1. #571
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Mooi nog meer ik noem zoiets karma. De joden moesten hier lijden en toen bracht je Britse maatje ze naar het midden oosten. Nu komen de Syriers en de rest hier naartoe om.weer balans te brengen.

    Je had de Joden beter een Israël kunnen geven in Europa dat is rechtvaardig.
    Hoe is dit karma? Ik vind het geweldig dat deze mensen in europa worden opgevangen en alle kansen krijgen!

  2. #572
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    This is getting ugly ...

    Hoog tijd voor iedereen om iets anders te gaan doen.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  3. #573
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    stop die maar in de behaarde reet van je vader ,smerige nicht

    JE SUIS INSIDE JOB


  4. #574
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    I stand corrected qua Syrian refugees in SA. Het zijn er zeker meer dan ik foutief weergaf. Hoeveel precies is erg onduidelijk. Vermoedelijk 100.000.

    Maar toch.. die Hitler vergelijking sloeg nergens op.

  5. #575
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Azdeen Bekijk reactie
    Jullie bestrijden hoofddoekjes en baarden. Zusters worden buiten geslagen, en de wetten veranderen elke keer maar weer. Hitler is weer terug in het westen.

    En Nee ik woon niet in NL, waarom zou ik tussen de vijanden willen wonen?

    welke regels met betrekking tot hoofddoek en baard..
    ik heb wat gemist??

  6. #576
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Charliechaplin. Bekijk reactie
    gore flikkers als jou moeten ze van 20 hoog naar beneden flikkeren.aidshond;
    jij hoort echt thuis tussen Isis schat.

  7. #577
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Ik las net hier op het forum 4 MANNELIJKE getuigen nodig voor het bewijzen van verkrachting ..

    Hoe gaat dat werken??
    Dat werkt niet, en dat is ook de bedoeling.
    Een verkrachte vrouw die daarover een klacht indient erkent impliciet dat ze overspel heeft gepleegd en wordt gestenigd. Probleem opgelost.

    Maar die vier getuigen... Die staan dus met de handen op de rug toe te kijken hoe een moslima (voor niet-moslima's gelden andere wetten) verkracht wordt.
    Is er iemand te vinden die dit rechtvaardig vindt?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #578
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    niets werkt! ben van oorsprong maroc, berber maar heb me ingelezen en geloof me dat hele geloof is bedacht door een jaloerse geile arabier die voor zichzelf erg comfortabel heeft gemaakt. zie hoe de koningen en hun prinsen in SA leven, hun doen en laten. en kijk naar de idoiten in de bergen van afganistan! dat is toch geen geloof???? dat is achterlijkheid

  9. #579
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Een valse beeld die je hier creëert binnen een Islamitische staat zoals de profeet en zijn metgezellen hebben opgebouwd hebben andersgelovigen rechten. Er is veel bekend over gemeenschappen waar ze mogen leven hij zij dat wensen te willen maar er zijn gewoon stalen kaders die een ieder niet mag overtreden.

    Dat vrij voelen hier is onzin, ieder hier is uiteindelijk verplicht te doen van de overheid zegt dat er moet gebeuren. Een persoon is vrij om te geloven wat die wilt maar wordt geblokkeerd om te ontwikkelen in een maatschappij zonder zijn of haar identiteit te kunnen behouden. Dat is prima maar wat stelt je vrijheid dan voor geen ene reet(pardon my french). Het is slechts een vorm van chantage waarin je zegt of je blijft wat je wilt zijn en je ontwikkeling wordt belemmerd. Anders moet je doen wat wij willen dat je doet en dat betekend je identiteit aanpassen en handelen conform de normen van dit land.

    Natuurlijk is dit geen rijk van de Farao waar we met zwepen worden gedwongen dingen te verrichten maar er is een vorm.van onderdrukking aanwezig in Europa en met name Nederland. Wie ben jij om te bepalen dat democratie op een seculiere wijze de manier is om te leven en dat al het andere achtergesteld is. Dat toont alleen aan dat de mentaliteit dat hier heerst zich dominant opstelt ten opzichte van andere overtuigingen met betrekking tot een systeem.

    Geen enkel tolerantie en dat is weer terug te zien in het constante handelen van het westen. Daar waar ze andere landen koloniseren of binnenvallen en hun politieke perceptie implementeren. Maar zelf klagen over Islam en dat het zich ook dominant opstelt ten opzichte van wat oké en niet oké is.

    Velen van jullie kunnen spreken over wat jullie willen maar ik zeg dat er 1 Islam bestaat en dat Islam de manier tot vredig bestaan leidt. Een wereld waarin anderen ook leven en niet gediscrimineerd worden zoals jullie dat afschilderen en al helemaal niet zoals het daadwerkelijk gaande is in de wereld.

