1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Fax uit Marokko : Gabon zal niet gestraft worden..wel krijgen ze een boete

    Afrikaanse voetbalbond heeft hun fout toegegeven dat betekent dat de stand blijft hoe die was

    Ivoorkust 7
    Marokko 6
    Gabon 5


    Gabon werd niet tijdig op de hoogte gehouden van dat er een speler geschorst is ..ze hebben geen mailtje en ook geen telefoontje gekregen

    ik heb een fax naar Marokkaanse voetbalbond gestuurd om te kijken naar een speler van Ivoorkust die al een gele kaart ontvangen had tijdens wk 2014 ..daarna heeft hij tegen Mali ook gespeeld en daarvoor hadden ze wel 2 kwalificatie wedstrijden om zich te plaatsen voor de poule fase van waar ze nu zijn dus bij Marokko ...in die wedstrijden tegen Liberia heeft hij gespeeld in beide wedstrijden ..heeft geen kaart ontvangen maar tegen Mali wel

    dus normaal zou hij dan tegen Marokko geschorst worden

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Denk jij dat ze jou fax lezen de Marokkaanse bond die hebben ze allang gebruikt als wc papier na een goede schijt beurt

  3. #3
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Puntenaftrek was dan ook te mooi om waar te zijn. Dat geluk heeft Marokko nooit. ;o

  4. #4
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Denk jij dat ze jou fax lezen de Marokkaanse bond die hebben ze allang gebruikt als wc papier na een goede schijt beurt
    Nou als LG gelijk heeft is het de moeite waard om het te bestuderen toch zou mooi zijn helaas CAF corrupt
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door sefrou Bekijk reactie
    Nou als LG gelijk heeft is het de moeite waard om het te bestuderen toch zou mooi zijn helaas CAF corrupt
    Alleen is het probleem dat ie nooit gelijk heeft

  6. #6
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Alleen is het probleem dat ie nooit gelijk heeft
    Nou dat heeft niemand altijd gelijk!!!ik hoop dat hij nu gelijk heeft hihi
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door fce Bekijk reactie
    alleen is het probleem dat ie nooit gelijk heeft
    hahahaha
    Hala Madrid y nada mas

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Afrikaanse voetbalbond heeft hun fout toegegeven dat betekent dat de stand blijft hoe die was

    Ivoorkust 7
    Marokko 6
    Gabon 5


    Gabon werd niet tijdig op de hoogte gehouden van dat er een speler geschorst is ..ze hebben geen mailtje en ook geen telefoontje gekregen

    ik heb een fax naar Marokkaanse voetbalbond gestuurd om te kijken naar een speler van Ivoorkust die al een gele kaart ontvangen had tijdens wk 2014 ..daarna heeft hij tegen Mali ook gespeeld en daarvoor hadden ze wel 2 kwalificatie wedstrijden om zich te plaatsen voor de poule fase van waar ze nu zijn dus bij Marokko ...in die wedstrijden tegen Liberia heeft hij gespeeld in beide wedstrijden ..heeft geen kaart ontvangen maar tegen Mali wel

    dus normaal zou hij dan tegen Marokko geschorst worden
    Gooi je fax uit het raam, ik hoop dat jij op de 10e verdieping woont.

    In een normale voetbalbond werken ze met normale technologieën, kunnen ze fysiek en conditie meten, schotkracht, loopvermogen, kilometers etc. etc. Hebben ze ziekenhuis om scans te maken van kleine spierblessures.

    Marokko ik schaam me er voor, zij hebben nog een fax. En dan wil je naar het WK.
    Hala Madrid y nada mas

  9. #9
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Gooi je fax uit het raam, ik hoop dat jij op de 10e verdieping woont.

    In een normale voetbalbond werken ze met normale technologieën, kunnen ze fysiek en conditie meten, schotkracht, loopvermogen, kilometers etc. etc. Hebben ze ziekenhuis om scans te maken van kleine spierblessures.

    Marokko ik schaam me er voor, zij hebben nog een fax. En dan wil je naar het WK.
    Hoe weet jij dat ze nog een fax hebben?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Hoe weet jij dat ze nog een fax hebben?
    Je hebt helemaal gelijk.

    LG zegt in zijn eerste bericht dat hij een fax heeft gestuurd naar Marokkaanse bond.
    Eigenlijk zou ik zijn bericht in twijfel moeten trekken.

    Ik ken werkelijk waar GEEN bedrijf meer die met en fax werkt, laatstaan de Marokkaanse bond.
    Hala Madrid y nada mas

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Je hebt helemaal gelijk.

    LG zegt in zijn eerste bericht dat hij een fax heeft gestuurd naar Marokkaanse bond.
    Eigenlijk zou ik zijn bericht in twijfel moeten trekken.

    Ik ken werkelijk waar GEEN bedrijf meer die met en fax werkt, laatstaan de Marokkaanse bond.
    LG is ook 45 jaar,houd daar rekening mee

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    https://www.alletop10lijstjes.nl/top...van-nederland/

    zie lijst hierboven. Ik vind het knap als een van deze bedrijven nog een fax heeft.

    LG heeft storing in zijn bovenkamer. Hij heeft een relatie met zijn fax en is er trots op.
    Hala Madrid y nada mas

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Fax topic is gewoon voor de gein gezet ..het woordje Fax is gewoon erover te lachen..is humor ...ik heb ze gemaild (beter) ???

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Fax topic is gewoon voor de gein gezet ..het woordje Fax is gewoon erover te lachen..is humor ...ik heb ze gemaild (beter) ???
    HAHAHA beter!
    Hala Madrid y nada mas