1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Wat bedoel je? @ latifah

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    40
    23-12-2012

    Ga snel verder
    Acount Verwijdert verwijdert

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Thanksss dames, zal de vervolgjes vanaf vandaag weer oppakkem

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Yeaah gewoon doorgaan meid. Echt grappig dat ze meteeb al vol van je verhaal raken maar wel de details lezen. Bah.

    Gewoon doorgaan, love your storyyy

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013


    Jachtig keert hy me de rug toe en doft hy het licht aan aleer hy naar de spiegel loopt. Slikkend schouwt hij zyn nek aan en vinden zijn ogen de myne via de spiegel. 'Denk je dat ze het gezien heeft?' Lispelt hy waarop ik mijn handen naar zyn schouders breng. Hy draait zich om. Ik schud myn hoofd of hy vertoont verademing. 'Je weet hoe ze is....ze zou er gelyk naar gevraagd hebben' breng ik uit en schuif zyn jack van zyn schouders waarop hy die op de tafel legt. 'Kom, laat my maar even' fluister ik hoewel ik het eerste knoopje van zijn overhemd losknoop. Deze handeling zet hem het zwijgen op de lippen. Onderhand hy mij aangaapt tieg ik een gaping tussen zyn kraag en voel ik myn hartslag in myn wangen als hy me belust aankijkt.

    'Wat doe je?' vraagt hy als ik naar een flacon foundation aanvat of ik zie hem al gauw grijnzen als ik de zuigzoen met myn vinger bekleed. 'Je moet je nagels gaan knippen anders boei ik je gewoon vast' duvelt hy op me af waardoor ik in de lach schiet. Zyn volle lippen onderbreken me abrupt van mijn lachje. Stevig gryp ik zijn overhemd vast, voel hoe hij myn gezicht omvat en streel zyn jukbeenderen. Zyn tong glijdt langs de myne: strelend, draaiend, proevend en plagend. Zyn kus voelt meer alsof het om bezit gaat dan genot. Het is alsof hy niet anders kan, de kus is , net als hyzelf; een vreemde mix van zacht en scherp. Het is vertrouwd en exotisch. Het duizelt me. Hy kijkt me aan. 'Je blijft hier toch?' prevelt hy. Ik lach myn tanden bloot. 'Wat?' vervolgt hy. Met de woorden: 'Voor de seks, is het niet, hm? En als ik dat niet wil?' bestryk ik zyn gespierde armen. Myn woorden zyn voor zyn handen de aanleiding me abrupt tegen zich aan te tiegen. 'Nee, je weet dat ik om je geef...........Doe het voor je moeder?' lispelt hy hoewel zyn kijkers me smekend beogen. Ik slik. 'Ik zal nooit proberen myn band met haar te hechten, hoor je me?' doel ik op Laila of hy knikt begripvol. 'Mooizo, zwagertje.........Haal het ook niet nu je hoofd in me te vragen weer naar beneden te gaan.........Je hebt het gezag in eigen handen nu.....Ze heeft me aan je overgelaten' duvel ik wulps op hem af hoewel.myn hand naar de knoop van zijn broek zakt. Terstond hakkelt zyn ademhaling of ik ontknoop met de woorden: 'Kijk of je me straks niet gezelschap kan houden wanneer ze slaap' zyn broek. Hy slikt. Na een spoedende blik naar de verborgen zuigzoen in zijn nek geduveld te hebben, pak ik het flesje op en prang die in zijn handen. 'Ik zou de krasjes aan de andere kant ook even doen' fluister ik of ik verlaat met een kolossaal gevoel de kamer.


