1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    85
    04-11-2012

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    dit is marokko.nl niveau, daar zit je op en dat ben je deal with it


    Je bent niet verheven, stop met acteren
    Broer zij gaat je niet begrijpen omdat ze niet 100 is meskiena. Ze weet niet wat belangrijk is in een huwelijk en dat het geven en nemen is.
    En dat je nooit alles krijgt wat je wilt.

    Zij gaat of moeten veranderen of blijft voor altijd alleen.

    Ik weet je bedoeld het goed broer maar met zulke meiden is het helaas alleen maar je tijd verliezen. Want ze willen niet veranderen(beter worden) dus het blijft een hopeloos geval.

  2. #92
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Ik weet niet eens wat WO is, kun je nagaan (wetenschappelijk onderwijs?).
    Toch kan ik door mijn levenservaring bijna overal over meepraten.
    HAGENEESJE

  3. #93
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Elegant- Bekijk reactie
    Het heeft niks met niveau te maken joh.
    Klopt. Ik heb uitgebreide algemene kennis, terwijl ik alleen maar Havo heb gedaan.

    Maar ja, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik gwn slim ben van nature
    HAGENEESJE

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    146
    08-01-2012

    Bravo notorious...het harde werken zal je ver brengen in shaa Allah.

  5. #95
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Dat is anders havo en vwo is prima. Maar als iemand op het lbo is gestart dan gaat het niet werken. Andere mentaliteit, hebben te veel gedaan, gezien en meegemaakt. Ze zijn beschadigd.

    Ik heb tot nu alle reacties gelezen in dit topic. In mijn optiek gaf ik je het voordeel van de twijfel aangezien je ergens nuance bracht in de zienswijze die je hebt over het huwen van een toekomstige (vanwege je ervaring in een eerder huwelijk).
    Maar, helaas, ik zag deze reactie en kan gelijk 'ruiken' dat die nuance er niet (meer) is. Iemand zei ook, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het slaat compleet op jou.

    Je pretendeert ook te weten wat er omgaat in een bepaalde laag van de maatschappij omdat je werk daarmee te maken heeft, dat lijkt me zeer eenzijdig, vind je ook niet?

    Ik dacht vaak dat mensen die een hogere opleiding hebben genoten toch meer sociaal-empathisch vermogen in zich hadden maar dat hebben ze blijkbaar alleen in hun carriere/werkveld aangezien ze een studie hebben genoten die hen daar op voorbereid. Maar privé kunnen zij hun ei niet kwijt en dat resulteert in fouten in het leven(jouw huwelijk als voorbeeld).

  6. #96
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    het afval. Zullen wij jou daar anders dumpen want er komt alleen maar Bullshit uit je mond. Weirdo.
    "Het" moet het zijn.

    Je gaat door het leven Ghimaarloos, en dan heb jij het lef om te zeggen dat je intelligent bent? Jij volgt het pad van de duivel en promoot hier Fisq. En dan het lef nog om over jouw ex te roddelen en moslims op een neerbuigend toon aan te spreken?

    Ooit er aan gedacht dat dit de straf van Allah is omdat jij openlijk ongehoorzaam bent naar jouw Schepper? Nee, daar denk jij niet eens bij na, en je focust je op een papier die jouw niet kan helpen bij de ondervraging.

  7. #97
    Realist

    Reacties
    1.846
    18-10-2011

    Citaat Geplaatst door Elegant- Bekijk reactie
    Sommige hoogopgeleide vrouwen hebben het hoog in het bol. Dan ontstaan er wrijvingen, je kunt ook gewoon normaal doen. Daar kom je verder mee in het leven.
    *De bol
    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Ik heb tot nu alle reacties gelezen in dit topic. In mijn optiek gaf ik je het voordeel van de twijfel aangezien je ergens nuance bracht in de zienswijze die je hebt over het huwen van een toekomstige (vanwege je ervaring in een eerder huwelijk).
    Maar, helaas, ik zag deze reactie en kan gelijk 'ruiken' dat die nuance er niet (meer) is. Iemand zei ook, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het slaat compleet op jou.

