+ Reageer
1 tot 8 van 8
    MVC Lid

Reacties
    16
    30-03-2017

18+ waargebeurd: de Vietnamese meid en de 2 stoute Irakese zusjes

Vanwege privacy gebruik in het verhaal geen echte namen.

Me beste maat, ene Vietnamees, ik noem hem voor t gemak Nguyen. Ik ken en kende hem al jaren.. we zaten beide op havo. Hij was erg close met zijn vriendin.. waarmee hij later ging verloven.
    Hij is een vriend die 24/7 voor je klaar staat, werkt hard, is gastvrij en heeft respect voor zijn familie. Zijn kleine dunne gestalte compenseert hij met vechtlust en agressie, uiteraard alleen wanneer het nodig is. Het is een man die op zoek is naar avontuur in het leven, reizen, ontdekken enz.

Maar gelukkig maakten we samen geen momenten mee waarbij we ons moesten verdedigen, tenminste niet tijdens de volgende uitgaansavond:
    Mijn beste vriend Nguyen stelde namelijk voor om een avond uit te gaan. Inmiddels was ik 20 jaar oud, ik had het een en ander al gezien in mijn leven.
    Uitgaan had ik achter me gelaten, hoewel ik nog jong was werd ik toch serieuzer in het leven: ik dacht aan me toekomst, studie, ik fantaseerde daarover, zoals we allemaal doen in onze jongere jaren, leven lijkt oneindig, onze lichaam zit vol met energie en we lijken onverslaanbaar.

Vooraf het uitgaan werd er dan normaliter wat gedronken om in te komen (voordrinken), maar deze keer was het anders. we waren niet meer 16/17/18. Drinken deden we weinig, de grote vriendengroepen waren inmiddels uit elkaar gegaan, ieder begon zijn eigen leven te leiden.
    Ik en Nguyen gingen de betreffende avond uit, hij nam zijn vriendin en diens zusje mee. Zijn vriendin kende ik al, maar haar zusje nog niet, en zonder dat ik in de toekomst kon kijken zou zij uiteindelijk ervoor zorgen dat mijn 20ste levensjaar een vreemde, onverwachte maar ook spannende wending zou krijgen...

............................... (verhaal gaat door, reacties zijn welkom)

MVC Lid

Reacties
    29
    04-04-2017

Donder op met je k.t verhaal

MVC Lid

Reacties
    16
    30-03-2017

Eenmaal aangekomen in de discotheek, eventjes kennis gemaakt met het zusje van de vriendin van mijn beste vriend. Ze heet Tina.
    Aangezien ik altijd gul ben geweest hoort de nodige traktatie erbij. Even rondvragen, drankjes bestellen, zo gezegd, zo gedaan.
    Het duurde niet lang meer en voor ik t wist stond Tina tegen me aan te schuren. Ik was verbaasd want zij nam gelijk de leiding (normaal begint een jonge), het ging zo dat het net leek of ik een muur was dat bewerkt werd door haar schuurmachine (haar volle achterwerk).
    Ze was gretig, lenig en wild. Ik had niks te klagen. Haar kleine Aziatische gedaante, in combinatie van haar volle achterwerk zorgden ervoor dat mijn voortplantingsdeel volgepompt werd met bloed waardoor het als ware zo stevig werd als een duikplank.
    De klok tikte verder en ik en Tina wisselden aan het einde van de nacht onze telefoonnummers uit. Hoewel ik in me gedachte al een vervolg plande die verder moest gaan dan de "schuurpartij", en elders moest plaatsvinden dan op de dansvloer, zou later blijken dat zij door haar gretigheid het initiatief zou nemen in deze avontuur...wie had gedacht dat zij telkens de eerste stap zou zetten, zoals ze ook deed op de dansvloer...

MVC Lid

Reacties
    16
    30-03-2017

....

MVC Lid

Reacties
    16
    30-03-2017

En ja hoor, de dag daarop begon me telefoon te rinkelen, haar naam (tina) verscheen op t schermpje... nieuwsgierig nam ik op om te kijken wat ze te zeggen heeft...
    Het gesprek begon normaal.. over de afgelopen nacht, daarna begon ze over een vervolgafspraak, zij stelde voor om samen te gaan zwemmen. Ik hield niet zo van zwemmen, maar ok, vooruit, laten we kijken waar t naar toe leidt
    2 dagen daarna spraken we af, we zagen elkaar bij de ingang van de zwembad.. het was in de middag.. dus we hadden genoeg tijd, haast zat er niet bij en maar goed ook..

MVC Lid

Reacties
    380
    27-12-2015

Wat een k*t verhaal. Kom met iets beters kaulo joch

MVC Lid

Reacties
    8
    12-06-2017

Heb je het verhaal ook volledig ergens opstaan? Dan leest het wat makkelijker
    Turkse Tom Cruise

MVC Lid

Reacties
    16
    30-03-2017

Citaat Geplaatst door Sarp Bekijk reactie
    Heb je het verhaal ook volledig ergens opstaan? Dan leest het wat makkelijker
    Heb al weer paar stukjes bijgeschreven. Vanavond voeg ik ze toe.