1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Dit is spannend zeg snel verder

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013



    De voetstappen die me uit mijn concentratie voor de Tv halen duiden aan dat hij naar beneden komt. Terstond sta ik op. Hij beoogt gestrest. De abaya die hij aanheeft beoogt hem beeldig, denk ik onbewust. 'Moet je je niet is gaan omkleden, Laila is zo thuis' prevelt hij. 'Hij doelt op het feit dat je hieronder niks aanhebt' schreeuwt het stemmetje in mijn hoofd. 'Laila is mijn zus hoor.. Na het eten ga ik toch naar bed' zeg ik op mijn beurt hoewel ik geen greintje schaamte voel. Ik ken mezelf ook niet meer. Wat zal er erger zijn dan wat ik met mijn ogen heb moeten zien? 'Je zus die zo thuiskomt en jou zo aantreft?' het stemmetje in mijn hoofd gaat door. Ik negeer het. 'Dan zal ze er maar aan moeten wennen! Zo kleed ik me thuis ook? Maar het enige waar ze nog aandacht voor heeft zijn haar saaie boeken' floep ik eruit. Ik schiet in de lach en bevind mijn weg naar de keuken.

    Hy haalt me in, opent de koelkast en kijkt minuten voor zich uit alsof hij naar antwoorden zoekt. 'Hoe is het tussen Laila'tje en jou?' Met die woorden ga ik naast hem staan. Met de woorden 'Wat probeer je nou te doen!' draait hij zich om. 'Euhhh ga is aan de kant... Ik probeer een blikje Fristi te pakken' antwoord ik. Hij slaakt een zucht en stapt opzij. Hm, wat ik doe? Daar heb ik immers geen antwoord op, denk ik hoewel ik buk om het blikje in de koelkast te bemachtigen. Vanuit mijn ooghoeken zie ik hem naar mijn achterwerk gapen. Terstond kijkt hij weg op het moment ik weder rechtop sta. 'Je bent veranderd' hoor ik hem prevelen. Ik open het blikje Fristi, drink eruit en lik weelderig mijn lippen. 'Goh, na zo een situatie?' fluister ik. Hij slaat zijn armen over elkaar heen en trekt een wenkbrauw op. Hij knikt. 'Tenzij...' hij haakt af.

    'Tenzij wat? Murmel ik. Hij zwijgt en evenaart ver weg in gedachte. Wat wilt hij nou weten? 'Hm?' laat ik ontsnappen. 'Tenzij hij je heeft verpest' zijn woorden zorgen voor een snelle hartslag. Hij wilt weten of ik maagd ben? Ik kan dit niet geloven. 'Enkel een meisje dat 'verpest' is heeft het recht te laten zien hoe gebroken ze is????' vraag ik bedonderd. Ik frons. 'Pf, Zineb... tuurlijk niet...maar je bent jezelf niet......begin het te accepteren' is wat hij moeizaam eruit brengt. 'Nu pas begrijp ik waarom mensen zeggen dat iemand kan pas begrypen wat een ander pas voelt als hij in de zelfde situatie verkeerd' werp ik vol teleurstelling op hem af. 'Mohim fuck it.....Laila is nog denk ik lang bij je mams...........Wat wil je eten? Moet ik de lasagne opwarmen? Of?' brengt hij er op z'n beurt uit. 'Ik heb nooit begrepen wat jij in haar hebt gezien' verander ik van onderwerp. Een licht rode gloed verschijnt op zijn wangen. Wederom neem ik een slok uit mijn blikje. Ik stap voorwaarts nadat ik het blikje op de keukentafel deponeer. Hij komt abrupt tegen de koelkast aan. Hij posteert stokstijf. 'Ik zeg alleen wat ik zie hoor, niet zo gespannen meneertje......ehm...jij....jij bent.......Ik had me een ander soort persoon bij je voorgesteld' vervolg ik. 'Hoe is de relatie tussen jullie? Ik krijg daar niks van mee' werp ik hem fluisterend toe. 'Daarom heet het een relatie. Ik heb die met je zus' antwoord hij.

    'Zineb, vergeet dit gesprek.. wat wil je eten?' vraagt hij. Dicht ga ik tegen hem aanstaan.. Ik wik mezelf op mijn tenen aangezien het echt een lange man is en negeer de pijn aan mijn tenen. 'Wat ik wil eten?' vraag ik. 'Wil je dat weten?' vervolg ik waarop hij 'Nou?' antwoord. Ik knel mijn lippen op de zijne, grijp abrupt naar de bovenkant van de deur van de koelkast achter zich, trek mezelf hoger, geef zijn onderlip een weelderig likje en bijt vervolgens zacht op zijn onderlip. Dit binnen een paar tellen. Voor een fractie van seconde vraag ik me af waar de oude Zineb is gebleven. Het is niet te bevatten wat ik wil.