    Je pretendeert ook te weten wat er omgaat in een bepaalde laag van de maatschappij omdat je werk daarmee te maken heeft, dat lijkt me zeer eenzijdig, vind je ook niet?

    Ik dacht vaak dat mensen die een hogere opleiding hebben genoten toch meer sociaal-empathisch vermogen in zich hadden maar dat hebben ze blijkbaar alleen in hun carriere/werkveld aangezien ze een studie hebben genoten die hen daar op voorbereid. Maar privé kunnen zij hun ei niet kwijt en dat resulteert in fouten in het leven(jouw huwelijk als voorbeeld).
    Up!

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Ruff_Ambassador Bekijk reactie
    Broer zij gaat je niet begrijpen omdat ze niet 100 is meskiena. Ze weet niet wat belangrijk is in een huwelijk en dat het geven en nemen is.
    En dat je nooit alles krijgt wat je wilt.

    Zij gaat of moeten veranderen of blijft voor altijd alleen.

    Ik weet je bedoeld het goed broer maar met zulke meiden is het helaas alleen maar je tijd verliezen. Want ze willen niet veranderen(beter worden) dus het blijft een hopeloos geval.
    Broer top dat jij Allah denkt te zijn en glazen bol hebt met daarin een kijk op mijn leven in de Toekomst. Mag ik die ook even lenen?
    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik weet niet eens wat WO is, kun je nagaan (wetenschappelijk onderwijs?).
    Toch kan ik door mijn levenservaring bijna overal over meepraten.
    Dat is mijn punt ook niet. Intelligentie heb je onder hoog- maar ook laag niveau. Iemand kan bv door persoonlijke omstandigheden of sociale omstandigheden niet de mogelijkheid hebben gehad om te studeren. Ik zie dat bij mijn op en overgrootmoeders. Super intelligent maar geen diploma. Dit gaat over het huwelijk, en nogmaals het kan wel mits die man sterk is en zich niet minderwaardig voelt.
    Citaat Geplaatst door Roosje00 Bekijk reactie
    Bravo notorious...het harde werken zal je ver brengen in shaa Allah.

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Ik heb tot nu alle reacties gelezen in dit topic. In mijn optiek gaf ik je het voordeel van de twijfel aangezien je ergens nuance bracht in de zienswijze die je hebt over het huwen van een toekomstige (vanwege je ervaring in een eerder huwelijk).
    Maar, helaas, ik zag deze reactie en kan gelijk 'ruiken' dat die nuance er niet (meer) is. Iemand zei ook, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het slaat compleet op jou.

    Je pretendeert ook te weten wat er omgaat in een bepaalde laag van de maatschappij omdat je werk daarmee te maken heeft, dat lijkt me zeer eenzijdig, vind je ook niet?

    Ik dacht vaak dat mensen die een hogere opleiding hebben genoten toch meer sociaal-empathisch vermogen in zich hadden maar dat hebben ze blijkbaar alleen in hun carriere/werkveld aangezien ze een studie hebben genoten die hen daar op voorbereid. Maar privé kunnen zij hun ei niet kwijt en dat resulteert in fouten in het leven(jouw huwelijk als voorbeeld).
    Ook ik ben mens en ook ik maak fouten. Een beetje provoceren kunnen jullie Mocro's niet tegen he. Echt grappig om te zien. Chill down.
    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    "Het" moet het zijn.

    Je gaat door het leven Ghimaarloos, en dan heb jij het lef om te zeggen dat je intelligent bent? Jij volgt het pad van de duivel en promoot hier Fisq. En dan het lef nog om over jouw ex te roddelen en moslims op een neerbuigend toon aan te spreken?

