+ Reageer
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2 10 11 12
166 tot 174 van 174
    MVC Lid

Reacties
    86
    30-11-2013

Straks verder.

MVC Lid

Reacties
    86
    30-11-2013

Langzaam in en uit. Zyn warme klamme handen vergrypen zich aan myn heupen en ik omvat zyn schouders en steun hulpeloos. 'Ahh, ahh jaaa mijn god..... Wat neuk je lekker........wat voelt dat heerlyk strak' kreun ik dit keer luider waarop hy zyn vochtige warme lippen naar de myne brengt. 'Shtt' zegt hy sussend voordat hy plagend in myn oorlel byt en ik myn handen onder zyn armen verplaats. Ik jengel myn kreunen tegen zyn schouder als hy onverwacht sneller stoot en heb wederom de neiging myn nagels in zijn rug te vertoeven. Hoog stoot hy in myn kutje, op dat gevoelige plekje. Oh, zo lekker. Kletsnat. Grommend byt hy dit keer in myn nek. Hy word wilder.

Zyn scherpe beet zorgt ervoor dat elke zenuw trilt van elektriciteit: ik kom klaar. 'Oh, hbiba ik hou van je' kreunt hy als ik huiver by de samentrekkingen van myn kutje om zijn pik. Kronkelend val ik achterover en neem bewust myn onderlip in myn mond om het gekreun te sussen. Ik verlies mezelf. Spoedend omsingel ik myn tepels en sidder van zyn handen die de binnenkant van myn benen blijven strelen. Ik kijk naar hem. Hy geniet van zijn uitzicht: zijn geile harde pik die in en uit me glijd, nat van myn kutgeil. Ik steun bevend op myn ellebogen, genietend van dit erotische zicht. Myn orgasme zorgt dit keer niet voor een terugkeer naar helderheid. De zoete pijn ebt weg maar het verlangen niet. 'Mmmm lekkere beest van me, ga door' kreun ik. Hy blijft me grommend ******: met diepe harde halen. Zyn handen kneden myn volle billen of zyn duim drukt zet de pressie op myn sterretje. Meteen voel ik een reactie door myn kutje schieten en spannen myn spiertjes zich opnieuw om zijn pulserend vlees. Hy bespeurt het; 'Ahh schatje fuck, zo goddelijk ben je' murmelt hy wanhopig.

Hy stoot harder op me in binst myn kutje blijft naschokken van myn orgasme. De minute razen aan ons voorby. Genot. Extase. 'Chahid, wat doe je me aan.......Mmmmmmmm wat voel je lekker......mmm wat ben je lekker hard' 'Ik ga nog een keer komen' kreun ik waarop zijn perfect gerichte stoten krachtiger worden en het ketsende geluid wederom een aanvang neemt. Soepel laat hy zijn dikke pik myn kutje soppen terwyl hy zich voorover buigt en myn tong in een tydrovende kus trekt; wederom om ons gekreun te sussen. Hy neukt me harder. Elke diep stoot ontketent een een geile zware kreun. Hy hapt naar adem, laat zyn tong over myn sleutelbeen naar het holletje van myn keel glijden, dan weer naar boven. Ik laat hem naar me kijken, prang een kus op zijn lippen en jammer met zyn gestoot mee. 'Ik hou van je mmmm' jammert hy. Zyn woorden glijden als gloeiend e lava door myn hersenen en over myn lijf. Hy nestelt kreunend zyn gezicht in myn nek, richt zyn aandacht nadien op myn smachtende tepels. Fuck.

