1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Die Amrabat daar ben ik niet gecharmeerd over..wel goed genoeg voor club maar is geen

    Nationale speler

    Zelfs bij Nederlandse elftal zal hij het niet redden ..hij zal misbruikt worden daarna nooit weer oproepen ..hij is niet geschikt voor nationale teams ....zijn broer eigenlijk ook niet maar omdat wij geen sterke spelers hadden is hij maar blijven voetballen bij Marokkaanse elftal ...Amrabat dus Nordin voegt alleen fysieke deel ..daar is hij goed in maar voor de rest gewoon bagger

    Kan geen bal voor geven
    Scoort nooit
    Geen overzicht
    Kip zonder kop

    Zijn broertje is ook zo ..het zijn geen Killers als het gaat om technische overzicht maar fysiek daar zijn ze wel goed in

    Ik wens hem veel succes met zijn nieuwe land .......iedergeval hij zal dan een landverrader zijn bij mij...ik mag geen vooodo meer doen van leden ...anders had ik het wel gedaan


    Hij heeft geluk

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    mee eens,eredivisie kom op Faycel Fajr is egt 4 maal beter

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.075
    17-10-2012

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Nationale speler

    Zelfs bij Nederlandse elftal zal hij het niet redden ..hij zal misbruikt worden daarna nooit weer oproepen ..hij is niet geschikt voor nationale teams ....zijn broer eigenlijk ook niet maar omdat wij geen sterke spelers hadden is hij maar blijven voetballen bij Marokkaanse elftal ...Amrabat dus Nordin voegt alleen fysieke deel ..daar is hij goed in maar voor de rest gewoon bagger

    Kan geen bal voor geven
    Scoort nooit
    Geen overzicht
    Kip zonder kop

    Zijn broertje is ook zo ..het zijn geen Killers als het gaat om technische overzicht maar fysiek daar zijn ze wel goed in

    Ik wens hem veel succes met zijn nieuwe land .......iedergeval hij zal dan een landverrader zijn bij mij...ik mag geen vooodo meer doen van leden ...anders had ik het wel gedaan





    Hij heeft geluk
    Sofyan moet het idd nog laten zien, maar vergeet niet dat Feyenoord zijn 1e ( grote ) cluppie is in Nederland waar die voor speelt.
    Hem moet je gebruiken als verdedigende middenvelder en niet meer dan dat. Druk zetten, de ballen onderscheppen en zsm inleveren aan een teamgenoot.
    vergeet niet hij is nog maar 22 jaar beoordeel hem na dit seizoen.

    Ik vind sofyan wel meevallen hij kan alleen maar beter worden nu, want Sofyan heeft goede techniek drm

  4. #4
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Nationale speler

    Zelfs bij Nederlandse elftal zal hij het niet redden ..hij zal misbruikt worden daarna nooit weer oproepen ..hij is niet geschikt voor nationale teams ....zijn broer eigenlijk ook niet maar omdat wij geen sterke spelers hadden is hij maar blijven voetballen bij Marokkaanse elftal ...Amrabat dus Nordin voegt alleen fysieke deel ..daar is hij goed in maar voor de rest gewoon bagger

    Kan geen bal voor geven
    Scoort nooit
    Geen overzicht
    Kip zonder kop

    Zijn broertje is ook zo ..het zijn geen Killers als het gaat om technische overzicht maar fysiek daar zijn ze wel goed in

    Ik wens hem veel succes met zijn nieuwe land .......iedergeval hij zal dan een landverrader zijn bij mij...ik mag geen vooodo meer doen van leden ...anders had ik het wel gedaan


    Hij heeft geluk
    Tazz en spelers die onderin spelen bij tweede divisie clubs of bij mindere clubs zoals Fajr juich je toe spelers die al vanaf de jeugd bij Marokko spelen en die aantoonbaar iets toevoegen mogen weg.
    Jij kan rechterhand van Renard worden echt zelfde amateur niveau ze konden 1 minuut in een officiële wedstrijd niet missen Tazz 3lla amateurs.
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Fajr speelt in La Liga a boizan,La Liga is geen eredivisie of kunstgras

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    eredivisie is 3 de divisie Spanje kwa niveau

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    mbappe is 18 souf 22,waar hebben we het over

    Harit 20

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Tazz en spelers die onderin spelen bij tweede divisie clubs of bij mindere clubs zoals Fajr juich je toe spelers die al vanaf de jeugd bij Marokko spelen en die aantoonbaar iets toevoegen mogen weg.
    Jij kan rechterhand van Renard worden echt zelfde amateur niveau ze konden 1 minuut in een officiële wedstrijd niet missen Tazz 3lla amateurs.
    Ik discussiër niet eens met jou ...jij bent gewoon anti Marokkaanse elftal ..je kraakt iedereen bij de Marokkaanse bond ..je denkt dat jij verstand van hebt maar jij hebt het altijd mis ...Eredivisie Marokkaanse spelers zijn troep op El Ahmadi na ..het zijn vaak zielige ventjes die boos zijn en dan voor Marokko kiezen ..het zijn vaak landverrader ..ze zijn niet hard zoals andere spelers uit Frankrijk..die zijn in de ghetto's geboren ..die weten wat hard zijn betekent ..die watjes uit Nederland voetballen alleen om gezien te worden..kijk mij eens bij horen ...Ziyech is een voorbeeld van maar ja ..hij heeft het gezien dat hij niet zo langer kon en dus heeft hij een andere draai genomen door zich beschikbaar te stellen voor Marokko ...voor de rest zijn het troep voetballers maar ik ben wel trots op spelers die voor Marokko kiezen en niet gaan dreigen dat ze naar een andere land gaan of nog na moeten denken

