1. #16
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Het gaat hier niet om een griepje dat het ons kan overkomen. Relaties en alle gevolgen vandien heeft de mens zelf in de hand.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    872
    02-08-2013

    Ik zou toch maar voorzichtig zijn. In het begin lijkt alles roze geur en maneschijn totdat je met hem onder één dak woont. Hij heeft alles al gezien en zal daarom andere interesses hebben.
    Het kon je vader zijn.. Hij heeft ook een kind.. Kortom heb je als 20-jarige niets te zoeken bij zo'n oude bok.
    Meerdere gebruikers.

  3. #18
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door .yousra Bekijk reactie
    Een tijdje geleden, leerden ik en mijn ‘toekomstige’ elkaar per toeval kennen.
    Onbeseft groeide er iets en ontstond er een band. Toen we er later achterkwamen dat we 20 jaar van elkaar verschillen, wisten we niet wat te doen. Ons contact stopzetten? Verder gaan?

    Na een poging gedaan te hebben om elkaar te vergeten, kwamen we weer in contact. Het leek onmogelijk om elkaar los te laten, en dus besloten we verder te gaan. Ik ben 20, en hij is 40. Ook heeft hij een kind uit een vorig huwelijk.

    Nu zijn we aan het denken om serieuze stappen te nemen, en alles officieel te maken.
    Tot nu toe merken we niks van het leeftijdsverschil, we komen erg goed overeen. Ondanks dat ik erg veel van hem houd, en weet dat er weinig mannen als hem bestaan, slaan de twijfels weer toe.
    Ik ben zo onzeker over de situatie, over hoe mijn ouders zullen reageren. En of het wel verstandig is om met hem te trouwen, dan denk ik vaak ‘als ik 40 ben, is hij 60. Als ik 50 ben, is hij 70’.

    Ik weet echt niet wat ik moet doen.
    eerste vraag die gesteld wordt

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    71
    10-03-2015

    Citaat Geplaatst door Bisou. Bekijk reactie
    eerste vraag die gesteld wordt
    Niet als je blind en doof bent. Dan hoor je het antwoord niet eens.


    TS: zou je je kind laten trouwen als er zo een leeftijdsverschil is?

    Het feit dat een gescheiden man iets zoekt met een jonge dame,zegt veel over hem!!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    947
    18-11-2013

    Hij was even oud als jou toen jij geboren was. Goed over nadenken.

  6. #21
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Luister naar jouw eigen hart, jij bent de persoon die uiteindelijk trouwt met de man. Enige wat ik je kan meegeven, is dat je rekening dient te houden met zijn bagage (het kind). Jullie houden al van elkaar en jij geeft aan erg veel van hem te houden, dat is het belangrijkste dat er is. Maar stel je ouders op de hoogte en vraag hem om je hand te komen vragen. Blijf niet te lang los contact te houden zonder iets serieus te starten. Zoek ook uit waarom het vorige huwelijk niet ging, zodat hij met een koffer achterblijft.
    Geduld is de sleutel

  7. #22
    K.

    Reacties
    51
    21-10-2017

    Hoe noem je een mannelijke cougar?

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Nope wees geen idioot. Wegblijven van mannen met kids tenzij je zelf kids hebt. 20 jaar oud...gles fe dar kemel qraya dialek w 3awen mamak...moet niet gekker worden

  9. #24
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    En hoe suspect is dat..als 40 jarige een jong meisje willen die nog nooit eerder getrouwd is. Gadver

  10. #25
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Zegt genoeg over die vent zelf...brrr...yakkes.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Nope wees geen idioot. Wegblijven van mannen met kids tenzij je zelf kids hebt. 20 jaar oud...gles fe dar kemel qraya dialek w 3awen mamak...moet niet gekker worden
    Precies dit heb je geen kids dan hoef je ook niet te trouwen met iemand met kids. En neem iemand van je eigen leeftijd voordat je in grote mashakiel terechtkomt.
    Blessed.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Never nooit.moet hij maar iemand nemen die ook gescheiden is en van zn eigen leeftijd ipv ee jonge hert

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    353
    07-04-2014

    Alleen van elkaar houden houdt nooit een huwelijk of relatie in stand.
    Hoeveel mensen hielden of houden nog steeds van elkaar maar om iemands karakter of door koppigheid toch uit elkaar zijn gegaan.
    Karakter, geloof en de klik zijn de basis voor een huwelijk.

  14. #29
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sara35 Bekijk reactie
    Alleen van elkaar houden houdt nooit een huwelijk of relatie in stand.
    Hoeveel mensen hielden of houden nog steeds van elkaar maar om iemands karakter of door koppigheid toch uit elkaar zijn gegaan.
    Karakter, geloof en de klik zijn de basis voor een huwelijk.
    De klik is toch een deel van het liefhebben evenals het karakter. Heb je iemand niet lief en er is een klik, heb je weinig aan. Het is belangrijk van iemand te houden. Topic starter, doe wat je zelf wilt. Laat je keuze niet beinvloeden door meningen van anderen. Het is jouw leven.
    Geduld is de sleutel

  15. #30
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Nope wees geen idioot. Wegblijven van mannen met kids tenzij je zelf kids hebt. 20 jaar oud...gles fe dar kemel qraya dialek w 3awen mamak...moet niet gekker worden
    Wat een negatieve instelling heb jij zeg.
    Geduld is de sleutel