Zyn tong is bewust traag, methodisch en genadeloos; het zorgt ervoor dat het genot tussen myn benen en tepels de pressie naar myn handen doet zijgen die hard aan zyn haren trekken. Onderdanig klem ik myn lippen op elkaar hoewel de druk op myn clitje die zyn duim verwekt me verleid maar tegelijkertijd frustreert. Een scherpe beet is wat myn tanden zyn schouder verlenen als ik wederom klaarkom en mezelf verlies in het ritmisch geschuur van vlees tegen vlees. Genadeloos neukt hy me op dit punt. 'Sshhhhttt' herhaalt hy rillend of ik let op myn gejammer tot de tranen in myn ogen schieten. 'Ahhh Zineb, je bent zo strak......zo goddelijk' kreunt hy in myn oor. Genadeloos gaan zyn bekken door. Zyn verlangen ontvouwt zich als het gefladder van honderden kolibrievogels onder zyn warme huid. Zonder ontlading. Wederom donder ik achterover. Kwetsbaar. Dezelfde parodie van een grijns flitst over zyn gezicht gezien hy alle macht over me heeft. Over myn kutje; die hy fleps neukt. Zyn vinger masseert opnieuw myn sterretje of ik steun opnieuw op myn ellebogen. 'Mmmm fuck, die blik in je ogen' hyg ik. Abrupt laat hy hem eruit floepen. Tergend.

Spoedend neem ik hem in myn hand en voel myn oogleden dicht vallen als hy de eerste centimeters opnieuw in me prangt. 'Daar geniet je van he' zyn woorden ontketenen ongeduld in me op. Bevend kijk ik naar myn kutje die hy langzaam oprekt. 'mmm ja laat me elke zalige centimeter voelen' kreun ik afwachtend hoewel hy een vinger in myn sterretje laat glijden. Dit is een marteling. Smekend roep ik in: 'Mmm, nu je lekkere pik' zyn ogen vinden terstond de myne. Hy zag dit niet aankomen. Ik ben zo geil dat ik alles wil doen met hem wat er maar gedaan kan worden. Ik richt zyn warme eikel op myn sterretje en verleen hem een vermetelde blik die hem tot waanzin brengt. 'Je wilt toch niet zeggen dat je geen zin hebt myn lekker geile kont vol te spuiten? Hyg ik uit of ik voel hoe hy zijn hete eikel in myn kontgaatje duwt.

By zyn uitrekkende penetratie laait het vuur hoger op. Hy vult me grommend op. Hy is zo groot. Het gegrom dat hy gedurende deze handeling laat onsnappen is hels. Woest. Beetje by beetje voel ik de weerstand van myn sterretje verdwijnen. Hy kijkt me met slappe ogen aan. 'Mmm verder' hyg ik. Zo ontzettend geil ben ik dat het geen pyn doet. Steeds een stukje verder verdwijnt zijn harde paal in myn kontje of hy begint te rillen. Hy laat zich verslaan van de schichten die na mekaar schieten langs de zenuwen die rauw en gevoelig zyn. Hy verliest zyn zelfbeheersing, kreunt radeloos en begint te mompelen. Ik begin mezelf te vingeren op het punt hy er tot de wortel in zit. Ontzettend behaaglyk. Langzaam begint hy in me te bewegen, stoot zachtjes, steeds dieper en stevig door. Zijn vingers klauwen in myn volle billen en een heftige grom welt op in zijn keel. Dit word heftig! Ik voel dat ik ga komen op een andere manier! Zo ongelooflijk diep.

Ik steek twee vingers in myn kutje als zyn neukbewegingen sneller worden en voel zyn pik aan de andere kant van de wand van myn kutje mee bewegen. Langzaam glibberen myn vingers naar beneden; voel de aders van zyn stijve paal langs myn vingers gaan of ik voel myn kutje druipen, myn hand word volledig nat. Ik neem hem genietend in me op: zyn vochtige lippen beven en wijken van elkaar af terwyl hy diep in me stoot. Elke stoot: zo hard dat myn borsten ervan schudden. Een schorre kreun welt op in zijn keel. De stoten ontvang ik wederom jachtig of ik maak kennis met een heftig orgasme dat op me neerdaalt en een deken van rust over me heen slaat. Alsof hy aan me ziet dat ik op dit ogenblik de kreten niet kan inhouden smoort hy myn lippen met een kus. Hy ontlaad. Hy schokt, stoot nog eens en schokt dan opnieuw. Zyn lading verwamt abrupt de vlezige wanden of hy laat zich zachtjes over me heen zakken en steunt op zyn ellebogen. Mijn geest is als een kristalheldere ruit waardoor fel en puur wit licht straalt. Zyn adem strykt over myn oor of tientallen kusjes worden over myn nek en hals verdeeld.

