1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013


    Laila's wenkbrauwen betogen een frons binst ze me belaagt. Fijn! alsof ik daar op zat te wachten. 'Je word bedankt!' tier ik op ze af, doelend op Chahid waarna ik hem gevangen neem op zijn ogen die mijmerend een blik op mijn ontblote benen werpen. Alsof hij nooit een vrouw heeft gezien. 'Zineb?' brengt Laila uit. Verbaasd. Ik herken de blik die ze me schenkt: jaloezie. Abrupt zoeken haar ogen Chahid op of haar neusvleugels verwijden. Ugh! Of verbeeld ik me dit keer alles? 'Waar ben jij van plan zo naar toe te gaan? Zo laat?!!!' mijn schouders tiegen terstond door haar inroeping. 'Ik ga uit...ik moest toch leuke dingen doen?' floep ik eruit. 'Gedraag je! Ga naar boven. Nu!' sist ze fel. 'Whatever' lispel ik, weer me van ze af of ik open de deur. -PATS- de manier waarop Chahid eensklaps de deur dicht tiegt doet me trillend omdraaien. 'Naar boven! Nu! Luister naar je zus!' de tranen schieten in mijn ogen door zijn bevel. Ik schud mijn hoofd heldhaftig. 'Chahid, doe iets, je weet wat voor monsters er buiten lopen' roept Laila in of hij vervolgt: 'Je vader zou nu zo trots zijn geweest!'. Hij raakt me. Hij breekt me. Het sarcasme spat er vanaf. Zijn ogen glijden naar mijn rillende kin of hij neemt de eerste traan die naar beneden sijpelt tot zich op. Hoe durft hij. Alvorens ik bewegen kan explodeert er een huilbui voor hun ogen. 'Zineb, wacht' hoor ik Laila roepen op het moment ik naar boven ren. Klootzak. Het is alsof alles waar ik naartoe schrijf hij er een punt achterzet. Hoe durft hij?

    ~ Langzaam tieg ik mijn ogen open. Ik voel me rot. Down. Ik signaleer de klok op het nachtkastje. Ugh, nog geen tien minuten zijn er verstreken of ik loer er weder naar. De slaap bevat me niet. Ik slaak een zucht. Het is alsof de enige keren waarop ik me degelijk voel de momenten zijn met Chahid. Waarin ik me behoorlijk solide voelde. Stout. Vermeteld. Aangenaam. Een gevoel dat in mijn hoofd eeuwig zal voortzetten zolang ik me aan hem vergrijp. Ik besluit naar beneden te gaan. In de keuken aangekomen verpoos ik minutenlang mijn handen op de keuken. Alsof ik op een wonder wacht. Alsof ik in deze positie antwoorden toegediend zal krijgen. Stapvoets ga ik de keukenaccessoires af, kijk mijn ogen uit gezien de prachtige inrichting van de keuken of ik hoor iemand naar beneden komen. Chahid? Instinctief grijp ik naar een mes, bijt op mijn kiezen en besluit het te doen. Ik wil immers dat onze band terug naar vooraf gaat. Met die gedachte druk ik het mespunt boven het verband van het gebeuren van Ashraf dat zich op mijn linkerarm bevind of ik haal mijn huid open. Ik kan wel wat hebben. Ik bijt op mijn kiezen, duvel het mes de grond op en slaak een lichte kreet. Expres. Ik laat me vluchtig op mijn buik vallen met de gedachte: 'Doe ik dit echt?'