    Hij posteert stokstijf, knippert niet en blijft verbaasd in mijn ogen loeren. Hevig gaat zijn borst omhoog: hij is overdonderd. Ik schenk hem een knipoog, draai me om, grijp naar het blikje en vind mijn weg terug naar de logeerkamer. Ik glimlach als ik denk: hij zal vast de zelfde smaak als ik proeven'. Als sneeuw voor de zon verdwijnt mijn glimlach bij de gedachte: 'Wat bezielt je? Het is de man van je zus?' Ik slik. Spijt voel ik niet. Het is alsof ik alles en iedereen om mij heen expres wil zien lijden zodat ze dan ook een procentje voelen van wat er in mijn hart omgaat.



  3. #18
    -.-' jij weer!

    Reacties
    82
    18-08-2008

    Omyyygoshh upppppp

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Wejoovsnel verderrr pleaassss eindelijk een goed verhaal weer hier

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Uppiee I cannot waitt

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013


    *Klop*Klop*, Met een vermeteld gevoel loods ik mijn aandacht op de deur. 'Kom je zo eten?!' klinkt Laila's stem aan de andere kant. '1minuut' roep ik op mijn beurt. God, dit ondeugende gevoel lijkt me wel te navigeren dus sta ik op. Het laatste wat ik wil horen en waarin ik geen meug heb is een preek van Laila omtrent mijn dunne kamerjas. Ik sijpel een shirt over me heen, denk aan de gebeurtenis van nog geen uur geleden en vind een weg naar beneden. Mijn hart gaat tekeer. Hij lijkt uit mijn borstkas te zwermen. Schaamte lijkt er niet meer voor te zorgen dat ik zoals altijd in mijn kamer vertoef, in tegendeel: het bestuurt me. Ik kick erop. Het is mijn uitweg. Voor even. Dus herhaal ik het.

    ~ ik neem het beeld van Laila en Chahid die in stilte aan hun maaltijd beginnen, rol met mijn ogen en neem voor hem plaats aan tafel. Waarom voeren ze nooit een leuk gesprek in aanwezigheid met andere? Ze lijken beide uitgehuwelijkt. Met die gedachte houd ik mijn lach ik. Ik negeer hem. Nou, voor even dan. Laila schept wat voor me op hoewel ze me vraagt hoe ik me voel. 'Goed... Heb als een roosje geslapen vanmiddag' antwoord ik. Zoals verwacht knikt ze, wend haar blik ongeïnteresseerd van me af en zet het op zwijgen. Ugh. Na mijn eerste hap duvel ik mijn blik vanuit onder mijn wimpers op Chahid. Hij vertoont nog altijd onrust, huivering en beklemming. Hij lijkt geen hap door zijn keel te krijgen. Laila heeft haar aandacht op de tv, zie ik waarop ik slepend mijn rechtervoet voorwaarts zet. Zijn ontblote voet trekt hij na aanraking bekommerd terug of ik zoek zijn kijkers op.

    Hij fronst maar ongeloof heeft hem in een ijzige greep. Langzaam strijk ik met mijn voet onder zijn abaya langs zijn scheen, vergeet de zijkant van zijn ontblote kuit niet en werk mijn weg omhoog. 'Laila mag ik de saus' laat ik ontsnappen en doe natuurlijk alsof mijn neus bloed. Op het ogenblik ik die overhandigd krijg bevind mijn voet zich aan de binnenzijde van zijn bovenbeen. Mijn ontblote voet tegen het ontblote huidoppervlak van zijn bovenbeen. Bijtend op mijn onderlip houd ik zijn blik vast. Zijn borst: diep gaat het op en neer. Zijn adem stokt ogenblikkelijk. Hij bijt op zijn kiezen waarop hij een aanvang op sneller eten neemt. Mij totaal negerend. Ik lach. Mijn tenen komen in contact met zijn boxer of ik beleg de bewegingen verder op zijn lid. Hij voelt zo gigantisch aan. Ik netel onbewust mijn tanden in mijn onderlip. Hij stopt even met kauwen, loopt rood aan maar slikt gauw door. Terstond verdwijnt zijn linkerhand onder de tafel of ik voel hoe hij mijn enkel bemachtigd. Alsof hij weet dat als hij mijn voet van zih afduvelt, ik het weder herhaal, blijven zijn vingers hardnekkig rondom mijn enkel verstrengeld. Zijn ogen vinden de mijne of ik ontbloot mijn tanden door een lach. Een super nijdige blik is wat ik krijg toegeworpen. 'Hey schat, alles oké....te pittig?' grapt Laila abrupt. Hij slikt, schud hysterisch zijn hoofd en antwoord: 'Ghir beetje te warm...we moeten snel de airco weer laten maken'. Op een harde manier duvelt hij mijn voet van zich af, neemt nog een hap en staat vervolgens op.