    De volgende dag.
    Het levendige aroma van verse koffie lijkt zich te hebben verlengd over het oppervlak van myn neus als ik door de gang dof. Instinctief draait hy zich om als ik muisstil in de deuropening van de keuken sta; Adil. Wederom lijzen zyn ogen myn lijf af of hy betoont me een lieve glimlach nadat hy 'Sabah elkhair' gepreveld heeft. 'Sabah noor' zeg ik op myn beurt alhoewel ik laat bezinken dat hy is blijven slapen. 'Euhm jahwel' antwoord ik als hy me vraagt of ik lekker geslapen heb. Abrupt omvat hy myn bovenarmen en betoon ik hem met een verwikte wenkbrauw. 'Laila heeft me alles verteld' hy neemt een aanvang op woorden die ik niet horen wil gezien medelijden het laatste is waar ik op wacht. Ik slik. Gepeinigd neemt hy zich tot me op. 'Het spijt me van Ashraf, Zineb........Het verklaart alles.....Je gedrag, je' 'Wat?' onderbreek ik hem verondersteld of ik ros zyn armen van me af. 'Welk gedrag? Dat wat ze je aangepraat heeft, hm?' druk ik kregel uit of zyn handen vinden myn armen opnieuw. 'Laat me los, Adil' piep ik hoewel de tranen in myn ogen schieten. Ik ben altyd lamlendig op zulke momenten, bevat ik me of zyn borst ontmoet dat van my. 'Ik heb toch gezegd dat ik vind dat je veranderd bent? Ik ben er voor je...Dat ik zeg dat het alles verklaart betekent ook dat ik er voor je wil zijn' net hoorbaar spreekt hy de woorden uit. 'Als je wilt helpen, bemoei je dan niet met myn leven, ja en wees er vooral niet voor my' kerm ik uit of Chahid verschynt de keuken in. Mijn hart mist een stomp. Zyn ogen planeren van my naar Adil. Van Adil naar my. 'Sabah elkhair, Chahid' met die woorden bezink ik me op de stoel of Chahid posteert zich tegenover me. Op het ogenblik zyn ogen zyn broer opzoeken hoewel hy hem begroet, graas ik het huidoppervlak van nek af. Opgelucht haal ik adem als ik zie dat de mark wederom verhuld is.

    'Ewa, yak labbas? Wat was dat?' laat Chahid ontgaan op het moment Adil zich aan de tafel bevoegd heeft. 'Walou, broertje....Laila heeft me alles verteld......Ik liet haar weten dat ik er voor haar ben, mocht ze daar behoefte aan hebben' antwoord Adil eerlyk of Chahid bevriest in zijn opvatting. Hy slikt hoewel Adil een aanvang op het ontbyt neemt. Zyn wulpse blik ruist myn wangen af met harde kloppigen hoewel zyn kijkers verliefd wagen. Op het ogenblik Adil opkijkt, tik ik Chahid op de enkel aan of hy herstelt zich. 'Ehh, sorry....Slecht geslapen........Het gaat niet zo goed met Laila, jullie weten wat stress met haar doet......Ze is pas net in slaap gevallen' brengt hy uit of ik schenk hem de welbekende blik hoewel mijn voet zyn weg naar zyn heer vind. Hy zag dit wederom niet aankomen, haalt door myn handeling diep adem of zyn broer vraagt of alles oke is. Met de woorden 'Moet nog wakker worden' omvat zyn warme hand myn enkel en neemt zyn duim een aanvang op strelingen die me tot waanzinbrengen. Gedurende het ontbyt heeft myn voet de bult in zijn broek laten groeien alhoewel Adil niets opgemerkt heeft. Ik haal myn telefoon tevoorschyn of myn vingers beginnen met typen: 'Ik kan niet wachten tot we alleen zijn.......Adil is zo weg....Laila Slaapt...Denk jij wat ik denk?' op het moment zyn broer het aanrecht ondervind druk ik vermeteld op verzenden of Chahid vergrypt zich aan zijn telefoon. Door de spanning neemt hy onbewust zijn onderlip in zijn mond gedurende zyn ogen elk woord afgaan of zyn ogen ontmoeten de myne.



    Klopt helmaal@ tazzz...... Maar zal er geen aandacht meer aangeven haha enjoy kisses

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Ik kan vandaag niks plaatsen omdat ik niet thuis ben, maak het morgen goed met een lang vervolg xx

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013


    Hoewel zyn ogen boekdelen opperen, myn hart spaakt , omvatten zyn duim en wijsvinger myn enkel onder te tafel. 'Zo, bedank Laila maar nog is voor me......Ik zie jullie vanavond....Ik hoop dat het dan een goed moment is om by te praten' eensklaps is Adil de reden dat Chahid en ik onze blikken van mekaar af haken of we kijken simultaan zyn kant op. 'Inshallah, zal myn best doen er een leuke avond van te maken....En het spijt me, Adil.....Echt' lispel ik gezien ik me niet zo een onthaal voor hem voorgesteld had. Hy knikt hoewel de lach op zijn gezicht verschynt. 'Je begint morgen met werken? Zal ik je een rit geven?' bied hy aan of ik kan vanuit myn ooghoeken zien hoe Chahid innig slikt. 'Dat is lief van je.......We hebben het vanavond over de tyd, goed?' breng ik teweeg of er valt een onaangenaam ogenblik gezien Adil me tientallen seconden aangaapt. Het geschraap van Chahids keel komt tot leven of Adil herstelt zich. 'Safe, beslama, broertje we bellen' tiert hy of de broers zeggen mekaar gedag.

    Ik verpoos myn ellebogen de tafel op of ik zeg: 'Stouterd!' als ik hoor hoe Adil de buitendeur binnen enkele tellen achter zich keept. Aleer Chahid spreken kan, sta ik op. 'Ze slaapt nog maar net, zei je? Hm, komt goed uit........Na 5 minuten zet ik de deur van de badkamer op slot' lispel ik of myn benen leiden me de keuken uit. In de badkamer aangekomen zijg ik mijn maxijurk neerwaarts hoewel ik me laat neerhalen door het verlangen waar hy enkel voor kan zorgen. Mijn lijf snakt naar elk vezel van zijn lichaam. Het ogenblikkelijke geklop op de deur doet me meteen omdraaien of ik loer naar een Chahid wiens bovenlijf ontbloot is. Myn hart mist een stomp op het ogenblik hy me de rug keert, de deur op slot vijst en my de aanblik verleent zyn rug spoedend tot me op te nemen. Ik slik. Onwrikbaar dat de bom barsten zal als Laila dit te zien zal krijgen, denk ik hoe wel zijn ogen over myn lichaam slieren als hy zich omgedraaid heeft. Het is alsof hy al myn blikken bestudeert heeft en ze van elkaar weet te onderscheiden als hy me vraagt wat er is hoewel zyn handen langs myn rug smeden. 'Jouw rug' piep ik of hy breit zyn doordringende blik tot een einde. Hy grijnst.

    Zyn grote warme handen bedotten myn billen of hy heeft me opgetild alsof ik haast niks weeg. Ik claim zijn heupen in hoewel ik me aan zijn nek vergryp en voel hoe hy een aanvang op lopen neemt. 'Heeft mijn prinsesje me niet gehoord, hm? Toen ik zei dat ik haar anders zal vastboeien?' zijn woorden borstelen tegen me lippen aan aleer hy me de wasmachine op verpoost. Zyn ultiem vermetelde blik die hy me tentoon stelt maalt nog maar net geen afbakening als hy mijn lachje tot zich op neemt. 'Sorry, zal je geen pijn meer doen' druk ik op myn beurt uit of ik voel de druk van zijn warme lippen. Het is niet te bevatten. De zede van strelen die zijn handen over myn benen verwekken hoewel hy tussen me instaat en het ogenblik ik myn handpalmen levendig richting zyn schouders verhuis is de aanleiding van een troostend gevoel dat een deken over me heenslaat. De tranen kogelen in myn ogen. Ik wil dit gevoel voor altyd.

    Ik smelt weg onder zyn vurige kus. Zijn lippen zijn hard, dan weer zacht, voelen het ene moment stevig en veeleisend, het andere weder zacht en verleidelijk. Hy bezit een virtuoos repertoire dat al myn zintuigen in vuur en vlam kan zetten. Met een haast angstaanjagende, intense hartstocht beantwoord ik zijn kus. Abrupt brand ik van begeerte, verlang er vurig naar dat hy me overal zal aanraken en me wederom het hoogste genot zal geven. Op het punt onze ademhaling aan een afgrenzing komt hapt hy naar adem en graas ik zijn achterhoofd met myn nagels af. 'schatje, wat doe je met me... je bent' 'Mm, neuk me' onderbreek ik hem hoewel myn handen zyn riem losmaken. Hy byt vol pressie in zijn onderlip, draait zich om en loopt naar de douche die hy snel opendraait, wetende dat hy dit doet indien mijn zus wakker word. Met een vingerbeweging maak ik de sluiting van myn bh los gedurende zyn handeling of ik donder die de grond op op het ogenblik hy zich omdraait en zyn verstand hem weder naar my toe doet sloffen. Ik positioneer me op het randje van de wasmachine, trek myn benen op of ik kus hem opnieuw. 'Mmmm' kerm ik zijn mond in als hy zyn bult tegen myn kutje aan stompt. Hy had gelyk; de beste plek waar we ons kunnen laten gaan is het Hotel, denk ik als ik naar myn gevoel te hard kreun alhoewel zyn lippen me smoren. Zyn tong danst een sexy tango met de myne. Mijn handen voelen hoe opgewonden hy is, hoe hard, hoe bedwelmend mannelijk. Ik geniet volop van zyn handen die myn borsten masseren. Intens. 'Kijk me aan' eist hy in als ik door het genot myn ogen sluit. 'God, je bent enorm' hijg ik gedurende ik over de bult in zijn broek wryf en hy een zachte kreun laat ontsnappen. Ik voel mijn intieme spieren opzwellen en een vochtige warmte diep in myn lichaam die zich erop voorbereidt hem te ontvangen. 'Vertel me wat je wilt? Zeg me waar je naar verlangt?' hygt hy op zijn beurt of ik kus hem opnieuw, strijk met myn tong langs de zyne, proef zyn mannelijkheid.

    Ongeduldig zoek ik zyn kijkers op. 'Wat zou je ervan zeggen als ik het je laat voelen ipv vertellen' lispel ik of ik zijg zyn broek neerwaarts gevolgd door de stryd die ik met zyn boxer heb of schouw zijn enorme pik aan die ik snel omvat. Onze lippen treffen elkaar na de veronderstelde blik die hy me verleent of ik kreun by het bespeuren van zyn kloppende stijve pik in myn hand. Opwinding. Hy gromt voluit van de snelle slagen van myn hand of zyn brute kant ontwaakt. Hard spreid hy mijn benen. Geen moment schaam ik me voor hoe nat ik ben. Moeiteloos spreiden zyn vingers myn gladde warme schaamlippen en duwt hy twee vingers in myn kutje. Ik smoor myn schreeuw tegen zyn hals aan , lik zyn huid en voel zyn hartslag tegen myn lippen aan bonken. God, hy ruikt zo lekker. Het duizelt me. Tergend zet hy de pressie op zijn duim of myn clitje word afgeranselt onderhand hy hygend zijn vingers in me beweegt. Ik vergryp me aan het feit dat ik zo stil als mogelijk​ moet zyn, omsingel zyn nek en knik hopeloos als ik zyn kijkers ondervind. 'Ah jaaa......Mmm ja' kreun ik of hy stopt. Hy kwelt me. Bewust. Na de hels penetrante blik die hy me schenkt, scheurt hy myn slipje van mijn af en trek ik mijn knieën op zodat hy er beter by kan. Alsof hy de kapitein op een schip is, verplaats hy myn gewicht nader, draait hy zijn heupen iets en draait hy het stuurwiel iets by zodat het roer verschuift. Hy leidt hygend zyn pik naar myn kutje, duwt hem tergend naar binnen; net genoeg om de kop te bevochtigen. Hy trekt weder terug. Glijdt met de kop langs mijn kutje, zodat hy me met myn eigen sap glibberig maakt en duwt hem weder naar binnen: dit keer net voldoende om de kop te begraven. Zyn mooie kijkers loeren kort naar myn borsten die op en neer deinen of zyn vinger neemt myn geil op en spreid het over myn opgezette clitje. Hy veegt er over; alsof hy voelen wil hoe die klopt. Alsof hy weet wat er volgen gaat crasht hy zyn opgezwollen lippen op de myne en duwt hy zyn pik abrupt in me. Ik laat de kreet zyn keel in ontsnappen. Zyn pik rekt myn opening op of ik voel hoe myn kutje om de kop heen sluit. Ik hap naar adem, zoek zyn kijkers op hoewel ik hem harder in me voel worden en bestrijk zijn wang. Teder beweegt hy op in me; voel het geschuur tegen de zachte vlezige wand dat de oorzak is van ons gehyg dat toeneemt en verlies de pressie van myn oogleden tevens als hy: genot.





  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Straks verder.

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013



    Langzaam in en uit. Zyn warme klamme handen vergrypen zich aan myn heupen en ik omvat zyn schouders en steun hulpeloos. 'Ahh, ahh jaaa mijn god..... Wat neuk je lekker........wat voelt dat heerlyk strak' kreun ik dit keer luider waarop hy zyn vochtige warme lippen naar de myne brengt. 'Shtt' zegt hy sussend voordat hy plagend in myn oorlel byt en ik myn handen onder zyn armen verplaats. Ik jengel myn kreunen tegen zyn schouder als hy onverwacht sneller stoot en heb wederom de neiging myn nagels in zijn rug te vertoeven. Hoog stoot hy in myn kutje, op dat gevoelige plekje. Oh, zo lekker. Kletsnat. Grommend byt hy dit keer in myn nek. Hy word wilder.

    Zyn scherpe beet zorgt ervoor dat elke zenuw trilt van elektriciteit: ik kom klaar. 'Oh, hbiba ik hou van je' kreunt hy als ik huiver by de samentrekkingen van myn kutje om zijn pik. Kronkelend val ik achterover en neem bewust myn onderlip in myn mond om het gekreun te sussen. Ik verlies mezelf. Spoedend omsingel ik myn tepels en sidder van zyn handen die de binnenkant van myn benen blijven strelen. Ik kijk naar hem. Hy geniet van zijn uitzicht: zijn geile harde pik die in en uit me glijd, nat van myn kutgeil. Ik steun bevend op myn ellebogen, genietend van dit erotische zicht. Myn orgasme zorgt dit keer niet voor een terugkeer naar helderheid. De zoete pijn ebt weg maar het verlangen niet. 'Mmmm lekkere beest van me, ga door' kreun ik. Hy blijft me grommend ******: met diepe harde halen. Zyn handen kneden myn volle billen of zyn duim drukt zet de pressie op myn sterretje. Meteen voel ik een reactie door myn kutje schieten en spannen myn spiertjes zich opnieuw om zijn pulserend vlees. Hy bespeurt het; 'Ahh schatje fuck, zo goddelijk ben je' murmelt hy wanhopig.

    Hy stoot harder op me in binst myn kutje blijft naschokken van myn orgasme. De minute razen aan ons voorby. Genot. Extase. 'Chahid, wat doe je me aan.......Mmmmmmmm wat voel je lekker......mmm wat ben je lekker hard' 'Ik ga nog een keer komen' kreun ik waarop zijn perfect gerichte stoten krachtiger worden en het ketsende geluid wederom een aanvang neemt. Soepel laat hy zijn dikke pik myn kutje soppen terwyl hy zich voorover buigt en myn tong in een tydrovende kus trekt; wederom om ons gekreun te sussen. Hy neukt me harder. Elke diep stoot ontketent een een geile zware kreun. Hy hapt naar adem, laat zyn tong over myn sleutelbeen naar het holletje van myn keel glijden, dan weer naar boven. Ik laat hem naar me kijken, prang een kus op zijn lippen en jammer met zyn gestoot mee. 'Ik hou van je mmmm' jammert hy. Zyn woorden glijden als gloeiend e lava door myn hersenen en over myn lijf. Hy nestelt kreunend zyn gezicht in myn nek, richt zyn aandacht nadien op myn smachtende tepels. Fuck.

    Zyn tong is bewust traag, methodisch en genadeloos; het zorgt ervoor dat het genot tussen myn benen en tepels de pressie naar myn handen doet zijgen die hard aan zyn haren trekken. Onderdanig klem ik myn lippen op elkaar hoewel de druk op myn clitje die zyn duim verwekt me verleid maar tegelijkertijd frustreert. Een scherpe beet is wat myn tanden zyn schouder verlenen als ik wederom klaarkom en mezelf verlies in het ritmisch geschuur van vlees tegen vlees. Genadeloos neukt hy me op dit punt. 'Sshhhhttt' herhaalt hy rillend of ik let op myn gejammer tot de tranen in myn ogen schieten. 'Ahhh Zineb, je bent zo strak......zo goddelijk' kreunt hy in myn oor. Genadeloos gaan zyn bekken door. Zyn verlangen ontvouwt zich als het gefladder van honderden kolibrievogels onder zyn warme huid. Zonder ontlading. Wederom donder ik achterover. Kwetsbaar. Dezelfde parodie van een grijns flitst over zyn gezicht gezien hy alle macht over me heeft. Over myn kutje; die hy fleps neukt. Zyn vinger masseert opnieuw myn sterretje of ik steun opnieuw op myn ellebogen. 'Mmmm fuck, die blik in je ogen' hyg ik. Abrupt laat hy hem eruit floepen. Tergend.

    Spoedend neem ik hem in myn hand en voel myn oogleden dicht vallen als hy de eerste centimeters opnieuw in me prangt. 'Daar geniet je van he' zyn woorden ontketenen ongeduld in me op. Bevend kijk ik naar myn kutje die hy langzaam oprekt. 'mmm ja laat me elke zalige centimeter voelen' kreun ik afwachtend hoewel hy een vinger in myn sterretje laat glijden. Dit is een marteling. Smekend roep ik in: 'Mmm, nu je lekkere pik' zyn ogen vinden terstond de myne. Hy zag dit niet aankomen. Ik ben zo geil dat ik alles wil doen met hem wat er maar gedaan kan worden. Ik richt zyn warme eikel op myn sterretje en verleen hem een vermetelde blik die hem tot waanzin brengt. 'Je wilt toch niet zeggen dat je geen zin hebt myn lekker geile kont vol te spuiten? Hyg ik uit of ik voel hoe hy zijn hete eikel in myn kontgaatje duwt.

    By zyn uitrekkende penetratie laait het vuur hoger op. Hy vult me grommend op. Hy is zo groot. Het gegrom dat hy gedurende deze handeling laat onsnappen is hels. Woest. Beetje by beetje voel ik de weerstand van myn sterretje verdwijnen. Hy kijkt me met slappe ogen aan. 'Mmm verder' hyg ik. Zo ontzettend geil ben ik dat het geen pyn doet. Steeds een stukje verder verdwijnt zijn harde paal in myn kontje of hy begint te rillen. Hy laat zich verslaan van de schichten die na mekaar schieten langs de zenuwen die rauw en gevoelig zyn. Hy verliest zyn zelfbeheersing, kreunt radeloos en begint te mompelen. Ik begin mezelf te vingeren op het punt hy er tot de wortel in zit. Ontzettend behaaglyk. Langzaam begint hy in me te bewegen, stoot zachtjes, steeds dieper en stevig door. Zijn vingers klauwen in myn volle billen en een heftige grom welt op in zijn keel. Dit word heftig! Ik voel dat ik ga komen op een andere manier! Zo ongelooflijk diep.

    Ik steek twee vingers in myn kutje als zyn neukbewegingen sneller worden en voel zyn pik aan de andere kant van de wand van myn kutje mee bewegen. Langzaam glibberen myn vingers naar beneden; voel de aders van zyn stijve paal langs myn vingers gaan of ik voel myn kutje druipen, myn hand word volledig nat. Ik neem hem genietend in me op: zyn vochtige lippen beven en wijken van elkaar af terwyl hy diep in me stoot. Elke stoot: zo hard dat myn borsten ervan schudden. Een schorre kreun welt op in zijn keel. De stoten ontvang ik wederom jachtig of ik maak kennis met een heftig orgasme dat op me neerdaalt en een deken van rust over me heen slaat. Alsof hy aan me ziet dat ik op dit ogenblik de kreten niet kan inhouden smoort hy myn lippen met een kus. Hy ontlaad. Hy schokt, stoot nog eens en schokt dan opnieuw. Zyn lading verwamt abrupt de vlezige wanden of hy laat zich zachtjes over me heen zakken en steunt op zyn ellebogen. Mijn geest is als een kristalheldere ruit waardoor fel en puur wit licht straalt. Zyn adem strykt over myn oor of tientallen kusjes worden over myn nek en hals verdeeld.

    Ik sluit nog narillend myn ogen, ga door zyn haren en zie zyn lippen algauw naderen als hy myn kijkers opzoekt. Minuten strijken aan ons voorby of nog altyd neem ik elk oord van zijn gezicht in me op. 'Je bent ongelooflijk' prevelt hy. 'Dat was geweldig' fluister ik sereen of hy jaagt overeind, trekt me op of we kijken simultaan naar beneden. Hy zit nog bodemloos in myn sterretje. Aleer ik spreken kan lift hy me op, omsingel ik zijn heupen en loopt hy naar de douche. Verliefd gaapt hy me aan, draait met een hand aan de douche voor het juiste water temperatuur binst hy me myn rug staande tegen de muur aanprangt of zyn handen geven me onder myn dijbenen steun. 'Je dacht toch niet dat ik klaar ben met je?' lispelt hy of ik prang myn tanden hels in myn lip. Het gestoot dat hy op me in teweeg brengt brengt verwerkt harde klotsende geluiden die me in extase brengen. Ik dwarrel weg en weet even niet wat lekkerder is; het gestoot in myn kutje die hy soppend neukt of het gestomp in myn sterretje dat myn kutje tot kloppende waanzin brenft. Voor nu neemt hy een aanvang op het paralystisch ****** van myn sterretje en ik......Ik kan niets anders dan zyn tong in een erotische dans zuigen.

    ~
    Hier lig ik dan. Op het bed. Zo'n twee uur geleden vond de entree in de badkamer plaats. Myn gehoor verpoost zich op het stromende water dat vanuit de douche te horen is gezien meneer zich nog in de badkamer bevind. Ik kan de vermoeidheid in me voelen. Net een worm; langzaam maar opzettelijk ontdoet het van myn energie en leven. Ik leef maar ik leef niet echt. Ik hoor maar ik luister niet echt. Alles lijkt in een gesleept tempo in me te bewegen. Alles is in een wazige visie ondergedompeld. Het was perfect. Hy is perfect. Alles wat hy doet: verslavend.

    In een strak zwart overhemd en een zwarte broek jaagt hy eensklaps myn kamer in hoewel ik in myn badjas op het bed lig. Ik jaag met kloppende wangen overeind, voel hoe hy met een nog altyd smachtende blik op het bed inzinkt en houd routinematig myn adem als zyn warme hand myn ontblote knie streelt. Ik voel een apart gevoel door me heen racen; net als het effect wat slapeloosheid op je hebben kan; je veranderd in een levende zombie. Je lichaam vraagt en pleit om rust maar ik kan het niet; je moet het afmaken; doe ik het niet dan zal ik de hele nacht me erover heen zetten hoewel ik in bed draai. Een vluchtig kusje is wat hy op myn lippen drukt aleer hy me grynzend blijft aankijken. Ik slik. 'Wat was dat?' piep ik. 'Mm?' klinkt er uit zyn keel. 'De...........de woorden..................Hetgeen je net zei' vraag ik of de rode blosjes betonen zich op zyn wangen. Hy vermyd kort oogcontact. Een teken. 'Wat bedoel je hbiba?' zyn vraag verbreekt de stilte. 'De woorden die je tydens de seks zei.........Of de allereerste keer?..........'Je hebt hier zo lang opgewacht'...........'Ik hou van je'.....' prevel ik of zyn geslik slaat over in gehakkel van zyn adamsappel. Ik deformeer myn ogen tot spleetjes; wachtende op antwoord.




  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Ga snel verderr plssssss

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Heeey ik kon niet op myn account maar de blokkade.is opgeheven...... Ik ga morgen snel verder!!!!

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    He he

    We wachten ga gauw verder

  13. #133
    -.-' jij weer!

    Reacties
    82
    18-08-2008

    Haii lezer dit stuurde de schrijfster me via pm!

    Hey zou je dit aub kunnen plaatsen? Myn account was geblokkeerd, de blokkade is opgeheven maar elke reactie die ik plaats moet eerst goedgekeurd worden! Het duurt langer dan verwacht helaas... thanks voor het uppen!

    Xxxx

  14. #134
    -.-' jij weer!

    Reacties
    82
    18-08-2008

    En oewpaaaaaa

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    9
    30-10-2017

    ja ik zou graag uppen maar ik mag niet