+ Reageer
Pagina 3 van 13 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 194
    jajoh

Reacties
    487
    25-01-2007

Hoi. Nieuwe fan! super goed geschreven........ Heel spannend allemaal, jeetje! Zet zo voort

MVC Lid

Reacties
    93
    30-11-2013

Citaat Geplaatst door riffi_girl Bekijk reactie
    Hoi. Nieuwe fan! super goed geschreven........ Heel spannend allemaal, jeetje! Zet zo voort
    Awh dankjewel! Super lief! Ik ben er mee bezig, almost done mopsss kisses

MVC Lid

Reacties
    93
    30-11-2013

Hollend verlaat ik de keuken of ik blijf me afvragen of hij bluft. Aleer ik hijgend bovenaan de trap sta zie ik hem de slaapkamer in verdwijnen. 'Dit is toch wat je wilt, nou bravo' het stemmetje in mijn hoofd ontwaakt. Dat mijn zus en Chahid uit elkaar gaan? Is dat wat ik wil? Nee. Dat er ruzie plaatsvindt​? Nee. 'Waarom doe je het dan?' ik negeer de vraag tussen mijn oren en sluip naar de deur die op een kier staat. 'Aub, schatje' hoor ik hem kermen. 'Kunnen we het hier een andere keer over hebben schat? Zineb kan op elk moment binnenkomen, ze is een glas chocolademelk voor me aan het bereiden! Hoor ik Laila op haar beurt antwoorden. Ik spits mijn oren, leun met de één tegen de muur aan en word even angstig van het gefladder van mijn boezem.

'Hoevaak wil je het nog verplaatsen, Laila? Hoevaak?..............*zucht*.......' zijn afgepeigerde stem doet me mijn ogen kort sluiten. 'Zineb kan op elk moment hier zijn, zeg ik toch' blaft ze hem af. 'Ik mis je......Ik mis ons....jouw aanrakingen......wat doe ik verkeerd........het voelt alsof het niet meer bestaat.....maar waarom?..........Er moet een reden zijn, Laila........Maar die lijkt er gewoon niet zijn........Tenzij jij met een goede reden komt' hoor ik hem net hoorbaar prevelen. 'Als je zo doorgaat mag je in de logeerkamer slapen, Chahid...Ik heb al zo'n hoofpijn' de irritatie is duidelijk in haar stem te horen. 'Is goed joh, Laila.. doe ik dat' roept hij op zijn beurt of de deur vliegt abrupt open. Mijn hart mist een slag. Het gaat allemaal als een speer: hij trekt de deur bikkelhard dicht of hij neemt me tot zich op. Zijn ogen puilen terstond uit. Oh god. De grond lijkt even onder mijn voeten te zijn verdwenen of ik krijg een vuile blik toegeworpen. Hij keert me de rug, vind zijn weg naar de kamer die als een inloopkast dient, pakt een handdoek van een stapel, draait zich om en komt tegen me aan gezien ik hem natuurlijk ben gevolgd.

'Aan de kant ah stalker' sist hij of hij duwt me opzij en passeert me. Rennend haal ik hem, stomp hem hardnekkig de eerstvolgende kamer binnen en zet na entree de deur op slot. Met een snelle hartslag stop ik de sleutel in mijn slipje hoewel hij me verbaasd aankijkt. 'Meen je dit serieus?' zijn onrustige toon doet me een stap naar voren zetten. Ik haal speels me schouders op. 'Je hebt 5 seconden om', 'om open te doen? Anders breek je deur, hmm? net zoals je zeker Laila hebt verteld wat er beneden is gebeurd?' onderbreek ik hem. '5....4......3' hij neemt hijgend een aanvang, zo te horen. '2......1' vervolg ik. 'Wollah, ongelooflijk dit' kermt hij boos. 'Wat kijk je zuur, sexy zwager....je mag gaan douchen hoor, dus dat betekent dat je zelf de sleutel​ mag pakken' fluister ik waarna hij een pikante blik van me krijgt toegeschonken. 'Tik tak tik tak, Chahid' vervolg ik hees. Hij bijt op zijn kiezen. Woest gooit hij zijn badlaken de grond op, trekt mijn pyjamablouse op, verdwijnt met zijn hand tussen de opening van mijn kamerjas of ik voel hoe warme gloed over me borst passeert. Intens. Ik hap naar adem. Het is dat ik immers nooit op zo een omgangsvorm door een man ben beroert. Zijn ogen turen naar mijn borst dat hevig op en neer gaat of de mijne loeren naar zijn rillende hand die niet mijn slipje in durft te af te taaien.