    Ik geloof niet in totale vrijheid en dat schijnvrijheid verhaal die jullie opstellen komt bij mij niet binnen. Ik weet dat de vrijheden waar jullie over spreken slechts lijnen zijn die het westen bepaalt te kunnen bewandelen binnen hun voorwaarden.

    Wees eerlijk en oprecht want Islam is dat wel en hard ook nog eens. Dat onzin wat steeds verspreid wordt dat mijn profeet en zijn metgezellen als barbaren onrechtvaardigheid verspreiden is een leugen van de bovenste plank.
    Heb je wel eens van het Pact van Omar gehoord?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #580
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    niets werkt! ben van oorsprong maroc, berber maar heb me ingelezen en geloof me dat hele geloof is bedacht door een jaloerse geile arabier die voor zichzelf erg comfortabel heeft gemaakt. zie hoe de koningen en hun prinsen in SA leven, hun doen en laten. en kijk naar de idoiten in de bergen van afganistan! dat is toch geen geloof???? dat is achterlijkheid
    Lekker boeiend of een aidspatiënt wel of niet gelovig is .

  11. #581
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Islam van Allah gebracht door de laatste profeet vrede zij met hem en gepraktiseerd door de metgezellen van onze geliefde profeet. De enige Islam die waarheid brengt al breng je een miljoen interpretaties de wereld in. Jij wilt geloven dat er velen Islam zijn maar ik zeg dat de bron maar 1 Islam vertegenwoordigd.

    Je blijft logische fouten maken en dat komt je wilt niet verder denken.

    Islam werkt en zal blijven werken van een individu tot een staat. Voor een arm persoon dat de toiletten schoonmaakt tot een rijk persoon dat heerser is van een land. Degene die zoekt naar waarheid zoals het gegeven werd zal het vinden. Maar dat is een principe dat alleen geldt voor degene die oprecht zoekt tot er geen optie meer overblijft.
    Helaas voor je, maar men kan niet eens samen bepalen welke dag de ramadan begint of eindigd.
    Er is heel begrijpelijk veel onderscheid tussen het beleiden van hetzelfde geloof.

    Dus menen dat ze ooit allemaal samen iets kunnen besluiten is gewoon naief.

    Verder hoef ik er al niet over te denken, want een ISer vindt iedereen een slechtere moslims
    dan hij zelf is. En de rest van de moslims ontkennen weer dat die ISer een moslim is.
    Verder ontkennen Marokanen dan Turken echte goede moslims zijn, en ga zo maar door.

    "Islam werkt en zal blijven werken van een individu tot een staat."
    Op statelijk niveau werkt het op dit moment nergens.
    KSA komt heel dicht bij het precies volgen van de sharia,maar vele moslims hier
    ontkennen weer dat dat zo is.

    Nogmaals religie is voor achter de voordeur.

    "Maar dat is een principe dat alleen geldt voor degene die oprecht zoekt tot er geen optie meer overblijft."
    Dat is me nog al een uitspraak. Tot er geen optie meer overblijft... wow....
    Rug tegen de muur, mes op de keel, radeloosheid. Dat is wat je hier zegt.

  12. #582
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat heb je gedaan om je te verdiepen in dit onderwerp voordat je mij hier wat over vraagt.
    Gewoon geen antwoord geven maar trivia spelen.

    Dit was de vraag:

    "Ik las net hier op het forum 4 MANNELIJKE getuigen nodig voor het bewijzen van verkrachting .. Hoe gaat dat werken??"

    Daar heb je gewoon geen antwoord op.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #583
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Lekker boeiend of een aidspatiënt wel of niet gelovig is .

  14. #584
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Op een nacht stond een moslimhater zwetend en trillend op en rende naar de douche en keek in de spiegel.
    Zwetend en trillend zag hij zijn bleke gezicht en hij probeerde zijn best te doen om er tegen te vechten.
    Maar helaas kon hij zichzelf niet in bedwang houden en rende naar zijn computer, gelukkig forums.marokko.nl stond nog aan.
    Snel typte hij de volgende woorden "het is de schuld van de islam, het is de schuld van Erdogan" en klikte vervolgens op plaats bericht.
    Het zweten en trillen was opgehouden en de moslimhater kon weer slapen.

  15. #585
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Heb je wel eens van het Pact van Omar gehoord?
    Ja dat zijn documenten waar de echtheid daarvan wordt betwijfeld door wetenschappers. De documenten stammen volgens hen mogelijk uit de tweede eeuw en is niet opgesteld door de kalief.

    Aldus documenten die wij door gebrek aan authenticiteit niet als autoriteit beschouwen. Slechts een toevoeging aan relevante kennis net zoals zwakke hadith ook nog steeds worden opgeslagen. Maar ook dat heeft geen vorm van autoriteit binnen onze overtuiging.
    Heavy