1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    je bent kampioen ouders schelden, zelf prive stuur je scheldwoorden, wat een le7mar,

    loekan ngafo men djaj manakloehsh,

    je bent een junk leeft in koffieshop wereld. , niemand neemt jou serieus

    Ik stelde je 3 vragen, Ik herhaal ze;

    Waarom is deze demonstratie waar geen vergunning voor is afgegeven wel doorgang gekregen?

    Waarom wordt er na decennia nog geen oplossing gevonden voor de waterschaarste daar?

    Jouw koning is daar al 18 jaar en 3 maanden aan de macht,waarom is het nu pas een prioriteit voor de koning?



    Graag antwoord of ga in de zandbak spelen.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ik stelde je 3 vragen, Ik herhaal ze;

    Waarom is deze demonstratie waar geen vergunning voor is afgegeven wel doorgang gekregen?

    Waarom wordt er na decennia nog geen oplossing gevonden voor de waterschaarste daar?

    Jouw koning is daar al 18 jaar en 3 maanden aan de macht,waarom is het nu pas een prioriteit voor de koning?
    hahahahahaha wat een drol, ik zei niemand neemt je serieus, gaat ie nog vragen stellen.

    separatist mhawgher

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    hahahahahaha wat een drol, ik zei niemand neemt je serieus, gaat ie nog vragen stellen.

    separatist mhawgher
    Dat dacht ik al.

    Mondje dicht volgende keer.

    Zolang jij kritische vragen niet beantwoord heb jij geen recht van spreken. Heb ik je de vorige keer ook al uitgelegd. 2-0.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    weer stuur je scheldwoorden prive, hahahahahaha je moet echt stoppen met drugs , jij bent het kwijt jwinkie

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    weer stuur je scheldwoorden prive, hahahahahaha je moet echt stoppen met drugs , jij bent het kwijt jwinkie
    Dat was een rode punt met sukkeltje. Ga maar melding maken bij de mods.

    Maar hey slimme jongetje,ik ga verder. Zolang jij geen antwoord kan geven op kritische vragen over het Marokkaanse regeringsbeleid en jij met junkie en separatist kan schelden neemt niemand jou serieus.

    Ik zie het ook aan je reputatie. 1groene streepje. Hoe zou dat komen? Retorische vraag.


    Ik lees het wel als je weer met onzin aankomt. Dan zal k je weer op je plekkie zetten.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Dat was een rode punt met sukkeltje. Ga maar melding maken bij de mods.

    Maar hey slimme jongetje,ik ga verder. Zolang jij geen antwoord kan geven op kritische vragen over het Marokkaanse regeringsbeleid en jij met junkie en separatist kan schelden neemt niemand jou serieus.

    Ik zie het ook aan je reputatie. 1groene streepje. Hoe zou dat komen? Retorische vraag.


    Ik lees het wel als je weer met onzin aankomt. Dan zal k je weer op je plekkie zetten.
    junkie ben je , is geen scheldwoord

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    _Exclusief alias Tattoo_Mocro en DEMO zijn separatisten maar durven het niet hardop te zeggen
    en jij bent zeker een islam hatende atheïst..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Mensen van Zagora bestempelen als AZULISTEN

    Ze demonstreren voor basisvoorzieningen. Ze komen niet met een republikeinse vlag, in het fik steken van politiewagens en ambulances, haat zaaien tussen amazigh en arabs, burgerlijke ongehoorzaamheid, oprruiing, poging tot vermoorden van agenten, de staat chanteren met " zwervers uit Europa "

    De staat bouwt moskeeen in noord Marokko, komt een ene leidster (ja, de " mannen " zitten in een cafe en sturen maar hun vrouwen )genaamd Nawal ben(t) Aissa zeggen dat ze geen zin hebben in moskeeen

    Alle andere dingen daar gelaten.

    AZULISTEN moeten met de grond gelijk gemaakt worden insha Allah

    Kk atheisten

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    En toe zei een ene Zebzefi dat hij de koning wilde spreken, niet de regering

    Arme aidspatient zat binnen een uur in de helikopter richting Oukasha prison

  10. #25
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    en jij bent zeker een islam hatende atheïst..
    Op dit forum is dat een hogere onderscheiding dan ridder in de orde van Oranje Nassau ...

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Op dit forum is dat een hogere onderscheiding dan ridder in de orde van Oranje Nassau ...
    Met zo'n onderscheiding wil je amper dood mee gevonden worden

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Op dit forum is dat een hogere onderscheiding dan ridder in de orde van Oranje Nassau ...
    een soort van een nsb onderscheiding dus..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #28
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Zwaar gefustreerd de arabdieren hierzo.Je komt ze overal tegen op de wereld in andere landen.omdat ze zelf niks klaar maken.Het opnemen voor een 3de wereld land marokko en zelf ondertussen in nederland zich volvreten met een uitkering.Wat een dom barbaars achterlijk inhumane volk zeg
    Wie zijn de arabieren in dit verhaal? De veiligheidsdiensten of de demonstranten.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    684
    14-06-2014

    De redactie liegt dat het barst.
    Er zijn helemaal geen mensen gearresteerd sterker nog mijn vader is daar..

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    684
    14-06-2014

    Er waren alleen paar gendarmerie meer niet..