1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Roep om FC Barcelona uit La Liga te laten vertrekken wordt steeds groter en groter!!

    Steeds meee analysten en voetbalkenners adviseren Barcelona nu al uit La Iiga te stappen. Ze vinden dat ze alle schijn tegen hebben. Er kan niet meer eerlijk en neutral worden gekeken naar de club door de Spaanse bond. Er heerst een grote vijandigheid tussen de Catalanen en de regering in Madrid. De situatie is sterk geëscaleerd. Dit kan van invloed zijn bij de wedstrijden van Barcelona in La Liga.

    Veel analysten willen daarom dat Barcelona zich nu al gaat voegen in een andere compteitie.

    Wat denken jullie boys? Moet Barca het doen of niet?

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ze moeten eerst voor zorgen dat ze een eigen land worden en daarna kunnen ze uit La Liga vertrekken maar ik hoop niet dat ze een andere land worden dan zullen de rest van de wereld waar ze denken dat ze een eigen staat willen gaan volgen ..ik ben tegen afscheiding...deze analisten en kenners willen alleen maar 1 ding en dat is gewoon een eigen staat

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Weg met die Catalanen... en die piqué moet ze bek dicht houden ... totaal verdiend als ze genaaid gaan worden... alleen zal real altijd kampioen worden als ze weggaan en zullen we nooit meer clasicos kunnen kijken in Spaanse competitie ... maarja dan maar in de chamions league elkaar loten

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Dat gaat barca nooooooit doen ze lenen geld van Spaanse banken

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Dat gaat barca nooooooit doen ze lenen geld van Spaanse banken
    zeg gerust Spanje jat geld van Barcelona ...meest welvarend regio in Spanje ..zonder geld van Catalonië kunnen ze niet overleven

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Ze moeten eerst voor zorgen dat ze een eigen land worden en daarna kunnen ze uit La Liga vertrekken maar ik hoop niet dat ze een andere land worden dan zullen de rest van de wereld waar ze denken dat ze een eigen staat willen gaan volgen ..ik ben tegen afscheiding...deze analisten en kenners willen alleen maar 1 ding en dat is gewoon een eigen staat
    Her zijn vooral buitenlandse analysten die dit zeggen. Uit Engeland, Frankrijk, Nederland en ga zo maar door....

  7. #7
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    De enige verliezer zou la Liga zijn

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Zo kan Real wel makkelijk gratis kampioen worden. Real zal dan een hoop kijkcijfers en inkomen verliezen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Steeds meee analysten en voetbalkenners adviseren Barcelona nu al uit La Iiga te stappen
    Welke analisten en voetbalkenners adviseren dat ?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Welke analisten en voetbalkenners adviseren dat ?
    Op televisie zag ik op verschillende kanalen daar veel discussie over. Ik hoop dat Barca gewoon in La Liga blijft...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Mocht Barca het la liga verlaten dan zal Real verliezen qua cijfers en inkomen en Real wilt dat niet. Denk toch dat Barca blijft.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Op televisie zag ik op verschillende kanalen daar veel discussie over. Ik hoop dat Barca gewoon in La Liga blijft...
    Is idd bij verschillende voetbalpraat programma langsgekomen , maar heb ze nergens horen adviseren dat Barca maar uit La Liga moet stappen omdat ze anders benadeeld worden.

    Is onzin.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    zeg gerust Spanje jat geld van Barcelona ...meest welvarend regio in Spanje ..zonder geld van Catalonië kunnen ze niet overleven
    die bedrijven hebben al gedreigd met het verlaten van Catalonië als ze onafhankelijk worden dusja... Daarom zal het ook niet gebeuren