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    LG vertel die boizan Bondscoach waar Harit is opgegroeid

    namelijk hier

    https://youtu.be/bALRi3lMllQ

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    LG vertel die boizan Bondscoach waar Harit is opgegroeid

    namelijk hier

    https://youtu.be/bALRi3lMllQ

    Harit is 10 keer beter dan die troep spelers uit Nederland

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    up

    gelukkig twijfelaars hebben we niet nodig

  12. #12
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Ik discussiër niet eens met jou ...jij bent gewoon anti Marokkaanse elftal ..je kraakt iedereen bij de Marokkaanse bond ..je denkt dat jij verstand van hebt maar jij hebt het altijd mis ...Eredivisie Marokkaanse spelers zijn troep op El Ahmadi na ..het zijn vaak zielige ventjes die boos zijn en dan voor Marokko kiezen ..het zijn vaak landverrader ..ze zijn niet hard zoals andere spelers uit Frankrijk..die zijn in de ghetto's geboren ..die weten wat hard zijn betekent ..die watjes uit Nederland voetballen alleen om gezien te worden..kijk mij eens bij horen ...Ziyech is een voorbeeld van maar ja ..hij heeft het gezien dat hij niet zo langer kon en dus heeft hij een andere draai genomen door zich beschikbaar te stellen voor Marokko ...voor de rest zijn het troep voetballers maar ik ben wel trots op spelers die voor Marokko kiezen en niet gaan dreigen dat ze naar een andere land gaan of nog na moeten denken
    O deze reactie had ik nog niet eens gezien wacht wacht hier gaan we even de tijd voor nemen.
    Met mij discussiëren ???
    Bezzef 3liek jij kan dat niet eens je bezit daar de capaciteit niet voor ik kom namelijk met feiten jij met dromen,als jij zo gecharmeerd bent van Franse Marokkanen uit de Franse banlieu's zou ik gewoon mijn spullen pakken als ik jouw was en er meteen heen gaan oftewel tout suite in het Frans maar aangezien je niveau kan je de Franse taal niet masteren dus zal het gewoon bij gebarentaal blijven en als je daar bent zal je erachter komen waarom de meeste voor Marokko kiezen niet omdat ze dat met hun hart doen maar maar ze worden er daar constant aan herinnerd wie ze zijn en waar ze vandaan komen door de Franse politie,waren er al Marokkaanse spelers goed dan werden ze heus wel door Frankrijk geselecteerd hoor de echte Franse trainers laten je dan niet lopen maar met spelers als Coman en Pogba( en let op hun fysieke gesteldheid) dan hoeven ze een speler als Belhanda niet te kiezen en zeg nou zelf hebben ze niet gelijk gekregen wat voegt hij toe aan Marokko laat staan Frankrijk, dit is Frankrijk als je echt goed ben laten ze je niet lopen vraag maar aan Zinnedine Zidane of Benzema of Hatem ben Arfa!
    Wat Marokkaanse spelers uit NL betreft wat doet de Marokkaanse bond nou daadwerkelijk om ze voor Marokko te laten kiezen??
    Worden ze benaderd zoals hun Franse concullega's al in de tweede divisie?? Of Jeugd ??
    Ja als er een NL coach tussen zit zoals Pim Verbeek of een Marc Wotte nu maar verder??
    Als er al een speler bovenuitkomt of doorbreekt dan zijn ze vaak al te laat of denken ze het met Botola af te kunnen doen ( zoals Fakher die zowel Affelay als Fellaini links liet liggen) als die Franse Marokkaanse spelers van jou ook echt daadwerkelijk een oproep hadden gekregen voor Frankrijk A dan gingen ze rennend naar de Franse trainings centrum in Claire Fontaine dus niet stoer komen doen dat ze gekozen hebben voor Marokko er was simpelweg geen keus anders had Frankrijk simpelweg de Haddadi methode op ze toegepast als ze werkelijk van waarde waren voor hun waren.
    Last but not least als eredivisie niveau zo slecht is waarom verliest een bijna volwaardig Marokkaanse A elftal van een veredelde B elftal van Nederland met debutanten uit dezelfde eredivisie dan thuis met 1-2 tegen 10 man!!
    Wat ik al zei ik kom met feiten!
    Jallah en nou weg wezen stuk onbenul.
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    203
    07-03-2017

