1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    vlinderA

    Wss een nog een leerling

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Schobbejak

    True... ken Marokkanen uit elke stad in Marokko. Mensen uit Hoceima zijn meestal degene die temperament hebben. Ken er ook veel uit Agadir en Oujda die rustiger zijn.

  3. #18
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    vlinderA

    Wss een nog een leerling
    Waarom denk je dat?
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Iemand die opschept dat ie kickboxer is of bepaalde soort mensen in elkaar beukt voor de lol kan nooit respectabel zijn in dst vakgebied.

  5. #20
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    Iemand die opschept dat ie kickboxer is of bepaalde soort mensen in elkaar beukt voor de lol kan nooit respectabel zijn in dst vakgebied.
    Daar heb je een punt...
    Ik overweeg om kickboks les te nemen, beetje weerbaarheid kweken. Fitness is voor watjes toch...
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Altijd grappig om te zien...travestieten onder een vrouwenaccount...stelletje prutsers...comedy centre 2.0..Lol...

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Fitness is voor hen die conditie en lichaam gezond willen houden. Wil je leren vechten of zelfverdediginf dan is kickbox beter.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Ik ken geen turken...ik heb er helemaal niets mee...van de basisschooltijden al...ik beukte ze alleen in elkaar als ik soms zin had...De andere mgharba zochten de zondebok in een neger...en ik in een turk...verschil moest er zijn...Lol..


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  9. #24
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    Fitness is voor hen die conditie en lichaam gezond willen houden. Wil je leren vechten of zelfverdediginf dan is kickbox beter.
    Ja i know, fitness is ook goed voor een mens.. Kwil zelfverdediging, maar ook gewoon me sterk voelen en het lijkt me een mooie sport. Binnenkort ff proefles doen...
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    Ja toch...Lol..

  11. #26
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Meisjes plagen...

    Variables are the only constants in the world..


  12. #27
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Meisjes plagen...
    Dus dat...
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  13. #28
    Realist

    Reacties
    1.846
    18-10-2011

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Marokkaanse vrouwen zijn net leeuwen en heel lastig in de hand te houden. Meestal ontspoort. Daarom worden ze afgekraakt.

    Je moet een echte leeuwentemmer zijn om hun aan te kunnen.

    Overigens begrijp ik andere leeuwentemmers die kiezen voor een Hollands lief meisje. Dit kost waarschijnlijk minder energie en je krijgt er misschien minder hoofdpijn van???
    ''Hollands lief meisje.''

    Te sqa weha! Nederlandse en Scandinavische vrouwen staan bekend om het feit dat ze de meest geliberaliseerde vrouwen zijn in het westen. De enige ''Hollandse'' meisjes die jullie kunnen scoren, scoren een gemiddeld IQ van 50-85.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Atonement Bekijk reactie
    ''Hollands lief meisje.''

    Te sqa weha! Nederlandse en Scandinavische vrouwen staan bekend om het feit dat ze de meest geliberaliseerde vrouwen zijn in het westen. De enige ''Hollandse'' meisjes die jullie kunnen scoren, scoren een gemiddeld IQ van 50-85.
    harde worden


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    670
    02-01-2016

    Citaat Geplaatst door Atonement Bekijk reactie
    ''Hollands lief meisje.''

    Te sqa weha! Nederlandse en Scandinavische vrouwen staan bekend om het feit dat ze de meest geliberaliseerde vrouwen zijn in het westen. De enige ''Hollandse'' meisjes die jullie kunnen scoren, scoren een gemiddeld IQ van 50-85.
    Vrouwen uit MENA kunnen er ook wat van. Helemaal in combinatie met dat temperament brrr