1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Hahaha awhh jaa ik ga straks verder mops kisses

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Dankjewel voor het uppen en pms x

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013



    De geur van verse croissants komt mijn neus tegemoet nadat ik mijn kijkers open. Alsof ik in een achtbaan zit die naar beneden duvelt is hoe ik me voel bij de gedachte van het gebeuren van afgelopen avond. De kus was buitengewoon. Magisch. Onvergetelijk. Ik zucht. Vanuit mijn ooghoeken neem ik waar dat de deur openstaat. Iemand is binnen geweest? Laila sluit altijd de deur achter zich, zeker als ik slaap bevat ik me. Abrupt streel ik teder mijn lippen, denkend aan de zijne. Hij zal zich vast en zeker schuldig voelen. Tegenover mijn zus, blijf ik denken totdat ik me in de douchecabine bevind.

    Met enkel een doek om mijn lijf gehuld, loop ik naar beneden, wetende dat Laila op werk is. Natuurlijk doe ik dit expres. Afleiding. Ik zucht. Ergens is de strijd in mijn hoofd toch niet opgeheven. Ik slik maar negeer het volkomen. Beneden aangekomen tref ik meneer in de keuken aan hoewel hij een schort om zijn middel heeft. Ik schiet hard in de lach bij het horen van zijn gevloek waarop hij een pan in de wasbak dondert. Hij weert zich door mijn lach of zijn kijkers slaan gade over mijn lijf. Hij verkropt diep. Ik zou zweren dat zijn ogen me inviteren de doek weder te laten vallen. Ik word warm. Met de woorden 'Sabah elghair' ga ik voor hem staan. 'Sabah noor' fluistert hij. Bondig rust zijn blik ogenblikkelijk op mijn lippen. Zijn vingers vinden zijn achterhoofd. 'Ehhh Zineb, je zus is op d'r werk.......ik heb van de keuken een bende gemaakt...Ik rijd wel een naar de bakker voor het ontbijt' vervolgt hij. Ik vertoon hem een glimlachje. Ik blijf hem aanstaren. 'Ik maak wel ontbijt' zeg ik op mijn beurt. Hij lacht scheef. Hij is zo ongelooflijk sexy.

    'Luister, is het weer goed tussen ons?' zijn woorden doen me mijn lachje inhouden. 'Wat?' fluister ik. '*Zucht* ......Zineb, gister was een hele grote fout.....ik kon je zus niet vanochtend aankijken' jammert hij. 'Dat heeft ze zelf veroorzaakt' is wat mijn response is. 'Hm?' zijn gekerm komt op me af. 'Ja, zij zit erop te wachten dat je een ander wijf bespringt, dat is toch wat ze wilt? Welke vrouw flikt haar man nou zoiets? Alsof je van steen bent' sis ik. Na deze woorden kijkt hij Secondenlang in mijn ogen. De stilte word verbroken: ' En het is niet aan haar zusje dat probleem te verhelpen... Dat weet je toch? Shit happens' Hij praat verder: 'Luister, na Ashraf zijn er zeker weten tig mannen die met jou een toekomst willen.......geloof me.......Je bent niet verpest.....niet iedereen denkt hetzelfde over zoiets' Oh god, hij denkt dat ik mijn trots aan Ashraf ben verloren? Wat!? 'En ik begrijp dat die situatie je hersenen even opspringertje heeft gegeven maar je hebt het recht niet dat bij de man van je zus te doen of te zoeken' vervolgt hij. Ik besluit niks erover te zeggen en verheerlijkt toe te zien hoe deze man zijn lusten niet kan onderdrukken. Zijn ogen spreken immers boekdelen. 'Je gaat je nu omkleden!' vervolgt hij streng.

    'Rustig maar, deze doek beland niet op de grond tenzij je dat wilt, haha.... Laat me de boel even eerst opruimen' bijt ik hem toe en passeer hem. Abrupt word mijn pols omvat. 'Nu' sist hij fel. Ik schater het uit. De glinstering op het moment ik lach verraad hem. Hij geniet van mijn aanwezigheid. Of zit het allemaal tussen mijn oren? 'Bang dat je weer gaat lopen trekken in de douche terwijl je aan je lieve schoonzusje denkt?' bijt ik hem terstond toe. Hij lacht het meteen weg. 'Wauw' prevelt hij. Betrapt. 'Of dacht je dat ik je vannacht niet heb gehoord......hoelang sta je al droog? Vervolg ik. Zijn wangen rijpen in. 'Hm, oh laat maar dat wil je niet met me bespreken maar kwijlend naar mijn borsten staren wel' vervolg ik.

