1. #31
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    @ Gentle_woman

    Inderdaad, borderline past ook heel goed bij dit verhaal. Ik dacht eerder aan Narcisme door de kenmerken van eerst ophemelen en aandacht geven en daarna kleineren. Zichzelf als een perfect persoon zien die zij niet ergens anders kan treffen. Bang zijn om zijn slachtoffer te verliezen. Maar dat heeft ook allemaal op bepaalde gebieden overlap met borderline.
    Maar ben het helemaal met je eens.

  2. #32
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    @ Gentle_woman

    Inderdaad, borderline past ook heel goed bij dit verhaal. Ik dacht eerder aan Narcisme door de kenmerken van eerst ophemelen en aandacht geven en daarna kleineren. Zichzelf als een perfect persoon zien die zij niet ergens anders kan treffen. Bang zijn om zijn slachtoffer te verliezen. Maar dat heeft ook allemaal op bepaalde gebieden overlap met borderline.
    Maar ben het helemaal met je eens.
    Het narcisme haal ik uit de woorden van TS 'dat niemand hem in Nederland kan/wil helpen'.

    Verder kan het ophemelen en kleineren ook heel goed bij borderline horen, daarbij past ook de agressiviteit. Het daarna huilen als een kind en de aandacht naar zichzelf toetrekken vind ik dan weer theatraal.

    Hoe dan ook, het zit in de B cluster. Ipv iemand te veroordelen, moet je eigenlijk medeleven hebben, want hij heeft vast genoeg meegemaakt om een gestoorde persoonlijkheid gekregen te hebben. Het getuigt nu eenmaal van een onrijpe persoonlijkheid.

  3. #33
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Het narcisme haal ik uit de woorden van TS 'dat niemand hem in Nederland kan/wil helpen'.

    Verder kan het ophemelen en kleineren ook heel goed bij borderline horen, daarbij past ook de agressiviteit. Het daarna huilen als een kind en de aandacht naar zichzelf toetrekken vind ik dan weer theatraal.

    Hoe dan ook, het zit in de B cluster. Ipv iemand te veroordelen, moet je eigenlijk medelijden hebben, want hij heeft vast genoeg meegemaakt om een gestoorde persoonlijkheid gekregen te hebben. Het getuigt nu eenmaal van een onrijpe persoonlijkheid.
    Ja, hij zal vast wel een moeilijke verleden hebben gehad en zo is het ook meestal met de rest van de psychische stoornissen. Uiteindelijk is het allemaal meelijwekkend.
    Voor haar eigen mentale toestand is het in ieder geval niet gezond en zal dit haar uiteindelijk breken. Khair In Shaa2 Allah.

  4. #34
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Ja, hij zal vast wel een moeilijke verleden hebben gehad en zo is het ook meestal met de rest van de psychische stoornissen. Uiteindelijk is het allemaal meelijwekkend.
    Voor haar eigen mentale toestand is het in ieder geval niet gezond en zal dit haar uiteindelijk breken. Khair In Shaa2 Allah.
    Meelijwekkend is wat negatief, ik heb mijn woorden veranderd naar medeleven. TS kan inderdaad beter voor haarzelf zorgen, in sha Allah gair.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-08-2017

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Ja, hij zal vast wel een moeilijke verleden hebben gehad en zo is het ook meestal met de rest van de psychische stoornissen. Uiteindelijk is het allemaal meelijwekkend.
    Voor haar eigen mentale toestand is het in ieder geval niet gezond en zal dit haar uiteindelijk breken. Khair In Shaa2 Allah.
    Hij heeft me eerder verteld over zijn verleden, hij heeft inderdaad veel meegemaakt en vooral de thuissituaties. Kan best zijn dat hij daardoor "psygisch" is geworden? Maar, hij is dus ook een bekende bij justitie. Iemand stond voor me klaar toen een tijdje terug en diegene had een vriend werken bij justitie. Hij gaf me stiekem informatie door over hem, dat hij meisjes manipuleerde en dus ook vrouwen voor mij al mishandelde. En dat hij een stoornis heeft, maar hij had mij niet gezegd wat voor een. Hij heeft namelijk ook een laag IQ, maar of het daarvan komt geen idee..
    Het is inderdaad herkenbaar aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis, ik weet hoe hij in elkaar zit en ik herken veel dingen eraan.

  6. #36
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door NobodyCares. Bekijk reactie
    Hij heeft me eerder verteld over zijn verleden, hij heeft inderdaad veel meegemaakt en vooral de thuissituaties. Kan best zijn dat hij daardoor "psygisch" is geworden? Maar, hij is dus ook een bekende bij justitie. Iemand stond voor me klaar toen een tijdje terug en diegene had een vriend werken bij justitie. Hij gaf me stiekem informatie door over hem, dat hij meisjes manipuleerde en dus ook vrouwen voor mij al mishandelde. En dat hij een stoornis heeft, maar hij had mij niet gezegd wat voor een. Hij heeft namelijk ook een laag IQ, maar of het daarvan komt geen idee..
    Het is inderdaad herkenbaar aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis, ik weet hoe hij in elkaar zit en ik herken veel dingen eraan.
    Klinkt niet best, nogmaals... er zijn betere mannen. Je kunt dit beter opgeven.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-08-2017

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Klinkt niet best, nogmaals... er zijn betere mannen. Je kunt dit beter opgeven.
    Zal ik ook doen..