Ik sluit nog narillend myn ogen, ga door zyn haren en zie zyn lippen algauw naderen als hy myn kijkers opzoekt. Minuten strijken aan ons voorby of nog altyd neem ik elk oord van zijn gezicht in me op. 'Je bent ongelooflijk' prevelt hy. 'Dat was geweldig' fluister ik sereen of hy jaagt overeind, trekt me op of we kijken simultaan naar beneden. Hy zit nog bodemloos in myn sterretje. Aleer ik spreken kan lift hy me op, omsingel ik zijn heupen en loopt hy naar de douche. Verliefd gaapt hy me aan, draait met een hand aan de douche voor het juiste water temperatuur binst hy me myn rug staande tegen de muur aanprangt of zyn handen geven me onder myn dijbenen steun. 'Je dacht toch niet dat ik klaar ben met je?' lispelt hy of ik prang myn tanden hels in myn lip. Het gestoot dat hy op me in teweeg brengt brengt verwerkt harde klotsende geluiden die me in extase brengen. Ik dwarrel weg en weet even niet wat lekkerder is; het gestoot in myn kutje die hy soppend neukt of het gestomp in myn sterretje dat myn kutje tot kloppende waanzin brenft. Voor nu neemt hy een aanvang op het paralystisch ****** van myn sterretje en ik......Ik kan niets anders dan zyn tong in een erotische dans zuigen.

~
    Hier lig ik dan. Op het bed. Zo'n twee uur geleden vond de entree in de badkamer plaats. Myn gehoor verpoost zich op het stromende water dat vanuit de douche te horen is gezien meneer zich nog in de badkamer bevind. Ik kan de vermoeidheid in me voelen. Net een worm; langzaam maar opzettelijk ontdoet het van myn energie en leven. Ik leef maar ik leef niet echt. Ik hoor maar ik luister niet echt. Alles lijkt in een gesleept tempo in me te bewegen. Alles is in een wazige visie ondergedompeld. Het was perfect. Hy is perfect. Alles wat hy doet: verslavend.

In een strak zwart overhemd en een zwarte broek jaagt hy eensklaps myn kamer in hoewel ik in myn badjas op het bed lig. Ik jaag met kloppende wangen overeind, voel hoe hy met een nog altyd smachtende blik op het bed inzinkt en houd routinematig myn adem als zyn warme hand myn ontblote knie streelt. Ik voel een apart gevoel door me heen racen; net als het effect wat slapeloosheid op je hebben kan; je veranderd in een levende zombie. Je lichaam vraagt en pleit om rust maar ik kan het niet; je moet het afmaken; doe ik het niet dan zal ik de hele nacht me erover heen zetten hoewel ik in bed draai. Een vluchtig kusje is wat hy op myn lippen drukt aleer hy me grynzend blijft aankijken. Ik slik. 'Wat was dat?' piep ik. 'Mm?' klinkt er uit zyn keel. 'De...........de woorden..................Hetgeen je net zei' vraag ik of de rode blosjes betonen zich op zyn wangen. Hy vermyd kort oogcontact. Een teken. 'Wat bedoel je hbiba?' zyn vraag verbreekt de stilte. 'De woorden die je tydens de seks zei.........Of de allereerste keer?..........'Je hebt hier zo lang opgewacht'...........'Ik hou van je'.....' prevel ik of zyn geslik slaat over in gehakkel van zyn adamsappel. Ik deformeer myn ogen tot spleetjes; wachtende op antwoord.

MVC Lid

Reacties
    39
    27-06-2009

Ga snel verderr plssssss

MVC Lid

Reacties
    39
    27-06-2009

Oewpaaaaaa

MVC Lid

Reacties
    86
    30-11-2013

Up.

MVC Lid

Reacties
    86
    30-11-2013

-

MVC Lid

Reacties
    30
    23-12-2012

Up up
    Acount Verwijdert verwijdert

MVC Lid

Reacties
    8
    23-03-2015

Uppaaa !!!

MVC Lid

Reacties
    86
    30-11-2013

Heeey ik kon niet op myn account maar de blokkade.is opgeheven...... Ik ga morgen snel verder!!!!