1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Afgelopen maandag had Johan Derksen een opvallende quote over Marokkaanse spelers,het gesprek verliep daarover nadat Hans Kraay jr had gezegd dat er vaker spelers van Marokkaanse afkomst opgeroepen moeten worden voor Oranje en grapte daarover dat het Derksen's idee ook zo was.
    Derksen antwoorde dat als je El Ahmadi en S.Amrabat op het middenveld hebt staan en je Ziyech er tussen in het midden opstelt je nooit meer spelers uit Frankrijk hoeft op te stellen een van de zeldzame standpunten waar ik het heel erg met hem eens ben.
    De fdiha hier is dat Derksen die niks weet van het Marokkaanse elftal of het Marokkaanse voetbal meteen zo een middenveld op kan noemen en opstellen en de huidige Marokkaanse bondscoach na 2 jaar nog steeds vasthoudt aan spelers als Faycel Fajr en met alle respect een nog steeds falende Belhande durft op te stellen dan vraag ik mij af wat wij Marokkanen gedaan hebben om zo een amateur coach te verdienen willen deze idioten van het FRMF niet naar het WK??
    Misschien omdat die 3 de enige Marokkaanse middenvelders zijn die Derksen kan opnoemen ... of denk je dat hij ooit van Fajr heeft gehoord?

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Misschien omdat die 3 de enige Marokkaanse middenvelders zijn die Derkens kan opnoemen ... of denk je dat hij ooit van Fajr heeft gehoord?
    jih alsof die ouwe lamzak even naar deportivo, betis,malaga, las palmas, levante gat kijken,






    deze speler machach twijfelt tussen algerije en marokko

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    230
    24-08-2014

    Men praat hier over Fajr net alsof hij een amateur is..hij is wel een speler die in de Primera Div bij een tweede club (eerst bij Depor) het vertrouwen krijgt om te spelen.
    Primera is geen eredivisie.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    hij stond wel zijn mannetje tegen man city mohim we zien wel dinsdag in Italië, althans hij durfde gewoon
    heb je wel gelezen wat ik zei? Hij stond ze mannetje? Bedoel je dat hij soms naar voren kwam? Een wedstrijd dat city niet eens serieus nam??

    Het was niet meer dan een oefenwedstrijd voor city en je baseert je kennis rondom deze speler op basis van 1 of 2 wedstrijden?
    Wat is er mis met jou ga je die Hollanders achterna met het ophemelen van spelers die 1 tot 5 wedstrijden goed spelen in de eredivisie?

    Sorry maar hoe dom en naïef kun je zijn zowat elke speler die 1 of 2 goede wedstrijden speelt wordt gelijk super talent genoemd en dat is ook de reden dat De Nederlandse competitie poep is geworden. Laat Amrabat eerst twee seizoenen de sterren van de hemel spelen bij Feyenoord en Europa League wedstrijden dan praten we verder...

    Begrijp me niet verkeerd vind hem een getalenteerde speler maar overdrijven is een vak hij moet nog alles bewijzen wat er te bewijzen valt.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Misschien omdat die 3 de enige Marokkaanse middenvelders zijn die Derksen kan opnoemen ... of denk je dat hij ooit van Fajr heeft gehoord?
    benasser en faycal zijn veel verder dan Amrabat en denk je dat ze ik Spaanje of Frankrijk ooit van Soufyan Amrabat hebben gehoord? Grotere voetbal landen...

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    182
    12-01-2003

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Dit dus!
    Wat een middenveld zou dat zijn zeg.
    Wat een amateurs hier. Met dat middenveld wordt het een easy walk voor elke ploeg.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    heb je wel gelezen wat ik zei? Hij stond ze mannetje? Bedoel je dat hij soms naar voren kwam? Een wedstrijd dat city niet eens serieus nam??

    Het was niet meer dan een oefenwedstrijd voor city en je baseert je kennis rondom deze speler op basis van 1 of 2 wedstrijden?
    Wat is er mis met jou ga je die Hollanders achterna met het ophemelen van spelers die 1 tot 5 wedstrijden goed spelen in de eredivisie?

    Sorry maar hoe dom en naïef kun je zijn zowat elke speler die 1 of 2 goede wedstrijden speelt wordt gelijk super talent genoemd en dat is ook de reden dat De Nederlandse competitie poep is geworden. Laat Amrabat eerst twee seizoenen de sterren van de hemel spelen bij Feyenoord en Europa League wedstrijden dan praten we verder...

    Begrijp me niet verkeerd vind hem een getalenteerde speler maar overdrijven is een vak hij moet nog alles bewijzen wat er te bewijzen valt.
    jawel want wou nog der bij zeggen of ze hem gewoon zijn gang lieten gaan van aah het zal wel joh 0-4 dat zit wel goed, daarom zei ik ook mohim we zien wel dinsdag in Italië...

    want je gaat geen degradatie teams als vergelijking nemen.

    Ik ben het met jou eens laat hem zowiezo meer wedstrijden spelen en dan kijken we verder, het is dat die hollanders opeens aan hem proberen te trekken.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    jawel want wou nog der bij zeggen of ze hem gewoon zijn gang lieten gaan van aah het zal wel joh 0-4 dat zit wel goed, daarom zei ik ook mohim we zien wel dinsdag in Italië...

    want je gaat geen degradatie teams als vergelijking nemen.

    Ik ben het met jou eens laat hem zowiezo meer wedstrijden spelen en dan kijken we verder, het is dat die hollanders opeens aan hem proberen te trekken.
    klopt maar een oproep tegen Gabon mag wel zodat hij bij Marokko blijft

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    klopt maar een oproep tegen Gabon mag wel zodat hij bij Marokko blijft
    ja dat zowiezo, maar hij zit te twijfelen, ik haat dat ja of nee.

  10. #25
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Soufyan Amrabat is nu al veel verder dan Faycel Fajr ooit zal kunnen zijn.
    Hij is nu al Villehna voorbij gestreefd en mensen praten hier over een speler die niet goed genoeg was om bij Monaco te blijven en weg mocht op huurbasis bij een tweede divisie club en een speler die bij een hekkensluiter speelt in Spanje en waar men er nog trots op is ook!!!??
    En die de laatste wedstrijd tegen Mali zo verschrikkelijk slecht speelde dat het gewoon pijn deed aan de ogen maar nog wil men liever die in het elftal dan een echte talentvolle goede speler met veel power bazzzzz!!
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    jaa ik zie het ,gister 0-2 verloren Amrabat en el ahmadi tegen NAC vandaag labyad en Ayoub gewugrd met 1-7,en Ziyech staat 0-2 achter

    Amrabat verder dan Fajr

    overschatte troep in de eredivisie