    Het duurt niet lang aleer ik de verontrusting in zijn stem hoor die als muziek in de oren klinkt. YES! 'Hey.......Hey gaat het' roept hij in. Ik huiver van de aanraking van zijn hand op mijn onblote schouder. Op het ogenblik hij mij op mijn kont naast de keukentafel verpoost neem ik voor de eerste keer een aanblik op zijn ontbloot gespierd bovenlijf. Ik slik. Deze waarneming doet de pijn in mijn arm als sneeuw voor de zon vervagen. Zijn adem hapert op het ogenblik ik uitdrukkelijk mijn knieën optieg aangezien ik enkel een kort nachtjurkje aanheb met daaronder een string. Het feit dat het een string van kant is, wat inhoud dat mijn heiligdom er doorheen te zien is ontschiet er een loeiendheet gevoel in de buik. De manier waarop zijn adamsappel hakkelt binst zijn ogen er naar loeren bezorgt me weder een kick. Zijn oren nemen een rode gloed aan of hij neemt mijn hand in ze zijne. 'Niet aanraken! Je woorden waren pijnlijker dan dit' sis ik. Abrupt valt zijn hand slap op zijn schoot of hij slikt. Spijt dat zich in zijn ogen verzamelt spreekt boekdelen. Hij slikt. 'Ga gewoon weg' vervolg ik. Terstond strijkt zijn duim over mijn wang. Kippenvel. Op mijn armen. 'Ben je gek.....Laat me naar je arm kijken' sist hij of hij staat op, laat me een paar seconden alleen of hij verschijnt met de Ehbodoos voor mijn ogen. Hij zakt door zijn knieën. 'Klunsje' prevelt hij.

    Gedurende hij het bloed wegbet blik ik op zijn ontbloot bovenlijf. Ik slik. 'Komt ie' hij haalt me uit mijn gedachte of ik bijt grommend op mijn kiezend als hij de wat met alcohol de snee op prangt. Routinematig behelst mijn hand zijn gespierde arm binst ik diep ademhaal. Ik kerm. De pijn neemt toe of mijn hand verhuisd naar zijn nek. Door mijn handeling zoekt hij mijn kijkers op. 'Hou vol....komt goed.... Nog even' zijn hees stemgeluid komt op me af. Onbewust strijkt mijn duim langs zijn sleutelbeen wat voor hem de aanleiding is me ssecondelang aan te gapen. Andermaal vergeet ik de pijn. God. Hij is zo knap! 'Het spijt me' zegt hij menens. Abrupt sla ik mijn ogen neer. Op dat moment wikkelt hij het verband om mijn arm, drukt die aan en brengt zijn vinger naar mijn kin. Hij laat me naar zich kijken. 'Je bent een prachtige vrouw....wie niet over je droomt is gek........Het spijt me............je hebt me overdonderd........Het is gewoon het feit dat er buiten mannen rondlopen die op jou zitten te wachten' fluistert hij. 'Jouw veiligheid is belangrijk voor me' vervolgt hij. Ik huiver. Zijn bruine/groene kijkers nemen een donkere tint aan. Bang dat het wellicht toch voor de laatste keer plaatsvindt dat hij zo dichtbij is, sla ik een arm om zijn nek, pak met de andere zijn achterhoofd vast en zie abrupt de welbekende blik: alsof hij me iets wilt zeggen.

    Aleer ik slikken kan crasht hij zijn lippen op de mijne. Ik geniet zo erg van zijn fluwelen lippen, duw mijn lippen harder op de zijne en heb het gevoel alsof we onze zielen in elkaar ademen. Ik laat een zachte kreun zijn keel in ontsnappen. Ondanks zijn tedere bewegingen onder mijn borsten voelt elke fractie van seconde als 'voor altijd'. Een neuriënd geluid is wat ik laat ontsnappen door zijn tong die de mijne ontmoet waarop zijn warme handen mijn rug ontmoeten Het is net een romantische golf die zijn weg zojuist naar mijn hartje gevonden heeft.. Ik kniel langzaam, behels zijn nek en laat mijn vingers door zijn haar gaan. Onze lippen komen los door mijn knieën die even niet lijken mee te werken en blijf hem stevig bij zijn nek vasthouden.. Zijn ogen die me slapjes aangapen: ze benadrukken de versheid die zijn verschijning geeft aan zijn schoonheid, een explosie van totale rust en serentiteit heeft hem overweldigd.. Hij trekt me op, houdt me zonder enige moeite rondom mijn middel vast en dwingt me rechtop te blijven knielen.

