1. #811
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De darwanisten hebben nog steeds geen argumenten leuk hoe die darwanisten zich kapot stressen omdat hun profeet word ontmakserd .
    Als iemand de islam misbruikt voor zijn eigen gewin, zeg jij toch ook niet dat ze de profeet ontmaskeren?

    Zo is het ook met de evolutietheorie. Darwin stelde hem op, anderen gingen ermee aan de haal. Kan je dat Darwin kwalijk nemen?

  2. #812
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik ben geen Darwinist, maar argumenten waarvoor dan?
    Of hij wel of geen racist was?
    Ja hij was een racist maar dat dat ter zijde als darwin boeken had geschreven over bloemschikken dan had niemand naar hem omgekeken , Het gaat meer om zijn facistische ideologie wat voor zoveel verwoesting heeft gezorgd van het communisme tot abortus en worden gestuurd door mensen die het idee hebben dat er teveel mensen zijn op de wereld. Daarom konden de communisten miljoenen mensen vermoorden wat aangedreven werd door de waanzin van theorie van darwin daar gaan de darwanisten nooit op in .

  3. #813
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Darwin was voor Zwarte Piet.

  4. #814
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ja hij was een racist maar dat dat ter zijde als darwin boeken had geschreven over bloemschikken dan had niemand naar hem omgekeken , Het gaat meer om zijn facistische ideologie wat voor zoveel verwoesting heeft gezorgd van het communisme tot abortus en worden gestuurd door mensen die het idee hebben dat er teveel mensen zijn op de wereld. Daarom konden de communisten miljoenen mensen vermoorden wat aangedreven werd door de waanzin van theorie van darwin daar gaan de darwanisten nooit op in .
    Van mij mag je best zeggen dat hij een slecht mens was.
    Maar als blijkt dat Einstein een pedo was, klopt dan de relativiteitstheorie om die reden ineens niet?

  5. #815
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ja hij was een racist maar dat dat ter zijde als darwin boeken had geschreven over bloemschikken dan had niemand naar hem omgekeken , Het gaat meer om zijn facistische ideologie wat voor zoveel verwoesting heeft gezorgd van het communisme tot abortus en worden gestuurd door mensen die het idee hebben dat er teveel mensen zijn op de wereld. Daarom konden de communisten miljoenen mensen vermoorden wat aangedreven werd door de waanzin van theorie van darwin daar gaan de darwanisten nooit op in .


    De enige waanzin die ik hier lees is dat Darwin schuldig zou zijn aan wandaden na zijn leven bedreven.

    Dat Stalin heel veel mensen van kant heeft laten maken lag aan het feit dat hij dictator was, en zoals veel dictators steeds meer aan paranoia ging lijden.
    Als de dood voor opstand, mensen die hem zouden vermoorden.

  6. #816
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Van mij mag je best zeggen dat hij een slecht mens was.
    Maar als blijkt dat Einstein een pedo was, klopt dan de relativiteitstheorie om die reden ineens niet?
    Zijn myth is niet op feiten gebaseerd er is geen enkele bewijs voor zijn waanzin theorie ik weet dat de darwanisten dat niet graag horen . Eerst ga je zijn racisme ontkennen dan zeggen jullie ok hij is een racist maar zijn myth is waarheid die vlieger gaat niet op .

  7. #817
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Zullen we dit topic stoppen. De vraag of Darwin een racist was of niet heeft geen enkele relevantie voor de evolutietheorie. Ik snap de angst en afkeer van gelovigen voor deze theorie. Maar om dan de man voor racist uit te maken is nogal dom. Kom met inhoudelijke wetenschappelijke argumenten en niet met deze non-discussie.

  8. #818
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Wij gaan helemaal niks stoppen is dat jou vorm van debat als de informatie jou niet aanstaat dan er maar gestopt moet worden ik heb nog veel informatie over dit onderwerp . En de evolutietheorie is een fabeltje daar ga ik met jou niet in duscusie je gelooft maar wat je wil maar de myth zal worden ontkracht en ik doe dat met bronnen . En laat zijn kranzinigge volgelingen van darwin zien wat ze allemaal hebben gedaan .