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    eredivisie is 3 de divisie Spanje kwa niveau
    Maar we hebben het hier over Nationale elftallen en zoals je weet is het Nederlandse elftal geen grap wanneer ze tegen grote landen voetballen.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    O deze reactie had ik nog niet eens gezien wacht wacht hier gaan we even de tijd voor nemen.
    Met mij discussiëren ???
    Bezzef 3liek jij kan dat niet eens je bezit daar de capaciteit niet voor ik kom namelijk met feiten jij met dromen,als jij zo gecharmeerd bent van Franse Marokkanen uit de Franse banlieu's zou ik gewoon mijn spullen pakken als ik jouw was en er meteen heen gaan oftewel tout suite in het Frans maar aangezien je niveau kan je de Franse taal niet masteren dus zal het gewoon bij gebarentaal blijven en als je daar bent zal je erachter komen waarom de meeste voor Marokko kiezen niet omdat ze dat met hun hart doen maar maar ze worden er daar constant aan herinnerd wie ze zijn en waar ze vandaan komen door de Franse politie,waren er al Marokkaanse spelers goed dan werden ze heus wel door Frankrijk geselecteerd hoor de echte Franse trainers laten je dan niet lopen maar met spelers als Coman en Pogba( en let op hun fysieke gesteldheid) dan hoeven ze een speler als Belhanda niet te kiezen en zeg nou zelf hebben ze niet gelijk gekregen wat voegt hij toe aan Marokko laat staan Frankrijk, dit is Frankrijk als je echt goed ben laten ze je niet lopen vraag maar aan Zinnedine Zidane of Benzema of Hatem ben Arfa!
    Wat Marokkaanse spelers uit NL betreft wat doet de Marokkaanse bond nou daadwerkelijk om ze voor Marokko te laten kiezen??
    Worden ze benaderd zoals hun Franse concullega's al in de tweede divisie?? Of Jeugd ??
    Ja als er een NL coach tussen zit zoals Pim Verbeek of een Marc Wotte nu maar verder??
    Als er al een speler bovenuitkomt of doorbreekt dan zijn ze vaak al te laat of denken ze het met Botola af te kunnen doen ( zoals Fakher die zowel Affelay als Fellaini links liet liggen) als die Franse Marokkaanse spelers van jou ook echt daadwerkelijk een oproep hadden gekregen voor Frankrijk A dan gingen ze rennend naar de Franse trainings centrum in Claire Fontaine dus niet stoer komen doen dat ze gekozen hebben voor Marokko er was simpelweg geen keus anders had Frankrijk simpelweg de Haddadi methode op ze toegepast als ze werkelijk van waarde waren voor hun waren.
    Last but not least als eredivisie niveau zo slecht is waarom verliest een bijna volwaardig Marokkaanse A elftal van een veredelde B elftal van Nederland met debutanten uit dezelfde eredivisie dan thuis met 1-2 tegen 10 man!!
    Wat ik al zei ik kom met feiten!
    Jallah en nou weg wezen stuk onbenul.

    doe even normaal a mongool

    ten eerste ik ben in Marokko geboren en daar heb ik mijn opleiding gehad en Frans was onze voertaal en twee ik heb 3 jaar in Parijs gewoond en ten derde Frankrijk kiest ook voor Marokkaanse spelers ..genoeg die voor Frankrijk uitkwamen of nog steeds uitkomen ..dat deze jongens niet opgevallen zijn bij de Franse bond dat weet jij niet a ezel ..meeste Marokkaanse jongens hebben wel eens voor een Franse jeugd elftal gespeeld en dus goed genoeg voor Marokkaanse elftal ...Marokkaanse voetbalbond kiest bewust voor spelers die in Frankrijk hun opleiding gehad hebben want voor Marokko is dat makkelijker vanwege de band en de taal die beide landen met elkaar hebben ..pas later is Nederland erbij gekomen dat was niet makkelijk vanwege de taal..Marokkaanse jongens uit Nederland spraken alleen Nederlands of Berbers en geen Arabisch of geen van beide talen behalve Nederlands en dat gaf een groot probleem en nog steeds is het een groot probleem dan kiezen ze liever iemand uit Frankrijk omdat die niet hoeft aan te passen omdat hij het taal niet spreekt zoals vele Marokkanen uit Nederland ..zelfs een Belgische Marokkaan komt sneller in aanmerking voor Marokkaanse elftal dan die gasten uit Nederland omdat de Belgische spelers meertalig zijn ..dat Marokkaanse spelers niet vaak slagen komt door hun probleem die zij hebben en niet door de trainer ..vaak is het haat het grootste probleem ..ze gunnen elkaar bijna niets en de randzaken erom heen speelt ook een grote rol ...De Franse Marokkanen kiezen vaak voor Marokko ..doen ze bewust omdat ze vaak weten dat ze kansloos zijn voor Franse A ploeg en het zijn geen overlopers ..eerst bij Marokko voetballen en daarna doodleuk verschijnen bij een andere voetbalbond ..het zijn rasechte Atlaslions spelers en niet zoals anders varkens uit Nederland die nog moeten kiezen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    LG leg die za9oef het uit

    https://youtu.be/bALRi3lMllQ