    'Dus dit houd niet op?' sist hij op me af. Ik haal mijn schouders op, lach mijn tanden bloot of hij omvat hardnekkig mijn pols. Wreed entraineert hij me met zich mee, op weg naar mijn logeerkamer. Ik slik. Mijn hart overwint het van me. Wat is hij van plan? Hij doft me de kamer in of mijn kont ontmoet de grond. 'Au!! Doe is rustig joh!!' kerm ik of hij bemachtigd de sleutel van mijn kamer, loopt naar buiten en sluit me op. 'Je komt er pas uit als Laila thuis is!' zijn stem is aan de andere kant van de deur duidelijk te horen. Uitbundig schiet ik omhoog of ik leun tegen de deur. 'Ben je helemaal gek, Chahid! Dat is pas om 5 uur! Het duurt een uur voordat ze hier is vanaf haar werk! Ik ga toch hier niet tot 6 uur blijven! Jammer ik. 'Dat is helemaal jou probleem, mevrouw ik-verleid-de-man-van-mijn-zus' de boosheid is dit maal klaarblijkelijk in zijn stem te horen. Ik slik. 'Sorry!!!!!' roep ik in. Het laatste wat ik wil is opgesloten zitten, denk ik. Het is alsof deze kamer het verdriet inroept. Mijn hart raced.

    Ik hoor hem zuchten. 'Denk maar niet dat als ik je weder eruit laat het me niet nog is zal lukken op te sluiten, Zineb! Je gaat deze week nog terug naar je moeder! Roept hij in. 'Oké, Chahid!! Ik heb honger! Laat me aub nadat ik me heb omgekleed naar buiten.... Ik heb trek in eieren' jammer ik. Het blijft stil. Ik klop uitbundig op de deur. Is hij weg? 'Rot toch op met je eieren, Zineb...Over een half uur kom ik terug...Kleed je aan en gedraag je naar de meid wie je echt bent' sist hy abrupt of zijn voetstappen nemen een aanvang. 'Klootzak!!!' blaf ik nog na. Hij wilt het zo spelen? Best! Ik besluit dat het tijd is geworden dat ik mijn uiterlijk niet weder verwaarloos. Het is immers een week nu sinds het gebeuren. Het duurt niet lang voordat ik me in een strak getailleerde beige jurkje bekost. Ik bedot de laatste lok van mijn haren die om de krultang gaat of ik hoor mijn telefoon overgaan. Ik negeer het. Nadat ik de tang heb afgepoot bet ik mijn volle lippen met een lipstick af waarna ik een luchtje opspuit.

    Ik pak mijn telefoon op of ik bijt op mijn kiezen. Een smsje van mijn vriendin Mouna. Het nichtje van Ashraf. Ik walg. Alsof ze me niet kon waarschuwen, denk ik met een rillende kin gezien ik wel zeker weet dat zij wist dat Ashraf al die tijd een pokerface ophad. Zonder het smsje te lezen verwijder ik het. Ik open Whatsapp, zoek Chahid op of ik zie dat hij online is. Ik begin te typen: 'Ik heb me omgekleed, wil je a.u.b de deur voor me komen opendoen? Geen zorgen zal me woorden niet vuil aan je maken'. Hy responseerd: 'Vuil?' ik verwik mijn wenkbrauw met de woorden: 'Whatever'. Op het ogenblik ik voetstappen hoor, sluip ik naar de deur of die vliegt open.

    Ogenblikkelijk glijd zijn blik over mijn lijf. Zijn ogen: ze vermaken me. Ze behagen me. Duidelijk vertoont hij hoe hij bondig zijn ademhaling pauzeert. Ik zoek de erotische tint achter ze, zet een stap voorwaarts of ik herstel me. Ik passeer hem, loop de gang door waarop ik zijn voetstappen hoor. Zijn ogen prikken. Ik ben trots op mijn lijf, inzonderheid mijn kont. Wetende dat dat hetgeen is waar hij oog voor heeft op dit moment gooi ik mijn krullen die speels over mijn borsten hangen over mijn schouders.

    ~ Met een frons deponeer ik het ontbijt de tafel op, loop terug naar de keuken en pak het dienblad waarop de verse thee staat. Het is alsof hij niet door ziet dat hij staart. Al minutenlang. Het duurt niet lang voordat ik tegenover hem plaats aan de tafel heb genomen of ik zoek zijn ogen op. Boos kijk ik hem aan. 'Wat? Kan een strakke jurk ook niet of wat?' inviteer ik. Hij lijkt geschrokken bij te komen, herstelt zich en neemt een aanvang op het ontbijt. Ik negeer hem. Na enkele minuten krijg ik weder een smsje alhoewel meneer een nieuwe Staarronde is gestart. Ik zucht. Een smsje van Mouna. 'Ik kan dit niet meer aan! We moeten echt praten, Zineb...Mijn neef houd echt zoveel van je!' Ik smak mijn tel de tafel op of hij vraagt me of alles oké is. Ik ontwijk zijn vraag. Dit is zo nukkig.