    Hij verdwijnt de keuken in of ik eet snel mijn bord leeg en verschaf mijn zus aandacht. Ik schraap mijn keel hoewel ik me besef dat Chahid zich nog steeds in de keuken bevind. 'Laila, hoe gaat het met je? Hoe is werk' prevel ik. Haar ogen vinden de mijne. Een glimlachje is wat ze me schenkt. Dat ze van die wispelturige kuren heeft kan iedereen opmerken, denk ik even waarop ze antwoord: 'Elhamdoullilah zusje, alleen moe.. Je kent het wel....Werk is prima alleen overweeg ik toch terug te gaan als onderwijsassistente'. 'Oh' 'kifesh' breng ik uit. 'Weer terug? Omdat je het zo leuk vond? Je kan toch iets met boeken gaan doen, ofzo?' vervolg ik. 'Boeken nemen je enkel mee een andere wereld in......Ik hou gewoon van kinderen.....Ze iets meegeven.....Iets leren' laat ze ontsnappen. 'Hmm ja.. Wanneer begin jij aan kids dan, zus? Jullie zijn al twee jaar getrouwd?' roep ik in. 'Alles op z'n tijd, Zineb' antwoord ze weder of ze staat op. Typisch. 'Wil je opruimen? Ik ben moe, ik ga alvast naar bed' kermt ze waarop ze haar weg naar boven vind. Gaat dit dagelijks zo? Arme Chahid. Wauw.

    'Ga maar slapen, zus.......Ik maak alles wel schoon' roep ik waarop ik haar nog vaag hoor vragen of ik niet een glas warme chocolademelk wil bereiden. Zo gezegd, zo gedaan. Ik baan een weg naar de keuken, voel mijn hart fladderen en slaak een diepe zucht. Het beeld van een Chahid die ingespannen een hijs van zijn sigaret neemt komt mijn ogen tegemoet. Fronsend hangt hij tegen het aanrecht, merkt me op en dept snel zijn sigaret langs in de wasbak alvorens hij op me afloopt. Hij beoogt furieus alhoewel hij zich inhoud. Met de woorden 'Heb je geen vriendinnen?' komt hij voor me staan. Ik lach mijn tanden bloot. 'Wat?' murmel ik. 'Ben je doof? Waar is je vriendin? Ga een film kijkem, ofzo' herneemt hij. Ik houd met een frons zijn blik vast. Zijn kijkers: verwoed nemen ze elke cm van me gezicht tot zich op alsof hij me nog nooit gezien heeft. 'Mijn beste vriendin.....is...is...het nichtje van Ashraf' stotter ik of ik vervolg: 'Weet je nog?'

    Hij slikt. 'Zij was de enige wie ik had....de rest heeft me allemaal in de rug gestoken.........Dat weet je toch?' fluister ik abrupt als ik zie dat hij spreken wilt. 'Best......Zineb, of je zoekt nieuwe maatjes zodat je je woede en verdriet kwijt kunt, of wij gaan slapen en morgen is alles normaal!............Anders rot je op naar je eigen huis' zijn woorden komen langzaam op me af. Ik gooi dartel mijn krullen van mijn schouders en fluister: 'Of anders?' Hij komt dichterbij. 'Of anders loop ik nu naar boven en vertel je zus wat er tijdens het eten gebeurde' zegt hij. Maar ik weet beter. 'Grrrr, blufferd' werp ik op hem af. Onverhoeds omklemt hij mijn bovenarmen en sist: 'Let maar op!!!' Hij passeert me met een duw. Mijn hart mist een slag bij het beeld van een Chahid die zijn weg naar mijn zus vind.



