1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door AntiIrjaa Bekijk reactie
    ben ook niet eens met zo n uitspraak.
    Heb jij toestemming van je tante om deze mening te uiten

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door AntiIrjaa Bekijk reactie
    bent ge weer aan t liege over umm suhayla. bolle peuter. ge moet minder snoepe
    Vraag toestemming. Jij mag niet zomaar dingen zeggen over geleerden.

  3. #18
    .

    Reacties
    1.330
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AntiIrjaa Bekijk reactie
    gij zingt altijd

    dans dans, kijk eens hoe ik hak hak,lekker uit mn dak dak, eet eet, kijk eens wat ik vreet lekker uit mn dak, hak hak, keek eens wat ik hak hak, lekker mensenvlees hak hakken.
    Hahahahahahaha, hey alles kids?


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door Frederik Bekijk reactie
    İk begrijp niet waar deze uitspraak vandaan komt en waar het op gebaseerd is .. heel onverwachts en schadelijk.
    Nou ik ben er wel blij mee. Voor mij was het allang duidelijk dat de religie van veel Saudische geleerden een betrouwbare overlevingsketen had naar Washington. Nu zal dat voor iedereen ook duidelijk worden zodat zij hun religie in bescherming kunnen nemen.
    Wil jij ook de Marokkaanse koning steunen? Bekijk dit even!
    https://youtu.be/_rB4HkSYodY

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Als die ondertiteling klopt is dit echt een vernedering voor de islam en moslims . Een land dat ook 10.000 euro vraagt voor een bedevaart is ook belachelijk .
    Mensen moeten misschien stoppen met hadj .

  6. #21
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Wat een gejank weer allemaal. Het is niet dat hij uit de islam is getreden bij deze uitspraak. Het enige dat deze zwervers van deze Oemma doen, richten hun pijlen op Saudia Arabië.

    Walgelijke mensen bah. En ondertussen geven ze kusjes aan onbekende vrouwen en plegen ze zina.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    435
    28-04-2016

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Wat een gejank weer allemaal. Het is niet dat hij uit de islam is getreden bij deze uitspraak. Het enige dat deze zwervers van deze Oemma doen, richten hun pijlen op Saudia Arabië.

    Walgelijke mensen bah. En ondertussen geven ze kusjes aan onbekende vrouwen en plegen ze zina.
    vriend zo een uitspraak kan gewoon niet....verder zeg ik niets en heb ik ook geen mening over Sudais ik genoot altijd van zijn recititatie....

    Maar ja even zonder het gekoof of Islam erbij halen...
    we zorgen voor vrede in de wereld wij(de sauoed )en Trump.
    Haha hoe kan je zo een domme uitspraak doen...

  8. #23
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Want jij bent prefect ofzo en maakt geen fouten?
    Zulke zwervers van de Oemma, die moet je verzamelen en geselen tot het donker word. Maar ja, dat is mijn mening ja,

  9. #24
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ceck die reactie. Dus een zuil van de Islam moet geboycot worden Ya 3adoe Allah?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    435
    28-04-2016

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Want jij bent prefect ofzo en maakt geen fouten?
    Zulke zwervers van de Oemma, die moet je verzamelen en geselen tot het donker word. Maar ja, dat is mijn mening ja,
    ik zal vast en zeker zwaar gegeseld moeten worden dat is een feit....

    maar door zo een uitspraak van zo een man word je nooit meer seriues genomen....
    ik heb die video 3 keer of zo herhaald het staat m ook niet om zoiets te zeggen ..mischien werd hij gedwongen maar wat hij zei was gewoon een hoopje stront ...

  11. #26
    abu_dhar offline...

    Reacties
    324
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Iemand die het verschil tussen shirk en tawhid niet ziet is geen haar beter.
    idd...

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    300
    31-07-2017

    Dat een jood, christen, hindoe of boedhist Shaykh Sudais niet dankbaar is OK DAT SNAP IK, maar dat een Moslim hem voor kafir verklaard vanwege deze film, DAT SNAP IK NIET.

  13. #28
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    America de grootste vijand van de islam die ooit heeft bestaan .
    Heeft miljoenen moslims vermoord en nog eens paar 100 miljoen moslims kunstmatig arm gehouden .
    Als die man wordt bedreigd met zijn fam etc dan heb ik er wel begrip voor .

    Tegenwoordig zijn alle geleerden in de zakken van Amerika .
    Anwar awaliki zei toen Rusland Afghanistan binnen viel schreeuwde alle moskeeën op de wereld jihad . Toen Amerika Afghanistan binnen viel, was het opvallend stil .

    Het is nu eenmaal zo dat iedereen plast en poept op moslims.
    Overal vluchten moslims naar kafir landen omdat ze het daar beter hebben en dit is alleen omdat de kafir alle grondstoffen etc van de moslims stelen .

    Waarom kunnen Afrikaanse landen niet hun eigen chocola maken van hun cacaobonen of hun eigen koffie branden . Dit omdat de westerse landen het hun verboden heeft gemaakt .

    Alle onrecht op de wereld is afkomstig van Amerika en dat die man daar zo over durft te praten is gewoon walgelijk . Je bent bang voor God of voor Amerika . Het is maar hoe sterk je imaan is .

  14. #29
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Want jij bent prefect ofzo en maakt geen fouten?
    Zulke zwervers van de Oemma, die moet je verzamelen en geselen tot het donker word. Maar ja, dat is mijn mening ja,
    Je doet alsof hij over de stoep heeft gefietst , hij probeerd 1 miljard moslims voor de gek te houden en jij doet hier zo geringachtend over .

  15. #30
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Je doet alsof hij over de stoep heeft gefietst , hij probeerd 1 miljard moslims voor de gek te houden en jij doet hier zo geringachtend over .
    Heeft jij jouw voor de gek gehouden? Nee dus.

    Stelletjes fitna zaaiers bij elkaar