1. #31
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    klopt. jullie zijn allemaal loonslaven. behalve ik. want ik heb uitkering. en heb me eigen business. stop met werken! anders ben je niks anders dan een loonslaaf. 40 uur per week werken voor wat papiergeld dat grotendeels via belastingen terug naar de terror staat gaat.
    Aldus een leugenachtige parasiet.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    En je dan afvragen waarom de hele islamitische wereld een puinhoop is. Of is dat te veel zelfreflectie?

    Moderne slavernij: niet alleen in de islamitische wereld hoor. Hoewel daar ook nog steeds gebieden met traditionele slavernij bestaan.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Demo schrikt wakker uit z'n middagdutje ...

    Nee hoor. Hij let gewoon op.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    klopt. jullie zijn allemaal loonslaven. behalve ik. want ik heb uitkering. en heb me eigen business. stop met werken! anders ben je niks anders dan een loonslaaf. 40 uur per week werken voor wat papiergeld dat grotendeels via belastingen terug naar de terror staat gaat.

    Een uitkering en je eigen business! Een voorbeeld voor al onze "kansenpareltjes"!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Paar eigen ervaringen:

    Ik heb werk gevonden op Erasmus universiteit. Alles is geregeld. Ik kan beginnen. Maar eerst moest ik me inschrijven bij tempo team.
    Ze hadden afspraken gemaakt.

    Kan je het werk weigeren??


    Als je zonder werk zit sta je ingeschreven bij uwv. In Nederland heeft men minimaal vaste lasten van 1000. Zonder inkomen pakken ze tot je onder goed af.

    Ik heb bij een uitzendbureau gewerkt. We gingen naar uwv. We zochten daar mensen uit om voor minimum te werken.
    Die mensen werden dan verplicht om zich bij ons te melden. Als ze dat niet deden??
    Uitkering stoppen.
    Een week later als ze aanmaningen ontvangen van huur, gas, gaan ze zich alsnog melden. Ze hebben niet eens de keus om een uitzendbureau uit te zoeken.

    Mensen die al een baan hebben, die boven minimum zitten, die mogen wel een uitzendbureau uitzoeken. Ze kunnen zelfs ook direct bij een bedrijf onderhandelen over loon.


    Er zijn genoeg verhalen die verhandelen dat de slaven van vroeger het veel beter hadden dan de ''vrije mensen'' van nu.
    Onlangs een boek gelezen over hoe de slaven in de Romeinse rijk werden behandeld.
    Daar kan nederland veel van leren.

    Uiteraard kunnen wij veel van onze profeet vzmh leren hoe we met slaven dienen om te gaan.


    Nederland werkt alleen maar aan manieren om mensen verder te onderdrukken.

    Een voorbeeld van mij weer: Ik ben ontslagen zit een tijdje zonder werk, dus zonder inkomen.

    46 euro schuld ontstaan. Nu heb ik weer inkomen. Meer dan 3000 euro beslag gelegd.

    Ik kan het lijstje wel groter maken.

    Ik voel me in dit land echt niet vrij.
    Wat houdt je tegen om niet weg te gaan, in tegenstelling tot vele andere Nederlanders
    zul jij denk ik wel een tweede paspoort hebben. Dus kun je zo naar dat andere land gaan
    en een bestaan op bouwen.

    Verder is het vergelijk met wonen en werken in NL met het leven als een slaaf tijdens Romeinse tijden
    natuurlijk klinkklare onzin van je.

    Je probeert hier een verhaaltje te maken, dat slavernij in de tijd van Mohammad niet zo slecht was.
    Wat is je volgende opmerking? Dat de joden het niet zo slecht hadden in de concentratie kampen,
    of dat de moslims die vermoord werden in Bosnie beter af zijn?

    Wat een onzin, schaam je diep voor zo een opmerking! Je kotst over het leed wat deze mensen geleden
    hebben, puur omdat je weer eens een actie van mohammed probeert te verdedigen. Welnu dat was
    gewoon een verkeerde regel. En gelukkig is het begin gemaakt door het westen om slavernij te beindigen.

    HIer deze slaven hadden het zo goed onder hun meesters die ook mohammad volgenden...

    https://en.wikipedia.org/wiki/Zanj_Rebellion

  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    ik zou mezelf haten als ik de gehele dag op een forum zou door brengen waarvan ik de doelgroep en ideologie haat.
    maar ja islam haters staan bekend om een lage iq en hun niet bestaande empathie

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Demo schrikt wakker uit z'n middagdutje ...
    als je niets te melden hebt kan je beter verder slapen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #38
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Een uitkering en je eigen business! Een voorbeeld voor al onze "kansenpareltjes"!
    hey loonslaaf. sta je morgen wel vroeg op. je moet me uitkering betalen.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  9. #39
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Aldus een leugenachtige parasiet.
    vergeet niet je alarm te zetten. je moet morgen vroeg op slaaf. ga werken voor mij voor papiergeld, belastingen, etc.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    vergeet niet je alarm te zetten. je moet morgen vroeg op slaaf. ga werken voor mij voor papiergeld, belastingen, etc.
    Morgen werken?

    HELL NO!

    Ik ga morgen voor een week op vakantie!!!

    Dus zullen jullie me hier moeten missen...

    Maar deze opmerking van je, ontslaat je nog steeds niet van het feit dat jij een :
    Een leugenachtige parasiet bent.

    Je parasiteerd op de samenleving, terwijl je blijkbaar wel goed genoeg je eigen boterham
    kunt verdienen. En daarover lieg je tegen de instanties die uitkeringen verstrekken.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    opeens is moderne slaf niet zo spraakzaam

    haha


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    vergeet niet je alarm te zetten. je moet morgen vroeg op slaaf. ga werken voor mij voor papiergeld, belastingen, etc.
    Je kunt best tegen papiergeld en belastingen etc zijn, maar van begin af waar de mens in groepen zat, kreeg iedereen bepaalde taken.
    Weigeren dat te doen was lijkt me geen optie.
    Dan kreeg je geen eten en bescherming meer.

    Als je echt zo principieel bent, zou je inderdaad belastingen etc niet pikken, maar ook geen geld aannemen van de overheid die je lijkt te vervloeken.

    Ik heb overigens veel liever een betaalde baan dan een uitkering, maar dat heeft misschien te maken met dat ik wel genoeg hersencellen heb om een beetje zelf te kunnen bepalen wat voor werk ik doe.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    De "business" waarin je met pensioen gaat met een betonblok in de Maas ...
    Ghehe, ik moest lachen. De grote stoere baas die simpelweg wordt geliquideert als de tijd daar is.

    Ik vraag me wel eens af wat de levensverwachting van zulke stoere mensen is. Tupac vroeg zich af of hij de 21 wel zou halen.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ghehe, ik moest lachen. De grote stoere baas die simpelweg wordt geliquideert als de tijd daar is.

    Ik vraag me wel eens af wat de levensverwachting van zulke stoere mensen is. Tupac vroeg zich af of hij de 21 wel zou halen.
    die heeft 25 of zo gehaald toch


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    die heeft 25 of zo gehaald toch
    Het punt is dat al deze stoere kerels eerder het graf in gaan, veel eerder.

    Maar goed, Allahu Akbar o.i.d.