    Hij schraapt zijn keel en vervolgt: 'Ik neem mijn woorden terug' 'hm?' breng ik uit. Hij lacht. 'Wat ik over de eieren zei, gekkie........Ze waren heerlyk......beter dan hoe Laila ze bereid....Mag je wel vaker maken' antwoord hij. Ik zwijg. Dit keer zucht hij. 'Sorry van net! Als dat is waarom je zo doet' fluistert hij gemeend. 'Het is al goed! Het is gewoon dat Mouna me zojuist smste, ik ben geen Laila hoor die jou 3 dagen om een mierenincident gaat negeren' roep ik in. Hij schiet in de lach hoewel een glinstering zijn ogen nadert. 'Ik ben heel wat gewend, Zineb' zegt hij op zijn beurt.




  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013




    Paar uur later.
    Ik neem hem met een glimlach tot me op gedurende hij de zakken op mijn bed duvelt of hij valt abrupt het bed op. 'Vrouwen en shoppen, ya allah, sta me bij' roep gij uitgeput in. Ik schiet in de lach en baan mijn weg naar het bed. Ik plof neer. Mijn handen vinden hun weg naar mijn hakken die ik vluchtig van me aftik. Het was super gezellig, blijf ik denken. Hij heeft er alles aan gedaan me een beter gevoel te leveren. Ik sluit mijn ogen. Ik voel een huilbui opkomen. Het is alsof ik de afgelopen uren met Ashraf was. 'Zineb?' Chahid die inmiddels is opgestaan haalt me uit mijn gedachte. 'Ik ben even douchen, Laila is over een uurtje thuis' roept hij in waarop ik knik en toezie hoe hij uit zicht verdwijnt. Opnieuw vind het plaats: het gemis in mijn hartje. Op het ogenblik ik de douche hoor, baan ik mijn weg naar de slaapkamer van Laila en Chahid, signaleer al snel zijn jack en laat mijn hand de zakken in glijden. Het pakje sigaretten komt me tegemoet. Ik vis er een sigaret uit, steek hem op en vind mijn weg naar mijn kamer. Ik plof op het bed. De eerste haal vind plaats of ik hoest het uit. Mijn adem hakkelt. Tranen kogelen in mijn ogen. Na de gewenning herhaal ik de handeling, plons achterover het bed op en sluit mijn ogen.

    Minuten spoeden aan me voorbij. De odeur van sigaretten hangt apert in mijn kamer waardoor ik vliegensvlug naar een parfum uitreik om die op te spatten. Dus zo is het om te roken. Mijn voeten migreren me weder naar hun slaapkamer hoewel ik me bevat dat ik de douche niet meer hoor. Abrupt hoor ik Laila's stem als ik midden op de gang kom. Vaag hoor ik Chahid. Ze bevinden zich beneden. Ik realiseer me dat ik mijn zus niet heb horen thuis komen. De bom zou zijn losgebarsten bij de waarneming van een rokende​ Zineb, denk ik angstig. Zachtjes sluip ik weder hun slaapkamer in of ik glijd opnieuw met mijn handen in zijn jack. Ik zal er een paar bemachtigen voor later, denk ik vastbesloten totdat het me klaarblijkelijk is dat het pakje ontbreekt. Ik stal met een frons mijn handen uit zijn jack. Ugh! Mijn hart mist een stomp op het moment mijn oren gepraat opnemen. Oh god. Oh god. Wat moet ik doen? Ik spits mijn oren: ik hoor Laila's stem zowel dat als van Chahid nader komen of ik puil angstig mijn ogen uit. Moet ik haar vertellen dat ik opzoek was naar iets? Nee. Ze haat het wanneer mensen ongevraagd in haar slaapkamer komen. Tik tak, Zineb, tik tak. 'God sta me bij' piep ik of mijn benen hebben me inmiddels naar de kledingkast geleid. De seconden die volgen schikken zich voor als een eeuwigheid. Mijn hart gaat als dat van een gevange tekeer die veroordeeld is. Ik voel mij duizelig worden. Ik hijg het even uit aleer de deur openvliegt.



  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Omyyyygod upp mop uppp hahaha kapot verslavend.... Jouw vervolgjes zijn de bom... Kan niet wachten

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013



    Adem in. Adem uit, Zineb. Ik kom tot bedaren, pers nog altijd mijn oogjes dicht en slik. Diep. Sluw. Bang dat als ik bespeurt word door Laila en Chahid die op dit moment in de kamer staan. Ik spits mijn oren in het gedonkerte. Loom open ik mijn kijkers. Mijn hart gaat tekeer om het feit ik recht naar ze kijk door de gaping in de kast. Abrupt vind er een knuffel plaats. Een schimpscheut vind plaats in mijn hart. Jaloezie? Nee. Maar wat is het dan? Ik schud die vraag van me af. 'Hbibi.....het spijt me van gisteren.......je weet hoe het zit en hoe moeilijk ik het vind' Laila's stem trilt. Wat vind ze moeilijk? Hmm. Mijn ogen nemen elk detail tot zich op. Elke omgangsvorm van de manier waarop hij een kus in haar nek deprimeert en zijn grote handen naar haar kont laat zakken. Ze zucht.