'tik tak tik tak' fluister ik. Mijn geest kickt op de spanning van het moment. Mijn nagels van beiden handen plant ik op zijn onderarmen of ze nemen een aanvang op strelen. Abrupt trekt hij zijn bevende hand terug. 'Hm, zal ik je helpen?' vervolg ik. De glinstering van zijn ogen is duidelijk in het donker te zien. Alvorens hij spreken wil hijs ik mijn pyjamashirt van me af, open mijn kamerjas en geniet van de aanblik die hij mijn borsten schenkt. Door de korte realisatie van het feit dat hij de eerste man is die me in enkel een slipje ziet bijt ik hard op mijn lip. Zijn kaken hangen er onbeschut bij. Dit keer hoor ik duidelijk zijn adem stokken maar dat weerhoud hem niet van het gestaar naar mijn borsten. Er lijkt geen eind aan te komen. 'Vind je me mooier dan Laila, zwagertje?' lispel ik, verhuis mijn handen naar zijn buikspieren. Mijn hart schokt van de warmte die ze afgeven. Dat hij bemachtigd is door het moment is duidelijk. Zijn kijkers hebben enkel aandacht voor mijn lijf, zie ik waarop ik mijn handen omlaag strijk. Hij hijgt het uit. 'Zineb' roept hij in. De dreun die mijn hart produceert geeft me het gevoel flauw te vallen op het moment mijn handen zijn geslachtsdeel bereiken. Ik slik. 'Gigantisch' met die gedachte bijt ik op me onderlip. 'Chahid is je hart ook zo groot? Dan kunnen een geheimpje bewaren' lipsel ik hees. 'De....de....s.....de sleutel' stottert hij. Ik lach. Hij slikt. 'Je duwt me niet weg, je geniet ervan' hijg ik op mijn beurt. Ik geef hem een speelse duw achterwaarts, draai me buk voorover. Vermeteld laat ik mijn slipje zakken, hoor hoe de sleutel op de grond smakt waarna ik op een speelse manier mijn slipje optrek. Ik zoek zijn ogen op of ik kan net opnemen hoe hij op zijn onderlip bijt. Hij kermt wat hoor ik. Onverstaanbaar. Genoeg gepest, denk ik, pak de sleutel op, druk hem in zijn hand waarna hij zijn hand sluit en ik mijn lippen abrupt op de zijne pers.

Ik duvel een arm om zijn nek, sta op mijn tenen en open mijn lippen. Hij geeft antwoord: hij steekt zijn tong tussen mijn lippen en gedurende het moment gaat mijn hart te keer. Bij Ashraf liet ik zo'n soort kus niet aan orde komen, zegt het stemmetje in mijn hoofd. Onze tongen dansen langs elkaar. Nog altijd staat hij er stokstijf bij. Hij geeft een zachte kreun in mijn mond. Zo sexy! Het is het meest opwindende geluid wat ik ooit heb gehoord! De sleutel bevind zich nog altijd tussen onze verstrengelde vingers. Ik trek me hand uit de zijne, hoor iets op de grond smakken en besef dat hij de sleutel heeft laten vallen bij het aanvoelen van zijn handen op mijn onderrug. Ik laat mijn vrije hand naar de bult onder zijn abaya zakken, in de hoop dat ik hem nog zo'n kreun kan ontlokken.

