1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Mooi om te zien hoe erdogan's bodyguards weer de terror sympathisanten de tering in schoppen in amerika
    Ach ja jij hebt het monopoly op de waarheid gelukkig niet
    No religions of the world is higher than humanity.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Mooi om te zien hoe erdogan's bodyguards weer de terror sympathisanten de tering in schoppen in amerika

    Jij spoort echt niet
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    157
    25-04-2014

    Turken doen tenminste iets maar jullie koning Mohammed 6 moet het doen met zijn oude f15 vliegtuigen

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door nobele Bekijk reactie
    turken doen tenminste iets maar jullie koning mohammed 6 moet het doen met zijn oude f15 vliegtuigen
    f16

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Erdogan is iedereen z'n vriend.. Dit heet diplomatie op hoog niveau..

    Maar jij wilt natuurlijk dat Turkije net als noord korea geisoleerd wordt..
    Klopt, hij is graag vriendjes met iedereen, dat zei ik al. En hij maakt ook graag ruzie met iedereen.En intussen naaien die 'vrienden' van hem waar die bij staat

    En dan moet ie weer de onderdanige ho*r spelen en excuses aanbiedden

    Niet ontkennen, dat is de realiteit

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Marokkaanse tok samen met een blanke tok in bed fabeltjes aan het verzinnen met blank/joods zionisten dagbladen als inspiratie
    Dus Morrocan en ik liggen in bed fabeltjes te verzinnen?

    Ik ben het niet met hem eens op de meeste punten, en hij is het op de meeste punten niet eens met mij. We discussieren en houden het netjes, that's all.

    Jij komt hier af en toe binnen rollen als de Ottomaanse leider, racistisch en meer tegenover ieder lid op dit forum. Je zou niet misstaan in Nazi-Duitsland.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Erdogan is iedereen z'n vriend.. Dit heet diplomatie op hoog niveau..

    Maar jij wilt natuurlijk dat Turkije net als noord korea geisoleerd wordt..
    Je snapt diplomatie duidelijk niet. Erdogan zal voor de leeuwen worden gegooid. Hij wordt overduidelijk gebruikt door de Russen, op een meer subtiele manier door het Westen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Je snapt diplomatie duidelijk niet. Erdogan zal voor de leeuwen worden gegooid. Hij wordt overduidelijk gebruikt door de Russen, op een meer subtiele manier door het Westen.
    Klopt...dat is gewoon een feit. Ik weet niet hoeveel macht hij heeft in TR, maar volgens mij staat hij veel sterker dan 10 jaar geleden toen het leger daar volop de baas was. Nu heeft hij het grootste deel van de legerclan opgeschoond dus het lijkt mij sterk dat hij gedwongen is dingen te doen vanwege het leger.

    Hij heeft het leger bijna helemaal in de hand dus die vormen geen bedreiging meer.

    Hij lijkt mij eerder goedgelovig

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Klopt...dat is gewoon een feit. Ik weet niet hoeveel macht hij heeft in TR, maar volgens mij staat hij veel sterker dan 10 jaar geleden toen het leger daar volop de baas was. Nu heeft hij het grootste deel van de legerclan opgeschoond dus het lijkt mij sterk dat hij gedwongen is dingen te doen vanwege het leger.

    Hij heeft het leger bijna helemaal in de hand dus die vormen geen bedreiging meer.

    Hij lijkt mij eerder goedgelovig
    De halve bevolking staat niet achter hem, veracht hem zelfs. En dan heb ik het nog niet eens over de Koerden die nagenoeg dagelijks worden gebombardeerd.

    Het Westen moet hem niet meer, de Russen vinden dit prachtig en zullen hem gebruiken totdat hij ook voor hen geen nut meer heeft. En nog mooier, aan het einde van de rit en op termijn staan zowel de Russen als het Westen achter de Koerden. Je weet wel, de Koerden die hij even weg wilde halen met zijn 'Euphratis' missie. Maar nee, zowel de Russen als het Westen incorporeerden zich in die gebieden en Erdolf is een lame duck. Wat wil hij doen? Russen of Westerse troepen aanvallen? Dat betekent game-over.

    Hoe zuur is dat?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    De halve bevolking staat niet achter hem, veracht hem zelfs. En dan heb ik het nog niet eens over de Koerden die nagenoeg dagelijks worden gebombardeerd.

    Het Westen moet hem niet meer, de Russen vinden dit prachtig en zullen hem gebruiken totdat hij ook voor hen geen nut meer heeft. En nog mooier, aan het einde van de rit en op termijn staan zowel de Russen als het Westen achter de Koerden. Hoe zuur is dat?
    Dat komt ervan als je amerikanen en russen vertrouwt...

