1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    37
    29-04-2017

    Salam is er iets mis met mij

    Het zit mij erg erg dwars ik ben nog nooit in Nederland om mij hand gevraagd nooit is er iemand langs gekomen dat raakt mij heel erg mij moeder zegt dump haar aan een man van Marokko ik vindt het prima als hij maar goed voor me is maar het knaagt me wel ik ben niet lelijk of zo maar ik weet niet waar het aan ligt

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    35
    29-10-2007

    salaam meid alles is maktab ik heb veel dingen van je gelezen dat je echt frustreert mescchien kan ik je helpen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    misschien heeft iemand sihr gedaan?
    of boze oog

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    127
    10-06-2012

    Lieve meid, je moet je hierdoor niet onzeker voelen! Jij wordt niet zomaar bij een man 'gedumpt'.
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien ben je met school bezig waardoor men ermee wacht.
    Of misschien heb je geen grote sociale netwerk waardoor je niet gauw in aanmerking komt.
    Weet dat er niets mis is met jou, je hebt niet alles in de hand. Allah is de beste planner.
    Als je erover wil praten, mag je mij een bericht sturen.
    Mosh keteer 3aleek..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Fadoua77 Bekijk reactie
    Het zit mij erg erg dwars ik ben nog nooit in Nederland om mij hand gevraagd nooit is er iemand langs gekomen dat raakt mij heel erg mij moeder zegt dump haar aan een man van Marokko ik vindt het prima als hij maar goed voor me is maar het knaagt me wel ik ben niet lelijk of zo maar ik weet niet waar het aan ligt
    je schoennen? karakter? wie weet


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  6. #6
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Wa aleykoem assalaam wa ra7matu Allaahi wa Barakatuhu,

    Lieve zuster,

    Er is helemaal niets mis met jou : )
    Alles is Qadr Allaah. Een aanzoek krijgen zegt tegenwoordig niks als er geen daad bij het woord wordt gevoegd. Mensen vragen je te pas en on te pas "de hand" In de moskee, in de tram, via je ouders of bekenden. Vaak wordt er in onze gemeenschap gekeken naar "de buitenkant" Mooi meisje, ma sha Allaah zuster etc. Innerlijk is iets waar niet op het eerste gezicht naar wordt gekeken.

    Enne dumpen aan een man in Marokko is een uitdrukking die kant nog wal slaat, met alle respect voor jouw moeder laat ik dat voorop stellen. Je bent geen "vuilniszak" die moet worden gedumpt bij het grof vuil!!

    Mijn advies, laat je niet gek maken door praatjes van buitenaf. Doe je ding, werk aan je geloof, je school en doe dua dat Allaah jou een vrome man schenkt. Nogmaals aanzoeken komen en gaan, uiteindelijk trouw je de bestemde en dat komt op je pad wanneer de tijd hiervoor is aangebroken.

    Moge Allaah je het beste schenken, Ameen!

    Fi Amanillaah,

    Islaam – It just makes…. sense!



  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    38
    21-11-2015

    ik zeg misschien is dat wel voor het best?
    misschien beschermt Allah jouw van een slechte man die jouw echt pijn zou doen ofzo?
    en er is niets mis om met iemand te huwen uit Marokko,
    je maakt je druk om iets dat er niet is<

  8. #8
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Je bent toch keer getrouwd geweest?

  9. #9
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Waarom zou er iets mis zijn met jou? Misschien ben jij wel de beste persoon uit jouw omgeving maar is er iets mis met de mannen dat zij jouw hand niet komen vragen. Wie zal het zeggen?

    Doe je ding, ontwikkel jezelf, doe sabab en heb geduld en vertrouwen. Doe zeker niet iets waar je niet achter staat.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Dat gebeurd ook nauwelijks hier in NL hoor. Je leert iemand kennen en dan spreken jullie af dat hij langs komt, zo gaat dat tegenwoordig hier.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Fadoua77 Bekijk reactie
    Het zit mij erg erg dwars ik ben nog nooit in Nederland om mij hand gevraagd nooit is er iemand langs gekomen dat raakt mij heel erg mij moeder zegt dump haar aan een man van Marokko ik vindt het prima als hij maar goed voor me is maar het knaagt me wel ik ben niet lelijk of zo maar ik weet niet waar het aan ligt
    Jou vader moet voor jou zoeken. Want je hebt geen contact met mannen en dat is goed.Moge Allah jou een vrome man schenken.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Ga lekker op jezelf wonen en sociaal doen overal. Komt heus wel wat.

  13. #13
    <3

    Reacties
    125
    24-10-2016

    Tegenwoordig moetje eerst 20x daten met iemand of 20 jaar een relatie hebben. Subhan Allah het js echt moeilijk tegwnwoordig wallahi
    Iemand tegenkomen met ahlaaq,deen en die ook nog eens op een halal manier wilt aanpakken.

    Moge Allah swt het voor ons makkelijk maken lieverd.
    Malik related to me that he heard that Abdullah ibn Masud used to say, "The slave continues to lie and a black spot grows in his heart until all his heart becomes black. Then he is written, in Allah's sight, among the liars."

    USC-MSA web (English) reference : Book 56, Hadith 18
    Arabic reference : Book 56, Hadith 183

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6
    17-11-2017

    hoe oud ben je dan

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6
    17-11-2017

    hoe oud ben je dan?