1. #826
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Je hebt geen enkele bewijs voor jullie evolutiemyth.
    Er zijn boekenkasten vol bewijs.. te beginnen bij The origin of Species.

    Maar dat bewijs ga je nooit willen zien, want jij gelooft iets anders. Prima. Mocht je de evolutietheorie exhter willen ontkrachten, dan zul je toch met iets beters moeten komen dan: Darwin was een racist en Hitler maakte joden dood.

  2. #827
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Er zijn genoeg voorbeelden van evolutie. Noem jij eens voorbeelden waaruit blijkt dat evolutie niet bestaat?
    Denk niet dat je antwoord zal krijgen.

    Reden is natuurlijk; Allah heeft de mens heeft gevormd van leem en levensgeest ingeblazen.
    Dus mag evolutie niet juist zijn.
    .
    Daarom zijn veel gelovigen ook nog steeds héél boos op Darwin.

  3. #828
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Er zijn boekenkasten vol bewijs.. te beginnen bij The origin of Species.

    Maar dat bewijs ga je nooit willen zien, want jij gelooft iets anders. Prima. Mocht je de evolutietheorie exhter willen ontkrachten, dan zul je toch met iets beters moeten komen dan: Darwin was een racist en Hitler maakte joden dood.
    Wat houdt dat bewijs precies in?
    Staat er ook in waarom het belangrijk is om te overleven en of dat wel goed is? Waarom zijn de 'zwakkeren' niet de 'sterkeren'?
    Aan de hand van welke objectieve maat is er bepaald dat overleven sterk is en verdwijnen zwak?
    Hoe staat de evolutietheorie tegenover homosexualiteit?

  4. #829
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De darwanisten hebben nog steeds geen argumenten leuk hoe die darwanisten zich kapot stressen omdat hun profeet word ontmakserd .
    Geen argumenten?

    Profeet?

    Waar heb je het over?

    Jij bent hier degene die zijn argumenten zelf verzint.

    Je roept wat, en dat blijkt klinkklare onzin te zijn.
    Je staat dus gewoon te liegen, en daar schaam jij je zelfs niet voor.

    En dan pretendeer jij een gelovig mens te zijn.

  5. #830
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Zijn myth is niet op feiten gebaseerd er is geen enkele bewijs voor zijn waanzin theorie ik weet dat de darwanisten dat niet graag horen . Eerst ga je zijn racisme ontkennen dan zeggen jullie ok hij is een racist maar zijn myth is waarheid die vlieger gaat niet op .
    Die bewijzen zijn allang geleverd!

    De enige bewijzen die nog ontbreken in deze thread,
    zijn die bewijzen waar jij over sprak.

    Jij stond namelijk gewoon te liegen.

  6. #831
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Die bewijzen zijn allang geleverd!

    De enige bewijzen die nog ontbreken in deze thread,
    zijn die bewijzen waar jij over sprak.

    Jij stond namelijk gewoon te liegen.
    Bewijzen van wat precies?

  7. #832
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Wij gaan helemaal niks stoppen is dat jou vorm van debat als de informatie jou niet aanstaat dan er maar gestopt moet worden ik heb nog veel informatie over dit onderwerp . En de evolutietheorie is een fabeltje daar ga ik met jou niet in duscusie je gelooft maar wat je wil maar de myth zal worden ontkracht en ik doe dat met bronnen . En laat zijn kranzinigge volgelingen van darwin zien wat ze allemaal hebben gedaan .
    En debat waar sommige leden (zoals jij) gewoon staan te liegen is geen debat.

    Maar dat is gewoon het verspreiden van leugens door jou.

    En nog steeds kun je niets onderbouwen, dus blijf je een leugenaar.

    En welke bronnen heb jij aangereikt die darwin ontkennen? Weer een leugen van je.
    Probeer je nu te vertellen dat je bewijzen hebt geleverd dat een of andere god
    de wereld heeft geschapen? Weer een leugen.

    Faal op faal op faal van je.

    Als je echt zou geloven in die god van je. Zou je je nu diep moeten schamen.

  8. #833
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Bewijzen van wat precies?
    Er zijn DNA onderzoeken die de evolutie theorie onderschrijven.

    Kijk maar enkele paginas terug. Ik heb een link geplaatst.

  9. #834
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Er zijn DNA onderzoeken die de evolutie theorie onderschrijven.

    Kijk maar enkele paginas terug. Ik heb een link geplaatst.
    Welke post? Scheelt me zoekwerk

  10. #835
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Wat houdt dat bewijs precies in?
    Staat er ook in waarom het belangrijk is om te overleven en of dat wel goed is? Waarom zijn de 'zwakkeren' niet de 'sterkeren'?
    Aan de hand van welke objectieve maat is er bepaald dat overleven sterk is en verdwijnen zwak?
    Hoe staat de evolutietheorie tegenover homosexualiteit?
    Wetenschap spreekt niet van goed of kwaad. Het is een feit dat in de natuur de sterkeren overleven en de zwakkeren uitsterven. Voor de soort is het het beste als de dieren met de sterkste genen zich voortplanten.