Zijn kreun die dit keer ontsnapt klinkt intenser. Mijn hart mist weder een dreun als ik voel hoe dik en groot hij geworden is. Uit opwinding slaak ik een lichte kreet en trek me lippen van de zijne. Ik kan niet geloven wat hij kermt: 'Dat is wat je met mij doet' gedurende ik aan zijn bult wrijf. Ons gehijg werpen we op mekaar af of ik fluiser: ' en ik kan je er vanaf helpen' abrupt neemt hij zijn onderlip in zijn mond, laat me los en komt tot bedaren. 'Zineb'. Ik druk snel mijn wijsvinger op zijn lippen, wetende dat hij de uitnodiging heeft afgewezen.Natuurlijk. 'Shttttt, ik wou alleen een echte kus....meer niet.....dit is nooit gebeurd' zeg ik expres. Meen ik het? Nee. Hij slikt. Ik wend mijn blik af, draai me om, kleed me aan, open na enkele tellen de deur en laat hem overdonderd achter.

-.-' jij weer!

Reacties
    86
    18-08-2008

Omh gauww door

-.-' jij weer!

Reacties
    86
    18-08-2008

Chek jou dm heb vraag

-.-' jij weer!

Reacties
    86
    18-08-2008

Kan niet wachten hahaha

-.-' jij weer!

Reacties
    86
    18-08-2008

Upppppp!!!!!

-.-' jij weer!

Reacties
    86
    18-08-2008

Upppiiiii ga je vandaag nog eentje droppen

-.-' jij weer!

Reacties
    86
    18-08-2008

Uppiee

MVC Lid

Reacties
    93
    30-11-2013

Hahaha awhh jaa ik ga straks verder mops kisses

MVC Lid

Reacties
    93
    30-11-2013

Dankjewel voor het uppen en pms x

MVC Lid

Reacties
    93
    30-11-2013

De geur van verse croissants komt mijn neus tegemoet nadat ik mijn kijkers open. Alsof ik in een achtbaan zit die naar beneden duvelt is hoe ik me voel bij de gedachte van het gebeuren van afgelopen avond. De kus was buitengewoon. Magisch. Onvergetelijk. Ik zucht. Vanuit mijn ooghoeken neem ik waar dat de deur openstaat. Iemand is binnen geweest? Laila sluit altijd de deur achter zich, zeker als ik slaap bevat ik me. Abrupt streel ik teder mijn lippen, denkend aan de zijne. Hij zal zich vast en zeker schuldig voelen. Tegenover mijn zus, blijf ik denken totdat ik me in de douchecabine bevind.

Met enkel een doek om mijn lijf gehuld, loop ik naar beneden, wetende dat Laila op werk is. Natuurlijk doe ik dit expres. Afleiding. Ik zucht. Ergens is de strijd in mijn hoofd toch niet opgeheven. Ik slik maar negeer het volkomen. Beneden aangekomen tref ik meneer in de keuken aan hoewel hij een schort om zijn middel heeft. Ik schiet hard in de lach bij het horen van zijn gevloek waarop hij een pan in de wasbak dondert. Hij weert zich door mijn lach of zijn kijkers slaan gade over mijn lijf. Hij verkropt diep. Ik zou zweren dat zijn ogen me inviteren de doek weder te laten vallen. Ik word warm. Met de woorden 'Sabah elghair' ga ik voor hem staan. 'Sabah noor' fluistert hij. Bondig rust zijn blik ogenblikkelijk op mijn lippen. Zijn vingers vinden zijn achterhoofd. 'Ehhh Zineb, je zus is op d'r werk.......ik heb van de keuken een bende gemaakt...Ik rijd wel een naar de bakker voor het ontbijt' vervolgt hij. Ik vertoon hem een glimlachje. Ik blijf hem aanstaren. 'Ik maak wel ontbijt' zeg ik op mijn beurt. Hij lacht scheef. Hij is zo ongelooflijk sexy.