    Onze tongen vechten dit keer voor domimantie en ik geef gewillig over.. Alsof zijn tong zijn eigen wil tot leven heeft gebracht laat ie me weten dat de ontdekkingsreiziger is gearriveerd die heel goed weet hoe hij zijn lippen op ontdekkingstocht kan laten gaan en voel aan dat dit moment zo vredig voor hem is.. Dit is alles wat ik nodig heb.. Zijn stijve exterieur verzwakt op het moment dat zijn vingers over mijn billen glijden. Er ontschiet een vurig gevoel vanaf mijn buik naar mijn heilig dom of ik haal hem met een stevige duw van me af. Het verlangen staat in zijn ogen gegraveerd. 'Ik wil je' hijg ik uit.






  2. #47
    jajoh

    Reacties
    480
    25-01-2007

    Loveee ittt

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Morgen zwz een vervolg ladysss, ik plaats elke dag!! Lovee kisses

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013



    Aleer ik hem bemoedig, omvat hij mijn gezicht en bezorgen zijn strijkende duimen onder mijn ogen kippenvel. 'Zineb..........*zucht*.............dit kan niet...............Heb je jezelf wel in de spiegel gezien? vertoon je aub niet meer zo voor mij' zijn woorden ontzeggen me alhoewel ze weder het vuur in me ontsteken. Hij kan me niet weerstaan? Dat bedoeld hij toch? 'Jouw daden......zijn de reden waarom ik je gister zo heb laten huilen.......Ik wil zoiets niet meer horen......aub' vervolgt hij of ik slik. Mijn gedachte razen kort naar de avond waarop hij de video op Laila's mobiel waarnam. Hij hoorde me dus. Het gestaar in elkaars ogen komt abrupt tot een eind op het ogenblik we voetstappen horen. Fuck! Laila!

    Zijn ogen puilen uit of hij ziet geel. De schrik heeft hem in een ijzige greep. We weten beide dat de trap schuin bij de keuken en woonkamer uitkomt. 'Sta op' beveelt hij bijtend, reageer op commando gedurende hij zich onder de bekleedde keukentafel verstopt of ik zie mijn zus al gauw op me aflopen. Een lichte kreet ontlaat ze. Mijn hart lijkt het te begeven. Serieus. Mijn wangen rijpen. 'Omg! Wat is er gebeurd?' haar bezorgdheid bekleed me. Ik werp met kloppende wangen een vluchtige blik naar het bloed dat zich op de grond bevind. 'Rustig maar Laila......Het is al goed....Ik wou wat voor mezelf smeren, dacht dat ik iets zag kruipen.......En je weet hoe ik ben, dus viel ik met het mesje in mijn hand.....De vloer is zo glad hier' roep ik in of ze behelst mijn arm. De bezorgde Laila verdwijnt op het moment ze mijn rood nachtjurkje dat net mijn billen bedekt. Haar wenkbrauw verwikt of ze laat mijn hand los. 'Wie heeft dit verband om je wond gewikkeld? Waar is Chahid? Heb je hem gezien' roept ze in. Het is alsof ze me wurgen wilt aleer ik gesproken heb. Damn. 'Niet gezien, zusje...Dus hij is niet boven? Als ik dat had geweten dat Julie ook op waren, zou ik wel om hulp gevraagd, zus' antwoord ik gedurende ik onopgemerkt aan het verband friemel in de hoop die wat losser te krijgen zodat het oogt alsof ik die zelf om mijn arm heb omhuld. Ik betoon haar mijn arm. Ze haalt opgelucht adem. 'Kom maar, schat' prevelt ze, wikkelt het verband opnieuw om mijn arm. Strak. 'Ugh..... Heb ik nu ook een man die wanneer hij maar wilt verdwijnt.......*zucht*..........Ik ga weer naar bed, tsabhi ala ghir' prevelt ze in of ze laat me achter. Ik hijg het uit. God. Dat scheelde. 'Trut! Geen eens een sorry van het uitgaan gebeuren' denk ik pissig. 'Bitch, wacht maar tot je man van mij geniet' ik schrik door mijn duivelse gedachte. Mijn hart raced.

