1. #406
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    The big bang is een leugen de rest wat jij nu opnoemt heeft er niks mee te maken de bewering is dat alles uit toeval is bestaan dat is de theorie van darwin .
    ik vroeg je iets eenvoudigs: Wat klopt niet aan die redenering?
    Kan je daarop antwoord geven?

  2. #407
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015


  3. #408
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door radwan Bekijk reactie
    Discussie ging erom dat hij een racist was

    Ook al is dat bijna elke blanke, racistisch gepropagandeerd over een tijd van eeuwen
    Dit lijkt me een aardig racistische uitspraak, man! Heb je dat zelf niet eens door?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #409
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    The big bang is een leugen de rest wat jij nu opnoemt heeft er niks mee te maken de bewering is dat alles uit toeval is bestaan dat is de theorie van darwin .
    Evolutietheorie gaat over de ontwikkeling van het leven op de planeet. Darwin heeft niets gezegd over het ontstaan van het leven, hij heeft het nergens over de Big Bang. Dat is een heel andere tak van sport.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  5. #410

  6. #411
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Evolutietheorie gaat over de ontwikkeling van het leven op de planeet. Darwin heeft niets gezegd over het ontstaan van het leven, hij heeft het nergens over de Big Bang. Dat is een heel andere tak van sport.
    Alweer proberen te buikdansen om de feiten heen .

  7. #412
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Alweer proberen te buikdansen om de feiten heen .
    Welk feit bedoel je precies? Dat het feit dat Darwin een racist was niets te maken heeft met zn wetenschappelijke onderzoeken?

  8. #413
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Welk feit bedoel je precies? Dat het feit dat Darwin een racist was niets te maken heeft met zn wetenschappelijke onderzoeken?
    Zijn myths zijn niet belangerijk dat is net zoals je zegt ja maar hitler heeft ook wel goede dingen gedaan die vlieger gaat niet op .en darwin heeft meer geschaad dan hij heeft goed gedaan al zijn volgelingen zijn complete mislukelingen die nooit iets goeds hebben gebracht.

  9. #414
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Zijn myths zijn niet belangerijk dat is net zoals je zegt ja maar hitler heeft ook wel goede dingen gedaan die vlieger gaat niet op .en darwin heeft meer geschaad dan hij heeft goed gedaan al zijn volgelingen zijn complete mislukelingen die nooit iets goeds hebben gebracht.
    Misschien een eye-opener voor je:

    De "volgelingen" van Darwin geloven niet
    dat "The Origin of Species", van kaft tot kaft, de absolute waarheid is.

    Verbeteringen van de evolutietheorie zijn toegestaan en worden zelfs toegejuicht ...

  10. #415
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Zijn myths zijn niet belangerijk dat is net zoals je zegt ja maar hitler heeft ook wel goede dingen gedaan die vlieger gaat niet op .en darwin heeft meer geschaad dan hij heeft goed gedaan al zijn volgelingen zijn complete mislukelingen die nooit iets goeds hebben gebracht.
    Wat heeft hij dan precies geschaad volgens jou?

  11. #416
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Zijn myths zijn niet belangerijk dat is net zoals je zegt ja maar hitler heeft ook wel goede dingen gedaan die vlieger gaat niet op .en darwin heeft meer geschaad dan hij heeft goed gedaan al zijn volgelingen zijn complete mislukelingen die nooit iets goeds hebben gebracht.
    Wouldcha3b, wat klopt niet aan onderstaande redenering?

    Stel
    Als levende organismen variëren,
    als zij hun eigenschappen doorgeven aan nageslacht.
    als zij met de juiste eigenschappen in een vijandige omgeving blijven leven,

    Dán volgt daaruit dat:
    Na verloop van generaties organismen zich hebben aangepast aan de omgeving met eigenschappen die hun overlevingskans maximaliseren

  12. #417
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Wouldcha3b, wat klopt niet aan onderstaande redenering?

    Stel
    Als levende organismen variëren,
    als zij hun eigenschappen doorgeven aan nageslacht.
    als zij met de juiste eigenschappen in een vijandige omgeving blijven leven,

    Dán volgt daaruit dat:
    Na verloop van generaties organismen zich hebben aangepast aan de omgeving met eigenschappen die hun overlevingskans maximaliseren
    Je kan elke keer wel je onzin darwin propaganda gaan herhalen hij is en blijft een zieke racist met waanideen net zoals karl max lenin stalin en hitler . Dat proberen jullie blanken te ontwijken maar dat zal je niet lukken .

  13. #418
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Wat heeft hij dan precies geschaad volgens jou?
    Kijk naar zijn zieke extreme facistische volgelingen en het feit dat hij in zijn eigen boek zegt dat de sterkste de zwakst moet afmaken . Het is leven beschrijft hij als een game of thrones en dat is volgens hem de natuurlijke omgang van zaken . Geen wonder dat zijn ziekelijke facistische volgelingen zoals ik net beschreef geen enkel respect hadden voor de menselijke ras in zijn geheel . Dat heeft lenin stalin moa zendeng en hitler met zijn eugenics freak project wel bewezen .

  14. #419
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Kijk naar zijn zieke extreme facistische volgelingen en het feit dat hij in zijn eigen boek zegt dat de sterkste de zwakst moet afmaken . Het is leven beschrijft hij als een game of thrones en dat is volgens hem de natuurlijke omgang van zaken . Geen wonder dat zijn ziekelijke facistische volgelingen zoals ik net beschreef geen enkel respect hadden voor de menselijke ras in zijn geheel . Dat heeft lenin stalin moa zendeng en hitler met zijn eugenics freak project wel bewezen .
    Je hebt in ieder geval een goede hekel aan fascisme.

    Kan je begrijpen dat er bevolkingsgroepen zijn die de islam fascistisch vinden? Bijvoorbeeld homoseksuelen?

    Wat is fascisme eigenlijk volgens jou?

  15. #420
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Je kan elke keer wel je onzin darwin propaganda gaan herhalen hij is en blijft een zieke racist met waanideen net zoals karl max lenin stalin en hitler . Dat proberen jullie blanken te ontwijken maar dat zal je niet lukken .
    Je kan elke keer wel je onzin propaganda gaan herhalen jij blijft een zieke racist met waanideen.