1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    37
    29-04-2017

    Is dit een teken van boze oog of shir

    Veel mensen in Marokko zijn heel jaloers op mij ze zeggen jij zult nooit kinderen krijgen ik schrijf dit met tranen in mijn. Ogen ik probeer nu lange tijd woning te krijgen ik sta langer ingeschreven dan normaal ik reageer op lootwoningen ook een vrindin van mij staat van augustus 2017 ingeschreven die heeft uitnodiging gekregen om te komen ik heb hun gebeld en ze zeggen u komt aan de beurd dus afwachten ik ben nu echt depressief ik eet niet drink niet thuis situatie gaat niet goed het lijkt net of ik opgesloten zit

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Niet alles is meteen boze oog of sihr.
    Niets zal je raken tenzij allah dat wilt.
    Probeer meer dihkr te doen, geen gebeden over te slaan en je zult merken dat het beter gaat gaan.

    Van je woning ik sta ook overal ingeschreven en reageer ook overal op en heb ook nog niets dus dat heeft niet echt iets met boze oog ofzo te maken.

    Vaak is het zo dat als iets slecht gaat je je daarop focust en dat is dan een kans voor de sheytaan om met je gedachten te spelen en je verder van het geloof af te wenden en zo blijf je in die sombere wolk.

    komt goed oukhti inchaa allah

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    als zusters nou onderling een bedragje bij elkaar leggen met daarbij jouw situatie uitleggen kan je zo via een makelaar

    of marktplaats allereerst een kamertje voor jezelf dus niet gedeeld en vanuit daaruit een vast baan proberen te zoeken daarma

    huis .

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Niet alles moet je afschuiven op het boze oog. Als ik jou was zou ik roqia doen en jezelf beschermen daartegen mocht het toch zo zijn.

    Verder zou ik zelf op zoek gaan naar een betaalbare woning en niet zitten wachten totdat je aan de beurt komt.
    Veel heb je als mens zelf in de hand. Wie zoekt die vindt!
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.