    Mijn oren nemen op hoe er binnen een minuut een deur word dichtgetiegt boven. Opgelucht. Ik bundel een grijns op mijn gezicht op het moment Chahid onder de keukentafel vandaan komt, zink op de keuken in en verpoos mijn ellebogen het aanrecht op. Hij zucht gedurende zijn handen naar zijn heupen zakken na het opstaan. Opnieuw verkennen zijn kijkers mijn lijf. Hij is zo genieperig. Ik loop op hem af. Hij is nog altijd geschrokken, zie ik. Ik beschenk zijn nog altijd opgezwollen lippen abrupt een kus, open mijn mijn mond en vertoef mijn tong tussen zijn lippen. Een sidderend gevoel overweldigd me op het moment hij weder de kus beantwoord. Zijn warme tong glijdt langs de mijne tot ik aan zijn onderlip zuig. Ik laat hem abrupt uit mijn mond floepen en kijk op. Hij kijkt me vol ongeloof aan. 'Slaap lekker, zwagertje' fluister ik. Slap hangen zijn oogleden erbij. Met een tweestrijd in zijn hoofd laat ik hem achter.

    De volgende dag.
    Bzzt. Bzzt. Een smsje. Mijn ogen jagen open. 'Wollah ik mis je, als je me is ziet......ik kan niet meer....ik wil je zien x Ashraf'. Mijn hand rilt gedurende ik het smsje lees. Ik begin te typen: 'Had je dat maar moet bedenken toen je van die **** genoot haha doeii ben over je heen' Ik druk op verzenden alhoewel de eerste traan uit mijn oog sijpelt. Elke dag opstaan, opnieuw het besef ervaren van de werkelijkheid is een hel. Er is maar een plek waar ik het gesijpel van mijn tranen niet hoef te voelen: de douche. Mijn kin rilt. 'Je hebt my gebroken, dus breek ik jou' fluister ik. Met die gedachte vind ik mijn weg naar de badkamer. God, wat wil Ashraf wreken. Het is alsof het nieuws dat ik me aan mijn zwager vergrijp, de juiste vergelding voor Ashraf is. Het zal hem oh zo wreken. Hem laten doen beseffen dat hij mij het zetje in de rug heeft verschaft richting mijn lot. 'Als Ashraf het te weten komt, zal je moeder het weten....Laila ook....Ze zullen je haten. Vervloeken!!' het stemmetje in mijn hoofd ontwaakt. Ik zucht of ik omvat de deurklink van de badkamer tot ik het water hoor stromen. Laila? Chahid? Langzaam drijf ik de deur naar binnen of een stapeltje kleren komt me ogen tegemoet. Chahid.

    Ik houd mijn lachje in gezien hij een aanvang op zingen neemt hoewel ik de deur op slot zet. Zonder na te denken duvel ik het douchegordijn opzij, keert hij zich routinematig om of ik neem zijn lid in me op. Ik prang mijn tanden mijn onderlip in. Hij bloost, verhult zijn grote vriend en verkropt. 'Z...z.zineb?' hij stottert. Alsof hij nooit heeft gedacht dat ik dit werkelijk zou flikken. Ik ga voor hem staan, tieg het gordijn terug zijn plek op hoewel ik het warme water al gauw over me heen voel sijpelen. 'Jij bent ongelooflijk' prevelt hij of hij raakt in paniek. Aleer hy spreekt prang ik mijn wijsvinger op zijn lippen. 'Sssht............de deur is op slot' zeg ik. Hij neemt een stap achterwaarts, keert me de rug of ik verschaf zijn ontblote kont een smack. Ziedend keert hij zich om met nog altijd zijn handen voor zijn kruis. 'Wat kijk je boos' fluister ik. Zijn kijkers nemen een aanblik over mijn lijf: omhuld in een sexy rood nachtjurkje dat inmiddels zeiknat is. Het plakt aan me. Bondig puilen zijn ogen uit. Hij slikt. Abrupt handel ik: ik duvel het jurkje naar beneden, gooi mijn krullen naar achter of zijn mond keept open. Hij bewondert me. Hij kan het als de beste. Wanneer dan ook. Mijn hartje raced. Ik betast zijn ingezeepte borstspieren hoewel hij enkel oog voor mijn borsten heeft. Mijn handen behelzen zijn nek, mijn tenen verwikken en mijn lippen ontmoeten de zijne. Snel zoek ik zijn kijkers op. 'Ons geheimpje?' kerm ik.




