1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    80.000 bezoekers bij Open Dagen van Marokkaanse politie (video)

    De Marokkaanse politie hield voor de eerste keer in de geschiedenis Open Dagen en dat trok veel bezoekers aan.



    Het aantal bezoekers aan de Open Dagen bedraagt ongeveer 80.000, meldt het directoraat-generaal voor de Nationaal Veiligheid (DGSN).

    DGSN organiseerde de eerste editie van hun Open Dagen van 14 t/m 16 september in Casablanca. Het werd georganiseerd op de internationale beurs van Casablanca met het thema: "Nationale Veiligheid: Verbintenis en Loyaliteit".

    Er werden 17 thematische stands opgezet om het bewustzijn te vergroten en te informeren over de verschillende functies en afdelingen van DGSN.

    Er was een educatieve en entertainment-ruimte opgericht voor kinderen, evenals een museum met verschillende periodes in de geschiedenis van DGSN en een ruimte voor de tentoonstelling van diverse moderne beveiligingsapparatuur.

    Bijna 105 demonstraties werden uitgevoerd in verschillende specialiteiten, waaronder technieken van zelfverdediging en vechtkunsten, synchronisatie van motoragenten en technieken voor de bescherming van bekende persoonlijkheden.

    Dit evenement werd ook gekenmerkt door de facilitering van vier conferenties over verschillende veiligheidsonderwerpen, namelijk: mensenrechten, cybercriminaliteit, bescherming van vrouwen die slachtoffer zijn van geweld en de beveiliging van stadions en sportevenementen.



    YouTube link

    Videocredit: MAP

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    61
    24-12-2015

    Doordat de Marokkaanse politie zwaar in de negativiteit is komen te staankomen ze met deze poppenkast om haar beesten-imago op te vijzelen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    3 polities agenten bij bijna elk rontonde of onverwachts langs de weg ,waarom ??



    Voegt echt helemaal niks toe


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    894
    07-06-2016

    Even helemaal offtopic:

    Het afgelopen zomervakantie is mij pas opgevallen dat vrouwelijke politieagenten geen hoofddoek (hoeven te) dragen in het islamitische land, Marokko.

    Nu doet mij de twijfel ontstaan of het wel is toegestaan om een hoofddoek te dragen wanneer je een politieagent wilt worden in Marokko, want ik heb er namelijk nooit een gezien; of is het een vrijwillige keus?

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door _Community_ Bekijk reactie
    Even helemaal offtopic:

    Het afgelopen zomervakantie is mij pas opgevallen dat vrouwelijke politieagenten geen hoofddoek (hoeven te) dragen in het islamitische land, Marokko.

    Nu doet mij de twijfel ontstaan of het wel is toegestaan om een hoofddoek te dragen wanneer je een politieagent wilt worden in Marokko, want ik heb er namelijk nooit een gezien; of is het een vrijwillige keus?
    vrijwillig