  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-09-2017

    Echt goed geschreven

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Woowwww damn zineb ahahahah verderree aubbbb

  9. #24
    jajoh

    Reacties
    480
    25-01-2007

    Hoi. Nieuwe fan! super goed geschreven........ Heel spannend allemaal, jeetje! Zet zo voort

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Citaat Geplaatst door riffi_girl Bekijk reactie
    Hoi. Nieuwe fan! super goed geschreven........ Heel spannend allemaal, jeetje! Zet zo voort
    Awh dankjewel! Super lief! Ik ben er mee bezig, almost done mopsss kisses

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013



    Hollend verlaat ik de keuken of ik blijf me afvragen of hij bluft. Aleer ik hijgend bovenaan de trap sta zie ik hem de slaapkamer in verdwijnen. 'Dit is toch wat je wilt, nou bravo' het stemmetje in mijn hoofd ontwaakt. Dat mijn zus en Chahid uit elkaar gaan? Is dat wat ik wil? Nee. Dat er ruzie plaatsvindt​? Nee. 'Waarom doe je het dan?' ik negeer de vraag tussen mijn oren en sluip naar de deur die op een kier staat. 'Aub, schatje' hoor ik hem kermen. 'Kunnen we het hier een andere keer over hebben schat? Zineb kan op elk moment binnenkomen, ze is een glas chocolademelk voor me aan het bereiden! Hoor ik Laila op haar beurt antwoorden. Ik spits mijn oren, leun met de één tegen de muur aan en word even angstig van het gefladder van mijn boezem.

    'Hoevaak wil je het nog verplaatsen, Laila? Hoevaak?..............*zucht*.......' zijn afgepeigerde stem doet me mijn ogen kort sluiten. 'Zineb kan op elk moment hier zijn, zeg ik toch' blaft ze hem af. 'Ik mis je......Ik mis ons....jouw aanrakingen......wat doe ik verkeerd........het voelt alsof het niet meer bestaat.....maar waarom?..........Er moet een reden zijn, Laila........Maar die lijkt er gewoon niet zijn........Tenzij jij met een goede reden komt' hoor ik hem net hoorbaar prevelen. 'Als je zo doorgaat mag je in de logeerkamer slapen, Chahid...Ik heb al zo'n hoofpijn' de irritatie is duidelijk in haar stem te horen. 'Is goed joh, Laila.. doe ik dat' roept hij op zijn beurt of de deur vliegt abrupt open. Mijn hart mist een slag. Het gaat allemaal als een speer: hij trekt de deur bikkelhard dicht of hij neemt me tot zich op. Zijn ogen puilen terstond uit. Oh god. De grond lijkt even onder mijn voeten te zijn verdwenen of ik krijg een vuile blik toegeworpen. Hij keert me de rug, vind zijn weg naar de kamer die als een inloopkast dient, pakt een handdoek van een stapel, draait zich om en komt tegen me aan gezien ik hem natuurlijk ben gevolgd.

    'Aan de kant ah stalker' sist hij of hij duwt me opzij en passeert me. Rennend haal ik hem, stomp hem hardnekkig de eerstvolgende kamer binnen en zet na entree de deur op slot. Met een snelle hartslag stop ik de sleutel in mijn slipje hoewel hij me verbaasd aankijkt. 'Meen je dit serieus?' zijn onrustige toon doet me een stap naar voren zetten. Ik haal speels me schouders op. 'Je hebt 5 seconden om', 'om open te doen? Anders breek je deur, hmm? net zoals je zeker Laila hebt verteld wat er beneden is gebeurd?' onderbreek ik hem. '5....4......3' hij neemt hijgend een aanvang, zo te horen. '2......1' vervolg ik. 'Wollah, ongelooflijk dit' kermt hij boos. 'Wat kijk je zuur, sexy zwager....je mag gaan douchen hoor, dus dat betekent dat je zelf de sleutel​ mag pakken' fluister ik waarna hij een pikante blik van me krijgt toegeschonken. 'Tik tak tik tak, Chahid' vervolg ik hees. Hij bijt op zijn kiezen. Woest gooit hij zijn badlaken de grond op, trekt mijn pyjamablouse op, verdwijnt met zijn hand tussen de opening van mijn kamerjas of ik voel hoe warme gloed over me borst passeert. Intens. Ik hap naar adem. Het is dat ik immers nooit op zo een omgangsvorm door een man ben beroert. Zijn ogen turen naar mijn borst dat hevig op en neer gaat of de mijne loeren naar zijn rillende hand die niet mijn slipje in durft te af te taaien.