  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013



    Mijn handen rafelen speels over het sop over zijn buikspieren waarna ik ze geraffineerd naar zijn borst verhuis. Het is werkelijk alsof hij een krachtmeting met zijn ziel heeft: of de genieperige stouterik komt tot leven of de verlegen bescheiden Chahid wint controverse. Op dit ogenblik kijk ik naar de man waarvan zijn slappe ogen me inviteren. Invitatie om voldoening. Ik prang weder een kusje op zijn lippen en zoek dan zijn ogen op. Begerig slaan ze geen stukje van mijn lijf hoewel ik enkel een string aanheb. 'Je bent zo mooi' mijn hart mist een slag door zijn woorden die hij kermt. Net hoorbaar. Woorden die ik horen wil. 'Fucking mooi ben je.. zo lekker geil' vervolgt hij half hijgend. God. Hoor ik dit echt?

    Eensklaps gebeurt het: aleer ik prevelen wil behelst hij mijn slanke taille, tiegt me zwaarademend naar zich toe en neemt mijn linkertepel in zijn mond. Ik hel direct achterover. Ik omvat zijn achterhoofd. Ik sidder van zijn natte tong die over mijn verhitte huid gaat. Mijn al harde tepel reageert direct en word nog stijver. ''Mmmm' mijn gekerm klinkt over hem heen. Precies op dat moment kijkt hij me hijgend aan of zijn handen prangen me brutaler tegen zich aan. Hij wordt gek. 'Je bent de fucking mooiste vrouw die ik in mijn leven heb gezien.......zo lekker! Werpt hij op me af binst zijn ogen nog altijd mijn borsten tot zich opnemen.

    Even van zijn stuk, door zijn lovende woorden, voel ik me verlegen worden. Ik wil wegkijken. Hij is echter voor, pakt me bij de kin en fluistert: 'kijk me eens aan'. Mijn ogen ontmoeten de zijne. 'Ik meen het' hijgt hij. Door de oprechte en pure emotie in zijn stem word ik weder zeker van mezelf en breng ik mijn hand naar zijn hoofd. Weder druk ik die omlaag of de handeling van zojuist vind opnieuw plaats. Zijn aanrakingen worden brutaler. Hij likt sneller en geeft meer druk. Ik ervaar dit voor het eerst. Hij is de eerste. Hij moest is weten. Wanneer ik voel dat hij in mijn tepel bijt, geef ik een harde kreun van genot. De kleine steek van pijn die er door mijn lijf omgaat, wordt door de adrenaline direct omgezet in puur en geil genot. Er vliegen stroom-stoten vam mijn tepels naar mijn klitje of het lijkt wel alsof ik uit het niets meer dan dat besta. Al mijn zintuigen zijn op mijn erogene zones gericht. Het is alsof iedere stimulatie hiervan wordt vertienvoudigd. Mijn gehijg komt tot een eind op het moment zijn mond de mijne vind. Een kreun ontsnapt zijn keel in wanneer zijn dwingende, verlangende tong met de mijne verstrengeld raakt. Zijn lid: keihard. Tegen mijn buik aan. Ik voel hoe de spieren van mijn heiligdom zich samen-trekken en er een stroompje geil uit sijpelt. Natter van de geilheid dan van het Douchewater.

    Hij laat terstond een grom ontsnappen. Ik prang mijn hand op zijn mond en fluister: ' shhhtt, niet zo hard'. Abrupt lift hij me op, sla mijn benen om zijn middel en slik diep bij het bespeuren van zijn lid tegen de inluiding van mijn heiligdom. Oh god. Gaat het gebeuren? Aleer ik spreken wil, loopt hij met me naar het kastje en bezinkt me erop. Hij begint te kreunen op het moment hij mijn benen spreid alhoewel ik nog altijd​ in een string lig. 'Fuck, schatje wat ben je mooi.. ik zal hier geen spijt van krijgen!' brengt hij in binst zijn duimen de binnenkant van mijn benen bestrijken. Hij prangt een kus op mijn buik. Hij herhaalt het. Zijn mond verlaat mijn buik en trekt een nat geil spoortje omlaag. Ik zucht wanneer hij met mijn navel speelt. Wist niet dat deze zo gevoelig kon zijn. Abrupt voel ik zijn rillende handen op het randje van mijn string. Instinctief verwik ik mijn heupen zodat hij die omlaag kan tiegen. Als die de grond bekijkt word mijn heiligdom vol smacht bewonderd. Hij snakt. Hij aast. Hij hunkert. Hij bevochtig zijn lippen. Binst hij mijn benen verder spreid besef ik dat ik hier naakt op een kastje in de badkamer lig met Chahid. De man van mijn zus. En dat idee is zo behaaglijk.



