1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Eng? Helemaal niks eng aan Wilders of zijn volgers.
    Niks eng aan zijn soortgenoten en ook niet aan zijn voorgangers.

    Bekijk het maar hoe jij dat wilt uiteindelijk maakt ieder zijn eigen keus. Maar Wilders heeft oorlog verklaard aan Allah, zijn boodschapper en dus ook aan mij.

    Nou ben ik niet de kerel die hem bedreigt en ook niet degene die hem gaat liquideren. Ik vertrouw op mijn schepper en zijn macht dus de tijd zal ons leren hoe en wat.

    Klopt. Niks engs aan, hij mag dat vinden en hij mag dat zeggen. Éng zijn de figuren die hem bedreigen en dood willen hebben om wat hij denkt en zegt. Overigens: in zíjn visie is het de islam die niet-gelovigen de oorlog heeft verklaard.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    192
    19-07-2017

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Pfff.. de bijbel is ook niet zo blij met homoseksualiteit. Dan vallen alle religies niet onder godsdienstvrijheid. Behalve boedisme
    Rohingya muslims worden afgeslacht door de aanhangers van boedisme. Ze zijn dus ontmaskerd. Verdiep je i in wereld nieuws.

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    broeder we moeten wilders met rust laten.
    Hij doet dawah voor ons, sommige broeders zijn moslim geworden doordat wilders zo tekeer gaat.
    Inderdaad zoals 9/11
    Heavy

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Klopt. Niks engs aan, hij mag dat vinden en hij mag dat zeggen. Éng zijn de figuren die hem bedreigen en dood willen hebben om wat hij denkt en zegt. Overigens: in zíjn visie is het de islam die niet-gelovigen de oorlog heeft verklaard.
    De één doet het en de ander blaft alleen. Wilders is een blaffende poedel die net verder komt dan verschuilen achter zijn bodyguards wanneer die in paniek raakt.

    Zijn visie is Islam die niet thuishoort in Nederland.
    Je kunt schoonvegen wat je wilt maar er staat niet zomaar een target op zijn hoofd. Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en verantwoordelijk gehouden worden is wat zal gebeuren.
    Heavy

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De één doet het en de ander blaft alleen. Wilders is een blaffende poedel die net verder komt dan verschuilen achter zijn bodyguards wanneer die in paniek raakt.

    Zijn visie is Islam die niet thuishoort in Nederland.
    Je kunt schoonvegen wat je wilt maar er staat niet zomaar een target op zijn hoofd. Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en verantwoordelijk gehouden worden is wat zal gebeuren.

    Precies, dus waar maak je je druk om!

    En dat target op zijn hoofd? Dat heeft ie er niet zelf opgeplakt, hoor. Dat hebben intolerante criminele mannetjes en vrouwtjes gedaan.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Precies, dus waar maak je je druk om!

    En dat target op zijn hoofd? Dat heeft ie er niet zelf opgeplakt, hoor. Dat hebben intolerante criminele mannetjes en vrouwtjes gedaan.
    Heb ik ergens gezegd dat ik me druk maak?

    Nah dat heeft die aan zichzelf te danken.
    Heavy

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heb ik ergens gezegd dat ik me druk maak?

    Nah dat heeft die aan zichzelf te danken.

    Hij heeft dat aan zichzelf te danken omdat hij zich niet gebonden voelt aan geboden, verboden en de mores van een religie die de zijne niet is... Sinds wanneer hebben ongelovigen zich aan islamitische voorschriften en wetten te houden? Kom nou!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Hij heeft dat aan zichzelf te danken omdat hij zich niet gebonden voelt aan geboden, verboden en de mores van een religie die de zijne niet is... Sinds wanneer hebben ongelovigen zich aan islamitische voorschriften en wetten te houden? Kom nou!
    Nah niet echt dat is wat jij ervan maakt. Wilders heeft Islam en ja Moslims die Islam praktiseren de oorlog verklaard. Waarom kom je zo erg op voor die meneer iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daad.

    Wilders weet erg goed wat die doet en waarom die het doet.
    Boeit me echt niks wat er met die man gebeurd.
    Heavy

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door ghaisai1200 Bekijk reactie
    En als je mij niet gelooft, kijk naar Moslimlanden. Daar worden mensen vervolgt omdat ze een andere mening delen, of omdat ze een keer kritiek hebben geuit op Islam en op Mohammed.

    Ik meende dat een stel in Egypte is opgepakt en in cel gegooid paar dagen omdat een zijn telefoon verloren had, en politie zag een filmpje op hun mobiele telefoon, waarin Islam belachelijk werd gemaakt. Bij ons zou dat gelukkig ondenkbaar zijn.

    Stel je voor, dat religieuze mensen jou de wet gaan voorschrijven!?

    Interessant filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=ErzxOz3Dzv8
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door ghaisai1200 Bekijk reactie
    En als je mij niet gelooft, kijk naar Moslimlanden. Daar worden mensen vervolgt omdat ze een andere mening delen, of omdat ze een keer kritiek hebben geuit op Islam en op Mohammed.

    Ik meende dat een stel in Egypte is opgepakt en in cel gegooid paar dagen omdat een zijn telefoon verloren had, en politie zag een filmpje op hun mobiele telefoon, waarin Islam belachelijk werd gemaakt. Bij ons zou dat gelukkig ondenkbaar zijn.
    Terecht dat ze zijn opgepakt.

  11. #176
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Terecht dat ze zijn opgepakt.
    In Egypte kan je berecht worden als je Jezus bin maryam as beledigd en hier kan je berecht worden als je de holocaust ontkent.
    ieder land zijn eigen wet.

  12. #177
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door ghaisai1200 Bekijk reactie
    Ik vind de figuren die Wilders met de dood bedreigen, VEEL ENGER!!!!
    ....alleen omdat hun religie hun opdraagt om een ieder te doden die kritiek heeft.
    sinds wanneer wordt wilders door joden bedreigt?

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door ghaisai1200 Bekijk reactie
    Ik vind de figuren die Wilders met de dood bedreigen, VEEL ENGER!!!!
    ....alleen omdat hun religie hun opdraagt om een ieder te doden die kritiek heeft.

    Waarbij ze de boel ook nog eens omdraaien: hij heeft het er zelf naar gemaakt. Ze zijn compleet van God los!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door ghaisai1200 Bekijk reactie
    En als je mij niet gelooft, kijk naar Moslimlanden. Daar worden mensen vervolgt omdat ze een andere mening delen, of omdat ze een keer kritiek hebben geuit op Islam en op Mohammed.

    Ik meende dat een stel in Egypte is opgepakt en in cel gegooid paar dagen omdat een zijn telefoon verloren had, en politie zag een filmpje op hun mobiele telefoon, waarin Islam belachelijk werd gemaakt. Bij ons zou dat gelukkig ondenkbaar zijn.

    Stel je voor, dat religieuze mensen jou de wet gaan voorschrijven!?
    Stel je voor dat niet religieuze mensen jou de wet gaan voorschrijven. Ik kan talloze enge scenario's bedenken heb daar niet theologie voor nodig.

    Maar goed jij moet vooral bang wezen haha wij dealen wel met moed.
    Heavy

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    In Egypte kan je berecht worden als je Jezus bin maryam as beledigd en hier kan je berecht worden als je de holocaust ontkent.
    ieder land zijn eigen wet.
    Precies

    Meer dan normaal dat je kan worden opgepakt wanneer je Allah swt of 1 van de profeten beledigd in een ISLAMISTISCH land