    'Schatje, Zineb is in haar kamer.......Laila, ik mis je liefje' de rilling van zijn stem bezorgd me kippenvel. Zijn stem: zo sexy. Zo bedarend. Ik heb altijd al gedacht dat mijn zus preuts is, denk ik even gezien het feit haar lichaamshouding haar overlevert. Plots neemt een kus een aanvang. Ik bijt op mijn kiezen. Het is alsof Chahid haar kust op de manier waarop ik hem heb mogen kussen en Laila verkeert in een positie van stijfheid. Ik merk dat mijn lach zich tot een grijns deformeert. Ga ik nu werkelijk toezien hoe mijn stijve zus genomen gaat worden? Mijn lach taait af. Meteen. Ik frons. Woede. Ik bijt op mijn kiezen. Chahid betoont ongeduld en de bult in zijn broek verlinkt hem. Hij zoekt haar ogen op. Ze inviteren haar. Zal ze ingaan op de uitnodiging? Alvorens ik slik banen ze een weg richting het bed: zoenend. Hij word wilder. 'Mm, wacht Chahid' kermt ze of hij bevind zich boven haar.

    Een hardnekkige kus plant hij op haar lippen of ze verschaft zijn gespierde borst een lichte duw: ze wilt er een einde aan maken. Hij bedot haar hand, deprimeert die het bed op en taait zijn hand af onder haar rok. 'Ontspan je, schatje.....je wilt dit toch ook zo graag..net zoals eerst?' hijgt hij op haar af. Hij herstelt zich en verschaft haar lippen een tedere kus waarvan ze weder tot bedaren komt. Het is eerder lachwekkend dan opwindend, denk ik hoewel ik het bloed in mijn wangen voel koken. Het is immers dat haar handen hem niet liefhebben noch uitkleden. Ik bedot mijn onderlip door mijn tanden. Het duurt niet lang alvorens hij zijn broek heeft ontknoopt en de rits omlaag haalt. Een mijn-maag-krimpt-samen gevoel word in me ontstoken bij het zien van zijn lid. Ik hunker. Ik taal af in deze kast. Alsof ze niks weegt, heft hij haar op, prangt haar buik het bed op en heft haar rok op. Ze roept in: 'Chahid, wacht' Ze perst haar kijkers op het ogenblik zijn tong in haar nek en drukt haar handpalmen het bed op. Ze wilt er een einde aanmaken, ik zie het. 'Shtt, je bent mooi...ontspan' zijn stem prevelt. Het is alsof alles wat ik tot me opneem voor vragen zorgt. Wat is er toch met Laila?

    'Ja liefje, maar ik wil' haar woorden komen tot een eind op het moment hij haar het matras indrukt, zijn lid beduvelt en bij haar probeert in te dringen. Hij gromt. 'Ik zeg toch wacht, Chahid' haar stem is dit keer luid te horen. Hij schrikt van haar toon. Ze geeft hem een por, staat op, zet haar jurk spoedend goed waarop een klap in het gezicht van Chahid volgt. Oh god. Dit zag ik niet aankomen. 'Ik ben je vrouw..........niet je ****' met de woorden verlaat ze de kamer. Mijn hart raced. Hij loopt rood aan. Ik doem Laila even in gedachte. Zij heeft ervoor gezorgd dat het verlangen in deze man tot een onbeschrijfelijk level is gekomen. Wat had ze anders verwacht? Ik bijt op mijn kiezen. Voel ik nou medelijden. Nee, dat kan niet, denk ik geshockeerd hoewel hij inmiddels zijn broek probeert te sluiten. Hy gromt kort bij het dichtkrijgen van zijn broek of hij verlaat de kamer. Ik hijg het uit. Thank god. *PATS* Ik schrik me een hoedje door een deur die dicht word gerost

    Impulsief open ik de kast of ik trek een sprintje de kamer uit. Me oren vangen wederom op dat de douche aanstaat. 'Ay ay ay layla, waar ben je toch mee bezig!' met die gedachte baan ik een weg naar de douche. Ik bedot het deurvat, haal hem omlaag en kom oog in oog te staan met Chahid die zijn beide handen op de wasbak heeft verpoost. Hij slikt. Hij schenkt me een blik waarbij ik me verraden voel. Alsof hij weet waar ik me zojuist bevond. Nee. Onmogelijk. Ik laat me rug op de deur zinken nadat ik die op slot heb gedraaid. 'Wat doe je?' zijn vraag zorgt bij me voor een glimlach. Ik ga voor hem staan. Zijn ogen rusten op mijn lippen. Ik bestrijk zijn wang. Zijn ogen turen slap. Met de woorden: 'Kom je om een sigaret vragen?' herstelt hij zich. Ik bevat me dat hij zijn bult langs de wasbak verbergt en houd mijn lach in alhoewel ik schrik. 'Ik zag je wel.....waar ben je mee bezig... Je was ver weg, ga geen andere dingen uitproberen, Zineb' sist hij doelend op het moment dat ik op het bed lag te minnen van de sigaret.

