1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Pleegde meer mensen maar abortussen

    Zielig voor kindjes die uit ongewenste situaties worden geboren.
    Dachten mensen meer na over de consequenties van zondig gedrag ipv hun lusten te volgen. Je gaat geen ene zonde bedekken door een van de grootste zondes te plegen, wat een gruwel is voor de Schepper, en dat is door een moord te plegen. Abortus is voor een enkel geval toegestaan en dat is al afschuwelijk, laat staan door een abortus te gaan plegen puur om je zonde te gaan bedekken.
    @ts, verricht tauwbah en betrek die 'man' die je zwanger heeft gemaakt, het moet niet alleen jouw probleem zijn. Als trouwen geen optie is, bespreek het dan met een geleerde van kennis. Moge Allah jou en je kind bijstaan.

  2. #17
    MMmmMM

    Reacties
    324
    09-12-2008

    Ik ben moslima Alhamdulilaah ik heb een grote fout begaan. En ik weet dat heel goed. Ik ben niet van plan om abortus te plegen. Mijn vriend wilt met mij trouwen, maar hij heeft enorme grote schulden en ik denk niet dat ie capabel is om ons te onderhouden.
    [23.1] Inderdaad voorspoedig zijn de gelovigen.
    [23.2] Die ootmoedig zijn in hun gebeden.
    http://www.youtube.com/watch?v=UsGNQ8UhGyQ

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door Shumaylah Bekijk reactie
    Ik ben moslima Alhamdulilaah ik heb een grote fout begaan. En ik weet dat heel goed. Ik ben niet van plan om abortus te plegen. Mijn vriend wilt met mij trouwen, maar hij heeft enorme grote schulden en ik denk niet dat ie capabel is om ons te onderhouden.
    Rizq komt van Allah . Zelfs een miljonair kan in 1 klap failliet zijn. Dus daar moet je niet aan denken. Je hebt de verantwoording genomen om zwanger te raken dan moet je ook de verantwoording nemen om voor je kind te zorgen. Neem aub niet de zonden van een moordenaar voor lief. Vooral niet de zonde van een kindermoord. Dat is hoe ons geloof het ziet en waar ik in geloof. De rest is bijzaak. Ga trouwen met je vriend en zorg voor jullie kind.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Rizq komt van Allah . Zelfs een miljonair kan in 1 klap failliet zijn. Dus daar moet je niet aan denken. Je hebt de verantwoording genomen om zwanger te raken dan moet je ook de verantwoording nemen om voor je kind te zorgen. Neem aub niet de zonden van een moordenaar voor lief. Vooral niet de zonde van een kindermoord. Dat is hoe ons geloof het ziet en waar ik in geloof. De rest is bijzaak. Ga trouwen met je vriend en zorg voor jullie kind.
    Salaam alaykum

    Mee eens .
    Bazz ,ik dacht het en jij zij het ma shaa Allah

    Moge Allah swt ons bijstaan ,leiden en vergeven allahouma amien.

    xxx

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  5. #20
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Shumaylah Bekijk reactie
    Ik ben moslima Alhamdulilaah ik heb een grote fout begaan. En ik weet dat heel goed. Ik ben niet van plan om abortus te plegen. Mijn vriend wilt met mij trouwen, maar hij heeft enorme grote schulden en ik denk niet dat ie capabel is om ons te onderhouden.
    Zijn schulden horen nu je laatste zorg te zijn. Trouw met hem en stop met het verspreiden en openbaren van je zonden.
    Sutra is belangrijk.

  6. #21
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Shumaylah Bekijk reactie
    Ik ben moslima Alhamdulilaah ik heb een grote fout begaan. En ik weet dat heel goed. Ik ben niet van plan om abortus te plegen. Mijn vriend wilt met mij trouwen, maar hij heeft enorme grote schulden en ik denk niet dat ie capabel is om ons te onderhouden.
    Je bedoelt dat je geen zin hebt om in armoede te leven?
    HAGENEESJE

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Mee eens .
    Bazz ,ik dacht het en jij zij het ma shaa Allah

    Moge Allah swt ons bijstaan ,leiden en vergeven allahouma amien.

    xxx

    fi amaani Allah
    Aleykum salaam zuster, ameen lieverd. Xxx

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    wat is er fout aan zwanger zijn? je moet voor je zonde tawba verrichten en verder je leven alleen zo goed mogelijk trachten op orde te brengen en voor te bereiden op je bevalling, van je vriend zou ik afstand nemen, iemand die heeft bijdragen aan zo een grote zonde is niet goed voor jou, laat staan daar mee te trouwen

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Pleegde meer mensen maar abortussen

    Zielig voor kindjes die uit ongewenste situaties worden geboren.
    een situatie kan nog veranderen maar de kankerkarakter van sommige mensen niet, hoe ideaal een situatie ook mag zijn er zullen altijd mongolen rondlopen op deze planeet, neem nou jezelf als voorbeeld die zulke mongole uitspraken doet, daar moeten we ook mee leren dealen dus dat heeft er niks mee te maken om ze het leven te ontnemen uit een misplaatste vorm van ' bescherming '

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    ik heb drie punten voor je waar je direct aan moet beginnen.

    1. toon berouw bij allah en smeek hem om vergiffenis en keer je vanaf heden enkel tot hem.
    2. Ga trouwen en doe dat op HUWELIJKSE VOORWAARDEN doe dit zsm
    3. Ga zelf werk zoeken om samen met je man/vriend jullie kindje de opvoeding te kunnen geven waar hij/zij recht op heeft

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Ik zou geen abortus plegen, ik ben eigenlijk tegen abortus (behalve als het om verkrachting gaat of levensdreigende situatie). Maar je hebt seks gehad, neem je verantwoordelijkheid dan ook en dood geen onschuldige. Ik weet dat veel Marokkaanse meisjes abortussen plegen, je moet eens weten hoeveel moslimmeisjes een abortuskliniek bezoeken meer dan westerse meisjes maar goed. En mocht hij willen trouwen dan zou ik op huwelijks voorwaarden trouwen dan hoef je zijn schulden niet mee te nemen of trouw je alleen voor de Marokkaanse wet! En later als hij zijn leven op orde heeft trouw je voor de Nederlandse wet.
    En schijt aan wat andere vinden. Beter de verantwoordelijkheid nemen dan stiekem een baby doden om de eer te houden.

  12. #27
    Te amo

    Reacties
    2.204
    30-03-2011

    Stuur me maar een Pm, ik wil het kind met alle liefde adopteren

    Alle gekheid op een stokje: je hebt een zonde begaan. Daar hoeft het kind niet voor te boeten. Niet weghalen. Het is een wonder en een geschenk.. gewenst of niet gewenst.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6
    25-03-2017

    Houden en trouwen op huwelijkse vooraasden. Als hij jullie niet kan onderhouden moet je zelf ook maar je handen uit de mouwen gaan steken.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    en de waarde van marokkaanse wijven blijft maar kelderen

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Sinister Bekijk reactie
    en de waarde van marokkaanse wijven blijft maar kelderen
    De waarde van een Marokkaanse man is al jarenlang gekelderd. Sinds het criminelen of terroristen zijn geworden.