    'tik tak tik tak' fluister ik. Mijn geest kickt op de spanning van het moment. Mijn nagels van beiden handen plant ik op zijn onderarmen of ze nemen een aanvang op strelen. Abrupt trekt hij zijn bevende hand terug. 'Hm, zal ik je helpen?' vervolg ik. De glinstering van zijn ogen is duidelijk in het donker te zien. Alvorens hij spreken wil hijs ik mijn pyjamashirt van me af, open mijn kamerjas en geniet van de aanblik die hij mijn borsten schenkt. Door de korte realisatie van het feit dat hij de eerste man is die me in enkel een slipje ziet bijt ik hard op mijn lip. Zijn kaken hangen er onbeschut bij. Dit keer hoor ik duidelijk zijn adem stokken maar dat weerhoud hem niet van het gestaar naar mijn borsten. Er lijkt geen eind aan te komen. 'Vind je me mooier dan Laila, zwagertje?' lispel ik, verhuis mijn handen naar zijn buikspieren. Mijn hart schokt van de warmte die ze afgeven. Dat hij bemachtigd is door het moment is duidelijk. Zijn kijkers hebben enkel aandacht voor mijn lijf, zie ik waarop ik mijn handen omlaag strijk. Hij hijgt het uit. 'Zineb' roept hij in. De dreun die mijn hart produceert geeft me het gevoel flauw te vallen op het moment mijn handen zijn geslachtsdeel bereiken. Ik slik. 'Gigantisch' met die gedachte bijt ik op me onderlip. 'Chahid is je hart ook zo groot? Dan kunnen een geheimpje bewaren' lipsel ik hees. 'De....de....s.....de sleutel' stottert hij. Ik lach. Hij slikt. 'Je duwt me niet weg, je geniet ervan' hijg ik op mijn beurt. Ik geef hem een speelse duw achterwaarts, draai me buk voorover. Vermeteld laat ik mijn slipje zakken, hoor hoe de sleutel op de grond smakt waarna ik op een speelse manier mijn slipje optrek. Ik zoek zijn ogen op of ik kan net opnemen hoe hij op zijn onderlip bijt. Hij kermt wat hoor ik. Onverstaanbaar. Genoeg gepest, denk ik, pak de sleutel op, druk hem in zijn hand waarna hij zijn hand sluit en ik mijn lippen abrupt op de zijne pers.

    Ik duvel een arm om zijn nek, sta op mijn tenen en open mijn lippen. Hij geeft antwoord: hij steekt zijn tong tussen mijn lippen en gedurende het moment gaat mijn hart te keer. Bij Ashraf liet ik zo'n soort kus niet aan orde komen, zegt het stemmetje in mijn hoofd. Onze tongen dansen langs elkaar. Nog altijd staat hij er stokstijf bij. Hij geeft een zachte kreun in mijn mond. Zo sexy! Het is het meest opwindende geluid wat ik ooit heb gehoord! De sleutel bevind zich nog altijd tussen onze verstrengelde vingers. Ik trek me hand uit de zijne, hoor iets op de grond smakken en besef dat hij de sleutel heeft laten vallen bij het aanvoelen van zijn handen op mijn onderrug. Ik laat mijn vrije hand naar de bult onder zijn abaya zakken, in de hoop dat ik hem nog zo'n kreun kan ontlokken.

    Zijn kreun die dit keer ontsnapt klinkt intenser. Mijn hart mist weder een dreun als ik voel hoe dik en groot hij geworden is. Uit opwinding slaak ik een lichte kreet en trek me lippen van de zijne. Ik kan niet geloven wat hij kermt: 'Dat is wat je met mij doet' gedurende ik aan zijn bult wrijf. Ons gehijg werpen we op mekaar af of ik fluiser: ' en ik kan je er vanaf helpen' abrupt neemt hij zijn onderlip in zijn mond, laat me los en komt tot bedaren. 'Zineb'. Ik druk snel mijn wijsvinger op zijn lippen, wetende dat hij de uitnodiging heeft afgewezen.Natuurlijk. 'Shttttt, ik wou alleen een echte kus....meer niet.....dit is nooit gebeurd' zeg ik expres. Meen ik het? Nee. Hij slikt. Ik wend mijn blik af, draai me om, kleed me aan, open na enkele tellen de deur en laat hem overdonderd achter.




  12. #27
    -.-' jij weer!

    Reacties
    82
    18-08-2008

    Omh gauww door

  13. #28
    -.-' jij weer!

    Reacties
    82
    18-08-2008

    Chek jou dm heb vraag

  14. #29
    -.-' jij weer!

    Reacties
    82
    18-08-2008

    Kan niet wachten hahaha

  15. #30
    -.-' jij weer!

    Reacties
    82
    18-08-2008

    Upppiiiii ga je vandaag nog eentje droppen