1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Wat een negatieve instelling heb jij zeg.
    tyft op

  2. #32
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    tyft op
    Voed jij zo je kind op? Kijk wat een taalgebruik je uit, durf je zo nog mensen te gaan adviseren?! Leer eerst eens normaal te communiceren en jezelf te verbeteren.
    Geduld is de sleutel

  3. #33
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Voed jij zo je kind op? Kijk wat een taalgebruik je uit, durf je zo nog mensen te gaan adviseren?! Leer eerst eens normaal te communiceren en jezelf te verbeteren.
    Houd je kanker bek over andermans kinderen a kanker mongool. llahi n3al tabon d yemak hopla op negeer

  4. #34
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Mooi reactie ILoveMySon. Nu bewijs je inderdaad de negatieve instelling waar je over beschikt. Je kunt niet normaal communiceren met anderen, maar toch probeer je mensen te gaan adviseren. Leer nogmaals zelf normaal te communiceren en jezelf te verbeteren dametje, kom dan met Ome Perseus communiceren.
    Geduld is de sleutel

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door .yousra Bekijk reactie
    Een tijdje geleden, leerden ik en mijn ‘toekomstige’ elkaar per toeval kennen.
    Onbeseft groeide er iets en ontstond er een band. Toen we er later achterkwamen dat we 20 jaar van elkaar verschillen, wisten we niet wat te doen. Ons contact stopzetten? Verder gaan?

    Na een poging gedaan te hebben om elkaar te vergeten, kwamen we weer in contact. Het leek onmogelijk om elkaar los te laten, en dus besloten we verder te gaan. Ik ben 20, en hij is 40. Ook heeft hij een kind uit een vorig huwelijk.

    Nu zijn we aan het denken om serieuze stappen te nemen, en alles officieel te maken.
    Tot nu toe merken we niks van het leeftijdsverschil, we komen erg goed overeen. Ondanks dat ik erg veel van hem houd, en weet dat er weinig mannen als hem bestaan, slaan de twijfels weer toe.
    Ik ben zo onzeker over de situatie, over hoe mijn ouders zullen reageren. En of het wel verstandig is om met hem te trouwen, dan denk ik vaak ‘als ik 40 ben, is hij 60. Als ik 50 ben, is hij 70’.

    Ik weet echt niet wat ik moet doen.
    dat hij 20 jaar ouder is hoeft geen probleem te zijn,,,wat wel een probleem IS ,,,dat is jullie haram relatie,,,iest dat ,et haram is begonnen zal geen goede einde hebben....dus maak je niet druk om de leeftijd wamt lang zal deze haram huwlijk niet stand houden

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    25
    28-02-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Ik zou mij eerder druk maken om zijn exvrouw. En weetje uit mijn ervaring kan ik zeggen dat het beste is om van je eigen leeftijd te hebben, je bent nog jong en hij heeft alles gehad in zijn leven.

    Het is zonde.
    Hoezo? Niet iedere ex vrouw is gestoord?
    Ik denk dat ik vanavond bij Brad Pitt. George snapt de Clooney.
    Ik wou dat ik op Justin Timberlake. Heb jij ooit wel eens gezien hoe hard Viola Holt?

  7. #37
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Evert Bekijk reactie
    Hoezo? Niet iedere ex vrouw is gestoord?
    Sommige mensen scheren iedereen over één kam.
    Geduld is de sleutel

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1
    06-12-2017

    20 jaar verschil hoeft niet het probleem te zijn. Maar...
    Vroeger, zeg maar 200 jaar geleden, veranderde er niks.
    Als je 20 was had je precies dezelfde jeugd, spullen, ervaringen als een 40 jarige had gehad toen hij 20 was.

    Nu is dat helemaal anders, geloof me jouw ervaringen als 20 jarige staan mijlenver van zijn leven in 1997...