'Luister, is het weer goed tussen ons?' zijn woorden doen me mijn lachje inhouden. 'Wat?' fluister ik. '*Zucht* ......Zineb, gister was een hele grote fout.....ik kon je zus niet vanochtend aankijken' jammert hij. 'Dat heeft ze zelf veroorzaakt' is wat mijn response is. 'Hm?' zijn gekerm komt op me af. 'Ja, zij zit erop te wachten dat je een ander wijf bespringt, dat is toch wat ze wilt? Welke vrouw flikt haar man nou zoiets? Alsof je van steen bent' sis ik. Na deze woorden kijkt hij Secondenlang in mijn ogen. De stilte word verbroken: ' En het is niet aan haar zusje dat probleem te verhelpen... Dat weet je toch? Shit happens' Hij praat verder: 'Luister, na Ashraf zijn er zeker weten tig mannen die met jou een toekomst willen.......geloof me.......Je bent niet verpest.....niet iedereen denkt hetzelfde over zoiets' Oh god, hij denkt dat ik mijn trots aan Ashraf ben verloren? Wat!? 'En ik begrijp dat die situatie je hersenen even opspringertje heeft gegeven maar je hebt het recht niet dat bij de man van je zus te doen of te zoeken' vervolgt hij. Ik besluit niks erover te zeggen en verheerlijkt toe te zien hoe deze man zijn lusten niet kan onderdrukken. Zijn ogen spreken immers boekdelen. 'Je gaat je nu omkleden!' vervolgt hij streng.

'Rustig maar, deze doek beland niet op de grond tenzij je dat wilt, haha.... Laat me de boel even eerst opruimen' bijt ik hem toe en passeer hem. Abrupt word mijn pols omvat. 'Nu' sist hij fel. Ik schater het uit. De glinstering op het moment ik lach verraad hem. Hij geniet van mijn aanwezigheid. Of zit het allemaal tussen mijn oren? 'Bang dat je weer gaat lopen trekken in de douche terwijl je aan je lieve schoonzusje denkt?' bijt ik hem terstond toe. Hij lacht het meteen weg. 'Wauw' prevelt hij. Betrapt. 'Of dacht je dat ik je vannacht niet heb gehoord......hoelang sta je al droog? Vervolg ik. Zijn wangen rijpen in. 'Hm, oh laat maar dat wil je niet met me bespreken maar kwijlend naar mijn borsten staren wel' vervolg ik.

'Dus dit houd niet op?' sist hij op me af. Ik haal mijn schouders op, lach mijn tanden bloot of hij omvat hardnekkig mijn pols. Wreed entraineert hij me met zich mee, op weg naar mijn logeerkamer. Ik slik. Mijn hart overwint het van me. Wat is hij van plan? Hij doft me de kamer in of mijn kont ontmoet de grond. 'Au!! Doe is rustig joh!!' kerm ik of hij bemachtigd de sleutel van mijn kamer, loopt naar buiten en sluit me op. 'Je komt er pas uit als Laila thuis is!' zijn stem is aan de andere kant van de deur duidelijk te horen. Uitbundig schiet ik omhoog of ik leun tegen de deur. 'Ben je helemaal gek, Chahid! Dat is pas om 5 uur! Het duurt een uur voordat ze hier is vanaf haar werk! Ik ga toch hier niet tot 6 uur blijven! Jammer ik. 'Dat is helemaal jou probleem, mevrouw ik-verleid-de-man-van-mijn-zus' de boosheid is dit maal klaarblijkelijk in zijn stem te horen. Ik slik. 'Sorry!!!!!' roep ik in. Het laatste wat ik wil is opgesloten zitten, denk ik. Het is alsof deze kamer het verdriet inroept. Mijn hart raced.

Ik hoor hem zuchten. 'Denk maar niet dat als ik je weder eruit laat het me niet nog is zal lukken op te sluiten, Zineb! Je gaat deze week nog terug naar je moeder! Roept hij in. 'Oké, Chahid!! Ik heb honger! Laat me aub nadat ik me heb omgekleed naar buiten.... Ik heb trek in eieren' jammer ik. Het blijft stil. Ik klop uitbundig op de deur. Is hij weg? 'Rot toch op met je eieren, Zineb...Over een half uur kom ik terug...Kleed je aan en gedraag je naar de meid wie je echt bent' sist hy abrupt of zijn voetstappen nemen een aanvang. 'Klootzak!!!' blaf ik nog na. Hij wilt het zo spelen? Best! Ik besluit dat het tijd is geworden dat ik mijn uiterlijk niet weder verwaarloos. Het is immers een week nu sinds het gebeuren. Het duurt niet lang voordat ik me in een strak getailleerde beige jurkje bekost. Ik bedot de laatste lok van mijn haren die om de krultang gaat of ik hoor mijn telefoon overgaan. Ik negeer het. Nadat ik de tang heb afgepoot bet ik mijn volle lippen met een lipstick af waarna ik een luchtje opspuit.

