1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Werd gister gewoon gevochten bij aankomst voor Hadj op Schiphol

    Citaat Geplaatst door Btetouan
    Er waren twee vluchten de eerste vlucht had met name veel turken die verliep rustig mensen gingen rustig wachten tot hun familie kwam.
    Drie x raden toen de Marokkaanse vlucht kwam een en al rwina, er werd zelfs bijna gevochten tussen twee oude Marokkaanse mannen van rond de 60.
    Allemaal schreeuwen en rennen met al hun moeders en tante zodra eentje door de deur kwam.

    Wollah echt schande lijken net dieren, waarom kennen bepaalde Marokkanen geen schaamte zoals andere volken dat wel kennen?
    Waarom moet het altijd zodra Marokkanen bij elkaar komen alles ''over the top'' heel overdreven gillen juichen schreeuwen rennen.
    Zodat alle aandacht naar hun toe gaat ofzo?

    Waar mensen van zoiets moois komen als hadj verpesten sommige mensen het door zich zo verrot te gedragen.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    29
    03-07-2017

    Jij wilt graah roddelen he.

  3. #3
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door lief24 Bekijk reactie
    Jij wilt graah roddelen he.
    Kritisch naar jezelf en je landgenoten kijken is ook niet weggelegd voor Marokkanen..
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    94
    09-03-2007

    Ja meid het is ook misgegaan moment dat we met zijn allen besloten hebben om mensen op te halen ipv 2 mensen sturen en rest wacht lekker thuis


    Uberhaupt met alle vluchten met maroc is Schiphol 1 grote versiermarkt geworden ook

    Iedereen helemaal over the top hard harder hardst mooi mooier mooist

    Met hun zogenaamde schalen vol dadels en andere meuk

    Turken sowieso niet met ons te vergelijken die zijn geciviliseerd is een woord wat ons onbekend is beschaving!

  5. #5
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door SainD Bekijk reactie
    Ja meid het is ook misgegaan moment dat we met zijn allen besloten hebben om mensen op te halen ipv 2 mensen sturen en rest wacht lekker thuis


    Uberhaupt met alle vluchten met maroc is Schiphol 1 grote versiermarkt geworden ook

    Iedereen helemaal over the top hard harder hardst mooi mooier mooist

    Met hun zogenaamde schalen vol dadels en andere meuk

    Turken sowieso niet met ons te vergelijken die zijn geciviliseerd is een woord wat ons onbekend is beschaving!
    Shaniqua's die de show komen stelen met hun mk tas.

    Laat die 7ojjez in alle rust thuiskomen met de loqar die ze verdienen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    317
    18-01-2015

    Of aantal jaar geleden, ik weet niet welke sukkeltje met dakka marrakchia aankwam kakken voor de bedevaartgangers.
    Maar dat kon echt niet. Schaamde me kapot!
    Account wordt beheerd door 3 zussen

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door SainD Bekijk reactie
    Ja meid het is ook misgegaan moment dat we met zijn allen besloten hebben om mensen op te halen ipv 2 mensen sturen en rest wacht lekker thuis


    Uberhaupt met alle vluchten met maroc is Schiphol 1 grote versiermarkt geworden ook

    Iedereen helemaal over the top hard harder hardst mooi mooier mooist

    Met hun zogenaamde schalen vol dadels en andere meuk

    Turken sowieso niet met ons te vergelijken die zijn geciviliseerd is een woord wat ons onbekend is beschaving!
    Marokkanen moeten altijd schreeuwen in het openbaar. Zowel jongens als meisjes.

  8. #8
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Opzoek25 Bekijk reactie
    Of aantal jaar geleden, ik weet niet welke sukkeltje met dakka marrakchia aankwam kakken voor de bedevaartgangers.
    Maar dat kon echt niet. Schaamde me kapot!
    Dat meen je niet hahahahahahahaha

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #9
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ja inderdaad. Marokkanen willen vaak zichzelf showen en houden van aandacht eerlijk is eerlijk. Kijk alleen al in marokko.. altijd maar aandacht zoeken s7ab shiki fakshrer

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    820
    03-11-2004

    Het is allaaaaaang bekend marokkanen hebben ADHD zijn autistich schizofrine , bordelijn en noem maar op

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.061
    29-04-2005

    Marokkanen be like "life is a catwalk you better own it" ook al liggen ze er half dood bij lipjes getuit borstjes vooruit. .

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Het is opvallend dat sommigen van ons graag de aandacht trekken. Maar het kwets me wel te lezen hoe men Marokkanen vergelijkt met andere afkomsten in negatieve zin. Alhamdoelillah hebben we ook wijze Marokkanen tussen ons en we moeten daar vooral trots op zijn en niet op de onwetenden die met dat soort taferelen komen. Marokkanen zijn niet de enigen die met zovelen komen om de bedevaartgangers te ontvangen. Ik zag ook bij andere afkomsten, dat de komst groot was. Maar schreeuwen, dekka, die tafels met reclames melk en dadels is teveel. En al helemaal je aankleden in mooie djlebbat, met make/up, parfums.... sommigen zorgen voor al fitnah.

    Maar nogmaals sommige onwetenden....

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door kaniza Bekijk reactie
    Het is allaaaaaang bekend marokkanen hebben ADHD zijn autistich schizofrine , bordelijn en noem maar op
    Heb jij dat ook? Of ben jij geen Marokkaan?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Ik snap die heisa rond hojjaj niet.hadj is toch iets tussen jou en Allah waarom al die heisa dr omheen????

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Een bedevaart hoort gevierd te worden.
    Dan mag je muziek maken, en feestvieren. Zo ging dat ik de tijd van onze profeet ook.

    Ruzie onstaat nu eenmaal, helaas(je weet als buitenstaander nooit de oorzaak).
    Persoonlijk vind ik je topic een beetje belachelijk. Je komt over als een megooltje. Iedereen is trouwens een megool, die zijn volk zo belachelijk maakt (en iedereen over een kam scheert). Je kan ons niet vergelijken met turken. En andersom.


    Sorrynotsorry.
    the best things are free