  9. #819
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Zijn myth is niet op feiten gebaseerd er is geen enkele bewijs voor zijn waanzin theorie ik weet dat de darwanisten dat niet graag horen . Eerst ga je zijn racisme ontkennen dan zeggen jullie ok hij is een racist maar zijn myth is waarheid die vlieger gaat niet op .
    Er zijn genoeg voorbeelden van evolutie. Noem jij eens voorbeelden waaruit blijkt dat evolutie niet bestaat?

  10. #820
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ja hij was een racist maar dat dat ter zijde als darwin boeken had geschreven over bloemschikken dan had niemand naar hem omgekeken , Het gaat meer om zijn facistische ideologie wat voor zoveel verwoesting heeft gezorgd van het communisme tot abortus en worden gestuurd door mensen die het idee hebben dat er teveel mensen zijn op de wereld. Daarom konden de communisten miljoenen mensen vermoorden wat aangedreven werd door de waanzin van theorie van darwin daar gaan de darwanisten nooit op in .
    Hoeveel slechte mensen halen hun beredenering en drijfveer uit Islam? Betekent niet dat er iets mis is met Islam.

  11. #821
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Er zijn genoeg voorbeelden van evolutie. Noem jij eens voorbeelden waaruit blijkt dat evolutie niet bestaat?
    Je hebt geen enkele bewijs voor jullie evolutiemyth.

  12. #822
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Hoeveel slechte mensen halen hun beredenering en drijfveer uit Islam? Betekent niet dat er iets mis is met Islam.
    Wijzen met je vingertje naar anderen zal je niet helpen darwanist in geen enkele boek van religie staat dat je zwakkere mensen moet uitroeien om een uberras te crieren zoals jullie profeet darwin wel zegt in zijn boeken the suvival of the fitest .Leuk geprobeerd darwanist de grootste massamoordernaars van de geschiedenis zijn je raad het al darwanisten .

  13. #823
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Je hebt geen enkele bewijs voor jullie evolutiemyth.
    Ik vraag jou wat.

  14. #824
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Wijzen met je vingertje naar anderen zal je niet helpen darwanist in geen enkele boek van religie staat dat je zwakkere mensen moet uitroeien om een uberras te crieren zoals jullie profeet darwin wel zegt in zijn boeken the suvival of the fitest .Leuk geprobeerd darwanist de grootste massamoordernaars van de geschiedenis zijn je raad het al darwanisten .
    Je praat een hele hoop onzin, moet ook wel bij gebrek aan kennis.

  15. #825
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Wij gaan helemaal niks stoppen is dat jou vorm van debat als de informatie jou niet aanstaat dan er maar gestopt moet worden ik heb nog veel informatie over dit onderwerp . En de evolutietheorie is een fabeltje daar ga ik met jou niet in duscusie je gelooft maar wat je wil maar de myth zal worden ontkracht en ik doe dat met bronnen . En laat zijn kranzinigge volgelingen van darwin zien wat ze allemaal hebben gedaan .
    Ik doe alleen een voorstel om te stoppen. Er moet van mij helemaal niets. Ga vooral verder zou ik zeggen. Grappig overigens dat je vervolgens stelt dat de evolutietheorie een fabeltje is en dat je daar vervolgen niet met mij over in discussie wil. Dat is jammer en teleurstellend. Je geeft immers aan dat het daar juist om gaat.

    Ik 'geloof' niet in de evolutietheorie. Ik heb er geen studie van gemaakt, maar de theorie lijkt me plausibel.

    Ik weet je wil niet in discussie. Hoeft ook niet, maar kan je dan mij iig een plezier doen en mij de bron doen toe komen die het fabeltje direct en geheel ontkracht.

    Oprechte dank.