1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Hij is niet helemaal je type

    Hij is niet helemaal je type...(for the ladies)Maar is verder een goed persoon, goed met zijn deen, met mensen, is meteen naar je ouders gegaan, juiste inentie, wat doe je?En ik riep juist altijd, uiterlijk is niet belangrijk... Iemand hoeft niet perse de knapste te zijn, maar iedereen heeft een belaald type waarop die valt.

    Zijn degenen die getrouwd of verfoofd zijn, hun type toevallig tegen gekomen of zijn jullie de voor en nadelen gaan bekijken?Ieder persoon heeft wel iets natuurlijk en ik ben verre van perfectIk weet het niet. Ik vind het maar moeilijk allemaal.

    Het blijft ook een gok.
    "He is with you wherever you are" 57:4

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Het is niet makkelijk.. een keuze maken waar je de rest van je leven mee moet leven

    Ik zelf vind uiterlijk niet belangrijk
    Het allerbelangrijkste is dat je een lieve man hebt.. een man die aan je denkt en hebt beste met je voor heeft
    the best things are free

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Citaat Geplaatst door Contrador Bekijk reactie
    vroeg of laat ga je toch wel vreemd met iemand als ik dus ik vind ht prima
    La hawla wala quata ila bilahi l3ali l3adim. Ik? Vreemdgaan? Loyalty 4ever!
    "He is with you wherever you are" 57:4

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Het is niet makkelijk.. een keuze maken waar je de rest van je leven mee moet leven

    Ik zelf vind uiterlijk niet belangrijk
    Het allerbelangrijkste is dat je een lieve man hebt.. een man die aan je denkt en hebt beste met je voor heeft

    En dat laatste is echt waar.... Je wilt uiteindelijk iemand hebben die er altijd voor je is. In goede en slechte tijden...

    Maar ja niet je type...
    "He is with you wherever you are" 57:4

  5. #5
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Een seksuele mismatch is nog erger.

    Daarnaast moet er toch wel een fysieke klik zijn? Als je het niet warm of koud van m krijgt moet je het niet doen.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Een seksuele mismatch is nog erger.

    Daarnaast moet er toch wel een fysieke klik zijn? Als je het niet warm of koud van m krijgt moet je het niet doen.
    Daarom, maar ken wel veel meiden die hun mannen in het begin totaal niet aantrekkelijk vonden, maar dat t later is gekomen.
    "He is with you wherever you are" 57:4

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Dit bericht is verborgen omdat Contrador is opgenomen in je negeerlijst.

    Succes!
    "He is with you wherever you are" 57:4

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    En dat laatste is echt waar.... Je wilt uiteindelijk iemand hebben die er altijd voor je is. In goede en slechte tijden...

    Maar ja niet je type...
    Dat is wel jammer.
    Als je je niet kunt voorstellen naast hem wakker te worden.. is het een hele moeilijke beslissing
    En leuke mannen, met goed innerlijk bestaan gewoon.. denk aub niet dat je maar moet trouwen omdat je bang bent alleen te blijven
    Alles is uiteindelijk mekteb.
    the best things are free

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Dat is wel jammer.
    Als je je niet kunt voorstellen naast hem wakker te worden.. is het een hele moeilijke beslissing
    En leuke mannen, met goed innerlijk bestaan gewoon.. denk aub niet dat je maar moet trouwen omdat je bang bent alleen te blijven
    Alles is uiteindelijk mekteb.
    Klopt! Alles is lmektab. Ze lijken voor mij nog niet echt te bestaan. Een goed uitziende jongeman brengt meer ellende dan vreugde met zich mee.

    Een middenweg zou mooi zijn. Ik denk dat het voor mij dit keer m niet gaat worden.
    Voel me soms ook schuldig om af te wijzen. Klinkt raar.

    Chokran lieve meid )
    "He is with you wherever you are" 57:4

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    276
    25-08-2012

    Absoluut niet doen. Zonder aantrekkingskracht kun je geen huwelijk aangaan, je gaat dood ongelukkig worden en die man ook. Doe jezelf en die man dit niet aan.
    "Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis"

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Klopt! Alles is lmektab. Ze lijken voor mij nog niet echt te bestaan. Een goed uitziende jongeman brengt meer ellende dan vreugde met zich mee.

    Een middenweg zou mooi zijn. Ik denk dat het voor mij dit keer m niet gaat worden.
    Voel me soms ook schuldig om af te wijzen. Klinkt raar.

    Chokran lieve meid )
    Zet die schuld gevoel van je af, want je bereikt er niks mee. Je moet doen wat voor jou goed voelt.
    Een middenweg vind je inshaAllah. Graag gedaan, uiteindelijk moet je overal mee kunnen leven.
    the best things are free

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Waarom
    Laat je het zo ver komen vraag ik me dan af.

    Als iemand geweldig is maar niet helemaal je type dan zie je dat vaak niet want hij of zij is helemaal
    Geweldig

    Het feit dat jij toch daar op let ondanks dat hij bijna "perfect" is zegt in mijn ogen echt genoeg.

    Of je bent bang en twijfelt omdat je denkt het kan allemaal beter of je bent aan het zoeken naar spijkers op laag water om redenen die je zelf niet eens weet of waar je niet bewust van bent Beter blaas je het snel af als je toch niet serieus ja wilt zeggen of je gaat nog 1 keer het rijtje af doet bidden en vraagt Allah om wijsheid


    Vaak zien we het goede niet terwijl het recht voor onze neus staat!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Shaloom

  13. #13
    ZijnVrouwtje

    Reacties
    8.036
    29-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Voel je je niet tot hem aangetrokken? dat is iets anders dan 'niet mijn type' misschien moet je het een kans geven...je hoeft je niet meteen tot iemand aangetrokken te voelen toch.. even aankijken als het niet komt dan kappen ernee


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    hij hoeft niet heel knap te zijn maar ik vind dat er wel aantrekkingskracht moet zijn.

  15. #15
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door Contrador Bekijk reactie
    ik ga je wel tegen die tijd overhalen

    eerst moet je trouwen met die gast die niet je type is, de rest doe ik
    Ik krijg ineens een ingeving van een toekomstige krantenartikel:

    Man dood in auto gevonden met kogel in zijn kop.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt