+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 32
    Redactie

Reacties
    31.838
    03-12-2000

MVC Moderator MVC Moderator

Marokkaanse ambassadeur in Qatar loopt weg uit bijeenkomst georganiseerd door Algerij

Een duidelijk signaal van de Marokkaanse ambassadeur aan het adres van de Algerijnse diplomaat in kwestie.

Het botert al lange tijd niet tussen diplomaten van enerzijds Marokko en anderzijds buurland Algerije. Deze soap duurt al enkele jaren en had onlangs als toppunt de belachelijke toespraak van een Algerijnse minister tijdens een belangrijke bijeenkomst. De Algerijnse portefeuillehouder beschuldigde Marokko openlijk van drugssmokkel en witwassen, men moest niet teveel opkijken naar het buurland want dat stelde in werkelijkheid weinig voor.

Daarna verplaatste deze clash zich naar andere facetten van de diplomatie tussen beide landen, zo ook in het buitenland bleek onlangs maar weer. De Marokkaanse ambassadeur van Qatar koos er bewust voor om weg te lopen bij een bijeenkomst georganiseerd door een vooraanstaande Algerijnse diplomaat. Het Marokkaanse medium Le360 bevestigt dit nieuwtje op basis van diplomatieke bronnen.

Stellingname in Sahara-kwestie door Algerijnse diplomaat
    Deze bijeenkomst stond volledig in het teken van het stilstaan bij de Algerijnse revolutie van 1 november 1954. Echter kreeg dit onderonsje, waar diplomaten van verschillende landen bij aanwezig waren, een onaangenaam politiek tintje.

De diplomaat in kwestie uitte openlijk zijn steun voor een zelfstandig bestuur in de Sahara, de Polisario. De Marokkaanse ambassadeur liep hierop tijdens de ceremonie weg.

MVC Lid

Reacties
    402
    14-07-2017

Een diplomaat loopt nooit weg van een discussie anders ben he geen diplomaat die gaat altijd de discussie aan, als je wegloopt heb je verloren dus is een teken van zwakte

MVC Lid

Reacties
    5.946
    09-10-2015

Je moet uberhaupt niet praten met een land dat terorisme en de polisarioratten steunt .
    Citaat Geplaatst door Khodabanda Bekijk reactie
    In principe is er niks mis mee om met Israel samen te werken of te steunen.
    Een rawafid aan het woord

MVC Lid

Reacties
    2.300
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Een duidelijk signaal van de Marokkaanse ambassadeur aan het adres van de Algerijnse diplomaat in kwestie.

Het botert al lange tijd niet tussen diplomaten van enerzijds Marokko en anderzijds buurland Algerije. Deze soap duurt al enkele jaren en had onlangs als toppunt de belachelijke toespraak van een Algerijnse minister tijdens een belangrijke bijeenkomst. De Algerijnse portefeuillehouder beschuldigde Marokko openlijk van drugssmokkel en witwassen, men moest niet teveel opkijken naar het buurland want dat stelde in werkelijkheid weinig voor.

Daarna verplaatste deze clash zich naar andere facetten van de diplomatie tussen beide landen, zo ook in het buitenland bleek onlangs maar weer. De Marokkaanse ambassadeur van Qatar koos er bewust voor om weg te lopen bij een bijeenkomst georganiseerd door een vooraanstaande Algerijnse diplomaat. Het Marokkaanse medium Le360 bevestigt dit nieuwtje op basis van diplomatieke bronnen.

Stellingname in Sahara-kwestie door Algerijnse diplomaat
    Deze bijeenkomst stond volledig in het teken van het stilstaan bij de Algerijnse revolutie van 1 november 1954. Echter kreeg dit onderonsje, waar diplomaten van verschillende landen bij aanwezig waren, een onaangenaam politiek tintje.

De diplomaat in kwestie uitte openlijk zijn steun voor een zelfstandig bestuur in de Sahara, de Polisario. De Marokkaanse ambassadeur liep hierop tijdens de ceremonie weg.
    Als ik die Marokkaanse ambassadeur zou zijn dan zou ik ook weglopen om de discussie over de bezetting van het land Westelijke Sahara te ontwijken. Misschien moet het Algerijnse leger maar eens een mars naar de Westelijke Sahara gaan houden. Ik ben benieuwd of het Marokkaanse leger dan nog dapper wil gaan doen of meteen op de vlucht slaat. Ik vermoed het laatste en dan is het meteen doorstoten naar Rabat om daar de Algerijnse vlag te hijsen terwijl M6 voor asiel naar Saoedi Arabië vliegt
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen.|Facebook

MVC Lid

Reacties
    8.817
    10-01-2009

en dan is het meteen doorstoten naar Rabat om daar de Algerijnse vlag te hijsen terwijl M6 voor asiel naar Saoedi Arabië vliegt
    in you're dream's
    سُبْـحانَكَ اللّهُـمَّ رَبَّـنا وَبِحَـمْدِك ، اللّهُـمَّ اغْفِـرْ لي

Verheven bent U, O Allah, onze Heer en alle lof zij U, O Allah, vergeef mij.