    Ooit er aan gedacht dat dit de straf van Allah is omdat jij openlijk ongehoorzaam bent naar jouw Schepper? Nee, daar denk jij niet eens bij na, en je focust je op een papier die jouw niet kan helpen bij de ondervraging.
    Ghimaar 3ad. Het geloof is meer dan je omhullen in een tent. Denk jij daar maar eens over na.

  9. #99
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Broer top dat jij Allah denkt te zijn en glazen bol hebt met daarin een kijk op mijn leven in de Toekomst. Mag ik die ook even lenen?
    Dat is mijn punt ook niet. Intelligentie heb je onder hoog- maar ook laag niveau. Iemand kan bv door persoonlijke omstandigheden of sociale omstandigheden niet de mogelijkheid hebben gehad om te studeren. Ik zie dat bij mijn op en overgrootmoeders. Super intelligent maar geen diploma. Dit gaat over het huwelijk, en nogmaals het kan wel mits die man sterk is en zich niet minderwaardig voelt.

    Ook ik ben mens en ook ik maak fouten. Een beetje provoceren kunnen jullie Mocro's niet tegen he. Echt grappig om te zien. Chill down.
    Ghimaar 3ad. Het geloof is meer dan je omhullen in een tent. Denk jij daar maar eens over na.
    Jij bepaalt niet wat de regels zijn. Dat doet de Schepper, ongehoorzame vrouw. Weet dat deze uitspraak jouw uit de islam doet treden. De shaytain heeft jouw in zijn greep. Dit heeft niks met een papiertje te maken. Pas op dat de woede van Allah op jouw neerdaalt, dan zal jij behoren tot de gedoemte.

  10. #100
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Ook ik ben mens en ook ik maak fouten. Een beetje provoceren kunnen jullie Mocro's niet tegen he. Echt grappig om te zien. Chill down.
    Aha, je bent serieus als je wat te zeggen hebt maar wanneer je in de hoek wordt geduwd probeer je te ontsnappen door een grapjas uit te hangen. Wie het laatst lacht, lacht het best.
    Ook de veronderstelling dat iedereen die hier (tegen) jou reageert een marokkaan(se) zal zijn maakt niet dat je slimmer bent omdat je een papiertje heb gehaald op de VU of soortgelijk..

    Laat dit een les voor je zijn.

  11. #101
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Dat is mijn punt ook niet. Intelligentie heb je onder hoog- maar ook laag niveau. Iemand kan bv door persoonlijke omstandigheden of sociale omstandigheden niet de mogelijkheid hebben gehad om te studeren. Ik zie dat bij mijn op en overgrootmoeders. Super intelligent maar geen diploma. Dit gaat over het huwelijk, en nogmaals het kan wel mits die man sterk is en zich niet minderwaardig voelt.
    Oke, ik ga niet met jou in discussie, je bent te hoog gegrepen voor mij
    HAGENEESJE

  12. #102
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Oke, ik ga niet met jou in discussie, je bent te hoog gegrepen voor mij
    , geweldig.

  13. #103
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Once ipv ones, stomme spellingscontrole.

    Ga nooit het huwelijk aan met een man met een lager opleidingsniveau dan jij, maar ga voor gelijk niveau of hoger.

    Ik heb dit ervaren binnen het huwelijk en het botst omdat je niet op een lijn zit. Jij zegt A hij hoort B. Jij denkt C hij begrijpt D.

    Het werkt gewoon niet en dat is funest voor de rust binnen het huwelijk. En er zijn genoeg mannen die liegen en bedriegen en ook over hun genoten opleiding. Dus dames, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

    En dit op mijn vrije dag, zo uit de losse pols.
    En jij denkt dat een gelijkwaardig opleidingsniveau gelijk staat aan het overal over eens zijn?

  14. #104
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    , geweldig.
    Hihi
    HAGENEESJE

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Maar voor een hooggeleerde is dit opmerkelijk, je verkiest hiermee de westerse leer cultuur boven een broeder met een goede intentie en bijv lage opleiding, die diskwalificeer je per direkt.


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart