+ Reageer
1 tot 6 van 6
    MVC Lid

Reacties
    54
    10-12-2016

Oprechte leuke wereldman

Hoi wereldmens,

Fit jij ook niet graag binnen de geldende kaders en de hokjes waarin mensen je maar al te graag willen plaatsen? Dan kunnen wij elkaar de hand schudden. Ik word niet snel verliefd en ben ook niet gauw onder de indruk en juist daarom heb ik jou nog niet gevonden.

Ik wil een fijne moslim man die praat met mate, met woorden die krachtig zijn en een wijsheid waar je u tegen zegt. Besta jij wel? Ja!

Als jij je hierin herkent en een leuk koppie hebt en 28 plus bent, laat dan een leuk berichtje achter in mijn inbox en je krijgt een reactie terug.

Het is leuk als we een beetje hetzelfde opleidingsniveau hebben (uni) en je een leuk persoon bent met een mooi karakter en uiterlijk.

Khair insha Allah.

MVC Lid

Reacties
    82
    24-08-2017

Fit jij ook niet graag binnen de geldende kaders en de hokjes waarin mensen je maar al te graag willen plaatsen ????????

Kan iemand mij bovengenoemde duidelijk uitleggen .

MVC Lid

Reacties
    54
    10-12-2016

Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Fit jij ook niet graag binnen de geldende kaders en de hokjes waarin mensen je maar al te graag willen plaatsen ????????

Kan iemand mij bovengenoemde duidelijk uitleggen .
    De juiste persoon zal dit begrijpen. Heeft iets met de welbekende klik te maken.

MVC Lid

Reacties
    609
    23-02-2015

mag het ook een thuis studie uni zijn?

Verbannen

Reacties
    401
    04-09-2017

Weer zo een verheven uni mongool.

#FitalsdeFvanFaal

MVC Lid