ruimte op vooral mentaal maar ook sociaal vlak proberen vrij te maken welke de baby straks kan innemen.

    Een man die op de hoogte is, gaat hier over het algemeen goed mee om.
    Hmmmm interesting

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Kan best invloed hebben op de hormonen dat je afstand wilt...
    Maar geen idee of dat onderzocht is haha

    Wat ik wel weet is dat de boel droog wordt...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Nooit van gehoord, maar dit zal wel weer iets zijn wat we alleen kennen op Marokko.nl.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door Hniwna Bekijk reactie
    Niet perse. Een verlaagd libido is een (zeer gewenste) bijwerking voor maagden maar Maghrabiat hebben een hoge libido dus dat vereist toch echt een inname van 3 pillen per dag en dat gebeurt niet.
    gatverrr wat zeg jij nou, je hebt hier over vrouwen ieuwww, viespeuk joh, vieste iets wat ik heb gelezen na die meeeters filmpje ieuwww