  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Citaat Geplaatst door Fadmoush Bekijk reactie
    uupppppp
    Verder!!
    Dankjewl voor je rea x

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Welcome!!!!! ❤❤❤ Uiteraard straks een vervolgje

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013


    Zijn handen zijgen neer over mijn benen, op weg naar mijn enkels tot hij bij mijn enkels komt. Hij omvat ze. Warme slagen van zijn tong likken een pad langs mijn kuiten, urbaan een stukje omlaag. Ik hijg het uit. De drang vunzigheid over mijn tong te laten rollen neemt toe. Binst zijn tong tot mijn knie komt, slaat hij mijn benen om zijn nek. Mij handen gaan als vanzelf naar mijn borsten waarop ik aan mijn tepels trek. Ik ben me nog enkel bewust van zijn gehijg dat hij laat ontsnappen, het heerlijke gevoel dat door mijn lijf trekt en zijn tong die me pest. Die de binnenkant van mijn benen bewerkt en die me naar een orgasme brengt. Abrupt schok ik op het moment zijn tong zich enkele centimeters van mijn heiligdom bevind. Driest grijp ik zijn haar vast. Ik voel dat ik ga klaarkomen. Hoe zijn tong te werk gaat is buitengewoon. 'Mmm, Chahid ik....ik ga komen' kreun ik vurig.

    Ik word duizelig van dit gevoel, zie nog vaag door het stoom dat boven ons hangt hoe hij zijn hand naar zijn lid laat zakken en een aanvang op trekken neemt. Zijn ogen slaan enkel gade op mijn lijf of hij kreunt het intenser uit. In extase gooi ik mijn hoofd naar achter, bereik schokkend mijn hoogtepunt of hij laat een diepe grom uit zijn keel ontsnappen. Hij tapt elke druppel over me heen af, laat zich over me heen zakken en kust me in de nek. Dit was buiten gewoon denk ik met gesloten ogen. Hoe zou seks voelen? 'Je bent fucking sexy....Ik zou' zijn gefluister komt ten einde door het eensklapse geklop op de deur. Simultaan zoeken we elkaars ogen op. We bevriezen. 'Chahid?' Laila's stem. Angstig plaats ik mijn handpalm zijn borst op, voel hoe warm hij wel niet is en duw hem van me af. De angst weet me altijd te verslaan. Alsof ze mijn hartslag kan horen, denk ik even of ik hoor Chahid 'Ja?' in roepen. 'Het ontbijt is klaar, schat' roept ze in. 'Je hoeft niet op mij te wachten, je kan alvast beginnen' zegt hij bot op zijn beurt. Wauw. Waar komt dit vandaan? Wat is er nou weer gebeurd?
    'Wat jij wilt hoor' haar afgepeigerde stemstoon is wat klinkt.

