1. #16
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Volgens mij heb jij een hersenbeschadiging
    Volgens jouw ja. Maar jij bent geen neuroloog. Jij bent een jankerd die jankt vanwege een paar vragen.

    Moeilijk.

  2. #17
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Volgens jouw ja. Maar jij bent geen neuroloog. Jij bent een jankerd die jankt vanwege een paar vragen.

    Moeilijk.
    Ik heb nog geen traan gezien, ik heb geen uitkering gezien, ik zie alleen leugens

    Dus wat zegt dat over jou(w)?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door ELmotchou Bekijk reactie
    Daar waar ik vroeger netjes een andere te woord sta bij de vraag waarom ik nog niet getrouwd ben, en daar in alle rust een gesprek aan ga, hetzij persoonlijk of in algemeen zin, is dat nu veranderd.

    Ik raak snel geïrriteerd, en reageer bot kort en soms boos. Met name als de vraag in een gezelschap wordt gesteld.
    Zelfs als de vraag van iemand van de leeftijd van mijn vader komt.

    De laatste x dat mij die vraag gesteld werd (eergisteren), reageerde ik als volgt: die vraag heb ik nou miljoenen x gekregen, en er zijn maar op dit aardbol 3 personen aan wie ik ooit daadwerkelijk verteld waarom niet, en het gaat werkelijk niemand aan wat de reden is, en please er zijn genoeg boeiende zaken in deze wereld die je met mij kan bespreken behalve het trouwen, ik zou zeggen doe dat gewoon en doe niet alsof mijn persoonlijk leven jou boeit.

    Achteraf natuurlijk spijt dat ik gewoon niet had gezegd: iwa baqi maktab.
    En klaar is Kees.

    Mocro's kunnen er toch niet tegen dat je zo een antwoord geeft.

    Ik vroeg me af of er ook leden zijn die hetzelfde ervaren
    Ik vind dat je je nog aardig rustig houdt. Ik zou gewoon reageren met 'mag ik je glazen bol lenen'.
    Maar goed, jij hebt natuurlijk heel lang een bewuste keuze gemaakt. Misschien dat je nu een andere visie erop na houdt, waardoor die (asociale) vragen anders binnen komen bij jou.

    Gair in sha Allah. Gewoon tot 2 tellen adem halen lachen en zeggen 'In sha Allah als het geschreven staat. Ik zal je uitnodigen, als je niks hoort hoef je ook niet meer te vragen'

    Soort gelijke vragen krijgen vrouwen ook altijd als ze getrouwd zijn, maar dan 'ben je al zwanger?'

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    192
    19-07-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Ik vind dat je je nog aardig rustig houdt. Ik zou gewoon reageren met 'mag ik je glazen bol lenen'.
    Maar goed, jij hebt natuurlijk heel lang een bewuste keuze gemaakt. Misschien dat je nu een andere visie erop na houdt, waardoor die (asociale) vragen anders binnen komen bij jou.

    Gair in sha Allah. Gewoon tot 2 tellen adem halen lachen en zeggen 'In sha Allah als het geschreven staat. Ik zal je uitnodigen, als je niks hoort hoef je ook niet meer te vragen'

    Soort gelijke vragen krijgen vrouwen ook altijd als ze getrouwd zijn, maar dan 'ben je al zwanger?'
    Komt het niet hard over vooral uit de mond van minder-bekende?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Damac Bekijk reactie
    Komt het niet hard over vooral uit de mond van minder-bekende?
    Ik vind hem altijd hard en lelijk binnen komen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    192
    19-07-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Ik vind hem altijd hard en lelijk binnen komen.
    Hard voor de desbetreffende persoon niet of nooit zal lukken.

    Lelijk voor de vraagsteller dat hij/zij in een privé gebied zich begeeft.

  7. #22
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Ik heb nog geen traan gezien, ik heb geen uitkering gezien, ik zie alleen leugens

    Dus wat zegt dat over jou(w)?
    Nog steeds aan het janken om een paar vragen?

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Nog steeds aan het janken om een paar vragen?
    Ben jij getraumatiseerd ? Wat een kinderachtig gedrag

  9. #24
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Waar gaat het over?
    HAGENEESJE

  10. #25
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Waar gaat het over?
    kweet niet, is haar ot.
    Iets van lord of the rings

  11. #26
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    kweet niet, is haar ot.
    Iets van lord of the rings
    Oh ja, nu zie ik het.

    Die man huilt gwn, wauw.
    HAGENEESJE

  12. #27
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Is normaal als je dezelfde vraag triljoen keer krijgt, dat je op een gegeven moment kan uitvallen. Ik snap nog steeds niet waarom sommige mensen zo nieuwsgierig zijn. Soms heb ik de neiging te zeggen en wanneer ga jij dood? Uiteindelijk is het allemaal mektab, ook al spelen soms de asbab mee.

  13. #28
    i love 7marti

    Reacties
    8.957
    08-09-2006

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Ik vind dat je je nog aardig rustig houdt. Ik zou gewoon reageren met 'mag ik je glazen bol lenen'.
    Maar goed, jij hebt natuurlijk heel lang een bewuste keuze gemaakt. Misschien dat je nu een andere visie erop na houdt, waardoor die (asociale) vragen anders binnen komen bij jou.

    Gair in sha Allah. Gewoon tot 2 tellen adem halen lachen en zeggen 'In sha Allah als het geschreven staat. Ik zal je uitnodigen, als je niks hoort hoef je ook niet meer te vragen'

    Soort gelijke vragen krijgen vrouwen ook altijd als ze getrouwd zijn, maar dan 'ben je al zwanger?'
    Of ik zeg gewoon "ik wil niet trouwen" hmmmm ja, dat wordt het.

    Ben je al zwanger? Wordt dat ook gevraagd? Damn, dat is toch toppunt van onbeleefdheid.

    ik denk aan je, 7marti


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Als iemand vraagt wanneer ga je trouwen, moet jij vragen wanneer zij dood gaan. Want dat is net zo een domme vraag waar niemand een antwoord op heeft
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  15. #30
    i love 7marti

    Reacties
    8.957
    08-09-2006

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Als iemand vraagt wanneer ga je trouwen, moet jij vragen wanneer zij dood gaan. Want dat is net zo een domme vraag waar niemand een antwoord op heeft
    Nee joh
    Zover gaan we niet hè

    ik denk aan je, 7marti