1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    59
    24-12-2013

    miskraam of toch niet? Help

    Salaam dames, ik ben 13 weken zwanger en heb sinds maandag bloedverlies ik ben toen naar zkhuis geweest en daar zeiden ze hartje van de baby klopt nog alleen is de placenta een stukje losgekomen waardoor ik nu bloed had. Ze zeiden dit kan genezen en dan is alles oke en stopt het met bloeden of het zet door en dan heb je een miskraam. De volgende dag dinsdag had ik nog weinig bloedverlies en tegen de avond geen bloed meer. Woensdag in de ochtend had ik klein beetje bloed tijdens wc bezoek rond de middag werden de krampen wat erger en na wc bezoekje verloor ik een flinke bloedstolsel van ongeveer 5 cm. Ik schrok er best van ben daarna niet meer naar de wc geweest omdat ik het niet durfde. Ik had nog steeds veel krampen. Rond de avond had ik geen bloedverlies meer. Het was dus afwachten wat er ging komen. Vanochtend had ik nog steeds geen bloeding rond 12 ging ik naar wc en zag weer bloeding het was niet veel maar er zat wel wat kleine stolsels bij. Maar meer dan dat niet want het bloed niet door of wat dan ook alleen tijdens wc bezoek heb ik beetje bloed en stolsel. Is het nou wel een miskraam of niet ik zit zo in de onzekerheid. Ik heb morgen een afspraak bij gyn. Maar dacht misschien zijn er meiden die dit eerder hebben ervaren en mij kunnen informeren. Alvast bedankt dames

  2. #2
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Heel vervelend.sommige vrouwen die bloeden veel tijdens de zwangerschap. .Door inspanning of stress of gewoon zomaar.ik bn nu tegen de 12 weken aan..veeg ook regelmatig bloed. Heb echo's gehad en alles blijkt goed te zijn.
    Morgen zul je zkr weten wat er afspeelt ...insjlah dat er niets aan de hand is...zelfs artsen kunnen dingen speculeren maar een echo laat echt zien of t embryo nog leeft.

  3. #3
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Ik snap niet waarom ze jou in onzekerheid laten. 13 weken is best ver hoor en dan verlies je wel meer dan stolsel. Dan is het een complete baby, maar dan heel klein.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    59
    24-12-2013

    Salaam dames bedankt voor de reacties ben gister weer langs ziekenhuis geweest. Hartje baby klopt nog hamdulilah de wond is er nog steeds maar die bloed niet meer ze gaan mij nu opvolgen omdat de placenta toch een stukje loszit kan het verder loskomen. Ghair inshallah