    Het is alsof, nadat Laila heeft aangegeven dat ze beneden is, dat Chahid en ik weder uit de droom zijn ontwaakt. Hij laat weder blijken dat hij met iets zit. Hij zucht. Zonder me aan te kijken is hij binnen 5 minuten gedoucht, aangekleed of hij verlaat de deur. Spijt? Of komt dit door Laila? Ik slik. Alsof ze me kan zien haal ik mijn schouders op. Wat wou hij zeggen, blijf ik me afvragen tot ik weder in mijn kamer sta. Met het gevoel alsof zijn tong nog mijn benen afgraast, baan een weg naar beneden. Ik slik door de waarneming van een Chahid die in de woonkamer uitgezonderd aan het ontbijt begonnen is. Is hij haar inmiddels ook zat? Hmm. 'Sabah elghair, Zineb' roept Laila in binst ik de keuken inloop. Ik kogel een 'goede morgen' op haar af, tieg de schuifdeur opzij of ik zit alweer aan de keukeltafel. Abrupt duvel ik mijn blik naar mijn arm als ik Laila op de plek zie staan waar een vurige kus tot leven kwam. Een warm gevoel ontwaakt in mijn onderbuik. Het gaat allemaal abrupt of Laila barst in tranen uit. Ze verpoost rillend haar handen de tafel op of ze dondert de stoel op. 'Wat krijgen we nu? Hey, wat is er?' vraag ik. Haar ziel ontneemt haar van een tijdrovende snikbui of ze zegt: ' Hij.....hij... Hij heeft me geweigerd'. Mijn hart bonkt razend. 'Wat?' vraag ik. 'Vannacht' snikt ze. Dus ze wou het met Chahid proberen, denk ik binst ik een wenkbrauw verwik alhoewel ze geen oog voor me heeft. 'Goed voor je, weet je is hoe het al die maanden voor hem was, trut' het duivels stemmetje laat zich even horen. Weder schrik ik van mijn gedachten. Ik slik. 'Hij...Hij wilt me terugpakken' roept ze in of ze kijkt me radeloos aan.






  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    33
    08-09-2017

    je hebt me geil gemaakt

    maar verhaal mag nog wel wat beter qua verwennen.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Nogmaals lieve mensjes,
    Dankjewel voor jullie positieve Feedback, pms, etc.
    Mocht ik jullie pms niet beantwoorden, lees de inhoud van je pm nogmaals en weet dan dat ik een reden heb wrm ik niet terug antwoord. Voor de mensen die me nog steeds vragen of dit waargebeurd is, yes... Zie de titel. Ik heb alleen de namen aangepast uiteraard. En @ Grote: het is niet dat ik een fictie uittyp in de hoop uiterst begerige stukken uit te typen, ik typ hier enkel mijn verhaal uit dat diep intieme stukken bevat. X

  11. #56
    jajoh

    Reacties
    480
    25-01-2007

    Je schrijft echt goed!!!! Oewwwwpaaaaaa

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013


    'Zineb?' het gesmiespel van Laila gaat door. Knauwend op mijn tanden kijk ik op. Ik ben haar spuugzat. Ze heeft issues, denk ik binst ik mijn wenkbrauw verwik. 'Denk jij dat je ook zo zult zijn?........Ik bedoel.......waren jij en Ashraf Close?' deert ze in. Mijn hart mist een dof. Ze moest is weten. Welbewust wil ik het vuur in haar ontbranden dus antwoord ik: 'Nee.. ik ben niet preuts, Laila...........Natuurlijk was ik close met hem.....Maar een kusje op de lippen is iets anders, hè?…...........Je bent niet bij het juiste adres voor zulke dingen, zus..........Hoezo ben je zo een huwelijk ingestapt aleer je al wist hoe jij tegenover bepaalde dingen opkeek, hm?' De radeloze blik die haar ogen me verlenen zorgen ervoor dat mijn ziel haar beschimpt. Affronteert. 'Wat moet ik nou' huilt ze weerzinwekkend of ik sta op. Ze kijkt op. 'Misschien was het niet het juiste moment' fluister ik. Ze knikt. 'Ga je met hem praten?' vraagt ze alsof ze aan me ziet dat ik mijn weg naar Chahid wil detecteren. Ik knik. 'Komt goed, ga je verder met het ontbijt?' vraag ik of ik kijk naar een Laila die voor de oven staat.