    Over het algemeen planten homoseksuele dieren zich niet voort, dus waarom zou de evolutietheorie daar iets over zeggen, anders dan dat homoseksuele dieren zich niet vaak voortplanten?

  11. #836
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Wijzen met je vingertje naar anderen zal je niet helpen darwanist in geen enkele boek van religie staat dat je zwakkere mensen moet uitroeien om een uberras te crieren zoals jullie profeet darwin wel zegt in zijn boeken the suvival of the fitest .Leuk geprobeerd darwanist de grootste massamoordernaars van de geschiedenis zijn je raad het al darwanisten .

    "dat je zwakkere mensen moet uitroeien "
    Weer sta je gruwelijk te liegen!

    Plaats het citaat van Darwin zelf, plaats de paginas waar hij zou zeggen dat
    men anderen zwakkere moet uitroeien.

    Je liegt dat het gedrukt staat.

    Ongelofelijk gewoon.

  12. #837
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Je praat een hele hoop onzin, moet ook wel bij gebrek aan kennis.

    Wouldcha3b blijft maar kletsen, hij blijft maar liegen.

    Niets kan hij onderbouwen. Echt een leugenachtige praatjes maker.

    Als hij echt een gelovige man is, zal hij zeker boete in de hell waar hij
    zegt dat hij in gelooft. Want liegen mag eenmaal niet binnen zijn geloof.

  13. #838
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Ik doe alleen een voorstel om te stoppen. Er moet van mij helemaal niets. Ga vooral verder zou ik zeggen. Grappig overigens dat je vervolgens stelt dat de evolutietheorie een fabeltje is en dat je daar vervolgen niet met mij over in discussie wil. Dat is jammer en teleurstellend. Je geeft immers aan dat het daar juist om gaat.

    Ik 'geloof' niet in de evolutietheorie. Ik heb er geen studie van gemaakt, maar de theorie lijkt me plausibel.

    Ik weet je wil niet in discussie. Hoeft ook niet, maar kan je dan mij iig een plezier doen en mij de bron doen toe komen die het fabeltje direct en geheel ontkracht.

    Oprechte dank.
    bronnen of bewijzen zal hij nooit leveren.

    Hij blijft maar wat plaatjes hier uploaden met wat (ongecontroleerde) citaten.
    En verder zal hij nooit komen. Blijkbaar is dat namelijk bewijs voor hem.

    En natuurlijk gaat hij niet in discussie, dat kan hij domweg helemaal niet.

  14. #839
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Wat houdt dat bewijs precies in?
    Staat er ook in waarom het belangrijk is om te overleven en of dat wel goed is? Waarom zijn de 'zwakkeren' niet de 'sterkeren'?
    Aan de hand van welke objectieve maat is er bepaald dat overleven sterk is en verdwijnen zwak?
    Hoe staat de evolutietheorie tegenover homosexualiteit?
    Er zijn genoeg hedendaagse voorbeelden van evolutie.
    Er zijn genoeg soorten uitgestorven en er gaan er nog een hoop uitsterven. Door zich te blijven voortplanten kunnen andere soorten ook weer blijven bestaan. Kijk naar de natuur, een hoop dieren zijn nuttig voor elkaar.
    Het gaat niet om sterk of zwak, het gaat om aanpassing aan de omgeving. Kun je je niet aanpassen heb je meer risico dood te gaan.
    Homkseksualiteit of homoseksueel gedrag is vastgesteld in 1500 diersoorten. Er zijn verschillende theorieën over de nuttigheid daarvan.

  15. #840
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Ik doe alleen een voorstel om te stoppen. Er moet van mij helemaal niets. Ga vooral verder zou ik zeggen. Grappig overigens dat je vervolgens stelt dat de evolutietheorie een fabeltje is en dat je daar vervolgen niet met mij over in discussie wil. Dat is jammer en teleurstellend. Je geeft immers aan dat het daar juist om gaat.

    Ik 'geloof' niet in de evolutietheorie. Ik heb er geen studie van gemaakt, maar de theorie lijkt me plausibel.

    Ik weet je wil niet in discussie. Hoeft ook niet, maar kan je dan mij iig een plezier doen en mij de bron doen toe komen die het fabeltje direct en geheel ontkracht.

    Oprechte dank.
    Ik wil wel in discusie maar je sluit elke vorm van debat door eerst te ontkennen dat hij een racist is dan bagataliseer je wat maakt het uit dat hij een racist want zijn theorieen zijn op waarheid berust waar geen enkele bewijs voor is. Ik zeg dat zijn theorie vals is en dat het leven geen game of thrones is zoals darwin in zijn boeken schrijft lees even de pasages terug van zijn boek. Ik heb veel qoutes geplaats van darwin van zijn eigen boeken lees de topic terug haal de bronnen eruit en oordeel voor jezelf .