1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    13-12-2016

    Serum voor haren steilen ?

    Salaam,

    Welke serum is goed voor je haren om te steilen
    En steil blijft hele dag ?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    29
    03-07-2017

    Up. .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3
    01-10-2017

    Biosilk Silk Therapy

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5
    13-12-2016

    Citaat Geplaatst door Ongelukkig39 Bekijk reactie
    Biosilk Silk Therapy
    Die heb ik momenteel maar me haren krullen na paar uur

  5. #5
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    die van de action is wel een goeie. Rode verpakking.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-08-2017

    Biosilk van de parfumeri

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16
    12-10-2016

    Die vd action

  8. #8
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door Fabolousbitch- Bekijk reactie
    Welke haarmasker raden jullie aan voor het steilen dames? Een waarvan die goed uit je haar kunt krijgen...
    mayonaise masker is toch wel een hele goeie, gewoon mayonaise in je haren smeren maak niet uit welke.
    of avocado masker: avocado pureren en dan eigeel en olijfolie.

    Max uurtje in je haren en daarna goed wassen met koud water.

  9. #9
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door Fabolousbitch- Bekijk reactie
    Bedankt lieverd. Ik heb oliemasker gedaan alleen mijn haar blijft ondanks 4x wassen met shampoo super vettig... Help! Hoe kan dit? Heb je tips?
    Heb ik teveel gebruikt?

    Hoelang is je haar?
    Hoeveel kokosolie gebruik je?
    Hoe smeer jij je haren in?
    Niet op je hoofdhuid veel je punten insmeren.
    Wat voor shampoo gebruik ej?
    En schuimt het veel?
    En probeer veel met lauw water je haren te wassen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Koop de chi tang en de heat protection van chi. Is echt het beste. Is wel duur maar dan heb je gewoon superstijl haar dat ook gewoon goed stijl blijft.

    Verder is een masker van honing, eigeel en kokosolie supergoed. Wel met lauw water uit wassen ivm het ei.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Mooi en gezond haar krijg je door geen hitte te gebruiken. Dus als jij dagelijks/wekelijks jouw haar verbrand met een stijltang, dan kan je doen wat je wilt, maar gezond haar krijg je niet, totdat je ophoud met het verbranden. Maskertjes zijn onzin en leggen een soort dun laagje op de buitenkant van jouw haar waardoor het lijkt alsof het wat gedaan heeft, maar het is niet meer dan logisch dat als jij het verbrand en blijft verbranden dat het gewoon niet gezond word....gewoon logica. Stijl jij jouw haar 1x in de paar maanden, dan heeft het verzorgen nog nut, anders ben je alleen jouw tijd aan het verdoen. Zelfde onzin enverkoop praatjes over dat heat protection spray's....ook de grootste onzin. Mohiem, bsaha oe raha!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  12. #12
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door Fabolousbitch- Bekijk reactie
    Gemiddeld tot lang. Zeker 3 eetlepels olie. Heel mijn haar in gesmeerd en de hoofdhuid. Ik heb paar keer de Yes to Carrots gebruikt. Na 6x begon het pas wat te schuimen en is nu schoon.
    Nu lijkt het weer wat te uitgedroogd, maar goed. Het is was zó vettig.
    Wat is jouw advies?
    Hoe moet ik het beste een haarmasker aanbrengen?
    Welke shampoo, conditioneren producten raad je aan?
    Pureer een avocado met 2 eetlepels yoghurt en 2 eetlepels kokosolie
    Smeer het meest bij je punten en een beetje boven. Je hoofdhuid mag nooit te vettig maken gewoon een beetje gebruiken.
    Wat ik wel doe voordat ik haarmasker brengt dan masseer ik mijn hoofdhuid.
    Vervolgens laat ik het altijd max half uur erin tot een uur.

    Was het eerst met lauwwarm water, ik zelf gebruik andrealon. En als laatst als je bijna klaar bent met koud water spoelen.
    Ik fohn mijn haar altijd na het douchen, stijlen doe ik niet meer omdat ik dat te plat vind.

    Ik heb zovaak mijn haren gebleekt, geverfd noem maar op. Maar omdat ik ze altijd goed verzorg zien ze er goed uit.
    Puntjes doe ik om de 8 weken knippen.

  13. #13
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Mooi en gezond haar krijg je door geen hitte te gebruiken. Dus als jij dagelijks/wekelijks jouw haar verbrand met een stijltang, dan kan je doen wat je wilt, maar gezond haar krijg je niet, totdat je ophoud met het verbranden. Maskertjes zijn onzin en leggen een soort dun laagje op de buitenkant van jouw haar waardoor het lijkt alsof het wat gedaan heeft, maar het is niet meer dan logisch dat als jij het verbrand en blijft verbranden dat het gewoon niet gezond word....gewoon logica. Stijl jij jouw haar 1x in de paar maanden, dan heeft het verzorgen nog nut, anders ben je alleen jouw tijd aan het verdoen. Zelfde onzin enverkoop praatjes over dat heat protection spray's....ook de grootste onzin. Mohiem, bsaha oe raha!

    Dat is echt onzin, ik heb de gekste dingen gedaan met mijn haren en verzorg ze met pure zelfgemaakte masker en het ziet er glanzend uit. Het raakt even beschadigd maar als je er niks aan doet zal het zeker zo blijven.

    Maar als je olijfolie,kokosolie,yoghurt,mayonaise maskers gebruikt dan is dat een hele goeie weldaad voor je haren.

    *** tips dames als je volle haren wilt moet je pure amla olie kopen en die stinkt niet!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Dat is echt onzin, ik heb de gekste dingen gedaan met mijn haren en verzorg ze met pure zelfgemaakte masker en het ziet er glanzend uit. Het raakt even beschadigd maar als je er niks aan doet zal het zeker zo blijven.

    Maar als je olijfolie,kokosolie,yoghurt,mayonaise maskers gebruikt dan is dat een hele goeie weldaad voor je haren.

    *** tips dames als je volle haren wilt moet je pure amla olie kopen en die stinkt niet!
    Ga maar googlen, zit en komt allemaal van binnen uit. Kan smeren totdat je een ons weegt, doet helemaal niks voor jouw haar. Jij hebt gewoon goeie genen, want nogmaals alles komt van binnen uit. Zo ook met jouw huid, kan smeren wat jij wilt, als jij jouw eetpatroon niet aanpast, en veel water drinkt, heeft het geen nut. Je hebt geluk en hebt goeie genen waardoor je haar meer kan hebben, of je hebt pech en je haar kan niks of weinig hebben. Alles komt van binnen uit, dus nogmaals smeerseltjes en al dat soort ongein werken niet, leggen ff tijdelijk en laagje OP jouw haren en niet in de kern! Jouw genen bepalen of jij dik haar hebt of niet, niet een masker, dat is allemaal genetisch bepaalt. Als smeerseltjes zouden helpen zou iedereen op deze aardkloot dik, zacht prachtig haar hebben en zou er NIEMAND meer kaal zijn. Kom op, het is gewoon logica.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  15. #15
    Destructief.

    Reacties
    11.148
    07-09-2005

    Vingertopje gebruiken tijdens het stijlen van een reeks.

    No more.