    Geloof me, ooit ben je 40, dan denk je terug aan hoe je was toen je 20 was, en dan lach je je kapottttttt
    Dan pas besef je hoe naief je was, en dat geeft niks!!!
    (denk maar nu terug aan hoe je was toen je 14 was, zijn die 6 jaar al niet enorm? heb je niet al veel meegemaakt en geleerd?)
    Het is normaal dat het jaren duurt om levenslessen te leren, maar bedenk wel dat deze man 20 jaar voorloopt.
    Dat kan ook heel erg tegen je gaan werken... Ik hoorde ooit eens een man zeggen dat hij graag een jonge vrouw wou omdat die
    nog geen eigen (echte) mening heeft en hij dus met zijn ervaringen precies wist hoe die haar kon vormen zoals hij graag wilde.... zit wel wat in toch?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Hoeft geen probleem te zijn .
    Iemand ik weet niet hoe oud kan nog zo kinderachtig zijn en andersom.
    Maar vindt niet ouder als 15 jaar.Daarover heen vindt ik risico wallahu aglam over het algemeen uitzonderingen daarin tegen gelaten.

    Fi amaani Allah
    Allahi gawan.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  10. #40
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Bij twijfel niet doen. Voor sommige kan het werken en voor sommige weer niet. Er zal altijd wel een leeftijdskloof zijn. Wij op mnl kennen hem niet. Misschien is hij wel jong van geest. Zelf zou ik er niet aan moeten denken. Als jullie op 1 lijn zitten, de klik is er, en je hebt op dit moment niet het gevoel dat het je vader kan wezen. Dan ervoor gaan waarom niet?

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    23
    26-02-2006

    Lieve meid,

    Ik zou het niet doen, denk aub met je verstand en niet met je hart, mannen van die leeftijd weten hoe ze een
    jonge meid zoals jou moeten inpalmen, de mannen nu deze tijd zijn gewoon smeerlappen en kicken op steeds jongere meiden,
    trouw aub iemand van jou leeftijd en verspil je leven niet aan zo n gast. Gebeurt de laatste tijd helaas steeds vaker, de meeste
    mannen die gescheiden zijn, komt vaak doordat ze vreemd gaan en geven vaak de vrouw de schuld. Doe het het gewoon niet!!!!!

  12. #42
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Echte vrouwen zijn slimmer dan dat hoor. Zo hopeloos zijn ze ook weer niet.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5
    25-07-2016

    Lieve meid,

    Je bent nog erg jong, ik zou al het contact verbreken en iemand van jou leeftijd zoeken, mannen van die leeftijd zijn allemaal acteurs
    en merendeels zijn het tegenwoordig ook allemaal narcisten. nu oogt hij heel erg lief en de ideale man, maar geloof mij, zijn masker
    gaat na het huwelijk heel snel weer af! als hij zo geweldig was, was hij bij zijn vrouwtje gebleven. Daarnaast jagen de mannen van die
    leeftijd op hele jonge naïeve meiden die nog niks van de wereld hebben gezien, dus wees wijs en blok en negeer hem, voordat je leven
    een hel wordt!

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Ik had heel kort contact met een man van 39 jaar met een zoontje van 7j. Toen hij me over zijn leeftijd en bagage vertelde, heb ik afstand genomen.
    En dan kom jij af met 20j verschil met een kind, je bent nog kei jong wat doe je jezelf toch aan? Je bent nog jong en naïef en die man zou beter moeten weten

  15. #45
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Je moet niet alleen kijken naar zijn leeftijd maar eerder naar zijn bagage.

    Deze man heeft een huwelijk achter de rug. Hij heeft een kind. Hij heeft veel meer levens ervaring.

    Ik ben op zich niet tegen huwelijken met een leeftijd verschil maar 20 jaar is toch echt extreem! Hoe jij vandaag de dag denkt kan over 5 jaar héél anders zijn.

    Wat ik veel van vrouwen hoor (die een oudere man zijn getrouwd) dat ze op een gegeven moment botsen. Hij heeft alles al gezien & gedaan en voor haar is alles nog "nieuw" ze groeien uit elkaar door dat ze andere interesses ontwikkelen wat logisch is.

    Bedenk goed of jij de rol als stiefmoeder aan kunt? Het gaat hier om een onschuldig kind wat recht heeft op stabiliteit rust liefde 24/7.

    Wat als zijn kind jou niet accepteert? Geloof mij maar hij zal partij kiezen voor zijn kind.

    Mijn inziens zou ik het contact verbreken...om de volgende reden


    Een man van zijn leeftijd hoort beter te weten! Wil hij jou als zijnde zijn vrouw dan bewandelt hij de gangbare weg. Je zou denken dat iemand van veertig inmiddels wel weet (zeker na een scheiding) dat er enkel baraka in een huwelijk zit wanneer je de soennah nastreeft en na leeft.

    Kheir in cha Allah zuster
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna