1. #106
    jajoh

    Reacties
    480
    25-01-2007

    Omgg uppuppupupp

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    47
    03-07-2016

    Is t waargebeurd t is echt spannend

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    40
    23-12-2012

    Is dit bij jou gebeurd?
    Acount Verwijdert verwijdert

  4. #109
    jajoh

    Reacties
    480
    25-01-2007

    Is by haar gebeurd dat heeft ze al aangegeven @pearls80 en mocroziina hihi

    En uypppppppuuppp

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    jah dat klopt dames, thanks riffigirl haha, helaas wel.... En bedankt voor jullie reacties kryg namelyk veel haat via pm,

    Ik plaats zo ik probeer elke dag wat te plaatsen kisses

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013


    Zijn dweperige ogen glaren me lang aan aleer hy zijn hoofd nader brengt. Beide nog zwaarademend. Abrupt graaft hy de toegang naar myn tong en proef ik zijn tong in de vermenging van onze ademhaling. Hy trekt me in een vurige en hartstochtelyke kus. Hy kijkt me aan. 'Zineb' 'Zineb ik........' zijn gemurmel komt ten einde of hy zucht. 'Heb ik je pijn gedaan?' drukt hy uit gezien hy op een ogenblik wreed op me los ging. Ontstellend. Ik bijt op myn lip waarop ik myn hoofd schud. 'Je was geweldig......je bent geweldig, hbiba' prevelt hy op een net hoorbare intonatie. 'En dat moet jij zeggen' val ik in of hy geeft me een quasi stoute blik die me in de lach doet schieten. Met de woorden 'Mm, ons geheimpje?' omsingel ik zijn schouders of hy houd myn blik vast. Hy slikt. 'Ik wil dit.....Ik wil dit voor altijd......Je bent van my' Ik slik door deze woorden die hy ontketend hoewel ik me afvraag of het gevoel van voldoening hem gewoon niet naar het hoofd gestegen is. Het zal me namelijk niet verbazen als hy morgen spijt heeft. Ik in tegendeel zou het zo opnieuw doen, blijf ik vermeteld denken tot hy me optrekt en een tydrovende kus in de hals verschaft.

    Afgepeigerd brei ik een eind aan de kusjes op myn hals door het huidoppervlak van zijn gespierde borst te bestrijken en kwak myn blik tussen mijn benen in; het plasje bloed of eerder gezegd: plas, die myn ogen waarnemen veroorzaakt een kolkende massa in myn hart. Spijt? Nee. Maar wat voel ik dan? Benul. Benul van wie zojuist mijn eer van me heeft afgenomen. Ik kijk op. De blik in zijn ogen brengt een tintelend gevoel in myn onderbuik te weeg of hy prangt een kus op mijn voorhoofd waarna hy opstaat. Hy bedot myn handen. Dat zyn handen rillen is onmiskenbaar. Wat zal er in hem omgaan, denk ik even of hy lift me op, alsof hy weet dat comfortabel op myn benen staan even niet gaat. Ik kronkel in zijn armen door het gedwarrel van myn benen of ik bespeur een onbeschryflyk gevoel in myn vrouwelijkheid: alsof hy nog bodemloos in me zit. Zoals verwacht verleent hy me een stoute blik of ik behels zijn nek. 'Mm, dat word straks nog een rolstoel' grap ik onder de warme gloed die zijn pracht van een lach in myn onderbuik ontsteekt. Zyn benen leiden hem naar de douche of zijn hersenen leiden zyn tong naar mijn nek. 'Mm, hbiba denk het ook, ik zal nooit genoegen van je krijgen' brengt hy in myn nek teweeg of kippenvel graast myn huid af. Ik bijt op myn lip.

    Aleer hy de douche open draaien wilt, houd ik me spoedend aan de reling vast. Myn benen trillen of ik verlies mezelf in het nog-altyd-heerlijke- gevoel tussen myn benen. Meneer geniet er kennelijk van my zo machteloos te zien, bemerk ik of ik doe een stap achterwaarts. 'Niet myn haren... We gaan zo weg.....Ik heb geen zin in haar vragen.....we zyn vanmiddag al wezen zwemmen' piep ik of hy betoont een blik die bevestigd dat hy het kennelijk vergeten was. 'Kom hier, gekkie' eist hy in of hy draait de douche open. Ik ga voor hem staan hoewel de hitte zich op myn wangen bevind, biddende dat het niet toonbaar is en zie hem in verwarring naar me kijken. Pf. Wat is er met hem? Hy lijkt wederom in trance of ik duw een lok van myn haren achter myn oor alhoewel die zich daar al vertoefd heeft. De elastiek om myn pols bemachtigd hy of steekt myn haren op. We nemen in stilte aan elkander te wassen hoewel ik zijn blik gedurende dit moment vermijdt. Hier en daar word een warm kusje myn huid op gedrukt. Hy is anders. Iets is anders. Ik wuif het jachtig weg of de beurt is aan my de douchekop op hem te plooien.

    Zyn getuur dat een aanvang neemt en niet ten einde lijkt te komen beklemd myn borst. Ik moveer een wenkbrauw onderhand ik de stralen naar de wondjes in zijn nek verhuis. 'Staar niet zo' lispel ik of de vermetelde gryns deformeert zich op zijn gezicht en vraagt zyn tong om entree. De seconden die volgen zijn buitengewoon. De samenmenging van ons speeksel brengt me terug naar de wereld van het genot waar deze man me vandaag kennis mee heeft laten maken. 'Ik vind je mooi' 'Je bent de allermooiste vrouw die ik in myn leven heb gezien' ; een paar van de tientallen woorden die hy ontsnappen laat. Woorden die my goed doen. Maar tevens de woorden die geen impact op de echte Zineb hebben. Woorden die haat verwekken. Woorden die ik morgen vergeten zal zyn. Ogenblikkelijk verleen ik de traan toestemming omlaag te sijpelen als Chahid de stralen op myn gezichtje richt. De warme traan is onmiskenbaar met het water: loeiwarm. Deze traan heet Ashraf.


  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Ik zal morgen proberen groot vervolg erop te zetten x

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    40
    23-12-2012

    Lieve dame als je er spijt van hebt en berouw hebt getoond hoef je nergens zorgen te maken om die haat reactie's je hebt talent ga snel verder x
    Acount Verwijdert verwijdert

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    3
    19-11-2007

    Hoi meid,

    Iedereen heeft een verleden goed of slecht! Wie zijn wij om je te beoordelen?? Als wij dat doen dan zal God ons beoordelen! Gebeurd is gebeurd

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Citaat Geplaatst door mocroziina21 Bekijk reactie
    Lieve dame als je er spijt van hebt en berouw hebt getoond hoef je nergens zorgen te maken om die haat reactie's je hebt talent ga snel verder x
    Citaat Geplaatst door thais77 Bekijk reactie
    Hoi meid,

    Iedereen heeft een verleden goed of slecht! Wie zijn wij om je te beoordelen?? Als wij dat doen dan zal God ons beoordelen! Gebeurd is gebeurd
    op


    Ahh bedankt voor jullie lieve reacties!! Helemaaal gelyk hoor! Leuk dat jullie reageren geeft nmlk ook het gevoel dat ik geen spookschryver ben haha! Zeker weten gebeurd is gebeurd, ik doe mijn best elke avond te plaatsen, zo niet dan de volgende ochtend uiteraard x lief jullie complimenten

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013


    ~ Aan het uiteinde van de straat brengt Chahid de auto tot verpozing of het donkerte slaat een deken over ons heen. Ik weet nog wel degelyk hoe hij me die avond wel tallen keren heeft gevorderd de nacht met hem in het Hotel door te brengen. Net zoals het ogenblik in de auto; soepel migreert hy mijn gezichtje nader. Zachtjes prangt hy zyn zachte lippen op de myne en leg ik op commando myn handen in zijn nek. Zyn tong glipt myn mond in en op dat moment schieten de elektrische vonkjes door myn onderbuik. Neuriënd geniet ik van de hete slagen van zijn tong tot hy naar adem hapt. Smedig gaan myn nagels over zyn wang aleer hy 'Zineb.....het is misschien drie minuten rijden' prevelt. Ik verschaf zyn gehoor myn lachje of ik proef weder zyn zoete lippen. Ik bedot krachtig zyn kraag onderhand ik myn tanden in myn lip vertoef. 'Niet doen....Je maakt me gek' spreekt hy sereen uit. 'Stoute Chahid, je wilt alles inhalen, hm?' breng ik ter sprake of de manier waarop hy myn gezicht omvat doet me slikken. 'Ik wil gewoon bij je zijn.......Je vertellen hoe mooi en sexy ik je vind' vervolgt hy of zyn telefoon gaat over. Geheid dat het myn zus is. Ik sluit de gaping tussen onze lippen met een harde kus of ik kijk hem aan. 'Ben niet je vrouw, wil gewoon genieten' spreek ik sereen onderhand ik de autodeur open duvel. Hy slikt diep door het lachje dat ik op hem afwerp of mijn voeten ontmoeten de grond.

    Mijn voeten leiden me na de deur hoewel meneer achter me aan loopt. Ik zou zweren dat iedereen die avond aan me kon bemerken hoe gebrekkig ik wel niet liep als ze me zouden zien. By de deur aangekomen bel ik aan onderhand Chahid op me afloopt of de deur word door zijn broer geopend. 'Hey, Adil' kogel ik sereen of zijn glimlach komt tevoorschijn. 'Zo, eindelyk joh.....Je zus is bezorgd' brengt hy ter sprake waarna hy zich omdraait. In de hal krijgen myn billen een harde klap of ik keep op commando om. Zyn geestdriftige lippen ontmoeten de mijne of ik duw hem weg. Yes. Afschrik. Voor Laila. Wat Chahid en ik vandaag gedaan hebben mag nimmer uitkomen. 'Gedraag je' byt ik toe of hy passeert my, vergypt zich aan myn billen of hy herhaalt zyn handeling met een genieperig lachje. Ongelooflijk, denk ik of myn hartslag die al op volle toeren is door zyn daad lijkt tot een afgrenzing te komen als ik in de opgezette ogen van myn zus kijk. Ik slik. Het imago van het genot wat haar man teweeg heeft gebracht is wat voor myn ogen flitst als ik haar blik vasthoud. Het is bizar hoe je lijkt te denken dat ze je doorhebben wanneer je een daad van debet hebt begaan. Ik heb het niet in me myn ogen Chahids kant op te migreren na de knuffel die ze hem verleent. Ik zink met de woorden 'Ik ga wel morgen weer naar mama' op de bank hoewel Adil zijn gestaar verwerkt. Radeloos neemt Laila een zede van kijken aan binst haar achterwerk de bank ontmoet. Ik voel me wangen inrijpen ogenblikkelijk op het moment ik zijn bruin/groene kijkers ontmoet. Vermeteld gapen ze me aan of migreren abrupt naar de hand van Laila die zich op zijn knie positioneert. 'Waar was ze schat?' vraagt ze hem. 'Ze zat urenlang voor het Hotel.......ik heb me best gedaan haar op te vrolijken en haar te laten inzien waarom je haar geslagen hebt' Chahid woorden verbreken de stilte. Euhm, leugen. Adil zoekt de grond op met zyn kijkers. 'Maak je geen zorgen, Je kan gewoon zeggen dat je me toch niet zou geloven......Ik zal nu inpakken......Morgen vind ik myn weg naar mama' druk ik uit of Chahid fronst. 'Geen sprake van' begint hy of ik houd myn lachje in.

