+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 19 van 19
    MVC Lid

Reacties
    799
    11-08-2014

Hoe denken jullie over lichaamshaar bij vrouwen ?

Armharen beenharen etc. Heel de gedachtegang dat vrouwen alleen hoofdharen horen te hebben en voor de rest alles glad.
    De reden dat ik dit vraag is dat ik lichaamshaar een positiever imago probeer te geven en dames die ermee zitten een positief gevoel te geven. Helaas door die ideologie zijn er zoveel dames die denken een verkeerde foute lichaam te hebben. Of bang nooit een partner te vinden. Het is maar haar. Elk mens groeit lichaamshaar elke vrouw. De een alleen meer dan de ander.
    Sommige vrouwen zelfs meer dan mannen.

Waarom kunnen vrouwen in sommige landen wel gewoon met volle beenharen rondlopen. Marokko en zelfs oudere maghrebia's hier in nl. En is het hier bij 1 stoppel gelijk al tfoe a3lik. Snap jullie me een beetje ?

MVC Lid

Reacties
    799
    11-08-2014

Wat ik me afvraag. Maar nooit antwoord op deze vraag gehad ;

Waarom is lichaamshaar bij een vrouw vies of onvrouwelijk.
    Behaarde benen armen buikhaartjes etc.

Hoezo zou het vies en onvrouwelijk zijn. Wat is er vies aan een vrouw met beenharen als ze zich wast ?

Waarom is het bij een man dan niet vies.
    Als het mannelijk is, waarom zijn er dan vrouwen met meer lichaamshaar dan mannen ?

MVC Lid

Reacties
    2.921
    25-09-2010

Ga naar een fucking dokter smeerlap.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    799
    11-08-2014

Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Wat ik me afvraag. Maar nooit antwoord op deze vraag gehad ;

Waarom is lichaamshaar bij een vrouw vies of onvrouwelijk.
    Behaarde benen armen buikhaartjes etc.

Hoezo zou het vies en onvrouwelijk zijn. Wat is er vies aan een vrouw met beenharen als ze zich wast ?

Waarom is het bij een man dan niet vies.
    Als het mannelijk is, waarom zijn er dan vrouwen met meer lichaamshaar dan mannen ?