    Ik verstrengel mijn vingers abrupt in zijn overhemd of ik trek hem naar me toe. 'Je ogen.............ze vertonen de glimp die ik uit duizenden herken, zwagertje' fluister ik hees. Wederom verstijft hij. Hij snakt naar adem. Ik tieg hem naar me toe of hij verduikt zijn bult achter zijn handen tussen ons in. Mijn lippen verhuizen naar zijn nek, prang open-mond-kusjes in zijn hals en lik een loeiwarm pad op het huidoppervlak van zijn nek. 'Ahhh' Een zachte kreun laat hij ontsnappen. Mijn vingers zwoegen met de knoopjes van zijn overhemd. Wetende dat mijn luchtje hem bedwelmd duvel ik het overhemd binnen notime van zijn gespierde brede schouders. 'Zineb niet doen' hij kreunt. Mijn tong fleemt naar zijn tepel die op zijn beurt een sabbelbeurt krijgt of ik breng abrupt mijn mond naar zijn oor. 'Stouterd......sneu hoor......als het aan mij lag dan had ik elke dag seks met je' mijn woorden lispel ik dicht in zijn oor. 'Je zou met me mogen doen wat je maar wilt, Chahid' ik ontbind wen onverwachte kreun. Ik ben geil. Ontuchtig. Te begerig.

    Wederom omarm ik zijn nek binst hij zich niet lijkt te tijgen. 'Het strakke heiligdom van je schoonzusje rondom je grote harde pik' hijg ik of ik sabbel aan zijn oorlel. 'Dat is toch waar je van droomt? Hm?' kerm ik. Ik bedot zijn vingers, taai ze af onder mijn jurkje of ik hef mijn been op. Het geilvocht wat naar beneden glijdt bevochtigt zijn hand of hij kromt ingetogen. Als een bezetene. Ik deprimeer kreunend zijn vingers langs de inluiding van mijn geslachtdeel en kerm: 'Hoe graag zou je nu in hier willen stoten'. 'Hoe graag zou je me kutje willen afranselen?'. Kreunend schenk ik zijn oorlel warme slagen van mijm tong totdat hij grommend zijn gezicht in mijn nek nestelt. Mijn hartslag verdubbeld. 'Ah fuck fuck' brengt hij haperend uit. Hij schokt. Hij beeft. Oh god. Zijn onderlijf lijkt automatisch tegen me aan te horten waarna ik naar beneden tuur. Hij is gewoon tot een hoogtepunt gekomen, bevat ik me. Abrupt laat ik mijn been zinken en pak zijn ontblote schouders vast. Langzaam gaat zijn gezicht van mijn nek. Totaal rood aangelopen. Schaamte komt bij hem tot leven. Ik lach, prang een kusje op zijn lippen en word ogenblikkelijk bang van zijn rillend lijf. Binst deze sexy aanblik, omvat ik zijn vingers die onder het vocht zitten en breng ze naar zijn lippen. Abrupt laat ik hem hijgend achter en voel een macht die ik nooit heb mogen ervaren.



  7. #37
    jajoh

    Reacties
    480
    25-01-2007

    Haha hete stuk, up up up dit is spannend

  8. #38
    jajoh

    Reacties
    480
    25-01-2007

    Super dat je elke dag plaatst

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Awhh geen dank!!!!! Up

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013



    Hijgend zink ik op de deur van mijn kamer nadat ik die op slot heb gezwenkt. Wauw, dat was zo manhaftig. Zo stoutmoedig. Mentaal kick ik erop. Het bedelt me een kick toe. Ik kwak met een grijns mijn bed op nadat ik me van mijn jurkje onteigen. Minuten verglijden aan mij voorbij. Denkend aan het moment in de badkamer. Zijn gegrom. Zijn gekreun. Zijn gehijg. Perfectie. Ik slaak een zucht en zoek met mijn hand mijn mobiel op die op het nachtkastje ligt. Whatsapp word geopend. Subiet fluistert het stemmetje in mijn hoofd iets wat mijn hart doet racen. Op commando glijden mijn vingers naar mijn zeiknatte heiligdom. Met de andere hand houd ik rillend mijn mobiel vast of ik druk op het -opneem- icoon. Doe ik dit echt?!!!

    Mijn zachte gekreun onstaat. Dit heb ik echt even nodig. Ik graas mijn clitje af, denk aan onze kus en trek abrupt mijn knieën hoger op. Ik haak af. Seffens brei ik een eind aan de opname waarop ik op verzenden druk. Whatsapp word geopend. Ik zie hem al in het lijstje staan, druk gehaast op verzenden gezien de strijd in mijn hoofd en prang met een lachje mijn tanden mijn onderlip in. Dit is erg. Met de telefoon op mijn borst vind mijn hand weder zijn weg naar mijn heiligdom. Ik krui mijn clitje af, fantaserend over zijn lid of ik verstrengel​ mijn vingers schokkend in het laken. Ik kreun. Mijn hoogtepunt is dit keer zo intens dat de tranen in mijn ogen bloeien. Zucht. Verslapt pak ik mijn mobiel op of ik spring van het bed. Oh god. Oh god. Het is Laila die de video ontvangen heeft. Hoe kan ik nou zo een kluns zijn? Mijn ogen puilen uit gedurende ze de -status- observeren. Wat moet ik in godsnaam doen?