Ik pak mijn telefoon op of ik bijt op mijn kiezen. Een smsje van mijn vriendin Mouna. Het nichtje van Ashraf. Ik walg. Alsof ze me niet kon waarschuwen, denk ik met een rillende kin gezien ik wel zeker weet dat zij wist dat Ashraf al die tijd een pokerface ophad. Zonder het smsje te lezen verwijder ik het. Ik open Whatsapp, zoek Chahid op of ik zie dat hij online is. Ik begin te typen: 'Ik heb me omgekleed, wil je a.u.b de deur voor me komen opendoen? Geen zorgen zal me woorden niet vuil aan je maken'. Hy responseerd: 'Vuil?' ik verwik mijn wenkbrauw met de woorden: 'Whatever'. Op het ogenblik ik voetstappen hoor, sluip ik naar de deur of die vliegt open.

Ogenblikkelijk glijd zijn blik over mijn lijf. Zijn ogen: ze vermaken me. Ze behagen me. Duidelijk vertoont hij hoe hij bondig zijn ademhaling pauzeert. Ik zoek de erotische tint achter ze, zet een stap voorwaarts of ik herstel me. Ik passeer hem, loop de gang door waarop ik zijn voetstappen hoor. Zijn ogen prikken. Ik ben trots op mijn lijf, inzonderheid mijn kont. Wetende dat dat hetgeen is waar hij oog voor heeft op dit moment gooi ik mijn krullen die speels over mijn borsten hangen over mijn schouders.

~ Met een frons deponeer ik het ontbijt de tafel op, loop terug naar de keuken en pak het dienblad waarop de verse thee staat. Het is alsof hij niet door ziet dat hij staart. Al minutenlang. Het duurt niet lang voordat ik tegenover hem plaats aan de tafel heb genomen of ik zoek zijn ogen op. Boos kijk ik hem aan. 'Wat? Kan een strakke jurk ook niet of wat?' inviteer ik. Hij lijkt geschrokken bij te komen, herstelt zich en neemt een aanvang op het ontbijt. Ik negeer hem. Na enkele minuten krijg ik weder een smsje alhoewel meneer een nieuwe Staarronde is gestart. Ik zucht. Een smsje van Mouna. 'Ik kan dit niet meer aan! We moeten echt praten, Zineb...Mijn neef houd echt zoveel van je!' Ik smak mijn tel de tafel op of hij vraagt me of alles oké is. Ik ontwijk zijn vraag. Dit is zo nukkig.

Hij schraapt zijn keel en vervolgt: 'Ik neem mijn woorden terug' 'hm?' breng ik uit. Hij lacht. 'Wat ik over de eieren zei, gekkie........Ze waren heerlyk......beter dan hoe Laila ze bereid....Mag je wel vaker maken' antwoord hij. Ik zwijg. Dit keer zucht hij. 'Sorry van net! Als dat is waarom je zo doet' fluistert hij gemeend. 'Het is al goed! Het is gewoon dat Mouna me zojuist smste, ik ben geen Laila hoor die jou 3 dagen om een mierenincident gaat negeren' roep ik in. Hij schiet in de lach hoewel een glinstering zijn ogen nadert. 'Ik ben heel wat gewend, Zineb' zegt hij op zijn beurt.

