1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Terrorisme-expert waarschuwt voor kraanwaterjihad

    In Europa zijn er verschillende soorten aanslagen gepleegd door moslimterroristen. Zo zijn er bomaanslagen geweest, schietpartijen en recentelijk ook het inrijden op groepen mensen met grote auto’s. Door verbetering van overheidsmaatregelen tegen aanslagen, grijpen de terroristen steeds naar meer inventieve manieren om slachtoffers te maken voor hun heilige oorlog. In Duitsland heeft zich onlangs een nieuwe vorm van terrorisme voorgedaan: Het open laten staan van de kraan.



    Arabist en terrorisme-expert Salim el Mounafiq, heeft in een recent verschenen rapport van het prestigieuze Iedisbus-instituut gewaarschuwd voor een nieuwe vorm van gewelddadig jihadisme. Eerder deze week was hij bij actualiteitenprogramma ‘de maan is halfrond’ om zijn bevindingen toe te lichten.

    Salafisten
    “Je ziet dat salafisten heel erg teruggrijpen naar overleveringen van de Profeet,” zei de terrorisme-expert. “Er zijn overleveringen te vinden waarin de Profeet het verspillen van water afkeurt. Juist om die reden beredeneren salafisten waarschijnlijk dat water zo belangrijk is, dat ze de maatschappij kunnen schaden door het te verspillen.” Volgens El Mounafiq heeft het ook een symbolische betekenis omdat ze iets wat van waarde is voor de maatschappij weggooien.

    “Lekker!”
    Sommige moslims lijken de nieuwe manier van het schaden van de westerse democratie wel te kunnen waarderen. “Lekker voor die joden! Mijn broeders in Syrië hebben ook dorst, vriend!”, zei de 15-jarige scholier Abdel van de Buurt in zijn vlog op Youtube. Hij reageerde op het nieuws over kraanwaterschade in Duitsland. “Ik vind gewoon lekker voor hun!’’, Hij vervolgde zijn betoog met wat gemompel over Amerika, Israël en zionisten. Zijn vlogs worden door duizenden jongeren bekeken. Aan het einde van zijn video zei Abdel het volgende:

    ‘’Sowieso! En free me niffo Mourad Achterhoofd! SO naar de straten! SO naar de blocks! SO naar Mo Flappie! SO naar Bolle Brahim! SO naar Khalid Omafiets!’’

    Volgens El Mounafiq is Abdel een salafistische ronselaar. De terrorisme-expert vreest dat de vlogs van Abdel subtiele boodschappen en instructies bevatten voor zijn volgers.

    Wetsvoorstel
    In de Tweede Kamer werken rechtse partijen momenteel samen aan een wetsvoorstel om geen huizen met kranen meer te verhuren aan moslims. “Dit was de laatste druppel die de emmer heeft doen overlopen”, zegt Wilders. ”We kunnen wel blijven kwebbelen over mensenrechten en allerlei onzinnige voorschriften, maar zo stoppen we de tsunami van de islam niet zodra twintig Mohameds en Abdullahs besluiten om hun kraan open te laten staan. We moeten ophouden met het dweilen met de kraan open!”
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    In Europa zijn er verschillende soorten aanslagen gepleegd door moslimterroristen. Zo zijn er bomaanslagen geweest, schietpartijen en recentelijk ook het inrijden op groepen mensen met grote auto’s. Door verbetering van overheidsmaatregelen tegen aanslagen, grijpen de terroristen steeds naar meer inventieve manieren om slachtoffers te maken voor hun heilige oorlog. In Duitsland heeft zich onlangs een nieuwe vorm van terrorisme voorgedaan: Het open laten staan van de kraan.<br>
    <br>
    <br>
    <br>
    Arabist en terrorisme-expert Salim el Mounafiq, heeft in een recent verschenen rapport van het prestigieuze Iedisbus-instituut gewaarschuwd voor een nieuwe vorm van gewelddadig jihadisme. Eerder deze week was hij bij actualiteitenprogramma ‘de maan is halfrond’ om zijn bevindingen toe te lichten.<br>
    <br>
    Salafisten<br>
    “Je ziet dat salafisten heel erg teruggrijpen naar overleveringen van de Profeet,” zei de terrorisme-expert. “Er zijn overleveringen te vinden waarin de Profeet het verspillen van water afkeurt. Juist om die reden beredeneren salafisten waarschijnlijk dat water zo belangrijk is, dat ze de maatschappij kunnen schaden door het te verspillen.” Volgens El Mounafiq heeft het ook een symbolische betekenis omdat ze iets wat van waarde is voor de maatschappij weggooien.<br>
    <br>
    “Lekker!”<br>
    Sommige moslims lijken de nieuwe manier van het schaden van de westerse democratie wel te kunnen waarderen. <font size="3"><strong>“Lekker voor die joden! Mijn broeders in Syrië hebben ook dorst, vriend!”, zei de 15-jarige scholier Abdel van de Buurt in zijn vlog op Youtube. Hij reageerde op het nieuws over kraanwaterschade in Duitsland. “Ik vind gewoon lekker voor hun!’’, Hij vervolgde zijn betoog met wat gemompel over Amerika, Israël en zionisten. Zijn vlogs worden door duizenden jongeren bekeken. Aan het einde van zijn video zei Abdel het volgende:<br>
    <br>
    ‘’Sowieso! En free me niffo Mourad Achterhoofd! SO naar de straten! SO naar de blocks! SO naar Mo Flappie! SO naar Bolle Brahim! SO naar Khalid Omafiets!’’</strong></font><br>
    <br>
    Volgens El Mounafiq is Abdel een salafistische ronselaar. De terrorisme-expert vreest dat de vlogs van Abdel subtiele boodschappen en instructies bevatten voor zijn volgers.<br>
    <br>
    Wetsvoorstel<br>
    In de Tweede Kamer werken rechtse partijen momenteel samen aan een wetsvoorstel om geen huizen met kranen meer te verhuren aan moslims. “Dit was de laatste druppel die de emmer heeft doen overlopen”, zegt Wilders. ”We kunnen wel blijven kwebbelen over mensenrechten en allerlei onzinnige voorschriften, maar zo stoppen we de tsunami van de islam niet zodra twintig Mohameds en Abdullahs besluiten om hun kraan open te laten staan. We moeten ophouden met het dweilen met de kraan open!”
    <br><br><br><br>Pikkie zit hier ook op marokko.nl, woodcha3 of TDM geloof ik