    Ik lijk voor even mijn bewustzijn te verliezen maar race toch angstig naar de deur. Ik moet haar telefoon bemachtigen!!! Het moet! Wat zal ze wel niet denken! Oh god. 'Dit is je straf, je wilt je niet gedragen....stik erin' ik begin hopeloos met het stemmetje in mijn hoofd te praten. In de gedachte. Op de gang aangekomen, besef ik me dat ik in me lingerie sta waarop ik naar de douche kijk die zich aan het einde van de gang bevindt. Binnen 3 seconden sluip ik Laila's slaapkamer in waarop het duister mijn ogen tegemoet komt. Mijn ogen signaleren al gauw haar telefoon die zich op het bed bevind, bemachtig hem, open Whatsapp en loer al gauw naar mijn gesprek. Ik hijg het uit of ik laat door zijn welbekende stem haar mobiel uit handen glijden. Schrik. 'Chahid?' piep ik. Hij was al de tijd op het balkon. Hij zwiert zijn sigaret van het balkon, loopt op me af en loopt aleer om het bed voordat hij voor me staat. Oh god, hij denkt enigzins dat ik hier sta om hem weder te verleiden.

    'De video, zineb.. nu!!!!' tier ik tussen mijn oren. Oh god. 'Na alles wat er deze twee dagen gebeurd is........kan ik ermee leven dat wat wij Laila hebben geflikt tussen ons blijft............Maar toezien hoe jij je sluwe spelletjes op je zus afhaakt.......gaat er bij mij niet in' sist hij fel of hij omvat mijn bovenarm. Ik kerm van de pijn. We fronsen simultaan. Hij onderdrukt zijn hongerig getuur over mijn lijf, zie ik of ik pak Laila's telefoon op. 'Niet nu, Chahid! Kerm ik angstig. 'Hier geven' bijt hij me op zijn beurt. Ik deins achterwaarts. 'Nee! Ik spook niks sluw uit. Je krijgt hem zo! Lispel ik hoewel mijn ogen uitpuilen. Het is hem duidelijk geworden dat het om een video gaat gezien zijn lengte en de aanblik over mijn telefoon. 'Of je speelt hem nu af of ik roep Laila er nu bij' Wauw, dit klinkt nu wel gemeend, denk ik of ik schenk hem een zwoele blik. 'Zeker weten?' vraag ik. Hij knikt met ongeduld maar boze blik. Een -anders-zwaait-er-wat- blik. Ik verschaf zijn kijkers het beeldscherm van Laila's mobiel, druk op afspelen of hij slikt abrupt. Mijn gekreun dat uit de boxen klinkt doet hem weder slikken. De welbekende staarbeurt die hij in zich kan hebben vind plaats. Ik prang de tel in zijn handen of ik fluister: 'kijkze'. Lachend laat ik hem stokstijf achter, wetende dat hij de video verwijderen zal.

    Vastbesloten morgen is even met mijn zus een gesprek aan te gaan, loop ik weder op mijn bed af. Ik vergrijp me aan mijn telefoon bij het horen van de Whatsapp melding. Een berichtje! Van Chahid. Ik puil mijn ogen uit binst hij door blijft typen: 'Op zo een moment al net, misbruik van me maken....hoe vies ben je...........ik heb je moeder gebeld.......morgen is zij hier...........je dondert maar op......je bent zo vies bezig.......en zorg ervoor dat ik je nooit meer hoef te zien'

    Ik slik. Racend schiet alles binnen. Hij is furieus. Hij gaat verder: 'Wollah, jij bent ziek in je hoofd..........met de man van je bloedeigen zus! Durf mij nog 1 x aan te raken, Zineb........Je zult een andere kant van mij zien'. Wauw. Ik huiver. Hij bluft. Het zijn maar woorden. Ik probeer het gestomp van mijn hart te negeren of ik barst in huilen uit door de woorden die hij vervolgt: 'Of ik je mooier dan Laila vind?...........Jij bent mijn fucking respect verloren, na vandaag.............Je was in mijn ogen een pareltje..........Je blijkt nu hoe verrot je eigenlijk van binnen bent........niet meer en niets minder.......Laat me met rust' Ik haat dit. Zijn woorden doorboren me. Mijn hart hakkert bij de waarneming van een nieuw chatbericht: 'Heb je dat heel goed begrepen?' 'Jah oke' respondeer ik of ik gooi mijn mobiel het nachtkastje op. Een nieuwe huilbui bloeit in me. Mijn kin trilt. Ik laat los. Net een klein kind neem ik een aanvang op snikken, nietwetend dat Chahid die op de gang staat het kan horen. Wel driekwartier laat ik mijn opgekropte pijn via mijn ogen vloeien. Mijn ogen worden loom. Zo loom en afgepeigerd tot de slaap als een deken over me heen komt.