MVC Lid

Reacties
    2.300
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    in you're dream's
    Waarom niet? Dan heb je meteen de onafhankelijke Rif republiek en de onafhankelijke republiek Westelijke Sahara. Daarmee geef je direct de zelfbeschikking terug aan de bevolking en is iedereen tevreden.
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen.|Facebook

MVC Lid

Reacties
    8.817
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    en is iedereen tevreden.
    spreek namens jezelf,dank je.

MVC Lid

Reacties
    2.027
    23-10-2014

Als ik die Marokkaanse ambassadeur zou zijn dan zou ik ook weglopen om de discussie over de bezetting van het land Westelijke Sahara te ontwijken. Misschien moet het Algerijnse leger maar eens een mars naar de Westelijke Sahara gaan houden. Ik ben benieuwd of het Marokkaanse leger dan nog dapper wil gaan doen of meteen op de vlucht slaat. Ik vermoed het laatste en dan is het meteen doorstoten naar Rabat om daar de Algerijnse vlag te hijsen terwijl M6 voor asiel naar Saoedi Arabië vliegt
    Als ze dat konden doen was dat allang gebeurt maar in plaats dat ze een oorlog starten bewapenen ze de polisario front wat steeds moeilijker wordt.
    Algerije zit in schulden door dalende olieprijs en de binnenlandse problemen beginnen te groeien, het leger heeft alleen toegang tot verouderde sovjet troep en de regime staat op wankelen.

MVC Lid

Reacties
    8.817
    10-01-2009

Je hebt te veel reputatie uitgegeven in de afgelopen 24 uur. Probeer het later nog eens.

Hou je van me tegoed

MVC Lid

Reacties
    2.300
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Als ze dat konden doen was dat allang gebeurt maar in plaats dat ze een oorlog starten bewapenen ze de polisario front wat steeds moeilijker wordt.
    Algerije zit in schulden door dalende olieprijs en de binnenlandse problemen beginnen te groeien, het leger heeft alleen toegang tot verouderde sovjet troep en de regime staat op wankelen.
    Dat klinkt als een ideale cocktail om een oorlog te beginnen. Overigens is het leger van Algerije moderner dan je doet voorkomen. Om nog maar niet over het veelvoud aan materieel en benodigde troepen te spreken. Daar wil Marokko echt geen problemen mee krijgen om het maar eenvoudig uit te drukken

MVC Lid

Reacties
    2.300
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    spreek namens jezelf,dank je.
    Wil je niet happen?

MVC Lid

Reacties
    8.817
    10-01-2009

Wil je niet happen?
    hamduliallaah jij hebt jou mening en die deel ik niet en zal ik ook nooit delen! Bi ro7i...bi djazaati..haba fataak...labanidaak...fi fami wa fi dami hawaka...latara nour wa naar ikhwaati haya...li 3ola sa3ya ...nosheedo dounya ana hona na7ya bi si3ar Allah al watan al maleek

Verbannen

Reacties
    1.597
    16-03-2007

Algerije verpletterd Marokko in 24 uur.Algerijnse leger is vele malen sterker en beter opgeleid.Tel daar bij op dat ze meer geld en technologie hebben.Het westen zal dan zeker de kant van algerije kiezen.

Verbannen

Reacties
    220
    01-11-2017

Waarom niet? Dan heb je meteen de onafhankelijke Rif republiek en de onafhankelijke republiek Westelijke Sahara. Daarmee geef je direct de zelfbeschikking terug aan de bevolking en is iedereen tevreden.
    Niet scharen achter het Riff rebupliek en Westelijk Sahara om je Marokko-haat te spuien. Waarom wil je zo graag oorlog in Marokko? Wil je dat het een shithole wordt als je thuisland Libië?

Verbannen

Reacties
    220
    01-11-2017

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Jullie regimeslaven hebben geen vat op de realiteit. Is dat wat jullie elkaar vertellen?

In plaats dat zowel Marokko als Algerije stopt met zich als neo-koloniale Franse slaven te gedragen. Zitten ze elkaar aan te vallen als idioten voor hun Franse baasjes.