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    In Europa zijn er verschillende soorten aanslagen gepleegd door moslimterroristen. Zo zijn er bomaanslagen geweest, schietpartijen en recentelijk ook het inrijden op groepen mensen met grote auto’s. Door verbetering van overheidsmaatregelen tegen aanslagen, grijpen de terroristen steeds naar meer inventieve manieren om slachtoffers te maken voor hun heilige oorlog. In Duitsland heeft zich onlangs een nieuwe vorm van terrorisme voorgedaan: Het open laten staan van de kraan.



    Arabist en terrorisme-expert Salim el Mounafiq, heeft in een recent verschenen rapport van het prestigieuze Iedisbus-instituut gewaarschuwd voor een nieuwe vorm van gewelddadig jihadisme. Eerder deze week was hij bij actualiteitenprogramma ‘de maan is halfrond’ om zijn bevindingen toe te lichten.

    Salafisten
    “Je ziet dat salafisten heel erg teruggrijpen naar overleveringen van de Profeet,” zei de terrorisme-expert. “Er zijn overleveringen te vinden waarin de Profeet het verspillen van water afkeurt. Juist om die reden beredeneren salafisten waarschijnlijk dat water zo belangrijk is, dat ze de maatschappij kunnen schaden door het te verspillen.” Volgens El Mounafiq heeft het ook een symbolische betekenis omdat ze iets wat van waarde is voor de maatschappij weggooien.

    “Lekker!”
    Sommige moslims lijken de nieuwe manier van het schaden van de westerse democratie wel te kunnen waarderen. “Lekker voor die joden! Mijn broeders in Syrië hebben ook dorst, vriend!”, zei de 15-jarige scholier Abdel van de Buurt in zijn vlog op Youtube. Hij reageerde op het nieuws over kraanwaterschade in Duitsland. “Ik vind gewoon lekker voor hun!’’, Hij vervolgde zijn betoog met wat gemompel over Amerika, Israël en zionisten. Zijn vlogs worden door duizenden jongeren bekeken. Aan het einde van zijn video zei Abdel het volgende:

    ‘’Sowieso! En free me niffo Mourad Achterhoofd! SO naar de straten! SO naar de blocks! SO naar Mo Flappie! SO naar Bolle Brahim! SO naar Khalid Omafiets!’’

    Volgens El Mounafiq is Abdel een salafistische ronselaar. De terrorisme-expert vreest dat de vlogs van Abdel subtiele boodschappen en instructies bevatten voor zijn volgers.

    Wetsvoorstel
    In de Tweede Kamer werken rechtse partijen momenteel samen aan een wetsvoorstel om geen huizen met kranen meer te verhuren aan moslims. “Dit was de laatste druppel die de emmer heeft doen overlopen”, zegt Wilders. ”We kunnen wel blijven kwebbelen over mensenrechten en allerlei onzinnige voorschriften, maar zo stoppen we de tsunami van de islam niet zodra twintig Mohameds en Abdullahs besluiten om hun kraan open te laten staan. We moeten ophouden met het dweilen met de kraan open!”
    Pikkie zit hier ook op marokko.nl, woodcha3 of TDM geloof ik

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Haha we hebben een rodddlbitch hierboven jongen is fan van mij.
    Heavy

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Hebben die kraanwaterjihadisten wel een zwemdiploma?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.485
    08-06-2013

    Ik kan niks over Salim el Munafiq vinden op het web

    Wel een mooie contradictie, zo hard teruggrijpen naar de leer van de profeet dat men exact het tegenovergestelde gaat doen
    14.42
    And never think that Allah is unaware of what the wrongdoers do. He only delays them for a Day when eyes will stare [in horror].