MVC Lid

Reacties
    93
    30-11-2013

Paar uur later.
    Ik neem hem met een glimlach tot me op gedurende hij de zakken op mijn bed duvelt of hij valt abrupt het bed op. 'Vrouwen en shoppen, ya allah, sta me bij' roep gij uitgeput in. Ik schiet in de lach en baan mijn weg naar het bed. Ik plof neer. Mijn handen vinden hun weg naar mijn hakken die ik vluchtig van me aftik. Het was super gezellig, blijf ik denken. Hij heeft er alles aan gedaan me een beter gevoel te leveren. Ik sluit mijn ogen. Ik voel een huilbui opkomen. Het is alsof ik de afgelopen uren met Ashraf was. 'Zineb?' Chahid die inmiddels is opgestaan haalt me uit mijn gedachte. 'Ik ben even douchen, Laila is over een uurtje thuis' roept hij in waarop ik knik en toezie hoe hij uit zicht verdwijnt. Opnieuw vind het plaats: het gemis in mijn hartje. Op het ogenblik ik de douche hoor, baan ik mijn weg naar de slaapkamer van Laila en Chahid, signaleer al snel zijn jack en laat mijn hand de zakken in glijden. Het pakje sigaretten komt me tegemoet. Ik vis er een sigaret uit, steek hem op en vind mijn weg naar mijn kamer. Ik plof op het bed. De eerste haal vind plaats of ik hoest het uit. Mijn adem hakkelt. Tranen kogelen in mijn ogen. Na de gewenning herhaal ik de handeling, plons achterover het bed op en sluit mijn ogen.

Minuten spoeden aan me voorbij. De odeur van sigaretten hangt apert in mijn kamer waardoor ik vliegensvlug naar een parfum uitreik om die op te spatten. Dus zo is het om te roken. Mijn voeten migreren me weder naar hun slaapkamer hoewel ik me bevat dat ik de douche niet meer hoor. Abrupt hoor ik Laila's stem als ik midden op de gang kom. Vaag hoor ik Chahid. Ze bevinden zich beneden. Ik realiseer me dat ik mijn zus niet heb horen thuis komen. De bom zou zijn losgebarsten bij de waarneming van een rokende​ Zineb, denk ik angstig. Zachtjes sluip ik weder hun slaapkamer in of ik glijd opnieuw met mijn handen in zijn jack. Ik zal er een paar bemachtigen voor later, denk ik vastbesloten totdat het me klaarblijkelijk is dat het pakje ontbreekt. Ik stal met een frons mijn handen uit zijn jack. Ugh! Mijn hart mist een stomp op het moment mijn oren gepraat opnemen. Oh god. Oh god. Wat moet ik doen? Ik spits mijn oren: ik hoor Laila's stem zowel dat als van Chahid nader komen of ik puil angstig mijn ogen uit. Moet ik haar vertellen dat ik opzoek was naar iets? Nee. Ze haat het wanneer mensen ongevraagd in haar slaapkamer komen. Tik tak, Zineb, tik tak. 'God sta me bij' piep ik of mijn benen hebben me inmiddels naar de kledingkast geleid. De seconden die volgen schikken zich voor als een eeuwigheid. Mijn hart gaat als dat van een gevange tekeer die veroordeeld is. Ik voel mij duizelig worden. Ik hijg het even uit aleer de deur openvliegt.

MVC Lid

Reacties
    40
    27-06-2009

Omyyyygod upp mop uppp hahaha kapot verslavend.... Jouw vervolgjes zijn de bom... Kan niet wachten

MVC Lid

Reacties
    93
    30-11-2013

Adem in. Adem uit, Zineb. Ik kom tot bedaren, pers nog altijd mijn oogjes dicht en slik. Diep. Sluw. Bang dat als ik bespeurt word door Laila en Chahid die op dit moment in de kamer staan. Ik spits mijn oren in het gedonkerte. Loom open ik mijn kijkers. Mijn hart gaat tekeer om het feit ik recht naar ze kijk door de gaping in de kast. Abrupt vind er een knuffel plaats. Een schimpscheut vind plaats in mijn hart. Jaloezie? Nee. Maar wat is het dan? Ik schud die vraag van me af. 'Hbibi.....het spijt me van gisteren.......je weet hoe het zit en hoe moeilijk ik het vind' Laila's stem trilt. Wat vind ze moeilijk? Hmm. Mijn ogen nemen elk detail tot zich op. Elke omgangsvorm van de manier waarop hij een kus in haar nek deprimeert en zijn grote handen naar haar kont laat zakken. Ze zucht.