  11. #41
    -.-' jij weer!

    Reacties
    82
    18-08-2008

    Omgggg prachtiggg uppppp!!!!!! Dankjewel dat je elke dag plaatst. Love yourbstory

  12. #42
    jajoh

    Reacties
    480
    25-01-2007

    Woww wwow up

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Dank jullie wel ladys xxx

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013



    'Zineb, hbiba word wakker' haar beduchte stem is de aanleiding van mijn ogen die ik langzaam open. Ik jaag omhoog, splijt een huilbui en omarm haar: mijn moeder die op het bed rust. 'Shttt, ik ben bij je.....ik heb je gemist' ik huiver van haar woorden. Wederom razen alle gebeurtenissen voor mijn ogen, snuf aan haar en tieg haar strakker naar me toe. Na enkele minuten kom ik tot rust. Haar ogen vinden de mijne. Binst ik haar handen vastpak werp ik haar een smekende blik. 'Mama, mag ik hier nog a.u.b blijven?..........Ik kan niet met je mee..........Jij kan niet alleen voor me zorgen...........Je hebt rust nodig...............Ik....ik....ik probeer echt een uitweg te vinden.........Je weet dat de band tussen Laila en ik nooit goed is geweest maar ik probeer die te hechten' aan een stuk ratel ik door in de hoop nog onder dit dak te mogen vertoeven. Ze kalmeert me. 'Hbiba, rustig.......' 'Aub, ik kan niet terug naar mijn kamer.......ik kan dat huis niet in......Ik heb het hier al moeilijk laatstaan daar waar alle herinneringen naar boven komen......Ik ben zwak op dat punt mama.........Hij....hij zou mijn man worden....Snappen jullie dat dan niet?' onderbreek ik haar haperend.

    'De grote vraag is hoe jij ermee omgaat, Zineb. Op een andere plek schuilen is alsof je wegrent terwijl alles je achtervolgd' haar worden leggen me het zwijgen op de lippen. Minuten vliegen aan ons voorbij. Beide in gedachte. Ver weg tot hij binnenkomt: Chahid. Zijn ogen: alsof ik niet besta. Ik slik. Hij beoogt zo ongelooflijk sexy. Zijn vertoning ontneemt mijn adem. Abrupt staat mijn moeder op. 'Jullie hebben er toch geen problemen mee? Dat mijn dochter hier nog wel even is?' mijn hartslag raced. De omgangsvorm waarop hij op zijn kiezen bijt hoewel zijn handen zich in zijn broekzakken stallen verraden hem. Argwaan. Jegens mij. Zijn neusvleugels verwijden: net een draak die op het punt is gekomen vuur te spuwen. Jeetje, denk ik of ik bemerkt de schaamte die hem bemachtigd. Of course. Dat hij geen vliegje kwaad doet. Klopt. Dat hij een groot hart heeft. Klopt ook. 'Geen probleem......net zoals ik eerder zei......hoelang zij maar wilt' lispelt hij, prangt een kus op het hoofd van mijn moeder of ze roept in aan het ontbijt te beginnen en binnen een halfuur iedereen aan tafel wilt hebben. Typisch moedertjes. We schieten in de lach of die van mij peigert af op het ogenblik ze uit zicht is.

    Zijn woorden van vannacht zijn onmiskenbaar. Gegraveerd. In mijn hart. Klootzak. 'Hi, Chahid. Doei Chahid' roep ik waarna ik hem passeer om mijn weg naar de badkamer te banen of hij bedot krachtig mijn pols. Ik kerm. Boos schenken we elkaar een blik. 'Bij je moeder zitten smeken? Met je krokodillen traantjes, Zineb?' zijn hees stemgeluid doet me staren naar zijn volle lippen. Ik herstel me. Abrupt, alsof hij weet wat zijn woorden mij van binnen hebben aangedaan betoogt hij een blik vol spijt. 'Loslaten! Straks word je nog vies' sis ik of hij laat me op commando los. 'Wat een actrice, bravo' na die woorden gehoord te hebben hol ik de kamer uit.