    Maar over dat laatste, dat kan nog een staartje krijgen. Want de russische oorlogsmisdadigers hebben al gedreigd de PKK aan te zullen vallen in Syrië, aangezien Assad en de PKK allebei strijden om de gebieden die ze met massamoorden te plegen hebben ingenomen van de Syrische burgers


    Mogen ze elkaar allemaal maar snel afmaken, zowel de russen, amerikanen als de PKK idioten daar, dan hebben de burgers weer een beetje rust

  11. #26
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 Bekijk reactie
    Nou Turkije heeft meer bereikt dan Marokko!! Turkije doet zelfs beter dan Nederland!!
    Nee hoor. Het BNP van Nederland is hoger dan dat van Turkije. Zie plaats 17 en 18 op de lijst.

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijs...anden_naar_bnp

    Maar Turkije heeft wel 4 x zoveel inwoners (70 miljoen ten opzichte van 17 miljoen) inwoners.

    Nederland doet het dus aanzienlijk veel beter dan Turkije.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  12. #27
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Mooi om te zien hoe erdogan's bodyguards weer de terror sympathisanten de tering in schoppen in amerika
    Dom primitief geweld van het niveau neanderthaler ... Daar worden de Turken wel geil van hè? Onbeschaafde lui.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Dus Morrocan en ik liggen in bed fabeltjes te verzinnen?

    Ik ben het niet met hem eens op de meeste punten, en hij is het op de meeste punten niet eens met mij. We discussieren en houden het netjes, that's all.

    Jij komt hier af en toe binnen rollen als de Ottomaanse leider, racistisch en meer tegenover ieder lid op dit forum. Je zou niet misstaan in Nazi-Duitsland.
    Jij en je tokvriendje weten niet waarover jullie praten.. Moet niet gekker worden hoe een identiteitsloze marokkaan met blank paspoort probeert de heilige ladyboy uit te hangen omdat blanken het midden oosten aan het verkrachten zijn.. Terwijl die weet dat deze blanken nu nog steeds zijn land aan het verkrachten zijn.. Laat deze identiteitloze eerst dapper de strijd aangaan in zijn eigen land en alle blanke invloeden wegschrobben..

    Wat jij betreft, jij moet niet teveel call of duty spelen.. Met je amerika, rusland en blank europa tegelijk Turkije aanvallen blabla..

    Dit soort joods hollywood scenario's kan je alleen bij je mede tokgenoten terecht en blijf van de realiteit ver vandaan die je probeert te verdoezelen met je psychose gedachtes

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Jij en je tokvriendje weten niet waarover jullie praten.. Moet niet gekker worden hoe een identiteitsloze marokkaan met blank paspoort probeert de heilige ladyboy uit te hangen omdat blanken het midden oosten aan het verkrachten zijn.. Terwijl die weet dat deze blanken nu nog steeds zijn land aan het verkrachten zijn.. Laat deze identiteitloze eerst dapper de strijd aangaan in zijn eigen land en alle blanke invloeden wegschrobben..

    Wat jij betreft, jij moet niet teveel call of duty spelen.. Met je amerika, rusland en blank europa tegelijk Turkije aanvallen blabla..

    Dit soort joods hollywood scenario's kan je alleen bij je mede tokgenoten terecht en blijf van de realiteit ver vandaan die je probeert te verdoezelen met je psychose gedachtes
    Dit bedoel ik dus. Je beledigt mij en Moroccan terwijl wij 'blankelingen' (weer een belediging) vanuit jouw eigen land die bombardementen uitvoeren. Wij bombarderen IS tenminste, jullie zitten alleen de Koerden dwars, in Irak, Syrie en in je eigen land. Onderdrukking wordt dat hier genoemd. Dit terwijl je misbruik maakt van de situatie en olie opkoopt van IS.

    Dit spelletje is over inmiddels. Hoe godvergeten dom ben je?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Slechts 24 stuks. De overige zwaar verouderde gevechtsvliegtuigen van Marokko stellen niet zo veel voor.

    Toestel - Versie(s) - Aantal (or./nu) - Rol - Herkomst
    Dassault Mirage F1 - F1CH & F1EH - 30/20 - gevecht/aanval - Frankrijk
    Northrop F-5 - F-5A/B & F-5E/F - 13/27 - gevecht/aanval - Verenigde Staten
    Lockheed F-16 Fighting Falcon - F-16C/D - 24 - gevecht/aanval - Verenigde Staten
    North American OV-10 Bronco - OV-10A - 6 - lichte aanval/patrouille - Verenigde Staten
    Misschien zou Marokko gebaat zijn bij wat Eurofighters of F-35's.. je weet wel, die vliegtuigen die spontaan uit de lucht vallen