'Schatje, Zineb is in haar kamer.......Laila, ik mis je liefje' de rilling van zijn stem bezorgd me kippenvel. Zijn stem: zo sexy. Zo bedarend. Ik heb altijd al gedacht dat mijn zus preuts is, denk ik even gezien het feit haar lichaamshouding haar overlevert. Plots neemt een kus een aanvang. Ik bijt op mijn kiezen. Het is alsof Chahid haar kust op de manier waarop ik hem heb mogen kussen en Laila verkeert in een positie van stijfheid. Ik merk dat mijn lach zich tot een grijns deformeert. Ga ik nu werkelijk toezien hoe mijn stijve zus genomen gaat worden? Mijn lach taait af. Meteen. Ik frons. Woede. Ik bijt op mijn kiezen. Chahid betoont ongeduld en de bult in zijn broek verlinkt hem. Hij zoekt haar ogen op. Ze inviteren haar. Zal ze ingaan op de uitnodiging? Alvorens ik slik banen ze een weg richting het bed: zoenend. Hij word wilder. 'Mm, wacht Chahid' kermt ze of hij bevind zich boven haar.

Een hardnekkige kus plant hij op haar lippen of ze verschaft zijn gespierde borst een lichte duw: ze wilt er een einde aan maken. Hij bedot haar hand, deprimeert die het bed op en taait zijn hand af onder haar rok. 'Ontspan je, schatje.....je wilt dit toch ook zo graag..net zoals eerst?' hijgt hij op haar af. Hij herstelt zich en verschaft haar lippen een tedere kus waarvan ze weder tot bedaren komt. Het is eerder lachwekkend dan opwindend, denk ik hoewel ik het bloed in mijn wangen voel koken. Het is immers dat haar handen hem niet liefhebben noch uitkleden. Ik bedot mijn onderlip door mijn tanden. Het duurt niet lang alvorens hij zijn broek heeft ontknoopt en de rits omlaag haalt. Een mijn-maag-krimpt-samen gevoel word in me ontstoken bij het zien van zijn lid. Ik hunker. Ik taal af in deze kast. Alsof ze niks weegt, heft hij haar op, prangt haar buik het bed op en heft haar rok op. Ze roept in: 'Chahid, wacht' Ze perst haar kijkers op het ogenblik zijn tong in haar nek en drukt haar handpalmen het bed op. Ze wilt er een einde aanmaken, ik zie het. 'Shtt, je bent mooi...ontspan' zijn stem prevelt. Het is alsof alles wat ik tot me opneem voor vragen zorgt. Wat is er toch met Laila?

'Ja liefje, maar ik wil' haar woorden komen tot een eind op het moment hij haar het matras indrukt, zijn lid beduvelt en bij haar probeert in te dringen. Hij gromt. 'Ik zeg toch wacht, Chahid' haar stem is dit keer luid te horen. Hij schrikt van haar toon. Ze geeft hem een por, staat op, zet haar jurk spoedend goed waarop een klap in het gezicht van Chahid volgt. Oh god. Dit zag ik niet aankomen. 'Ik ben je vrouw..........niet je ****' met de woorden verlaat ze de kamer. Mijn hart raced. Hij loopt rood aan. Ik doem Laila even in gedachte. Zij heeft ervoor gezorgd dat het verlangen in deze man tot een onbeschrijfelijk level is gekomen. Wat had ze anders verwacht? Ik bijt op mijn kiezen. Voel ik nou medelijden. Nee, dat kan niet, denk ik geshockeerd hoewel hij inmiddels zijn broek probeert te sluiten. Hy gromt kort bij het dichtkrijgen van zijn broek of hij verlaat de kamer. Ik hijg het uit. Thank god. *PATS* Ik schrik me een hoedje door een deur die dicht word gerost