    Alvorens ik de badkamer open, vliegt de deur open. Laila schrikt of ze uit het op een lachje. Dat ze gehuild heeft is klaarblijkelijk. Ik kan dit niet meer aan. Ik wil antwoorden. Ik keep haar naar binnen. 'Wow zusje wat is dit? Haar stem galmt over ons heen. Ik gooi de deur dicht. Mijn handen vergrijpen zich aan haar schouders. 'Ik laat je pas gaan als je me verteld wat er met je aan de hand is? Waag het niet te liegen of te ontkennen. We hebben nooit een goede band gehad...... Fuck dat! Maar op zulke momenten ben ik er voor je' duvel ik op haar af of ze barst in huilen uit. Wow. Ze vergrijpt zich aan me. Hardnekkig. Ze beeft simultaan met de huilbui die onstaat. 'Ik....ik....ik wil hem niet kwijt............ Zineb, ik hou zoveel van hem' begint ze of mijn hartje mist een slag. Ik wieg haar. Ik troost haar. 'Maar twee personen kunnen niet bij elkaar blijven als de een wegrent' haakt ze in. Stotterend. Ik omvat haar gezichtje. Mijn blik inviteert haar. 'Ja????? Zide' lispel ik. 'Zineb..........ik weet niet wat er met me aan de hand is..........waarom ik zo ben!' haar worden bezorgen me ongeduld. 'Je word angstig wanneer hij te dichtbij komt' val ik in. Ze bloost. Ik wist het, denk ik hoewel ik haar tranen wegveeg. Dit is wat ik bedoel met -haat-liefde-verhouding. De ene keer leggen we de druk op de ketel. Op Het moment die ontploft, huilt de een net een kindje op de schouder van de ander. Ik begin dit zat te raken. Het is dat ik immers nooit jaloers op haar ben geweest. Nooit heb ik haar de blikken geschonken die zij mij mijn hele leven lang heeft toegeworpen. 'Hoe hoe weet je dat? haar vraag doet me slikken.

    'Gewoon, ik ben alert...Als jullie al in de woonkamer of keuken niet bij elkaar in de buurt komen laatstaan in de slaapkamer' roep ik in. Haar wangen betogen een rodere tint. 'Maar dan vraag ik me gewoon af, Laila.......hoe was het dan in het begin?......................ik bedoel, dit is toch niet vanaf het begin zo?' lispel ik. Mijn armen rillen door haar getieg. Ze beeft. 'Jahwel.......ik schaam me zo........Ik schaam me zo, Zineb..........In....in...het....begin was het zo......zo......doorbijten..........maar ik kon het niet langer, Zineb..........De meeste mensen zouden me nu raar vinden' hakkelt ze. 'Hey.....hey...zeg dat niet Laila......Je hebt mensen die seks alles vinden en je hebt zat mensen die precies de zelfde denkwijze bezitten, hoor je me?' bijt ik in. Wauw, ze is preuts. 'Vroeg of laat gaat hij van me scheiden. Zineb........Hij is geen pop zonder gevoelens, Zineb.......Wat moet ik doen'. Haar gehuil wat volgt maakt me misselijk. Hopeloos. Wat kan ik in hemelsnaam doen? 'Ik hou zoveel van Chahid' piept ze herhaaldelijk. Ik slik. Aleer ik haar minutenlang troost lispel ik: 'Je bent enige die er wat aan kan doen, zus. In dit geval, de enige.......erover kunnen praten met je man is een begin......maar hem afkatten daar zul je hem mee verliezen.....want in jouw wereld is het woordje 'seks' taboe'.

    ~ Denkende aan het feit dat Chahid maanden droogstaat, stort ik mijn laatste stukje brood in de olijfolie of ik schiet in de lach. Eensklaps voel ik zes ogen op me branden. Opnieuw zie ik het wanneer mijn kijkers de zijne ontmoeten: een twinkeling. 'Oh, eet maar verder, binnenpretje' roep ik in alvorens iemand wat inroept. Mijn kijkers vinden dit keer mijn moeders ogen. 'Oh, hbiba.... wanneer je lacht zou ik alles aankunnen. Haar woorden raken me of ik glimlach en rust mijn blik de tafel op.

    Die avond.
    'Ik hou meer van jou' fluister ik na een tijdrovende knuffel van mijn moeder waarop ze het huis verlaat. De afgelopen uren voelde ik me weder 15 jaar oud onder dit dak met Laila gezien mams die van alles heeft staan bereiden om ons vervolgens vol te mesten. Met een glimlach draai ik me om of ik kom oog in oog met Chahid. Het is wederom goed tussen Chahid en Laila gezien ik ze nog geen uur geleden zag staan lachen in de keuken. Zonder hem een woord te verschaffen passeer ik hem en baan een weg naar mijn kamer. Binnen een halfuurtje sta ik in een strak jurkje gezien het besluit dat ik genomen heb: vanavond ga ik voor het eerst uit. Laila mag niet aanschouwen hoe ik eruit zie, denk ik op het moment ik me met parfum onderspat. Beneden aangekomen sluip ik naar de deur totdat zijn geschraap me overdonderd. Ik zwenk me om. Het gaat allemaal zo snel of ik kreun door de pijn die zijn hand mijn pols verleent. 'Aaaahhhhh​, Chahid, je doet me pijn' kerm ik. 'Waar the fuck denk jij zo naar toe te gaan? Yallah, naar boven! Pyjama aan! Bed in!' blaft hij of ik hoor Laila de hal inkomen.....



  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Gaaauw verderrrrrrr upieeeeee verslavend