1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-03-2016

    Geen ervaring met liefde

    Salam o Alaikoem

    Dit is een oprechte topic opzoek naar dames die ook 28+ zijn en nog nooit een relatie hebben gehad dus totaal niet weten hoe het is om samen te leven met een man.

    Soms denk ik hoe ga ik dat doen, gaat dat automatisch het ontvangen en geven van liefde.

    Lotgenoten gezocht!

  2. #2
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Liefde geven kun je niet leren van een ander. Het maakt niet uit of je een relatie hebt gehad of niet. Sterker nog het is sowieso voor ons afgeraden en ik kan jou vertellen dat je je ervaring niet daaruit haalt.
    Je gaat samenwonen en eerste jaar van je huwelijk is vooral ontdekken. Dit brengt leuke momenten met zich mee maar ook minderen. Je kan wel tips vragen maar daar heb je vrij weinig aan. Enige wat belangrijk is om jezelf niet te vergeten en belang van je huwelijk voorop te hebben zonder jezelf te schaden.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-03-2016

    Btetouan

    Amin op je doua!

    HRS bedankt voor je reactie. Relatie is zowieso uitgesloten heb het over het huwelijk inscha Allah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    85
    04-11-2012

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Liefde geven kun je niet leren van een ander. Het maakt niet uit of je een relatie hebt gehad of niet. Sterker nog het is sowieso voor ons afgeraden en ik kan jou vertellen dat je je ervaring niet daaruit haalt.
    Je gaat samenwonen en eerste jaar van je huwelijk is vooral ontdekken. Dit brengt leuke momenten met zich mee maar ook minderen. Je kan wel tips vragen maar daar heb je vrij weinig aan. Enige wat belangrijk is om jezelf niet te vergeten en belang van je huwelijk voorop te hebben zonder jezelf te schaden.

    Jij weet hoe het gaat in de realiteit, weet je hoeveel meiden ik heb leren kennen(geen relatie) die denken dat het al voor je huwelijk aanwezig moet zijn en kiezen dus op basis hiervan hun toekomstige man. Ze kennen het verschil niet tussen liefde en lust of iemand leuk vinden en van iemand houden.

    Deel je wijsheid a.u.b. met je zusters want door deze verkeerde beeld van een huwelijk gaat het heel vaak fout en eindigen ze in een scheiding.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-03-2016

    Bedankt ook voor jouw reactie, jengelt gelijk veel ongetrouwde vrouwen inclusief mezelf idealiseren het huwelijk. Heb vaker te horen gekregen dat ik van die roze wolk af moet komen voordat ik erg teleurgesteld zal raken. Je hebt in je hoofd ik wil dat doen als ik getrouwd ben en dit en dat alleen maar positiviteit. Ik weet niet wat Allah in petto heeft voor me of ik überhaupt ooit trouw maar ben gewoon nieuwsgierig naar ervaringen van lotgenoten. Ik denk als je een relatie gehad hebt weet je eerder hoe het is om met een man te handelen een beetje soort van ervaring. Maar ik weet ook net zo goed dat een relatie niet te vergelijken is met een huwelijk

    Ghair inschallah

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    60
    04-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    I know the feeling. Ik stel mezelf soms dezelfde vraag. Maar mijn vertrouwen in Allah neemt uiteindelijk de bovenhand, alhamdoulilah! Er is een reden waarom Allah relaties verboden heeft so... i'll trust on that.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-03-2016

    Egal mooie gedachte is het wijste wat je kunt doen. Relatie heb ik nooit aan willen beginnen maar soms denk ik dan hoe ga ik dat doen in een huwelijk. Komt goed inscha Allah

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    343
    13-10-2014

    28 jaar en nog nooit iets meegemaakt? maakt dit de kat maar wijs! begin eerlijk te zijn en jezelf te durven zijn dn kom je al een heel eind verder!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-03-2016

    Selma dit soort reacties zijn te verwachten want blijkbaar is het Iets abnormaals maar ik hoef niemand te overtuigen zoek gewoon lotgenoten want ik weet dat die er zijn

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Ghair2016 Bekijk reactie
    Salam o Alaikoem

    Dit is een oprechte topic opzoek naar dames die ook 28+ zijn en nog nooit een relatie hebben gehad dus totaal niet weten hoe het is om samen te leven met een man.

    Soms denk ik hoe ga ik dat doen, gaat dat automatisch het ontvangen en geven van liefde.

    Lotgenoten gezocht!
    Salaam alaykum

    Allah swt de Almachtige vragen je een vrome goede godvrezende echtgenoot te schenken.

    In chaa Allah vindt je gauw je wederhelft meid.

    Alles op zijn tijd .
    xxx

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-03-2016

    Betuls amin op je doua! Li jami3 elmuslimien

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Ghair2016 Bekijk reactie
    Betuls amin op je doua! Li jami3 elmuslimien
    Allahouma amien lieverdt xxx

    Heel moedig jou berichtje.
    Ma shaa Allah

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Ghair2016 Bekijk reactie
    Salam o Alaikoem

    Dit is een oprechte topic opzoek naar dames die ook 28+ zijn en nog nooit een relatie hebben gehad dus totaal niet weten hoe het is om samen te leven met een man.

    Soms denk ik hoe ga ik dat doen, gaat dat automatisch het ontvangen en geven van liefde.

    Lotgenoten gezocht!
    Hoi lotgenoot, hahaha. Denk dat alles vanzelf gaat?

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door SelmaUtrecht Bekijk reactie
    28 jaar en nog nooit iets meegemaakt? maakt dit de kat maar wijs! begin eerlijk te zijn en jezelf te durven zijn dn kom je al een heel eind verder!

  15. #15
    Buzzkill

    Reacties
    139
    19-02-2015

    Is toch juist positief. Meestal word je toch aan het lijntje gehouden. En hoe volwassener een man is hoe serieuzer dus je kan beter rond die leeftijd settelen dan super jong.
    When life gives you lemons, make lemonade.