1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Waar het om gaat is, dat souvereine landen souvereine besluiten mogen nemen. Of je het ermee eens bent of niet laten we nu effe in het midden.

    Een soeverein land mag soevereine besluiten nemen.... Ook binnen het territorium van een ander soeverein land?
    Mag Nederland, als soeverein land, ook haar eigen besluiten nemen? Bijvoorbeeld door een buitenlandse minister te verbieden om hier Nederlandse burgers een beetje op te hitsen?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  2. #17
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Met een hele politie korps een weerloze gesluierde vrouw bedreigen.. En nu gaan ze janken als er een onderzoek komt..
    Ze hadden gewoon een kort geding moeten aanspannen. Maar dat had natuurlijk niet dramatische taferelen opgeleverd als een provocatieve grand entrée met beveiliging en geblindeerde wagens.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Zij was niet welkom in Nederland en dat was bekend in Turkije. Vervolgens probeerden ze haar via een 'sneaky' route alsnog op haar bestemming te krijgen terwijl ze probeerde de politie hier te misleiden.

    Maar dit ging verkeerd en ze werd het land weer uitgetrapt, volledig terrecht. Sommige Turken besloten hierop te gaan rellen en gingen vervolgens janken dat ze klappen hadden gekregen van de ME. Einde verhaal.

    Prima gehandeld door Aboutaleb, komende van een kaasje.

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    ik ben blij met het optreden van de politie hierdoor kon erdogan de situatie naar zijn hand zetten en een paar procent stemmen binnen halen voor zijn referendum.
    Goed gedaan aboutaleb

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    ik ben blij met het optreden van de politie hierdoor kon erdogan de situatie naar zijn hand zetten en een paar procent stemmen binnen halen voor zijn referendum.
    Goed gedaan aboutaleb
    Die paar procent kwam omdat er ineens allerlei nieuwe formulieren werden geaccepteerd, dat heb je dan even gemist of past dat niet in je straatje? Manipulatie ten top.

  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Die paar procent kwam omdat er ineens allerlei nieuwe formulieren werden geaccepteerd, dat heb je dan even gemist of past dat niet in je straatje? Manipulatie ten top.
    het is een conspiracy zeg ik je.
    aluhoedje?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    het is een conspiracy zeg ik je.
    aluhoedje?
    Mij beschuldigen van complot-denken? Je bent de weg aardig kwijt.

    Erdogan heeft de Turken simpelweg verneukt en het Westen weet dit. Of denk je dat Westerse regeringen hem voor de grap geweigerd hebben? Moet het hele Westen nu een hoedje bestellen? Ondertussen zijn de Russen aan het stoken, het enige blok dat ze niet kunnen pakken (Navo) vertoont scheurtjes... door Erdogan.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Mij beschuldigen van complot-denken? Je bent de weg aardig kwijt.

    Erdogan heeft de Turken simpelweg verneukt en het Westen weet dit. Of denk je dat Westerse regeringen hem voor de grap geweigerd hebben? Moet het hele Westen nu een hoedje bestellen? Ondertussen zijn de Russen aan het stoken, het enige blok dat ze niet kunnen pakken (Navo) vertoont scheurtjes... door Erdogan.
    Aanvullend, als Turkije niet in lijn valt wordt het uit de Navo geschopt. Dan is Turkije 'vogelvrij', zoek de term op voordat je reageert.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-09-2017

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    DENK is al weer een tijdje uit de publiciteit. Dus die zochten even wat spijkers op laag water om weer op een krantenpagina terecht te komen... Met een volstrekt kansloos verzoek.

    Het optreden van de politie tegen de illegale Turkendemonstratie c.q. rellen is al lang geevalueerd en de politie heeft correct gehandeld tegen de Turkse relschoppers.

    Next...
    Ja wollah, DENK wilt weer aandacht

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Mij beschuldigen van complot-denken? Je bent de weg aardig kwijt.

    Erdogan heeft de Turken simpelweg verneukt en het Westen weet dit. Of denk je dat Westerse regeringen hem voor de grap geweigerd hebben? Moet het hele Westen nu een hoedje bestellen? Ondertussen zijn de Russen aan het stoken, het enige blok dat ze niet kunnen pakken (Navo) vertoont scheurtjes... door Erdogan.
    nee jij denkt in complotten

    Het is gewoon een akkefietje meer niet kom jij weer met je fantasieverhaaltjes aan

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Haha jij denkt dat turkije zomaar uit de NAVO wordt gezet haha...turkije is. 10 keer belangrijker als NL op wereld niveau.... Verkijk je niet ...je ....en sowieso zonder die NAVO zou Turkije het beter doen als NL zonder NAVO...(knipoog)

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Haha jij denkt dat turkije zomaar uit de NAVO wordt gezet haha...turkije is. 10 keer belangrijker als NL op wereld niveau.... Verkijk je niet ...je ....en sowieso zonder die NAVO zou Turkije het beter doen als NL zonder NAVO...(knipoog)
    10 keer je bedoelt 100 keer

  13. #28
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    "DENK stelt dat Aboutaleb verantwoordelijk is voor "disproportioneel politiegeweld" tegen demonstranten tijdens de rellen in Rotterdam die uitbraken toen een Turkse minister het consulaat in de stad niet mocht betreden, tijdens de diplomatieke rel tussen Nederland en Turkije. "

    Dit is gewoon puur om hun achterban te pleasen, dat zijn de enigen die hun nog in het zadel houden.

  14. #29
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Aan de andere kant is het natuurlijk wel lachen dat de Turken tijdens het kat en muis spelletje met hun minister tot bij het consulaat zijn gekomen en dat er ook nog eens een speciale eenheid moest komen opdagen om de minister uit haar gepantserde auto te krijgen. De politie heeft heel Nederland afgezocht om die minister te kunnen vinden en al met al hebben de Turken behoorlijk wat puntjes gescoord
    Jaja ... een doorzichtige debattruc:
    door hard lachen maskeren dat je af gaat als een gieter ...

    Bij wie hebben de Turken puntjes gescoord ?
    Ze zijn met de staart tussen de benen afgedropen ...

  15. #30
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    het was wel een mooie deal tussen rutte en erdogan.
    rutte kon dit mooi gebruiken voor de verkiezingen, erdogan kon hiermee mooi reclame maken voor zijn referenda.
    dus hoe je het went of keert het was een goede beslissing van aboutaleb wat ervoor heeft gezord dat zowel rutte als erdogan konden winnen.