    Op het ogenblik ik de schuifdeur opzij tieg, kijk ik recht naar een kauwende Chahid die zijn aandacht voor de tv beschikt. Weldra ik zijn kant oploop merkt hij me op. Vlug slikt hij door of een rode gloed komt zijn gezicht over. Ik laat me op de kleine salontafel pal voor zich inzinken of ik bedot zijn rechterknie. De blik in zijn ogen verraadt hem: zijn gedachte zijn net als dat van mij bij het douche-gebeuren. De versnelling van mijn hartslag heeft niets te maken met angst en alles wat te maken heeft met wat mijn lichaam echt wil. Het is er gewoon. Ik kijk weg alsof ik de buitenwereld aandacht schenken wil dat lijkt te doorzien waarmee we bezig zijn, maar na deze keer leest hij mij als een boek. Zijn ogen kort op mijn borst. Onbewust verdubbeld mijn ademhaling. Mijn ademhalingssnelheid is opgemerkt. Met een zachte vinger reorganiseert hij mijn gezicht, zodat hij de blik behoudt waaraan ik een einde wil breien. De passie uit zijn ogen stelen op een manier die de vonk alleen vergroot mijn oogopslag. Er vormt zich een kleine glimlach op zijn lippen. Alleen al de hete intensiteit van zijn blik is het begin van een Inferno. En dat? Dat weten we beide.

    'Hij is een fucking grote fout begaan die man' abrupt komen de woorden die ik niet horen wil op me af. 'Niet doen' piep ik hoewel mijn visie vaag wordt. Ik krijg het eensklaps benauwd door het gestreel van zijn duim langs mijn onderlip waarop hij iets laat ontsnappen wat ik echt nooit zal vergeten. Gemeende woorden die zelfs Ashraf echter nooit uitgesproken heeft: 'Je emoties zijn niet makkelijk verborgen op je onschuldig gezichtje, Zineb...........De pijn is zichtbaar in deze mooie ogen...............Je ogen laten me je ziel zien.
    .....Een diep zwembad van goude tranen die hij niet waard is, een oceaan van volle verdriet...............Als ik in je ogen kijk weet ik dat deze vorm van schoonheid die jij bezit, Zineb zelfs niet kan concurreren met je passie..........Passie draait je de blik om van het helderste vuur en daarin kan ik duidelijk lezen dat jij tot de laatste traan voor je leven zal vechten........de wereld die je op dit moment breekt, zal jij niet kunnen breken........Het is overduidelijk dat jij kan huilen maar nooit je ware zelf van je laten ontnemen.........Je klampt met je passie......Passie die je zo mooi maakt.........Hang niet in het negatieve'

    Binst ik de eerste traan uit mijn oog voel tuimelen, sta ik op. Allerijl keer ik hem de rug of ik zet het op rennen. Op weg naar de eerstenkamer de me tegemoet komt: de logeerkamer beneden. Mijn ogen druppelen met tranen na het dichtdraaien van de deur. Ik bezink mijn rug de muur op. Het is even alsof deze muur me vasthoudt. Mij even sterk maakt. Maar tevergeefs: ik stort in. De zoute tranen vallen van mijn kin. Bevochtigen mijn shirt. Misschien zullen deze tranen helpen het bloed uit te spoelen. Het bloed dat in me kookt bij het horen van hem die mij heeft verwoest. Ik prang mijn hoofd de muur op. Ik bewonder de kleur: pastelblauw. Zo onschuldig. Maar ik? Ik ben alles behalve onschuldig. Ik ril. Ik kan niet stoppen. Zelfs op het moment ik mijn handen op de muur prang. De pijn shaked me. Het is rauw. Rauwe tranen. Ruwe emoties.

    Tegen die avond aan.
    Mijn kijkers jagen open. Mijn hoofd bonkt. Hoelang heb ik wel niet geslapen? De blauwe kleur van de kamer heldert alles in me op. Mijn ogen voelen opgezet. Het is immers dat ik urenlang gesnikt heb. Laila en Chahid heb ik uren geleden duidelijk gemaakt me met rust te laten. Schreeuwend. Ik slik. Me maag knort terstond gezien ik niet ontbeten heb. Ik vergrijp me aan me telefoon, neem het whatsapp gesprek tussen Chahid en ik in me op of mijn hart gaat als een razende te keer op het moment hij Online is. Ik begin te typen: 'Heb jij ook zo 'n zin?'




  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Aub snel verddrrr love it

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    34
    27-06-2009

    Komt er vandaag nog eentje

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    82
    30-11-2013

    Dankjewel haha yess zeker weten kisses