  8. #38
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Dat kan zeker een rol hebben gespeeld. De persoonlijkheid van iemand wordt onder ander bepaald door zijn 1e milieu (thuis/gezin) en dat is instabiel geweest. In de loop van de tijd versterkt door allerlei negatieve events. Dan kan je uiteindelijk een persoonlijkheidsstoornis ontwikkelen en heb je problemen op allerlei niveaus. In ieder geval, je verhaal wordt er niet beter op. Zoals Gentle_ Woman zegt, dit kan je beter opgeven.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    kijk het antwoord is simpel, als je enige zelfrespect hebt dan laat je geen ene klootzak zo hard tegen je gezicht en keel schoppen!!

    meen je dat nu echt? De zee is groot genoeg hoor, waarom laat je je zo verlagen door die manupilerende stuk stront, laat zien aan hem dat je sterk bent en er niet in zijn psychologische spelletjes trapt, aub zeg!!

    Laat die zieke psychopaat vallen en leer terug van jezelf houden aub, je bent jong en nog een heel leven voor je en je vriendinnen zijn niet jaloers, ze hebben meer dan groot gelijk! luister naar ze want zij zien de waarheid en willen je enkel en alleen helpen en ja je gaat op een dag onder de grond of in het ziekenhuis belanden als je niet oppast met die gozer want je bent samen met een levensgevaarlijke gek en stop met het te minimaliseren, er zit niks positief in dat gevaarte!

    Er zijn veel van dit soort gekken en veel slachtoffers gelijkaardig zoals jouw verhaal,
    maak dat je op tijd wegkomt!!!
    Don't worry..Be happy

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    dom en je ook nog eens slaan, hhh waarom ga jij relaties aan met mongolen?

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    120
    13-06-2016

    Citaat Geplaatst door NobodyCares. Bekijk reactie
    Ik wil iets kwijt bij jullie, ik hoop dat jullie mij hieruit kunnen helpen.

    Ik heb dus een jaar geleden een jongen leren kennen. Op het begin leek alles zo mooi. Ik kreeg alle aandacht van hem, ik sprak hem dag en nacht. Hij liet elke dag wat van hem horen. Hij zei de mooiste woorden tegen mij en alles leek zo mooi met hem. Tot ik hem een paar maanden later goed leerde kennen toen zijn ware aard naar boven kwam. Ik merkte dat hij al die aandacht en liefde gaf om mij in zijn macht te hebben. Meestal als we aan de telefoon aan het praten waren en ik wou dan zeggen wat ik vond, dan was ik volgens hem ziek, hij probeerde mij altijd neer te halen. Ik kreeg ook de schuld van alles, hij deed nooit wat verkeerd. Hij kende al mijn zwakke plekken, hij wou mijn zwakke plekken kennen door mij ermee pijn te doen. Als wij ruzie hadden dan deed hij zijn telefoon of voor de hele dag uit of een paar uurtjes om mij gek te maken. Mijn vriendinnen die gaven mij als advies om bij hem weg te gaan, maar het lukte me niet. Als ik tegen hem zei dat ik niet meer bij hem wou blijven dan zei hij je vriendinnen gaan je niet ver brengen, ze zijn jaloers dat je met mij gaat, iemand zoals mij ga je niet vinden. Ik trapte in al zijn woorden. Ik volgde hem en liet iedereen achter mij, me vrienden en familie. Ik wou elke dag bij hem zijn, ik voelde mij gelukkig bij hem. Ik was letterlijk elke dag met hem. Maar hij moet soms ook zijn dingen doen, soms belde ik hem en werd ik uit het niets gek omdat hij me niet vroeg om te komen. We kregen vaak ruzie om dat.
    Tot op een dag wij ruzie kregen, hij pakte mij bij mijn keel en begon mij in mijn gezicht te slaan. Hij trapte tegen mij keel aan en ik ging letterlijk kapot van binnen. Ik bleef huilen en ik hoorde geen eens sorry van hem. Daarna trok hij nog aan me sjaal en begon hij in mijn gezicht te slaan. Na de ruzie begon hij te acteren, hij begon te huilen en hij zei dat het mijn schuld is dat hij me sloeg omdat ik hem gek maak. Het voelde net alsof hij mij geestelijk ziek had gemaakt, ik wist niet wat ik moest doen want ik had toch niks te zeggen.
    Hij belt mij nog steeds, maar niet zo heel vaak meer. Ik heb hem nu 2 maanden niet gezien, hij zegt dat hij mij mist en hij me weer wil zien.
    Mijn ene helft wil weg bij hem gaan, maar mij mijn vriendinnen die zeggen nog steeds dat ik moet stoppen met hem voor hij me het ziekenhuis in slaat.
    Als ik tegen hem zeg dat ik niet meer bij hem wil blijven dan zegt hij dat zeg je altijd, je kan toch niet zonder mij.

    Wat voor advies geven jullie mij, serieuze reacties aub want ik voel me machteloos.
    Wat een zieke gek.

  12. #42
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Niet meer opnieuw aan beginnen; als iemand je mishandelt is het einde oefening.
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  13. #43
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Jij moet zelf snappen dat je beter verdient dan dit. Je neemt het niet aan van je vriendinnen en wel van een van ons.
    .

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Je kan WEL zonder hem!
    BELIEVE IN YOURSELF CAUSES YOU'RE WORTH IT!!!
    Don't worry..Be happy

  15. #45