    'Ughhhh, Chahid, mond houden!' roept Laila met de handpalmen op haar slapen gedrukt. Net zoals gecalculeerd begint ze over het eerst wat haar te binnen schiet of vergrypt ze zich aan het volgende. 'Er zijn huwelijken die kapot gaan en nog word dit gedrag van jou niet vertoond...........Je stelt je aan..........Wees blij dat je va Ashraf af bent!' haar woorden doen me myn kiezen verknauwen. 'Awhhhh, en Karim( De jongen op wie Laila stapel was aleer ze met Chahid trouwde, waarvan bleek dat ik het was wiens hand hy vragen wou) dan?..............Jij kan het kennelyk nog steeds niet over je heen zetten...............Daarom blijf jij je zusje zo op de lip zitten........Zal je morgen weer zeuren waarom ik mijn haren niet in een staart heb?...Bang dat ik je man afpak, zus?' spreek ik hels uit of de mannen uiten simultaan een zucht als ze elkaar betonen. Ze balt terstond haar handen. 'Wil jij nu rechter spelen? Of ik nu werkelijk van myn man houd? Dit is toch te gek voor woorden?' ze neemt een aanvang op tieren. 'Waarom trek jij een sprintje in je onderwerp?............Als er iemand is die misschien een tikkeltje begrip kan tonen, ben jij het wel!..........Maar het enige wat jy aan het licht brengt is je jaloezie.....' druk ik op myn beurt uit. 'Zijn we uitgesproken? Ik heb het namelijk niet in me schijnheilige wijven in de hand te houden..........Je hebt gelyk, doe wat je wilt, dit is namelijk hoe je altyd al bent geweest alleen doe je nu pad je masker af' lispelt ze hels. Woede kookt diep in myn systeem, zo heet als lava. Het lukt zijn weg me hongerig te vernietigen, wetende dat het te veel is om het te behandelen. De druk van zee van woede reist tot het punt waar ik dingen wil roepen waar ik spijt van zal krijgen. 100%. Er is 1 uitweg; ontsnappen. Ik laat de duisternis in myn keel toe of ik slik het weg. Ik sta op. Op dit punt stroomt het van myn hoofd tot teen. Hoe durft ze!

    'Je wilt haar niet in de hand houden maar je wilt haar hier houden?' de woede is onmiskenbaar in Chahid's stem te horen binst ik met een rillende kin jachtig naar myn kamer speed. 'Zineb, wacht...yellah kom terug' zyn stem obsedeert me door de gang. Aleer ik de deur dicht dof doet de smak me omdraaien. Met een frons gooit hy de deur dicht en slaan zijn gespierde armen een deken van rust om me heen. Onophoudelijk sla ik op zijn borst. Mijn wimpers: zwaar voelen ze aan door de tranen aleer ik instort. De pijn komt in golven op me af om me weder in korte pauzes uit elkaar te breken. Ik herstel myn adem voordat ik me vergryp aan de warmte van zijn armen. 'Alles komt goed, geloof mij schatje.....Ze maakt keer op keer gebruik van het feit dat jy niet veel kan hebben' zijn woorden doen me op kijken. 'Blijf je by me vannacht?' breng ik piepend uit of zyn ogen worden terstond tot spleet jes gereformeerd. Hy denkt na. 'Aub' vervolg ik of hy lijkt ver weg in gedachte. 'Je doet het enkel omdat je afleiding zoekt en om je zus te wreken' het stemmetje in myn hoofd laat zich horen of myn tranen strykt hy weg. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet van het soort schooneid dat hy bezit geniet. Ik scan elk oord onderhand hy zijn tong lijkt te hebben ingeslokt of ik kryg het gevoel alsof iemand me verstikt. Myn hart raced, myn zenuwen krullen tot een bal op, wachtende op het ogenblik ik uit deze angst verholpen wordt. Een schrikbarend hulpdienst bekrompt myn keel of ik omvat zyn kin. 'Chahid, je zuigzoen' breng ik ter sprake of de boeman wint het van hem. Alarm.


  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Omgg omgg je verhaal.is echt spannend
    Let aub niet op haat comment hoor, je doet het echt goed meid
    Ben echt benieuwd hoe dit verloopt dus stoppen moet je niet doen upppaaaa

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    ik heb het eerste stukje gelezen en vond het meer als zat
    Het schrijven kan ik jou niet na doen.
    mijn complimenten

  14. #119
    MVC Lid

    Reacties
    69
    26-07-2015

    Het zijn geen haat comments. Maar wat ze gedaan heeft kan je never goedkeuren. Denk ff na. Als ze werkelijk waar spijt had of berouw heeft getoond zou ze nooit het verhaal uitgebreid typen incl de details.

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Ramos lopes de reacties in deze topic zyn geen haat comments. Ik heb het over de pms die ik kryg! Wat ik heb gedaan heb ik zelf voor gekozen en iedereen maakt fouten op eeb eigen manier. Tot zover heb je in het verhaal kunnen lezen dat ik er geen spijt van heb. En ik houd voor biemand een mes de keel op dat ze myn verhaal moeten lezen, heb je een mening, issie welkom.......goed of slecht.. maakt niet uit. Maar voor anderman spreken hoe iets in elkaar zikt, ajuuuuuu.....