Impulsief open ik de kast of ik trek een sprintje de kamer uit. Me oren vangen wederom op dat de douche aanstaat. 'Ay ay ay layla, waar ben je toch mee bezig!' met die gedachte baan ik een weg naar de douche. Ik bedot het deurvat, haal hem omlaag en kom oog in oog te staan met Chahid die zijn beide handen op de wasbak heeft verpoost. Hij slikt. Hij schenkt me een blik waarbij ik me verraden voel. Alsof hij weet waar ik me zojuist bevond. Nee. Onmogelijk. Ik laat me rug op de deur zinken nadat ik die op slot heb gedraaid. 'Wat doe je?' zijn vraag zorgt bij me voor een glimlach. Ik ga voor hem staan. Zijn ogen rusten op mijn lippen. Ik bestrijk zijn wang. Zijn ogen turen slap. Met de woorden: 'Kom je om een sigaret vragen?' herstelt hij zich. Ik bevat me dat hij zijn bult langs de wasbak verbergt en houd mijn lach in alhoewel ik schrik. 'Ik zag je wel.....waar ben je mee bezig... Je was ver weg, ga geen andere dingen uitproberen, Zineb' sist hij doelend op het moment dat ik op het bed lag te minnen van de sigaret.

Ik verstrengel mijn vingers abrupt in zijn overhemd of ik trek hem naar me toe. 'Je ogen.............ze vertonen de glimp die ik uit duizenden herken, zwagertje' fluister ik hees. Wederom verstijft hij. Hij snakt naar adem. Ik tieg hem naar me toe of hij verduikt zijn bult achter zijn handen tussen ons in. Mijn lippen verhuizen naar zijn nek, prang open-mond-kusjes in zijn hals en lik een loeiwarm pad op het huidoppervlak van zijn nek. 'Ahhh' Een zachte kreun laat hij ontsnappen. Mijn vingers zwoegen met de knoopjes van zijn overhemd. Wetende dat mijn luchtje hem bedwelmd duvel ik het overhemd binnen notime van zijn gespierde brede schouders. 'Zineb niet doen' hij kreunt. Mijn tong fleemt naar zijn tepel die op zijn beurt een sabbelbeurt krijgt of ik breng abrupt mijn mond naar zijn oor. 'Stouterd......sneu hoor......als het aan mij lag dan had ik elke dag seks met je' mijn woorden lispel ik dicht in zijn oor. 'Je zou met me mogen doen wat je maar wilt, Chahid' ik ontbind wen onverwachte kreun. Ik ben geil. Ontuchtig. Te begerig.

Wederom omarm ik zijn nek binst hij zich niet lijkt te tijgen. 'Het strakke heiligdom van je schoonzusje rondom je grote harde pik' hijg ik of ik sabbel aan zijn oorlel. 'Dat is toch waar je van droomt? Hm?' kerm ik. Ik bedot zijn vingers, taai ze af onder mijn jurkje of ik hef mijn been op. Het geilvocht wat naar beneden glijdt bevochtigt zijn hand of hij kromt ingetogen. Als een bezetene. Ik deprimeer kreunend zijn vingers langs de inluiding van mijn geslachtdeel en kerm: 'Hoe graag zou je nu in hier willen stoten'. 'Hoe graag zou je me kutje willen afranselen?'. Kreunend schenk ik zijn oorlel warme slagen van mijm tong totdat hij grommend zijn gezicht in mijn nek nestelt. Mijn hartslag verdubbeld. 'Ah fuck fuck' brengt hij haperend uit. Hij schokt. Hij beeft. Oh god. Zijn onderlijf lijkt automatisch tegen me aan te horten waarna ik naar beneden tuur. Hij is gewoon tot een hoogtepunt gekomen, bevat ik me. Abrupt laat ik mijn been zinken en pak zijn ontblote schouders vast. Langzaam gaat zijn gezicht van mijn nek. Totaal rood aangelopen. Schaamte komt bij hem tot leven. Ik lach, prang een kusje op zijn lippen en word ogenblikkelijk bang van zijn rillend lijf. Binst deze sexy aanblik, omvat ik zijn vingers die onder het vocht zitten en breng ze naar zijn lippen. Abrupt laat ik hem hijgend achter en voel een macht die ik nooit heb mogen ervaren.

Stap nu over!